Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.08.2025 in Мнения

  1. 4 точки
    Скоро имах същия проблем. Реших да сменя потенциометъра естествено с оригинален. Да ама не. След като проверих - продава се заедно със стойката за ...960лв. Не знам колко още ще е смяната му в сервиза от "висшите професионалисти". Купих си само потенциометъра за около 30лв от Алиекспрес. Сменя се сравнително лесно. Японските педали са го закрепили с винтове М6 с отрязани глави. Предполагам се сещате защо. Затова се наложи с един малък диск на дремела да им направя канал за отверка. След смяната заработва веднага. Добре е да се нулира грешката. Работи си перфектно. Вътре представлява двоен потенциометър. Прилагам схемата за който се интересува. Когато поренциометъра се постави в металната стойка, той е леко завъртян с начално съпротивление около 400 Ом. Така че ако си вземете нов и го поставите за тестване в куплунга, няма да заработи, понеже е в нулево положение. Предполагам че това е пак някаква хитрост на жълтурите. Трябва да е поставен на стойката в определеното положение. Първия път от Алиекспрес ми изпратиха погрешно друг модел 37971-RCA-А01. Ако на някой му трябва такъв може да се обади. За FRV дизел правилния модел е 37971-RDJ-А01. Това е от мен. Който не му се дават 1000+ лева и не е много леворък няма проблем да си го смени сам. Супер елементарно е. Има го и заедно със стойката. Също го има в комплект и в emag.bg на сносна цена.
  2. 2 точки
    Всяка година по веднъж се леят пот и псувни при смяна въздушен филтър на мотора. За да има място за V6, останалото е по кюшета и долапи. Хем ма мързи да разтапицирам ляв калних, хем и нищо ново не измислих като подход, ама той "мързелът не морял, а само мъчел". Както и да е, турих нова маска на дросела, па ша кара. Кислород да има, ама в таа жега - де го ...
  3. 1 точка
    Няма ток (контакт) щом светят само тези 2 лампи. Трябва още лампи да светят след даване на контакт. Както са казали по горе инфото е оскъдно и извадено с ченгел.
  4. 1 точка
    Пак ще запали и пак ще гасне. Лошото е когато гасне при изпреварване - доста е опасно!
  5. 1 точка
    Може имобилайзер от аларма, комутатор, клеморед. Но с толкова информация 🤔
  6. 1 точка
    100, а може само 1 да е - клеморед. Ако както всичко си е ОК и изведнъж умира и почва да мига зеленото ключе на таблото, това е причината.
  7. 1 точка
    И после какво? Пали трудно ,не пали , пали след известно време. Така зададен въпрос има сто отговора.
  8. 1 точка
    Възможно е. Можеш да ползваш плафоните. Те са на таймер. Аз от тях съм хванал захранване за подсветката в краката, която добавих преди време. Смени си лампите с лед да не товари системата и ще получиш светкане на габарит при отключване и изгасването му след време . Само трябва да се добави диод за да не ти светкат плафоните, като пуснеш габарита принудително.
  9. 1 точка
    “Дистанцията е най-мощният отговор на неуважението. Без Спорове. Без Обяснения. Без Драма. Просто тихо се отдръпнете. Защото не всичко заслужава вашата енергия. Не всяко действие изисква реакция. И не всеки човек заслужава място на първия ред в живота ви. Понякога тишината и пространството говорят по-силно от всякакви думи — Не от гордост, ........ А от Самоуважение!” Роуън Аткинсън
  10. 1 точка
    Точно, та чак екзак'ли! Някои твои минуси за мен са плюсове, грубо казано. От 14г. "гледам на нещата" от високо и ме кефи. Не, че CR-V-то е много високо, ама пък от 8г. сутрин слизам от него и се качвам на по-високо в камиона. Нещо друго, относно качването и слизането: Отварям вратата на високото комби и си повдигам ГЗ за да се КАЧА на седалката. Отварям вратата на високото комби, пускам си крачето навън и СЛИЗАМ на асфалта. Отварям вратата на супер лимузината Акорд и СЛИЗАМ на седалката. Отварям вратата на супер лимузината Акорд и се КАЧВАМ на асфалта. С'фанА ли ми мисълта?! След само 1ч седене в луксозния кожен фотьойл на акорда ми трябва 5мин гимнастика за раздвижване на кръста. Тааа, тетака ... "Въпрос на вкус, казало кучето и си облизало ..."
  11. 1 точка
    Има минимална скорост, над която трябва да се движиш, за да се активизира. 50 км/ч по спомен. Вижда се един символ със светлина и "А" вътре. Другото, което е, че ако си смигал с дълги еднократно го изключваш. Включва се, ако мигнеш с дълги отново. В което вярвам, че е и твоя проблем. Практиката зад съветите ми не е от ЦР-В 5, но е от други четири модела с автоматични светлини. Надали при теб е различно.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...