Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.07.2023 in Мнения

  1. 4 точки
    Аз съм ЗА! Винаги ще има недоволни и колкото е по сложно и замотано, толкова по-неропулярно. Който иска, ще може! Централно БГ е примерно Узана. Хладно и има какво да се разгледа наоколо. На мен са ми 200 км кеф от пътуването, но все за някой ще са 120, или 20. Важна е идеята, а има хора и за писти - те си знаят къде/кога/с кого. Ние сме вехти вече.
  2. 2 точки
    за бира и кебапчета не сме вехти
  3. 2 точки
    Телепатия. Мислих и аз за един уикенд някъде в центъра на България това лято. Колкото да си видим муцуните. Обаче... С какво ще го запълним?! Стари сме вече - аз поне съм от 19 години в клуба. Не ми се правят драгове, камо ли да караме коли на писта. И остава само да лафим. Дето си го правим и тук. Отделно, където и да го направим - все на някого ще му е далече, все на някой ще му е скучно или нещо друго. Знам ли...
  4. 1 точка
    И ето какво показа експеримента: Както вече споменах, до 60км/ч колата сега е доста тиха и то без задните кори и седалки. След тая скорост обаче шумът се връща отнейде. Ходихме да караме картинг у Враца и на отиване карах аз па се услушвах кат гърмян заек. Различни асфалти, осева линия, шум от генерацията - всичко е по-добре от преди, но преваля ли 60 - язък за труда и матрЯла. На връщане клекнах отзад, а синковеца кара. Аз му давам инструкции да ускорява и намалява при възможност. Разлиствам ватите и слушам. Пуснах си некво тел. приложение за децибели - брей - до 60 показва 86db, нагоре скоростта отива на 104db. Шумът идва от задната врата си викам, но около нея всичко е ОК. Най-сетне го локализирах. Под стоповете има клапи за изравняване на налягането при затваряне на задната врата-батажник. В тях има висящи гумени мембрани, които над 60 км/ч се открахват от аеродинамиката, образуваща подналягане в задната броня. Бръкнах с пръсти и съвсем лек натиск им трябва да поддадат назад. Закрих гърловините им с длани и колата веднага утихна на висока скорост. Нощес трябва да сънувам технически гениално решение, та хем да останат функционални тез клапи, хем да не се отварят толко рано, а примерно след 3 пъти по-висока скорост - и без това колата не мое да я постигне. Кво нещо е техническата еволюция? На досегашните ми Хонди, тези клапи са странично под задната броня и подналягането на скорост не им влияе, но Сивушко е от миналия век и тогава още не им е било хрумнало на японците че ако не са отстрани, има "страничен ефект".
  5. 1 точка
    Пържената цаца е коварно животно. За 30мин. може да изпии 3литра бира!
  6. 1 точка
    Шофиране/раздумка/скара/бира - кво повече му требе на чиляк? Айде да решаваме, доде горивата са евтини.
  7. 1 точка
    Значи търсиш другата, свали от другия стоп да сравниш ако и там е пилено взимаш две даже и три.
  8. 1 точка
    Каквото и да си говорим - търсят се резултати, а "зъбчатката която пречи на машината да работи прецизно" я сменят. Когото и да сложат, трябва да си знае мястото на "втора цигулка в оркестъра". Но е жалко - имаше своите шансове. А Макс е толко напред (и отгоре), че помощ не му трябва.
  9. 1 точка
    обслувжане в Порше Изток на 60000 на Пасат -масло двигател филтри двигател купе,масло халдекс и накладки предни-нямах нужда от тях 320 И 90 лева работа общо 1370 лева
  10. 1 точка
    Здравей, да доволен съм, вече две или три години от смяната нямам проблем, нито симптоми на износване и буксуване. Поздрави
  11. 1 точка
    Вчера в Габрово беше такава жега, че видях един климатик да работи!
  12. 1 точка
    С ватата "ударих на камък". Искат да ми продадат топ, или куб, а ми трябват 10% от количеството. @Митко Йотов - има ли нейна алтернатива, с която да напълня кухините около задните калници? За днес - толко - всичко отзад е олепено. Останаха 3 квадрата за вратите и ако още нейде реша.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...