Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.09.2025 in Мнения

  1. 2 точки
    На път е 3-тият ни автомобил и единият ще е излишен, поне за сега. Пускам в продажба Аеродека, ето и обявата. За феновете от форума, ще има коментар. За въпроси към мен, моля пишете ми тук или се обадете по тел. https://www.mobile.bg/obiava-11757166442156091-honda-civic-aerodeck
  2. 2 точки
    О да, дългите престои вредят на колата ужасно. Запичат спирачни апарати и барабани, уплътненията се нацепват и протича, всички гумени изделия стареят много по-бързо. Течностите-всички масла, антифриза се утаяват и създават предпоставки за образуване на клей. За това ако една кола няма да се кара и въобще пали при дълъг престой е добре да се обслужи, да се вземат мерки срещу гризачи,котки -има препарати, които ги огблъскват доста успешно. Машината е създадена да служи на човека, но вярната служба иска добра поддръжка и внимание към детайлите.
  3. 2 точки
    Колеги оказа се датчика на съединителя,свалих го почистих го и си тръгна.
  4. 2 точки
    Здравейте, колеги, и аз да се присъединя с нещо бяло за едно Oreo засега съм повече от доволен и също се записвам за среща! Поздрави и безаварийни!
  5. 1 точка
    Може би това е подходящо. https://a.aliexpress.com/_ExA8Jvo
  6. 1 точка
    На отсечки от 8-10км., че има и по къси, една минута по рано да пристигнеш на втората камера и си за глоба. Значи часовниците на двете камери трябва да са абсолютно синхронизирани до секундите - а дано. По скоро ще се издават яко вишове за превишена скорост.
  7. 1 точка
    И най-вече от престой, дори някому да се види странно.
  8. 1 точка
    По всички дебели книги, а и практиката е доказала, че ниските обороти и скорост в градска среда убиват маслото много по-бързо отколкото висока скорост и обороти. В крайна сметка това се вижда и от хиляди лабораторни анализи. Когато говорим за конструктивно добре разчетен ДВГ от инжинерна гледна точка маслото при различните режими на работа изпитва различен стрес. Маслената помпа прави един дебит при ниски и съвсем друг при средни и високи оборот, маслото освен защита от износване и смазване и охлажда мотора. Не случайно на повечето коли от години има в борд кюмпютъра параметри като средна скорост, среден разход, моточасове. В градски режими на работа дори може да не загрееш маслото до работна температура, което води до странични примеси като влага и гориво, което е бърза смърт за маслото. При средни и високи обороти тези приблеми отсъстват. Аграрната техника използва моточасове, за да се изчисли за колко време е свършена определена задача и колко гориво се е изразходвало. Така се вижда и КПД-то на машината и оператора и. При автомобилите най-удачният вариант за избор на интерва за смяна на масло е комбинация от моточасове и изразходвано гориво. Това е най-точният метод. Колите не се плашат от юркане, а от занемарена, неправилна и ненавременна поддръжка.
  9. 1 точка
    Можеха още с монтирането на тол камерите да въведат въпросният контрол, но по добре късно отколкото никога. На 13ти се прибирам до България и лично ще ги пробвам.
  10. 1 точка
    Доживяхме и за нас да има промо кодове в ротингер за 10%. Септември е нашия месец "Until the end of September at brakecenter.rotinger.com ⇒ 10% discount on ROTINGER products for all HONDA models! Promo code: MY HONDA ⇒ 7% discount on ROTINGER products for any car! Promo code: HONDA"
  11. 1 точка
    От темата Капкови проби на двигателни масла: @Rakeem Ще прехвърля отговорът си тук. Моточасовете съвсем не са подвеждащи, а са най-точната мярка, дори и за коли. Все пак работи д.в.г., няма значение кола ли е, трактор ли е. За да се обоснова, прилагам една извадка от моите "тънки сметки", които започнах да правя със сегашното си масло. Както се вижда, изминал съм общо 2268 км. От тях градско са само 535 км, но за тях двигателят ми е работил 51% от общото време! А за останалите 1733 км, двигателят е работил 49% от времето. Ето защо са важни моточасовете. Защото колкото повече градско караш, моточасовете се натрупват бързо, а километрите - не. Тоест, след определен период, маслото е работило достатъчно много и е за смяна, без да е изминало километрите, които иначе целиш за смяна на масло.
  12. 1 точка
    Стандарти трябваше да е в кавички 🤣, за съжаление съвременният автопарк няма нищо общо като качество от преди 25-30 години. Автопроизводителите отдавна не предлагат автомобили, а луксозна мобилност. Обръща се внимание на глезотиите в автомобила,, не се търси дълготраност така или иначе първият собственик едва ли ще държи колата повече от 5-6 години. Прибавяме и интервали на обслужване 15-20, че дори и 30 хил км, намаляване на обема на ДВГ и увеличаване на мощността, използване на олекотени метали. И в крайна сметка като отвориш user manual вътре някой юрист надлежно е описал "автомобилът може да изразходва до 1 литър масло на 1000 км" . Това е норма при почти всички автопроизводители, колите слизат от конвейра маслояди. Този 1 литър на 5 хил км е бел кахър. Народа е казал "На здрава глава бинт не се слага", за това при такъв разход не бих отварял ДВГ
  13. -1 точки
    И нека псуването продължи. Важно! От 00.00 часа на 7 септември 2025 г. започва прилагането на секционен контрол за измерване на средната скорост на движение по определени участъци от републиканската пътна мрежа. В началото и в края на всеки участък - чрез камери, ще се отчита времето, за което едно превозно средство изминава разстоянието. Така ще се изчислява средната скорост на МПС-то. Ако тя е по-висока от максимално допустимата (според ЗДвП), ще се регстрира и ще следват санкции. Към момента до днес - 05 септември 2025 г., сертифицираните отсечки за средна скорост са 18: 1. АМ “Тракия”: Вакарел (км 24+288) - Ихтиман (км 43+448); 2. АМ “Тракия”: Ихтиман (км 43+448) - Вакарел (км 24+288); 3. АМ “Тракия”: Цалапица (км 107+663) - Радиново (км 118+599); 4. АМ “Тракия”: Радиново (км 118+599) - Цалапица (км 107+663); 5. АМ “Струма”: Сандански (км 143+945) - Дамяница (км 151+251); 6. АМ “Струма”: Дамяница (км 151+251) - Сандански (км 143+945); 7. АМ “Струма”: Българчево (км 90+219) - Покровник (км 92+548); 8. АМ “Струма”: Покровник (км 92+548) - Българчево (км 90+219); 9. Северна скоростна тангента: м/у 18 и п.в.Илиянци (км 50+427) - Чепинци (км 60+705); 10. Северна скоростна тангента: Чепинци (км 60+705) м/у 18 и п.в.Илиянци (км 50+427); 11. I-1: Слатино (км 343+292) - Кочериновo (км 353+878); 12. I-1: Кочериновo (км 353+878) - Слатино (км 343+292); 13. I-2: Струйно (км 104+733) - Шумен (км 112+381); 14. I-2: Шумен (км 112+381) - Струйно (км 104+733); 15. I-3: Долни Дъбник (км 100+471) - Телиш (км 122+349); 16. I-3: Телиш (км 122+349) - Долни Дъбник (км 100+471); 17. I-4: Български извор (км 13+536) - Сопот (км 22+734); 18. I-4: Сопот (км 22+734) - Български извор (км 13+536). До 07 септември т.г. броят на сертифицираните отсечки се очаква да достигне 22. Актуална информация можете да намерите на https://bgtoll.bg/vaprosi-i-otgovori. Национално тол управление има техническа готовност за включване на общо 126 отсечки от републиканската пътна мрежа с обща дължина около 1200 км. Ще ни отстрелават кат пилци с бренеке. Или ш са опрайм, или ша ни опрАат. Като нема култура, фащат са за кобура. Връщат сериала "На всеки километър".
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...