Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.09.2023 in Мнения

  1. 4 точки
    Не съм й правил много снимки,като изключим на някоя зарядна станция... Автомобила е много специален,поне по мое мнение изглежда приятно,щом дори и на дечица им е интересен.За екстрите и комфорта няма какво да коментираме.При всички положения в страната едва ли се движат повече от 5-8бр. От месец юли сме й навъртяли 3500км и за сега няма оплаквания. Купена е от "Караток",като Чавдар Ташев откликна на всички въпроси от наша страна. Без да сме виждали автомобила на живо,хората направиха какви ли не снимки и описания,плюс безплатна доставка до Варна. Два пъти съм имал леки тревоги със зарядни, като единия беше по пътя Варна-София. На зарядно на Финес до Търговище (Ловна среща) не поиска да зареди. След около час мислене и разговори по телефона разкачих за 30сек.минуса на акумулатора и успях да заредя. Като разход в момента имам 14.2 Кара се основно градско и се зарежда в гараж на нощна. За мен най-хубавото в автомобила е тишината и комфорта,който предлага,което за такъв малък автомобил е направо невероятно. Варна-Созопол от 100% пристигнахме на 14% Варна-Велико Търново с едно зареждане за 10мин. в Търговище Не ми харесва,че по магистрала трябва да се кара леко(90км/ч),но така или иначе автомобила е градски и 90% от времето се използва в града. Поздрави!
  2. 1 точка
    Пиша със закъснение, но сега виждам темата, а все пак имам "почти" същата кола от близо 4 години - даже си имам тема за нея. И за мен покупката на Акорд 6 не беше "голямата ми мечта", но просто попаднах на читав екземпляр от точно този модел. За времето досега определено мога да кажа, че не съжалявам за покупката. Вярвам, че и с автора на темата ще е така. Все пак става дума за 20+ годишна кола и се налага да се смени туй-онуй, но цените определено не са стряскащи, а някои неща (като печално известните дръжки на вратите) подлежат на "кирилизация" и стават направо вечни. Сега да кажа защо написах "почти" в началото. И моята е сив хечбег, 1.8, набор 2001, но с маааалко по-голям пробег (взех я на 221к, скоро ще чукне 270к) и по-високо ниво на оборудване. Всъщност в последното виждам единствения недостатък на коментирания екземпляр - няма шибидах, халогени, пръскалки на фаровете, а огледалата не са в цвета на купето. Това предполага, че и вътре сигурно е "постничко", но пък неща, които ги няма, няма как да се счупят ;). Желая много безаварийни километри!
  3. 1 точка
    За сега оставих вложката с крика както си е. Емърджънси сета сложих пред бутилката (най-сетне люкчето за ски влезе в употреба), а отзад остана само компресорчето и 1 малко "гедоре".
  4. 1 точка
    След Crossrunner-a и след година прекъсване е време да се завърнем към любимата марка.. Honda VFR1200XD Crosstourer.. 1200cc.. V4... DCT..
  5. 1 точка
    Тези дни направих един комбиниран тест: Пловдив-Пазарджик-Велинград-Пазарджик и до Пловдив през магистралата. Среден разход 12kWh, очаквах повече Интересни са показанията на втората снимка. Междинно показание във Ветрен дол, след като излязохме на полето на връщане.
  6. 1 точка
    Не виждам ,кое е смешното.И аз искам като отида на Кауфланд да си взема вратни пържоли.Едни розови пресни,пък долу в етикета със ситен текст написано Произход :Аржентина.Бе как мама му стара дойде прясно свинско/гуде/ от Аржентина за 2 дена.Пак им ядем държавния резерв от преди 10 години....ЧЕ и с маслата така.Чел съм,ровил съм, пробвал съм,знам....Преди години,когато правехме с Матю бегачката ,можех да се закълна че Мутил 300V беше най-доброто масло на планетата.Е вярно издържаше една тренировка и едно състезание и толкова...ама лачена опаковка,ламаринка с едни червени надписи и т.н. Днес се обаждам в онлайн-магазин в Русе за една туба Мобил,по молба на колега от форума....не можело да отида да си го взема...трябвало с куриер да ми го пратят,щот не работели с крайни клиенти на живо.... Та така относно оригиналните масла. Лошо няма...Шампиона може и да добро масло.Съгласен съм с фена ,че по-добро от личния опит няма. НО,аз лично бих драснал едно писмо до CHAMPION.USA да питам кой къде и как бутилира масло с тяхното име и защо на сайта им няма линк. А производителя бих питал,защо няма линк към майчината фирма, а директно те прехвърлят на Wolf. Но понеже не съм Фенабг,отварям,проверявам и тактично си замълчавам.... Завод Wolf Oil Corp (Бельгия) решил с августа 2012 года вновь зайти на Российский рынок. Вот официальный сайт компании в России www.wolflubes.ru там можно просмотреть все одобрения и спецификации. Кстати Wolf занимает не плохие позиции в Белоруссии и Казахстане. CHAMPION это собственный бренд Wolf Oil Corp. Так что Wolf и CHAMPION один и тот же продукт с разными этикетками))... А за въпросната тема....Аз с насмешка отговорих,че трябва да мине време ,за да има отзиви от това масло,което е ново и още го няма на пазара,за да отговоря... става или не става.Тогава питащия ми отговори,че го налива от 2003 година... Сещаш се как се облещих.... Извода от цялото ми писание: Няма да влизам в конфликти с никого.Щом баща ти ти е завещал 10W-40...карай с него и не приемай съвети.Дървени философи срещам всеки ден на работа и тук..свикнал съм.Ако аз не знам нещо знам къде да проверя и кого да питам... А сеирджиите най-ги обичам.......Жив и здрав!
  7. 0 точки
    Ехххх, най-накрая, японците си наеха читав дизайнер. Този на Ауди
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...