Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.07.2023 in Мнения

  1. 5 точки
    Оказа се че 2020 е имало акция и помпата е била сменена.Проблема се оказа от буксата към помпата явно от прахта или не добър контакт на пиновете. Така че при появата на Р0087 да се търси проблема от подкачващата помпа. Тя между другото на контакт не работи а се задейства при запалване на двигателя.
  2. 2 точки
    Виждам че вече кара без помощни колелца. Като и омалее - обади се. Нали съм ти длъжник, а и съм във велобизнеса.
  3. 1 точка
    Здравей. Включвам се и аз Линк: https://ato24.de/en/honda-dpsf-ii-4-l.html Вид и количество: масло за диференциал Honda DPS-F - 4л Стойност на поръчката: 55.90х2.15=120.185лв Начин на плащане: парите ще бъдат преведени по банков път по сметка на банка ОББ Начин на получаване : лично Благодаря
  4. 1 точка
    Сутрешни покупки: За вътре на калниците 2 квадрата (х 6лв) многослойна полиестерна вата. Не гори, по-скоро се топи. https://acousticforce.bg/materials/полиестерна-вата/ За външно - 1 литър сиво BODY 910 - 17лв. VID_20230718_083057.mp4
  5. 1 точка
    Реших да не правя нищо по Хондето,а да тунинговам на детето колелото,удоволствието също е неповторимо от грейналите детски очи.
  6. 1 точка
    Трябва да имаш Стокхолмски синдром, за да си купуваш филтри от Бултрако
  7. 1 точка
    Разликата не е една. Но нека кажа така: разлика е, че FDS е "старо" масло като концепция. Не случайно го слагам в кавички. То е по спецификация API SL, докато DXG е по API SP последната, по новост, спецификация на API. На всички е известно, че по-новата API надгражда предходните и може да се използва при двигатели, на които преди време е препоръчвана по-стара спецификация. Поне така казват от API. Това от една страна.... От друга, DXG е масло с много по-впечатляващи х-ки съгласно предоставените данни от tds-а. А по-конкретно: 1. По-висок HTHS, т.е. по-устойчиво на "срязване" при високи температури = по-добра защита на двигателя и сигурност на мазане при високи температури и натоварвания. 2. Наличие на естери в състава, което допълва т.1 + по-висока термостабилност. 3. По-висок Flashpoint = отново на по-висока термостабилност на маслото. 4. По-ниска изпаряемост (NOAK), което говори за по-малко вискозитетни подобрители в състава, поради което няма няма да има промяна във вискозитета в течение на експлоатацията и по-малък риск от високотемпературни отлагания в двигателя. 5. По-ниска сулфатна пепел = по-малка вреда за катализатора (поне на теория) и отново по-малък риск от високотемпературни отлагания в двигателя.. Нискотемпературните х-ки на двете масла са сходни и много добри. Като едно предимство на FDS мога да спомена по-високите съдържания на цинк и фосфор от гледна точка на защита на веригата, но това пак опира до "старата рецептура". Но DXG пък има други съставки, които компенсират това. Поне така е обявено от API - API SP "има по-добра защита на веригата" от API SN. Единственият недостатък на DXG е по-ниският ресурс. Което е характерно за маслата по ILSAC. Но американци и японци отдавна препоръчват смяна на масло на 3000 мили (тежък режим) до 5000 мили (нормален режим). Така, че не можем да се сърдим на Honda за това... Предимството е - винаги чист двигател и без запечени сегменти... В резюме: И двете масла са подходящи за Legend. С оглед на поизносен двигател и не в първа младост, бих използвал DXG с по-честа смяна, вместо FDS. За сравнение: Tds_1111139_en.pdf Tds_1111124_en.pdf
  8. 1 точка
    Имам приятели дето пафкат тоя боклук. Всички имат проблем с паметта от него и бавно затъпяват. Марихуаната блокира церебралните рефлекси, .т.е. биологичната обратна връзка от органите към мозъка. Нищо добро от това. Ставаш маймуна бавно и неусетно. На този блокаж се дължи и фалшивия лечебен и антистрес ефект. Спреш да пушиш, болката се завръща. Единия приятел го болеше кръста и докато пушеше, нямаше проблем, но след спиране на марихуната, болката се появи пак. За антистрес и лечебен ефект, препоръчвам мотика номер 10.
  9. 1 точка
    Поради лични патила (и в "ползу роду") пускам тази темичка. А всичко тръгна от смяна на въздушният филтър ДВГ, при което видях че ми е скъсан гофрираният маркуч от него до дросела. Гумен е и за да се скъса, значи има по-голям ход от конструктивно предвиденият. Увих го с лента и отидох на море, но викам си - тука нещо не е в ред! Никакви "чекове" не са светвали и всичко се усещаше нормално, докато не се разрових в проблема и не "замириса" на пари. В случая е за Legend КБ1 / КБ2, но може да е полезна и за други модели с автоматик, като CR-V, Accord 6 / 7 / 8 / 9 , а при съобразителност и за ръчна кутия. Дърпа се ръчната (за всеки случай), натиска се крачната спирачка и се вкл. на R, след което се подава газ, без да се пуска крачната спирачка. Моторът (при автоматицте) има ограничител и няма да се развърти над 2500 об/мин. Същото упражнение се прави и на D. Трябва ви асистент, за да гледа дали моторът се накланя, или се повдига нагоре от коша. В моят случай задният е здрав, а страничният (до ангренажа) и преднитe (на мотора и кутията) са с демидж - вижда се разликата на клипчетата. Тестът е удачен и при покупка на "нова" кола. Ако има движение нагоре, цената требе да бъде свалена надолу - минимум с 1000 лв, защото ... на мен толкова ми излезе за 3 тампона и то с "финтове", при септемврийски цени 2022-ра. За страничен ползвах FEBEST, а за предните - само оригинални ОЕМ. Соред спецове - тази комбинация работи - докато предните са здрави, страничният ще живее. Не съм и подозирал че са повредени, както и след смяната нямаше разлика във вибрациите, но "корабът" е голям. Единственото може би е че при вкл. на скорост от място и студени мотор / кутия, колата леко има склонност към преместване. С повредените тампони не мръдваше, но се усещаше някакъв луфт нейде отпред. А превенцията си я знаете: Под наклон паркирането е - първо ръчна, после Р и чак тогава се пуска крачната. Важи както за АТ, така и за МТ трансмисиите! Другото е: не тръгвайте често с мръсна газ от крачна спирачка! Да, автоматът тръгва така чудесно, ама не се знае колко пъти, защото тая енергия нейде требе да иде и все некой ден "прасето ще избуши кочината". petal_20221220_153212.mp4 petal_20221220_160047.mp4 petal_20221220_160449.mp4 VID_20221220_165453.mp4 VID_20221220_165336.mp4 VID_20221220_165336.mp4 VID_20221220_165453.mp4
  10. 1 точка
    Климатика както знаем се задвижва от коляновия вал,той климатика не работи постоянно. Включва и изключва ,ако са забелязали колегите точно когато се включва идват трептенията и вибрациите. Колкото е по топло времето толкова повече и се включва. Ако сте карали кола с по малко от 100к.с при включване на баир примерно направо колата умира. Разговарял съм за това с Маркони и това и това са данни гледани през софт и колко к.с. се губят. При моя модел при включване в климатика и моментната загуба на мощност особено но празен ход се компенсира и регистрира от IACV ,добрата работа на същия и правилното почистване на дросела и въпросния клапан гарантира по малко вибрации. Гарантира и по -навременна компенсация на мощноста .
  11. 0 точки
    Жена закъснява за работа, вика я шефа и иска обяснение. Обяснението: " Звънна будилникът, прехвърлих се през мъжът ми, закачих се... ."
  12. 0 точки
    Габровско семейство: - Сашко, намисли си едно желание и духни свещичките! - Догодина да ми купите торта!
  13. 0 точки
    Да ама е единственото от афтърмаркета на което пише на качество: OE(Quality :Original Equipment)
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×
×
  • Създай нов...