Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2.09.2023 in all areas

  1. 4 точки
    Ромолеше ми двигателят при около 3500 об./мин., а и с оглед анализа на маслото, стигнахме до извода за биелни лагери. Според Ванката, основните лагери много рядко се износват в голяма степен, а предимно се износват биелните. Имам му пълно доверие и затова смени само биелните. Шийките на коляновия вал не бяха наранени. След смяната, двигателят работи много по-тихо и изчезна "ромоленето" при 3500 об./мин. Потегля много по-леко и по-лесно бих казал.
  2. 3 точки
    Днес смяна на биелни лагери. https://forums.hondabg.com/topic/56314-какво-направи-днес-по-колата-си/?do=findComment&comment=1057636291 Перфектен както винаги!
  3. 3 точки
    Днес имах повече работа в 2-та автомобила. При Aerodecka, нещата които трябва да се правят са няколко но най-неприятното за мен беше смяната на гарнитурата на картера и с нея започнах. Не знаех дали въобще ще се отвие генерацията за да махна картера, да го измия и сменя гарнитурата. Естествено, наложи се да махна тръбите от към мотора с все колектора. Проблемът беше 1-та гайка която едвам се развих при свалена генерация. Все пак обратното движение после беше вече по-лесно а аз ще трябва да търся малко нови гайки за Аеродека, че няколко от тях ги тотализирах но нямаше как. Най-голяма работа ми свърши гайковерта на Dewalt. Правя му реклама, защото отви без нагряване гайките по генерацията които въпреки, че колата е от Италия, точно там си ръждясват всички коли. С чука набих 1 камък на гайката и 600nm на отвиване не прощават Сглобих всичко, използвах да сменя отново маслото. Мислех, че имам още от Petro Canada 5w30 но бяха само 2.5 литра. Закупих останало масло Petro Canada 0w30 и смених с моите 2.5 литра 5w30 като добавих 1 литър от 0w30. Имам още 6 литра 0w30 та ще имам за поне още 1 смяна. Някой знае ли защо изчезна тази марка масло? D14-ската го харесва за разлика от Type R. После размених местата на колите и трябваше да сменя маслото нa Type R както и датчика за нивото на масло в двигателя. От около година и половина ми светваше лампата, че е ниско нивото а масло има. Четох няколко теми в UK групите и там мненията са разнозначни. Едни пишат, че трябва update на компа, други пишат, че датчиците са фейл и трябва заманя а трети така си карат и не им прави впечатление вече. Мен започна да ме дразни много и купих нов афтърмаркет на Essen SKV. Бях се засилил да купувам ОЕ но ако не е от него щеше да ме е яд и затова взех афтърмаркета. ОЕ датчика е на Hella. Търсих такъв но не открих преди това. Излизат ми само ОЕ. При афтърмаркета почти нищо никъде не пише. Само на пластмасовата щипка има щампа "Essen SKV". Използвах случая да сменя маслото. Сложих отново Liqui Moly 5w40 high tech. Правя 4-та смяна с него и съм доста доволен. Все пак и не го карам повече от 7000км като сега го смених на 5500км заради повечето градско каране. След пътният тест, лампа за нивото на маслото за сега не светва но трябва да покарам поне 1 седмица за да съм сигурен и ще дам отново обратна връзка.
  4. 2 точки
    Победа от тази вечер! Разходът хич не е зле за бензинов Акорд извънградско на това разстояние, нали?
  5. 1 точка
    Само биелни лагери, смяна на масло с филтър, антифриз и жилата на ръчната спирачка.
  6. 1 точка
    Смяна на оригиналните биелни лагери, които са на минимум 340 000км. Голямо благодаря на Фена! Долни вложки по ред на цилиндрите 4-3-2-1: Горни вложки по ред на цилиндрите 4-3-2-1: Обратната им страна: Как ви се виждат? Добре ли са? П.П. ...Ето от къде са високите стойности на олово и мед при анализа на маслото ми от 2021г. https://forums.hondabg.com/topic/113303-faq-4-двигателни-масла-обсъждане-част-четвърта/?do=findComment&comment=1057604727
  7. 1 точка
    SSV е звяр! А пък и този път си направил много добра проба, без да разлееш капката. Маслото все още има доста ресурс. Тепърва е заформило краевата зона и започва да насища ядрото. Дифузната зона и тя все още е малка. Може да му направиш едно опресняване, но само с остатъка от Равенол-а. ESP-то не го слагай, че ще рзвалиш хубавата рецептура. При този вариант няма да разберем кога най-накрая (на колко хил. км.) ще насити ядрото. Ако си го прежалил вече, тогава - смяна.
  8. 1 точка
    @Rakeem, то стана дълго и неразбираемо написаното горе Сложих TRW накрайниците, защото за да сложа ОЕ има доставка а други афтърмаркет не ми се търсеха. Просто с флекса скъсих единият на TRW с 5мм. Трябва да се прави внимателно и точно, защото после гайката трябва добре да прилегне към него. Относно резбата, тя е с около 13-15мм по-дълбока та не е проблем скъсяването. Иначе като гледам, мисля, че повечето ако не и всички афтърмаркет са толкова дълги. Ако се сложи афтърмаркет и вътрешен накрайник, там резбата според мен ще е достатъчно дълга и няма да има проблеми. При мен, вътрешните си останаха ОЕ но външните са на TRW и резбата на вътрешните идва на косъм, защото е по-къса за афтърмаркета Ако бях свалил вътрешните и да монтирам новите TRW-та, нямаше да пиша толкова но кой да знае, че така ще стане. Знам защо питаш. Като дойде време, трябва да се мери при теб и да се види. При мен, от едната страна остана място за реглажната гайка ама от другата, не. Нямаше как да се регулира там ако се налага, буквално гайката беше в краят на резбата на вътрешният накрайник. Принципно, можех да рискувам и така. На реглажа, точно тази страна я бях уцелил и беше само 0.3 градуса разликата а другата 1 градус та можеше и на косъм да мине без рязане ама няма как да се знае а 2-ри път не исках да разглобявам. P.S Слагам все хубави части или поне се старая ама побългаряването и тук е факт
  9. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...