Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12.08.2025 in Мнения
-
3 точкиСкоро имах същия проблем. Реших да сменя потенциометъра естествено с оригинален. Да ама не. След като проверих - продава се заедно със стойката за ...960лв. Не знам колко още ще е смяната му в сервиза от "висшите професионалисти". Купих си само потенциометъра за около 30лв от Алиекспрес. Сменя се сравнително лесно. Японските педали са го закрепили с винтове М6 с отрязани глави. Предполагам се сещате защо. Затова се наложи с един малък диск на дремела да им направя канал за отверка. След смяната заработва веднага. Добре е да се нулира грешката. Работи си перфектно. Вътре представлява двоен потенциометър. Прилагам схемата за който се интересува. Когато поренциометъра се постави в металната стойка, той е леко завъртян с начално съпротивление около 400 Ом. Така че ако си вземете нов и го поставите за тестване в куплунга, няма да заработи, понеже е в нулево положение. Предполагам че това е пак някаква хитрост на жълтурите. Трябва да е поставен на стойката в определеното положение. Първия път от Алиекспрес ми изпратиха погрешно друг модел 37971-RCA-А01. Ако на някой му трябва такъв може да се обади. За FRV дизел правилния модел е 37971-RDJ-А01. Това е от мен. Който не му се дават 1000+ лева и не е много леворък няма проблем да си го смени сам. Супер елементарно е. Има го и заедно със стойката. Също го има в комплект и в emag.bg на сносна цена.
-
2 точкиВече имам работещ модул дневни на късите. https://freeimage.host/i/FZjhSVe https://freeimage.host/i/FZjhjS4 https://freeimage.host/i/FZjhGoX https://freeimage.host/i/FZjhUiu Реглажа мина с една забележка: задно дясно има 15мин горница на страничния наклон..Бях в колата по време на реглажа и накарах майстора да се качи на пасажерското. Наклона падна до -1.02. Тия норми мисля са писани за празна кола... https://freeimage.host/i/FZjjGeV В крайна сметка, дори да има отклонение, то е пренебрежимо малко и няма да се отрази на гумите...пък и като сложа газова + теглич. Оказа се, че климатика работи доста прилично. Утре ще замеря температура на изхода на въздуховода, но интуицията ми казва, че не се очаква ремонт на тая системата. Това, което не ми харесва е че на режим духане напред към салона ми обдухва леко и десния крак. А при следващия режим "напред+надолу" потока долу се усилва. Явно клапата долу не държи или дунапрена и е заминал... https://freeimage.host/i/FZjZgS4 Не разбрах и каква е функцията на тези два режима: https://youtube.com/shorts/Sm7I9exVY18?si=-A-XMa7X_UcgWrIT След малко каране пърдящия звук от гърнето изчезна: Колата върви прилично след всички манипулации. Ходовата част утихна. Вече имам и втори комплект лайсни за вежди от Сивик 6. Утре ще ги доналепя и отивам на мивка за миене отдолу.
-
1 точкаСреща на близначките Най-накрая с Димо успяхме да си синхронизираме свободното време и да направим среща на двете еднакви като ниво на оборудване и цвят машини. Ако някой друг собственик и ценител на модела иска да се включи другия път е добре дошъл.
-
1 точкаПо- интересното е, как си е играл да докара стотните на 3 и на 7... Обикновено не се занимават да редят по 2-3-4 луфтомерни пластини една върху друга. Направо ползват 0,2 и 0,25.
-
1 точкаБлагодаря на всички, оказа се клеморед някакъв.Закарал я на жичкаджия и той почистил всички клеми и сега колата пали и не гасне в движение.Още веднъж БЛАГОДАРЯ на всички отзовали се
-
1 точкаИ аз мисля че няма разлика. Като мерих 37971-RDJ-А01 е 6.5кОм (пин.1 и пин.2) и 3кОм (пин.5 и пин.6), а при 37971-RCA-А01 са съответно 7кОм и 3.6кОм, което е никаква разлика. Но не съм пробвал с 37971-RCA-А0. Мислех си че е различно. Тогава не го измерих и си стои запечатано в пакета. А като отговор на goga - при мен е дизел и модела е 37971-RDJ-А01. Сменил съм го и работи от една седмица.
-
1 точкаКакто виждаш входящите дори са извън границата. И се правят на студена двигател ,тоест оставаш колата вечерта ,той ги прави сутринта. Ако не е спазил това нищо не е направил и са доста извън границите,затова тракат. Има си стойност които се гонят.
-
1 точка@jeksana Определено майстора ти прави простотии.Той не знае допуските, а белези ще види,сигурен съм че дори незнае за ревизионния отвор да види оптегача. Това са допуските. Това 23 вход дори не е в горна граница като тя е 22. Аз ги правя вход 20 изход 25. Махай се от този майстор отиди да ти регулират както трябва клапаните.
-
1 точкаТози майстор какво каза веригата леко разтегната ама незнам дали е за смяна. Дано поне знае как се регулират клапани. Това е пълния комплекта за смяна Пълен комплект смяна верига CRV 3ген R20A2 . - CR-V 3та ген. (2007 - 2011) - Hondabg.com Форуми https://share.google/eBsCBOlfmGYNU3rcM
-
1 точкаАз съм с бензин, но имам един приятел с дизел и му се случи всичко по същият начин. Излезе горивния филтър.
-
1 точкаНе съм използвал този модел, внимавай много с ръждата и особено при задния мост. Като проблем им е от корозия да ги късат . Аз смених Харвито с АСХ. Беше много по бюджетен вариант спрямо ЦРВ 3/4 от същата година и клилометри . Въпреки че съм доволен от Митсуто , мое мнение е че Хонда е по добра от Митсубиши .Ако трябва сега да избирам между Аутлендър 1 и СРВ2 бих заложил на второто ,дори и леко с по висока цена.
-
1 точкаНяма ток (контакт) щом светят само тези 2 лампи. Трябва още лампи да светят след даване на контакт. Както са казали по горе инфото е оскъдно и извадено с ченгел.
-
1 точкаВъзможно е. Можеш да ползваш плафоните. Те са на таймер. Аз от тях съм хванал захранване за подсветката в краката, която добавих преди време. Смени си лампите с лед да не товари системата и ще получиш светкане на габарит при отключване и изгасването му след време . Само трябва да се добави диод за да не ти светкат плафоните, като пуснеш габарита принудително.
-
1 точкаНа сивика ги върнах. Засега не съм видял да има проблем. Аз ги лепя плътно отвътре с UV температурен силикон. Върху тоя сандвич отвътре през багажника ливнах и парафин. На тоя ръб трябва да има някаква защита. Там се подгъват ръбовете на точковата заварка между вътрешния и външния панел. Фабрично са плякали силикон между двата листа (или някакъв weld sealant) + гумено-металната лайсна, но към днешна дата силикона се чупи като гипс, а лайсната много често е разлепена в краищата пък металната арматура вътре е прогнила. (Е някой ако има излишна лайсна не бих отказал да я вкарам в употреба ) Няколко прашни снимки от днес: https://freeimage.host/i/FL1w5Jf https://freeimage.host/i/FL1wab2 https://freeimage.host/i/FL1wOzB https://freeimage.host/i/FL1wUga https://freeimage.host/i/FL1Nokx Утре мисля да я пусна на реглаж да видя дали ще излязат ъглите след повдигането. Ако е ок ще търся мивка с подемник да я измият отдолу и да я пръскам с шагрен другия уикенд.
-
1 точкаТрая си аз, но колата е почти готова да й режа лентата. Боядисах отзад калниците, качих броните и пръскалките за фаровете, сложих праговете. Монтирах новия парктроник и монтирах салона и корите в багажника. Намерих лайсни за вежди от Сивик 6 и ги лепнах отзад, но идват късички (търся още една): https://freeimage.host/i/FsPBCGf https://freeimage.host/i/FsPBn44 На левия калник направих 3 гадни стечки на лака, но за късмет излязоха на 100% и няма и помен от тях: https://freeimage.host/i/FsPBfQs https://freeimage.host/i/FsPBza2 https://freeimage.host/i/FsPB03Q https://freeimage.host/i/FsPBkap https://freeimage.host/i/FsPBmN9 https://freeimage.host/i/FsPBD9S https://freeimage.host/i/FsPC7RI https://freeimage.host/i/FsPCOxe https://freeimage.host/i/FsPnCdl https://freeimage.host/i/FsPnlkB В момента слагам модул дневни и съм се хванал да оправям запалката, която беше с обърнат поляритет (две зарядни изгоряха докато се хвана да измеря какво се случва). Някой е монтирал допълнително реле, което да захранва запалката от директно изведен + от акумулатора с допълнителна маса. Причината и добавената стойност остават неясни за мен, затова възстановявам фабричната инсталация: https://freeimage.host/i/FsPYQLl https://freeimage.host/i/FsPYtB2 Схемата на фаровете е малко шантава. Дългите се управляват по - и минават през 2 релета. Слагането на модул дневни към тях се превръща в ненужно сложно упражнение. https://freeimage.host/i/FsPWNa4 Късите минават през едно реле и се управляват по +. Модула ще управлява тях. Преди модула ще сложа два диода, които да ограничат връщането на ток по веригата от модула към реле "Dimmer" (без диодите релето ще започне да бръжди от пониженото напрежение на модула /5-6V/ и контактите му ще нагорят бързо). https://freeimage.host/i/FsP8U5g
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00