B.Pavlov 188 #1 Публикувано 23 Декември, 2015 Колеги, имам 6-та купе 1.6 втек отпред със 262 отзад на барабани и 15/16 помпа. Преди 1 година сложих носачи с дискове отзад от англичанка. Задно дясно колело изобщо не хващаше. След раздвижване и смазване на водачите, започна да хваща до такава степен, че със зор на ръка да се върти гумата прии натисната спирачка. Сложи се регулатор от VTI( май е същия като моя оригиналния) сложиха се и метални маркучи и спортна течност. Апарата го дадох за ремонтен комплект, никакъв ефект. Днес взех друг апарат и го смених, като от моя си оставих шенкела (задната част където се завива апарата)Прибрах буталцето до край, смазах водачите. Обезвъздуших 2 пъти (един път на загасена и втори на запалена) (Задно Д, Задно Л, Предно Д, Предно Л) И ефект няма, даже ми се струва, че са по меки от преди спирачките. Пак се върти на ръка със усилие. Помагайте, че скоро ще я нарежа с флекса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #2 Отговорено 23 Декември, 2015 Да не ти е запушена или пречупена тръбичката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B.Pavlov 188 #3 Отговорено 23 Декември, 2015 Не е. Има течност до задните колела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #4 Отговорено 23 Декември, 2015 А серво апарата случайно да не ти испуска ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B.Pavlov 188 #5 Отговорено 23 Декември, 2015 Не, здраве е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #6 Отговорено 23 Декември, 2015 АBS имаш ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B.Pavlov 188 #7 Отговорено 23 Декември, 2015 Да, но задни абс датчици нямам и той неработи.Мисля да сложа от англичанка датчици и ако пак не се оправи, да разкарам абс с-мата и от някоя д14-ка да сложа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #8 Отговорено 23 Декември, 2015 Опитай след като затяга да отвиеш пробчицата за обезвъздушаване и да врътнеш пак на ръка,да видиш дали ще отпусне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B.Pavlov 188 #9 Отговорено 23 Декември, 2015 Тя при натисната до долу спирачка се върти на ръка колега. Ако някой има абс датчици от VТI да драсне едно ЛС Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #10 Отговорено 24 Декември, 2015 Датчиците не влияят изобщо на спирачките. Правилно ли са вързани тръбичките от помпата към разпределителя и след него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #11 Отговорено 24 Декември, 2015 Да, но задни абс датчици нямам и той неработи. Мисля да сложа от англичанка датчици и ако пак не се оправи, да разкарам абс с-мата и от някоя д14-ка да сложа. Ами или слагай датчици и виж дали ще се оправят нещата, или разкарвай АБС модула, защото може да има заседнал клапан и за това да не ти дава достатъчно налягане към задното колело . И като обезвъздушаваш го прави по диагонал, този метод дето си написал в първия пост е за по старите возила, където задните спирачки бяха на един кръг, предните на друг, при съвременните коли на единия кръг са предно ляво и задно дясно колело, на другия кръг са другите 2 колела . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B.Pavlov 188 #12 Отговорено 24 Декември, 2015 (Редактирано) Добре, днес така ще я обезвъздуша. Но ако има заседнал клапан и след като са на 1 кръг, няма ли и предно ляво да прави проблем ? Предно ляво има доста голямо налягне, за разлика от задно дясно. Редактирано 24 Декември, 2015 от B.Pavlov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #13 Отговорено 24 Декември, 2015 Смени мдула за абсса или го махни. И продухаите системата с въздух. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #14 Отговорено 24 Декември, 2015 Но ако има заседнал клапан и след като са на 1 кръг, няма ли и предно ляво да прави проблем ? Предно ляво има доста голямо налягне, за разлика от задно дясно. Клапаните на модула са 4, за всяко колело отделен, та щом казваш, че отпред има налягане, работата е сигурна, спирачната помпа ти е добре, модула ти е за смяна . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kalpavoto_ku4e 1 #15 Отговорено 28 Декември, 2015 Пробвали да натиснеш педала на спирачката на работещ двигател и тогава да пробваш да въртиш гумата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B.Pavlov 188 #16 Отговорено 28 Април, 2017 След 2 години ходене по мъките с тези задни спирачки, проблемът е решен. Почистване на задните гривни и монтиране на задни АБС датчици от VTi. Отначало не проработи с-мата, но след няколко км и резки натискания се оправи. Лампичката вече гасне след палене и колата не се чувства толкова спираща, както преди, когато при натскане на загрети накладки, цялата кола се накланяше напред, но сега определено спира по-добре. Сега само мисля да я обезвъздуша, още 1 път. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #17 Отговорено 28 Април, 2017 Интересно, аз мислех, че АБС няма отношение. Нали винаги пише, че ако АБС не ти е в ред. не си губиш спирачките? Моят АБС не работи от години и съм му махнал бушона, за да не бръмчи при всяко палене. Спирачките ми са ОК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #18 Отговорено 28 Април, 2017 ABS няма значение, но като е проработила системата, са се разкарали запеклите клапани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #19 Отговорено 28 Април, 2017 Да де, по принцип е така, но щом е възможно едни запекли клапани, които са вътре в АБС да оказват влияние, значи всъщност АБС има значение. Освен ако не става въпрос за някакви други клапани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове