Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.08.2023 in Мнения

  1. 2 точки
    Вчера и "редих" предницата. Отворих малко фугите между капака и калниците, че отпред се събираха почти на нула. Не е перфектно, но е по-добре от преди. Наместих леко и левия фар че беше напред. Вдигнах и издърпах бронята и и наместих лайсните. Мислех че са огледално симетрични, но след оглед на топологията на формата реших да ги разменя и си легнаха добре, а преди това зяпапха. Явно някой някога не е внимавал. Повдигнах номера и почнах да напасвам липа, но заваля. Тук е само за проба с тиксо, но ще е нещо такова.
  2. 1 точка
    Теоретичен съвет само: Щом предпазителите са здрави (предполага се, че едва ли и двете крушки са изгорели), намираш по схемите по капаците на кутиите за предпазители/релета, кое реле е за късите и го проверяваш... Най- лесно е, ако някое съседно реле е същото, да го слижиш на съответното място... Не знам релето къде е, но местата са 3: в двигателния отсег, в купето, над педалите в ляво горе ( много тъпо място, трябва да махаш някоя кора) и в дясно до краката на пасажера... Ако разбираш от тая техника, релето можеш да провериш и с мултиметър ... Не знам и как е направена автоматиката за включване при запалване, може и там някое реле/ връзка...
  3. 1 точка
    Дано някой от колегите пловдивчани те насочи! Моето D14A3 харчеше 1 литър на 2000 км и реших че не е ок, имайки предвид че колцата взех за синковеца - млад водач. Реших да инвестирам и по спомен (части + труд) стъпи на 1500 лв. Ремонта го прави Фена в Дупница. От тогава не харчи нито грам, а се кара всякък и навсякъде, а кюнеца е сух.
  4. 1 точка
    Здравей, Моля да поръчате и за мен 5х 0.946L Honda ultimate full syntetic 5 x 13, 49€ x 2.15 = 145.02 лв https://ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-0-946-l.html С наложен платеж Поръчвал съм и преди имате данните Благодаря! Поздрави! Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
  5. 1 точка
    Здравей, Номер на поръчката: 4661 За 92,49 лв. Ще го взема на място в София Пиши ми, какво е "При покупка на комплект филтри, заедно с някое от изброените масла, ще получите допълнително 5% отстъпка от цената на маслото."? Въздушен, купе и маслен ли?
  6. 1 точка
    1-вия ми тест! 1. 5-30 масла: 1,25 l RAVENOL VMP USVO; 1,0 l Petro-Canada SS; 0,5 l Yacco Lube GDI и 0.75 l Longlife lll HCSYNTHESE, ACEA C3, API SN, VW 504/507 oт Кауфланд!! 2. Hondaта от профила. 3. Общ пробег на автомобила: 356 190 км пише на километража!? За 220к грантирам! Но мотора е на 16 700 км, след основен ремонт от ФЕНА!!! 4. Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата: 200км. 5. Цикъл извънградско/градско: 0/100 6. Средна скорост... 7. Сезон на експлоатация: 31.07.2023 до 04.08.2023. 8. Мото часове... 9. Изразходвано гориво ... газ. 10. Обем на налятото масло при смяната: 3,5 l. 11. Доливане: няма. 12. Маслен филтър: MANN W610/3 13. Въздушен: ... 14. Режим на използване: градско, софийско, макар и августовско!... т. е. тежък. 15. Предишни масла след ремонта: 1. смес за разработване от ФЕНА; 2. 5-40 Yacco VX600 от ФЕНА; 3. 5-30 Yacco Lube GDI от Боби - HPP Garage. 16. Пробата е взета от напълно загрял двигател над 15 мин. след изгасяне с ДОПИР на щеката до хартията. 17. Сушена е 24 ч на стайна!? температура. 18. Снимка с телефон!? 19. Източено от пробката на загрял двигател БЕЗ несливаемото количество. p. s. Наложи се спешна смяна на масло, заради дълго пътуване, което пък отпадна. Сложих коктейл от масла, останали от предишни смени на СR-V то и Фабия 1,4; 2002; AUB мотор. Любопитно ми е /вероятно не само на мен/, как ще се държи тази смес и се надявам да разберем без скенер!
  7. 1 точка
    Разбрах те. Проверих ситуацията с аналогична 315-ка, но по-къса - 480мм. Виждам свободното пространство, но тъкмо през ски люкчето ще мога да слагам нещо "слим". Намах търпение да чакам с диаметър 300мм (щеше да легне перфе на гърба), а и подходящата дължина е 840, но тогава слизам на 55 литра, а аз гоня поне 400 км рендж извънградско, което 60л х 0.8 = 48л ми осигуряван - при нормален разход максимум 12/100. Като стане, ще снимам.
  8. 1 точка
    Как минават от долу под корите тръбите, не знам. Бутилката не “потъва” изцяло в нишата, средата се пада малко извън нея. Дано ме разбра :).
  9. 1 точка
    От всяко правилно има и изключения колега. Lubrizol Relative Perfomance Comparisson Tool за RN17RSA показва за SA <0.8%. Спецификацията RN17RSA изискваща се за Renault Sport двигателите след 2017г се поддържа единствено от ACEA C3 масло. GM Dexos 2 (отново ACEA C3) в горното масло на Ravenol пък е единствен избор за Chevrolet Camaro и Corvette, все спортни коли със сериозен дух. Списъка продължава още с VW 511.00, Porsche C40 за двигатели над 600 к.с. пак в ACEA C3. Поздрави.
  10. 1 точка
    С механичен стетоскоп установих, че звукът идва от компресора на климатика и се разпространява по тръбите. Продължава около 10 минути след гасене на двигателя. ПП: междувременно прочетох няколко теми на английски. Има го същото нещо на същия модел същите години. Било нормално. Просто на този модел било по-шумно от на другите коли.
  11. 1 точка
    Мерих моята ниша - 83 см хоризонтално. Вероятно като се натисне тапицерията (която поддава малко), ще влезе 84 см пурата. @tenata Може ли да снимаш (ако имаш как), от къде минават тръбите отдолу, че там е малко "пренаселено" с чарколяк? Къде ти е зареждачката?
  12. 1 точка
    Здравейте, другари Взех колата вчера - точно две седмици. Проблема е подкачващата бензинова помпа, тази в резервоара. Обяснението беше доста общо и набързо... нещо си ставало от жегата и не можела да качва достатъчно, туйто. Сменена е гаранционно, всичко точно, колата върви Пари не дадох, разписка/бележка/нещо - йок. В сервизната книжка - нищо. Ни лук ял, ни лук мирисал. Ще си го запиша в КарСпендинг-а, Точно на 30500 км. Сега чакаме семеринга на ЦВТ-то да протече, както казваха други колеги...
  13. 1 точка
    По принцип най-масовия диапазон на вискозитетените класове обхващащи стандартите по ILSAC си остава SAE xW-20 и xW-30. Т.е. до тук имаме масло с понижено триене. Много често на пазара предлаганите масла едновременно отговарят както на API така и на ACEA. А понеже стандартите по ILSAC са създадени върху тези на API се оказва така, че желаеш или не, пак ползваш ILSAC под някаква форма във формулата. За конкретния Shell неофициално може да се твърди, че има доста сходства с ILSAC GF-3 (но навярно) без толкова ясно изразена F.E. упомената в Sequence VI-B Fuel Economy в секцията на ILSAC GF-3 според Afton Specification Handbook. Поздрави.
  14. 1 точка
    Тъкмо ще й подхожда турбо, но не натам съм се насочил, а просто да премина от SOHC на DOHC
  15. 1 точка
    Попаднах на 1 видео което добре показва основното предимство на наще АТ трансмисии. Често хората се боят от автоматика защото не познават устройството му, мислят си че е като стандартните и че е голяма сложнотия -което е така, но разбита на части се вижда че нещата са прости и логични. Говоря за стандартната хидромеханична, а не за вариатора. Принципно тя си е механична, но вместо синхронизатори има няколко пакета фрикциони и хидроуправление с електронен контрол. Тоест има твърда връзка, но превключва сама или (в ръчен режим) водача диктува, а тя изпълнява кога, ако не е в разрез с алгоритъма и. Това я прави "желязна", в което лично съм се убедил на Акорда от подписа ми, при който съм зверствал, а и той сам ми го показа когато дефектира клемореда и двигателя гаснеше в движение. Представете си какво би станало с ръчна или друг тип кутия при невъртящ се колянов вал, включена скорост и търкалящи се колелета по сух асфалт. Абе, просто изгледайте видеото и ще си обясните защо малко се знае и инфото е рядко срещано.
  16. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...