Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.08.2025 in Мнения

  1. 3 точки
    Нищо й няма на цената. Труда е повече, ама него не си го плащам, така че 😆 Дотука съм купил масла, течности, филтри, някой друг тампон менте, 2 долни шарнира отпред, 2 диска, 8 накладки, 2 лагера отпред, маншон за едното външно каре, 4 нови гуми, моргови части на безценица + една кутия дето стои за резерва, бои-мазила-лепила-смоли, парктроник от китайците, модул дневни си имах ама той и без това е 20лв, рециклаж апарати (и там евтиния), един нов амортисьор отпред...другото са разни машинарии и инструментариум, ама това е друго перо и се ползва и за другите МПС-та. Шагрена на цялото дъно с мивката и подемника дето ще ползвам под наем ще ми стъпи около 200 пари. Сега си представи ако за всяка операция цъках пари на частници...🫣 То вече няма такива коли, всичко е на скрап. Няма и кой да питаш. И да я карам, и да я продам, кефа от факта че съм работил по изчезващ вид е безценен. Газта май сам ще я слагам, само да си намеря сервиз дето ще ми изкарат документ за валидация.
  2. 2 точки
    Подготовка за шагрен: https://freeimage.host/i/FDOGiWN https://freeimage.host/i/FDOGrOv https://freeimage.host/i/FDOG4bR https://freeimage.host/i/FDOGPxp https://freeimage.host/i/FDOGm5G https://freeimage.host/i/FDOMJX2 https://freeimage.host/i/FDOMHzl https://freeimage.host/i/FDOMdsS https://freeimage.host/i/FDOMF19 https://freeimage.host/i/FDOMnmx https://freeimage.host/i/FDOMILB https://freeimage.host/i/FDOMY7a https://freeimage.host/i/FDOMcmv
  3. 1 точка
    Първопричината не е КАТ а творците на законите. Ще дам пак за пример с тези на Запад, млад шофьор 3г. автомобил до 90кс , през нощта задължително с придружител с над 10г стаж и ограничения в скоростта извън населените места и магистралата.
  4. 1 точка
    Нов баварец с камера - на всеки километър. Но мургавец с бело А5 вдига 170 за по-кратко и само автобус може да го спре. Кога държавниците (без значение кво е правителството), ще схванат че пълненето на хазната не е превенция? Тоз имал глоби и преди да вземе книжка (wtf), а и след като са му я дали! Инстукторът му, казал че имал опит преди курса и ИМАЛ "склонност към високи скорости"! Еее - кой му даде книжка? Кой му даде ключовете? Кой му е "родителско тяло"? Кой му е "пример за подражание"? Кой саботира закона новите водачи да шофират до 100 коня кола? Кой от каруца се качва на карета? Все "КОЙ" - риторични въпроси. Резултатите са между интензивното и гробището. Които оцелеят, нама да питат "кой", а защо и как? КАТ и МАТ с пишката. Мургавелко голяма я извади, да видим ко ша стане с новоприетият закон и дали ще получи по-голяма и отзад в зандана, или ша играе парАта?
  5. 1 точка
    Всички дето реставрираме вехти Хонди знаем че ТОВА е начинът, и е пот и лаври - за който разбира и цени.
  6. 1 точка
    Написах повече неща от това какво прави охлаждащата течност в изпарителя, ама то който не "вдява", няма как да вдене!
  7. 1 точка
    ""CARPERA"" малко теория за да спреш да пишеш небивалици..... Изпарителя не се охлажда, идеята да минава охлаждаща течност през него е - ДА ГО ЗАГРЯВА, или по-точно да предотврати замръзването му при изпарението на газта. Изпарението е процеса в който втечнения флуид (в случая пропан-бутана) минава в газова фаза, този процес протича с отнемане на температура, т.е. силно охлаждане, и дори замръзване ако не се компенсира със загряване. И за да не замръзне хората прекарват горещия антифриз през него, пък и изпарението при висока температура е много по-качествено и надеждно, умници са тези инджинери ей! кво да ги правиш? Как е свързан изпарителя към охладителната система е друг въпрос, това се прави винаги на "малкия" охлаждащ контур/кръг, и тук вече идват двата варианта, последователно или паралелно присъединяване, като всеки вариант си има предимства и недостатъци, как да стане решава газаджията според конструктивните особености на охладителната система. И да добавя че при паралелно свързване е много важно да се използва винаги качествен антифриз и да се сменя редовно, даже преди предписания срок, защото при продължителна употреба има склонност за запушване на радиаторчето на парното. Преди години имаше изпарители при които между газта и водната риза имаха мембрана която е възможно да се спука и тогава от налягането на газта се надуваше цялата охладителна система на двигателя, което довеждаше до прегряване и издухване на гарнитурата на главата. След това излязоха изпарители при които няма такава мембрана и въпросното смесване на газ с антифриз е невъзможно. Сега обаче не знам как са изпарителите защото поне от 20 години не съм разглобявал, тук може да се включи някой газаджия и да разясни ситуацията, може пък някои модели да имат такава мембрана.
  8. 1 точка
    Само да дое някой и да каже: Ма тя стара кола, що такава цена? Не че ще я продаваш, или па щи дреме за такова мнение.
  9. 1 точка
    Тя си е вече в дебъгинг режим. Движи се. 😄 Довършвам някакви дреболии дето са на дневен ред и започвам да я шпоря ежедневно. До месец-два ще има и газова.
  10. 1 точка
    На този предпазител, освен плафоните има ли нещо друго? На моето CR-V 2, плафоните, заводската аларма и задната чистачка имат общ предпазител в кутията при двигателя.
  11. 1 точка
    Може да напишете какъв е бил проблема и как се е разрешил за да може да сте полезни на някой друг ако има същия проблем.
  12. 1 точка
    Но едно ще ти кажа: В тоя живот, човек трябва да си задава въпроси! Иначе не получава някакви, а направо никакви отговори! Радвам се че те познавам. А познанието е доста.
  13. 0 точки
    Охлаждане изпарител се вързва за маркучите парно проследи двата маркуча от него къде отиват,ако и маркучите влизят в блока е грешно,така прегрява двигателя бавно и методично. Този газаджия трябва да ти плати ремонта. При мен беши закарана главата на ремонт в специализирана фирма от Варна" Корди -94",блок не е свалян. Ако пак е издухала гарнитура не започва веднага да греее.
  14. 0 точки
  15. 0 точки
    - Разбира се, че няма да се смея - казала медицинската сестра. - Аз съм професионалист. За повече от двадесет години не ми се е случвало да се смея на пациент. - Ами, добре тогава... - казал Андон и си свалил панталона, разкривайки най-малкото мъжко достойнство, което сестрата била виждала. На дължина и дебелина бил почти идентичен с батерия ААА. Сестрата опитала да се сдържи, но не успяла, и се разсмяла с глас... Постегнала се, и чувствайки се ужасно, че е реагирала така, казала: - Ох, извинявам се, толкова съжалявам... Наистина не знам какво ми стана, обещавам да не се повтори. Моля, кажете какъв точно е проблема? Пешо, изчервен до уши, изрекъл с треперещ глас: - Ами... нещо се е подул...🤔😕😁
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...