Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 26.05.2022 in Мнения
-
2 точкиЗдравейте, Колеги! Маслата пристигнаха. Тези, които ще пътуват с куриер съм ги сортирал, опаквал и ги изпратих днес, а тези, които са за лично получаване може да се взимат. ✅ Напомням и за новите клубни поставки за номера, можете да се сдобиете с комплект при взимане на маслата или да ги изпратя заедно с поръчката Ви, по куриер. Цената е 12 лв. за комплект. От фенове за фенове - бъдете част от отбора!
-
2 точкиНезнам кой си е оставил ръцете но това е факт,както от предните така и от тези. То това е редовен лаф на майсторите предните са виновни. Маслени сигменти сменяха ли сега тези, това 10w40 не издържа и 5 хил пробег ти си го карал на 9хил. Аз не бих натикал такъв мазут в двигателя си,само ако е пред основен ремонт.може би. Когато се прави ремонт на глава се прави от специализиран сервиз занимаващ се само с това. Не всяко гаражче с майстор може да извърши читаво процедурата,затова пращат главата на такава фирма. При теб явно не са се случили нещата така.
-
1 точкаМалко помощ от колега,ама тоя е за петия етаж Агент Мълдър и агент Скъли се срещнали с някакъв екстрасенс: - Господине, Вие твърдите, че имате паранормални способности! Какви по-точно? Оня обяснил: - Моята дарба е да внушавам мисли! Де факто мога да наредя наум на всеки човек да направи каквото аз искам! И той ми се подчинява безпрекословно! Двамата се усъмнили: - Ще ни направите ли една малка демонстрация? Екстрасенсът кимнал: - Разбира се! Виждате ли онзи колоездач ей-там? Сега ще му внуша да падне от велосипеда! И наистина, собственикът на двуколесното возило тупнал на паважа! Агент Мълдър коментирал скептично: - Господине, това беше чиста случайност! В момента вали дъжд, пътната настилка е мокра и гумите поднесоха! Оня отговорил: - Не ми вярвате, така ли? Добре, да опитаме отново! Виждате ли младежа и девойката, които весело разговарят? След малко тя ще му шибне един як шамар! И наистина, след няма и минута мацката зашлевила силно пича! Агент Скъли вдигнала поучително пръст: - Господине, това беше въпрос на психологически усет! Добре знаете, че при младите двойки настроенията се люшкат от едната крайност в другата! Просто извадихте късмет! Покажете ни нещо по-сложно! Психофеноменът се амбицирал: - Е, добре! Виждате ли оная сграда? Погледнете към петия етаж! А сега наблюдавайте третия прозорец отляво-надясно! След една минута оттам един човек ще си изхвърли телевизора! Служителите на "Досиетата Х" зачакали нетърпеливо. Изнизала се минута, две, три, пет, десет... Накрая агент Мълдър въздъхнал: - Знаех си, че сте най-обикновен мошеник! Да си вървим, колежке! В това време прозорецът на петия етаж се отворил. Един образ с измъчено изражение погледнал надолу и се провикнал отчаяно: - Нямам телевизор, бе човек! Разбери - НЯМАМ ТЕЛЕВИЗОР!!!
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, Колеги! Маслата пристигнаха. Тези, които ще пътуват с куриер съм ги сортирал, опаквал и ги изпратих днес, а тези, които са за лично получаване може да се взимат. ✅ Напомням и за новите клубни поставки за номера, можете да се сдобиете с комплект при взимане на маслата или да ги изпратя заедно с поръчката Ви, по куриер. Цената е 12 лв. за комплект. От фенове за фенове - бъдете част от отбора!
-
1 точкаЗдравейте! Вчера бях при гърците и направиха ъпдейта. Сега търся вариант да проверя дали наистина е направен (може би излишно се съмнявам, но…). Споделих, че има още хора заинтересовани и човекът от сервизния отдел каза да му се пише директно на него с данни за колата и желания ъпдейт. Той ще провери дали могат да го направят. Има възможност да го направят в два сервиза, като единият е в Солун, близо до центъра, а другият е почти извън града. Leonidas.Georgiadis@saracakis.gr Локацията на сервиза е тук: Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη https://goo.gl/maps/QYeoV6uogjAmfbpr5 Ето и как се стига до паркинга на сервиза: Цената е €30 за самия ъпдейт, но платих €37. Вероятно тези €7 са ставката за времето, което им е отнело… Тол таксите са сумарно €7 и €2 за една много вкусна гръцка баница Издават си документ и фактура, и работят бързо. Ако някой има въпроси ми пишете и ще съдействам с каквото мога.
-
1 точкаПривет колеги, Да възродя малко темата за HR-V-2. След прочетено тук, подробно и много точно описание +снимки на колегите в тематa, ние не бързаxме и в крайна сметка взехме, HRV-2ген. с мотор 1.8i-R18Z9-141PS/без турбо/, така наречената "Канaдка","Американка". Ще споделя на кратко, че мотора е чудесен баланс и усещане за това шаси и килограми. Не е муден като 1.5i-130кс, не е състезателен, a просто пасва много добре. Лесен за обслужване, защото е почти 1:1 с мотор 1.8i от сивик 8-ма. Не знам защо по официалните сервизи слагат на нови коли масла: 5w30 и 5w40, но аз му сложих Amsoil 0w20-Signiture и мотора замърка, хората ме питат хибрид ли е? 🙂 След смяна на масло на CVT на Honda-Made in Japan, противно на всички негативи изписани за CVT-то, според мен е супер приятно и мазно за каране. Предполагам, че при по стари модели коли или с други настройки, ще има разлика в усещането, но това е бъдещето. Разхода при нормално каране, извънградско е около 6.0-6.8l/100, градско 8.0-10l/100км по бордови комп. Вози прилично за такъв тип автомобил (въпрос на гледна точка), в сравнение с други suv-ве от класа. Субективно според мен за този размер шаси е нормална возия. Седейки отзад се усеща че е малък suv,а при повече неравности друсане, но това е обяснено перфектно от колега писал в темата, именно заради вида окачване. Не ми допадна, че е с предно и в завой е по-нестабилна и има недозавиване, особенно изразено ако си с посредствен вид гуми. Колата няма много километри в България и почти нищо не скърца или тропа по нея. Пластмаси и сглобка са с компромиси в качеството (описани от колеги в темата) но според мен съответстващи на класа автомобил, както и типични за всички нови/модерно олекотени коли. За голямата ценова разлика в сравнение с тези предлагани тук от БТ, е балансиран вариант. Поздрави и бъдете здрави! 👍
-
1 точкаЗдравейте отново Пуснах няколко запитвания до близките дилъри в Гърция и Румъния. Само един от Солун бързо потвърди, че могат да направят ъпдейта за 30 евро. www.saracakis.gr / www.honda-cars.gr Любезни са и не увъртат както Бултрако. Точно и ясно си казват нещата и говорят на английски. Сега остава да намеря времето и да се метна до Солун. Толкова от мен. Ако някой има въпроси, на драго сърце ще отговарям или съдействам с каквото мога.
-
1 точкаЗдравейте Колеги, Днес бях в Бултрако и не излиза обновление за нито един модул на моята кола. Това е адски тъжно, понеже на днешно време колите са предимно електроника и адски много неща зависят от софтуера. Преди покупка на автомобил от щатите или Канада, винаги проверявайте за налични сервизни акции и преценете дали сте ок с рискът без тях! Аз може и да си изпатя с тази бройка, но само времето ще покаже. Ще говоря пак с всички възможни инстанции на Хонда и се надявам да се намери начин да се пуснат обновленията. В Бултрако приемчикът беше супер любезен от самото начало и за пробата ме таксуваха 9лв. Ще пиша пак, ако успея да отбележа прогрес по софтуерния въпрос. Междувременно, ако някой знае сервиз, в който се занимават със софтуерни модификации моля да сподели. Един познат подхвърли, че те също биха могли да вкарат по-нова версия на софтуера, но дали е вярно и дали е за всеки модул… Божа работа.
-
1 точкаАко имаш път към София, може да опитаме да я актуализираме, моята е с карти за 2020 вече...:)
-
1 точкаМалко зимна информация, преобух си колата. Понеже ми бяха останали червено-черните джанти, защото ония ''VIP'', където взе стара е тип Чичо Скрудж и не ги поиска, а аз му ги давах на много ниска цена заедно с подарък червените капаци за огледалата (ако някои закъса имам капаци за огледала, могат да се пребоядисват) и реших да си ги оставя за зимни. Параметрите на джантите са същите, а гумите са 225/50/18 Michelin Pilot Alpin 5, ще ги видим тази зима как ще са... Купих си професионален ниско профилен крик (понеже поисках в сервиза до нас да ми услужат, за да си сменя гумите и отговора му беше - Знаеш ли защо имам? Аз: Не, Той: Защото не давам! Аз: Така ли? и си купих, като го свалих от колата и идва и ми вика ти сервиз ли ще отваряш, а аз му викам ти нали не даваш и аз си купих) с две помпи от 75-500мм (ако някой е в нужда може да дойде да го използва), гумите ги стягам с динометричен ключ стар руски, баща ми каза, че е стегнал над 200 глави тоя ключ, пак в тоя сервиз до нас ми се смееха на ключа, ама като го замери с неговата Beta за 1000лв. и се опули, че мерели еднакво... ХаХаХа е пружина сигурно е омекнала ама върши работа...
-
1 точкаОказа се, че тези лампички трябва да светят постоянно и показват на коя позиция е лоста на скоростите. При мен, по някаква причина светват, когато си решат. Най - вероятно е лоша ел. връзка, защото при леко почукване върху диодчетата те светват. След извесно време угасват и т.н. Благодаря за съветите и препоръките. Приятно съм изненадан и от БТ Пловдив, които ме консултираха обстойно и отговориха на всичките ми глупави въпроси по телефона. Сега ще трябва да открия как се сваля въпросния панел за да проверя връзките. Иначе, като цяло съм доволен от "мексиканката". Навъртях й 2 хил. и още не съм й се нарадвал. Мислех да й слагам газ, но онзи ден пътувах от Свищов до Габрово и компютъра отчете 5,8/100 при скорост 90 -100. Така, че газта отпада.
-
1 точкаКато я запалих тестовата, двигателя работи като часовник, не се чува, направо кеф. Сглобката няма нищо общо с мексиканската, вратите са напаснати много добре и се затварят леко, предния капак е напаснат не хлопа, всичко е много добре напаснато. Колата е обезшумена много по-добре от мексиканската, даже някъде бях чел, че японските версии (вече новите модификации HR-V са японци) са с някакви микрофони, които намаляли шума, много по безшумна е. Аз я напънах малко повече, така задържах на 180км някъде и не ми направи впечатление да е много шумна, за разлика от предишната. В движение е много добре, само вариаторна се чува, поне така мисля, но ще дам повече информация като я подкарам по сериозно. Точно както предполагаш, забравих да го спомена, че отзад е торсиона греда, в БТ и това не знаеха какво е торсион...ХаХа Подкарах тестовата кола, музика и всичко изключено и само се услушвам за нещо, да хлопне...ХаХа Да кажа, че си изпросих с оглед предишните проблеми, които имах със старата по-голям тест драйв и карах, магистрала, лоши разбити пътища и поредици завой с изкачване, никъде нямаше нещо да ми направи впечатление, че хлопа или не е наред. Изпреварва много бързо, даже и в завой, само натискаш газта, като тролей е. Със стандартния тест драйв, който предлагат до гара Яна и обратно нищо не можеш да усетиш. Аз мисля, че като ще оставяш една торба пари, поне можеш да я изпробваш във всякакви режими, прав ли съм?
-
1 точкаЗдравейте колеги, преди празниците на 20000км смених: 1.Предните спирачни апарати със водачи и всичко по тях. Оказа се, че тракането което се чува е от тях, защото като караш по павета нещо дрънчи и като започнеш да обираш спирачката изчезва. Това дрънчене се оказа от тях. 2.Предни носачи, и там някакви луфтове. Абе косата ми побеля вече, даже и цигари пропуших... Вече много си бях глътнал бастуна, викам си, така ли ще бъде на всеки 5000км, да се сменя по нещо!? И както си седях в шоурума и вече ми беше писнало от тези ремонти, излязох на вън и разхождайки се нервно по паркинга гледам едно странно HR-V, направи ми впечатление, че е с два ауспуха, 18'' джанти и разбузени калници, нищо общо с стандартните HR-V-та... Попитах и се оказа, че това е новия модел 1,5 i-VTEC 182h.p. Turbo Sport, SDC Damper Performance окачване (това последното го разбрах в последствие в БТ не знаят какво е това окачване, двигателя е L15BY), тъкмо го регистрирали за тест-драйв. Още няма премиера в БГ. Тичам при дилъра, въпроси и т.н. и веднага го тествах. Най-важното, погледнах къде е правено, това беше първото нещо. Произведено в Япония! След по задълбочен прегледа на рамата в Yorii, чиста японка. Тествах го, колата е CVT не бях карал такова животно но ми хареса. Имали само няколко бройки, само вариатори. За поръчка на ръчка трябваше да чакам 9 месеца, което не е възможно за мен. Преглътнах вариатора, аз карам 80% градско даже ще ми е по-добре. И веднага без да се замислям, понеже знаете какво изживях с мексиканеца сглобен от на Панчо Виля пра-пра-пра-внука, който сигурно през нощта прекарва трева или нелегални емигранти, а през деня работи в завода и със силно разширени зеници сглобява автомобили, та скочих на тази... Това а са папарашки снимки на моята, свалена от автовоза от митницата. Вече съм с нова кола, тази седмица се надям да я взема, ето малко снимки от шоурума, чакам едни документи и другата седмица в КАТ и... В общи линии колата е с доста висока цена, но качеството на сглобката, хонингования двигател, подобреното окачване и т.н. преглътнах и цената. Някой, ще каже защо не взе CR-V за тези пари, не взех защото не влиза в гаража и ще трябва да продам мотора, а това да седя без мотор няма да стане... ХаХа Плашат ме за вариатора разни ''разбирачи'' и ''карачи'', ама аз кола сменям на 100к, даже и на по-малко и ми е през ... като не ми хареса и не се държи добре, айде на пазара... Вариатора иска редовно облужване, това е рецептата, поне така казват хора които са имали и имат CVT... П.С. Червено-черните джанти с гуми ми остават за продажба, заедно с червените огледала. Джантите са без забележки, гуми на един летен сезон, ако някой има интерес да ми пише, ще дам цена. Скоро ще ги пусна на обява с параметрите и подробни снимки.
-
1 точкаТака, продължаваме на татък - 6600км, започнаха първите сериозни проблеми: 1.Задни амортисьори се скапаха и са подменени гаранционно 2.Лява вежда на предния калник се отвори - подменена гаранционно 3.Капака на таблото от ляво и той се отвори - подменен гаранционно 4.Стопа за мъгла се наводни, оказа се че смотаните, като са сваляли бронята за теглича, не са го и закачили даже и не свети, чакаме да пристигне 5.Заден под калник за смяна - чакаме да пристигне 6.Инсталацията за теглича беше свързана грешно , щях да се пребия с ремарке! Даваш ляв мигач, свети десен, натискаш спирачка свети стопа за мъгла и т.н. Просто ми обясниха, че жичкаджията явно я е свързал грешно и на обратно, а аз им викам ако беше станала катастрофа какво правим. Сам си я оправих на пътя и сега е по EU. 7.Днес установих, че дисплея на навигацията се разхерметизирал и има прах в него, което не съм виждал никога до сега 8.Левия фар се поти явно и той е дефектен 9.Пълен смях, за кола където няма 10000км, какво ли още ще се разпадне... Мисля, в понеделник да проведа сериозен разговор с управителя, даже и със собственичката, ако трябва ще отида до Пловдив, защото това не може да продължава, ако даже се наложи да си я изкупуват обратно... Една проста Дачия за 20к няма такива проблеми като тази за 60к. Колата е закупена на фирма, ако трябва и ще се съдим, имам средствата и времето да си го позволя! Съжалявам да го кажа но не си купувайте Хонди, които са правени в Мексико... Единственото хубаво нещо в тази кола са гумите и джантите, а да и разхода на гориво...ХаХаХа
-
1 точкаЗдравейте, за много години! Бъдете живи и здрави и много безаварийни километри да имате тази година, дали на автомобил или мотор, нека са безаварийни! От един месец притежавам Honda HR-V 1.6 i-DTEC 120h.p. 2WD Executive МТ на 2000км е вече... Чаках 9 месеца, защото ''Чаках цвят... ХаХаХа, както в онзи български филм с Парцалев... ХаХаХа Първо искам да кажа, че никога не съм имал дизел, винаги бензин. Малко ми е странно, но посещенията на бензиностанцията намаляха значително...:):):) Впечатленията от колата са ми следните: 1.Икономична е, зареждам и забравям кога съм заредил...:) 2. За това купе и тези 120к.с. е пъргава. 3.Много място за багажи. Според мен е достатъчно маневрена, кара се лесно в града. Има доста иновативни неща. 4.Има си някои недостатъци, все пак е сглобена в Мексико и някои материали не ми харесват. 5.Турбината е Honeywell Произведена в Румъния, което ми е странно но Honeywell са хубави турбини... 6. Не ми хареса, че трябваше да дам 460лв. за твърдата кора за багажника, просто беше свалена и сложена една щора. Най-вероятно си купих моята кора... ХаХаХа и 162лв. за стелки все пак колата е над 56к. с допълнителното оборудване... Но това си е политика в повечето компании, за да си купиш стелките... за Голфа бяха 260лв. ХаХаХа 7.Не ми хареса как беше измита колата в Бултрако. Беше мръсна, по скоро замазана и понеже на мивките водата е от сондаж и когато не се подсуши хубаво остават отлагания от варовик по стъклата и лака и няма махане (това важи за всички автомивки). Наложи се да полирам стъклата ръчно за да махна отлаганията. Ако отидете в Бултрако загледайте стъклата и ще видите отлаганията, също и по фаровете. Автомивката която използват е много мърляшка, а във Враждебна водата е твърда и ако не се подсуши става много лошо за стъклата и лака. В това отношение Бултрако ще имат проблеми с клиентите, не може да предаваш в такова състояние чисто нова кола. Имах е деруга на вратата (още си я има), най-вероятно от някой механик, когато са слагали теглича. Имах и деруги по джантите. Не съм дребнав, не че като паркирам на някой паркинг, някой няма да я издере или да закача някъде джанта. Но говоря за чувството което изпитах, кола от шоурума чакана 9 месеца със забележки, не е приятно! 8.Като допълнителна екстра си сложих свалящ се теглич, трябва ми за ремарке за мотори и за багажник за колела. А, има и много добра функция, като го махна ми се лепят отзад разни рейсъри, а като го сложа държат дистанция, защото - скъпично, кулерчета, радиаторчета ...ХаХаХа 9.Иначе поне се разбрах да ми сложат нови зимни гуми, защото беше с летни, а сега е зима. Дърпаха се, но накрая се навиха и ми сложиха 4бр. чисто нови с нов ДОТ зимни гуми, е прибраха ми летните ама аз ще слагам 18-ки джанти, а 17-ките ще останат за зимните гуми. При това положение не ми трябваха летни 17-ки все едно на бартер... Живот и здраве, ще покараме и ще видим какво ще се разтропа, ще пиша тука за всички неща които излязат по колата за да се знае! П.С. Искам да кажа, че 80% от колите, който съм имал са били чисто нови, всяка си е имала някакви болки и проблеми. Съвършен автомобил няма! Искам да кажа още нещо, това ми е втората Honda (автомобил) с която се сблъсквам. На времето баща ми купи CRX 131к.с. чисто нов, но майка ми не я хареса заради задната седалка и го накара да я махне. Тази кола още ми е пред очите. Спомням си как мачкаше на разни мутри колите основно по пътя за Самоков... :):):) Говоря за 1991год. :):):) Е, няма база за сравнение CR-X и HR-V 2017, различни автомобили от различни епохи... Но съм решил по-натам, да си купя запазен и читав CR-X, ей така ще си го карам Събота или Неделя... И да, червените огледала са против уроки! :):):)
-
0 точкиПроблема с помпата май ще се окаже от друго Тези имобилайзъри, които слагат от лев инс май не са от най-читавите. Колата върти все едно няма ток до свещите и по някое време почва да припуква и пали. Та ме навежда на мисълта, че проблемите с непаленето започнаха 3-4 месеца след слагането на този имобилайзър.
-
0 точки
-
0 точкиЕдна вечер млад мъж се прибирал от работа и гледа - асансьора не работи. Разкопчал сакото и с уморена крачка тръгнал да се катери по стълбите. Между четвърти и пети етаж се разминал с пищна девойка - гърдите й били като дини, стегнати в голямо деколте, а не особено дългата пола разкривала прекрасни, дълги крака и загатвала малкият стегнат задник на красавицата. Косите били руси, устните - алени, в лицето - ангел. Замаян от нея, той едва не се пребил. Качил се в жилището си и позвънял на домоуправителя Бай Пешо, питайки коя е тази мадама. - Ама ти не знаеш ли? Миналия месец в апартамента под вас се нанесе мадамата, и тя живее сама, младо момче си, ерген - давай! И така, на следващия ден мъжът решил да слезе и да опита късмета си. Звъннал и си мисли: "Тя ще ми отвори. Ще кажа, че живея сам и ми е изгоряла ютията, и не мога да си изгладя ризата за утре. Ще взема нейната на заем и по-късно ще й я върна, след това ще я поканя за благодарност на по питие. След това ще я поканя на вечеря, ще идем някъде да хапнем, след това ще я заведа на кино и ще се сближим. Ще я поканя в нас, ще я ч*кам на леглото, на масата, на терасата, след това ще я изпратя и ще я ч*кам и у тях. После ще я ч*кам още няколко пъти, след което ще се оженим, ще пръсна един тон пари за сватбата, а тя ще ми роди дете. То ще ме буди в 2 през нощта, ще досажда и ще ми пречи на секса. Пък на нея по-късно ще й увиснат циците, ще надебелее, ще почне да ме пита къде са ми парите, да ми се кара, когато се прибирам късно, да се сърди заради секретарката Ели, да иска почивки, да не мога да си гледам мачовете с Ванката и Жорката..." В този момент тя му отворила, той креснал: -Абе я си е*и майката, не ти ща ютията!!!!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00