Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.01.2025 in Мнения

  1. 2 точки
    Намерих болтове за амортисьорите от Сивик 6. Резбата е малко по-дълга, другото е същото. Имаше малко забавяне с пясъка, но трябваше да вкарам още техника. Одеве сефтосах сетъпа и резултата се доближава до очакването. Сега остава съседите да не ме линчуват. Утре ги чака тежък ден. 😄
  2. 2 точки
    Аз като търсих за моята, в никой каталог на местните доставчици не излизаше. Разрових се в нета и по парт номер ми излезе че е съвместим с почти всички хонди. Отидох в Тех-ко и поисках филтър за хонда. Пасна си идеално. Явно от Хонда са решили в един момент да униицират този детайл за всичките им модели.
  3. 2 точки
    Хубаво, че си повдигнал стара тема, на мен ми е тема с особено значение това с обезшумяването и ръждата. Кое БМВ имаш ти Е39,Е60,Ф10? Защото и от трите взети поотделно Акорда вози най-зле и е най-зле обезшумен (този, за който говори автора, следващия е лееееееееко малко по-добре, но на тема обезшуменост пак е същото дръвце), за по-евтини части не е много ясно дали са много по-евтини, за антикорозионната му защита също няма нужда да говорим, но.................. Акорда изпъква с няколко предимства спрямо немците в премиум класа (Ауди,Мерц,БМВ): 1. Много по-надежден автомобил, разбирай много по-малко чуплив, не че и той се не чупи, но е доста по надежден от горните 3. 2.Апашите ич го не заглеждат, няма предпоставки за кражби, респективно в кола от същите години с премиум клас цената на каското е по-ниско (въпреки, че не е редно да се сравнява Акорд с премиум класовете, защото не е примуим). 3.Много здраво окачване. 4.Просторен автомобил. 5.Климатика духа студено, като бесен и никоя от горните 3 марки не може да осигури такъв студ летно време, а и като цяло е надеждна инсталация климатичната при Хонда. Та аз ако трябва да избирам твърдо бих взел бензинова Хонда Акорд, автомат с 2,4 мотора, но в никакъв случай ес тайп, бих и сложил газ веднага, като още преди покупката ще я закарам някъде на подемник и ще я огледам минимум един час с челник и отертка в ръка за гнилочи, защото на тая кола това и е най-големия минус, ако е здрава - другите неща не биха ме плашили хич, че дори и дизел автомат бих си взел, ако е на реални и доказани км със сервизна история още по-добре. Имам приятел с чисто нова купувана от Бг дизел , още като излезе 2007-2008 ма година, в момента е на над 450к.км реални тая кола върви и върви и не спира, има обаче вече сериозна ръжда по задните бомбета - видима, праговете почти са леш, дъното не съм и заглеждал, но моя човек не я оставя, по неговите думи толкова надежден автомобил не е имал, а е сменил доста немски,френски, италиански и т.н.
  4. 2 точки
    "Когато нашите гени не са можели да съхраняват цялата информация, необходима за нашето оцеляване, ние бавно сме изобретявали нужните гени. Но после идва моментът, навярно преди десетина хиляди години, когато сe появява нуждата да знаем повече, отколкото е удобно за мозъка ни да побере. И тогава сме се научили да съхраняваме огромни количества информация извън нашите тела. Ние сме единственият вид на планетата – поне доколкото ни е известно – който е изобретил групова памет, която не се съхранява нито в гените ни, нито в нашите мозъци. Мястото, където се складира тази памет, се нарича библиотека. Книгата е направена от дърво. Хвърляш й един-единствен поглед – и чуваш гласа на човек, който може би е мъртъв от хиляда години. Отдалечен на хилядолетия от нас, авторът говори, тихо и съвършено ясно, направо в главата ти, лично на теб. Писмеността е навярно най-великото човешко изобретение – защото свързва хора, които са граждани на различни епохи и никога не са се познавали. Книгите строшават оковите на времето, те са доказателство, че човешкият вид е способен на вълшебства." ~ Карл Сейгън, "Космос"
  5. 1 точка
    2-те червенушки в гаража баба хонда CB1100SF (x11) и младежа CBR1000RR-R
  6. 1 точка
    Да, ще трябва да ме изтърпят ден-два седмично. По-натам ще я командировам в мазето на село...там няма кой да реве.
  7. 1 точка
    Офф и ти си кат мен. Ще трябва да ги омилостивяваш, но па и няма постоянно да им ручиш. С тея размери тая пясъчна хала е за сегиз-тогиз, а не за цел ден.
  8. 1 точка
    За скорости на магистралата не мога да споря, защото Акорд не съм карал на магистрала. Карал съм го до 80-90км/ч и основно градско. Да материалите на Бмв-то вътре - табло и тапицерии са по-качествени. Няма спор. Да в 5та серия има повече място. Не съм казал, че вози твърдо, а че вози по-твърдо. Има разлика. Няма как да можеш да го караш с 240 и да стои и да не е по-твърдо окачването. НО ... каква шумоизолация са сложили не ме грее. Слушам и вярвам на ушите си. На свободен ход Акорда е по-тих. Лично мое мнение. И като заговорихме за скоростния лост, не разбирай да танцува тоя лост из купето като някой въшлив, прегорял, дизелак. Но съм попадал на такива на които се долавят вибрации. Кой каквото да ми говори работата на Акорда може да конкурира по-висок сегмент кола, при това успешно. Айде да го сравниме с една БМВ 3ка да видим как издиша тя... щото и тройка съм имал карах я 5г. Докато не я обърна жената на магистралата. Акорда е класа над него както и много други в сегмента. Нищо че вътре има евтина пластмасария. Нищо че в Бавария мирише на хубаво в салона и без да имаш ароматизатори. Излишно е да ги сравняваме. И двете коли са хубави. Казвам само че Акорда ми направи ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ДОБРО ВПЕЧАТЛЕНИЕ. Толкоз, за да не го обръщаме на излишни, субективни спорове. Всеки има някакви впечатления и предпочитания. Акорда е страхотен автомобил, не е нужно да е номер 1.
  9. 1 точка
    Здравей, За едрогабаритните части не знам и се надявам да не се налага да разбирам как се доставят Масло и маслен филтър за двигателя и филтър за купето се намират лесно тук. Друг е въпроса с въпроса с въздушния филтър за мотора. Намира се тук, но цената му е малко солена. Различни доставчици ми го предлагаха на цена около 100 лв. В момента съм поръчал един за проба от китайците, ще споделя какво е дошло. За тази генерация RDX няма вариант 3.5л както ти каза и Пламен. Различните нива на оборудване се доставят само с този 2.0л турбо мотор. Той си е на Хонда също, така че вероятно ако има нужда от диагностика ще могат да направят в Хонда сервизите.
  10. 1 точка
    Acura RL - същата кола, но с някои липсващи, а други в + екстри.
  11. 1 точка
    Според мен Авенсиса от тия години вози по-добре от Акорда, просто Хонда малко или много залагат на спорта, Тойота определено са по-комфортните автомобили спрямо еднакъв клас с Хонда, но лошото е, че и Авенсиса гние яко, особено задния мост.........
  12. 1 точка
    Във връзка с горното: Перфектният обзор се осигурява от така нареченото правило на "опънатата ръка". Перпендикулярната и длан трябва да закрива целият екран от мястото за гледане.
  13. 1 точка
    Както е казал народа, жена и кола са на късмет
  14. 1 точка
    Както е казал народа ... "Няма нищо по-скъпо от евтина (да не споменавам марки) премиум кола!"
  15. 1 точка
    Гумичката на педала на съединителя беше доста износена и реших да сменя и нея, и тази на спирачката, която също беше поизносена. Първо поръчах от Алиекспрес метални с гумени "пъпки" (странно, но не ги намирам в списъка с покупките ми). Не ги препоръчвам! Тази на съединителя сдаде багажа за по-малко от 1000 км и то поне половината бяха извънградско. 3000 км по-късно тази на спирачката е тръгнала, макар че сигурно ще изкара още 4-5 хил. км. Тази на газта е ОК. Поръчах следните от Алиекспрес: https://www.aliexpress.com/item/1005003738259872.html Дават ги, че са за по-стар модел CR-V (2002-2006), но не намерих такива, за които да пише, че стават за 2012-2016 и затова избрах по размери (прилагам и снимка). Пасват идеално.
  16. 1 точка
    RDX 3-та генеразия е с двулитров турбо двигател с директно впръскване. Тези мотори за които говориш са монтирани в Хонда Пилот и Одисей и Акура МДХ след 2014-та година. Те също са с директно впръскване на горивото. Проблемът го разискваме в друга тема тук и е в биелните лагери.
  17. 1 точка
    Скъпи са защото им е евтина поддръжката, някакси ... Иначе и аз искам комби, но 7-мата ми е страшно грозна За това съм ги отписал и гледам 8-ма
  18. 1 точка
    По тези критерии,ще мине и TUV. Адмирации,добри насоки даваш,но половината неща,няма да му бъдат позволени от продавачите.
  19. 1 точка
    Аз разбирам автора на темата,шума и мен ме дразнеше.Накак си кола за 7 евра си купувам пък е като стегнато Пежо.Затова избора ми пак ще е Лекс.Надежден,тих)),красив.Не е лоша кола Акорда,здрава и непритенциозна.Не сме секта и е добре все пак да сме обективни,че има и по-добър избор,но наистина е въпрос и на вкус)).
  20. 0 точки
    Много шумят компресора и прахосмукачката заедно. Гаража е партерен, отгоре има апартамент.
  21. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...