Jump to content
B.Pavlov

НЕРЕШИМ ПРОБЛЕМ СЪС СПИРАЧКИ.

Recommended Posts

Колеги, имам 6-та купе 1.6 втек отпред със 262 отзад на барабани и 15/16 помпа. Преди 1 година сложих носачи с дискове отзад от англичанка. Задно дясно колело изобщо не хващаше. След раздвижване и смазване на водачите, започна да хваща до такава степен, че със зор на ръка да се върти гумата прии натисната спирачка. Сложи се регулатор от VTI( май е същия като моя оригиналния) сложиха се и метални маркучи и спортна течност. Апарата го дадох за ремонтен комплект, никакъв ефект. Днес взех друг апарат и го смених, като от моя си оставих шенкела (задната част където се завива апарата)
Прибрах буталцето до край, смазах водачите. Обезвъздуших 2 пъти (един път на загасена и втори на запалена) (Задно Д, Задно Л, Предно Д, Предно Л) И ефект няма, даже ми се струва, че са по меки от преди спирачките. Пак се върти на ръка със усилие. Помагайте, че скоро ще я нарежа с флекса.

post-20207-0-26922200-1450883675_thumb.jpg

post-20207-0-94772800-1450883748_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не ти е запушена или пречупена тръбичката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е. Има течност до задните колела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, здраве е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но задни абс датчици нямам и той неработи.
Мисля да сложа от англичанка датчици и ако пак не се оправи, да разкарам абс с-мата и от някоя д14-ка да сложа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай след като затяга да отвиеш пробчицата за обезвъздушаване и да врътнеш пак на ръка,да видиш дали ще отпусне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя при натисната до долу спирачка се върти на ръка колега. Ако някой има абс датчици от VТI да драсне едно ЛС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчиците не влияят изобщо на спирачките.

Правилно ли са вързани тръбичките от помпата към разпределителя и след него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но задни абс датчици нямам и той неработи.

Мисля да сложа от англичанка датчици и ако пак не се оправи, да разкарам абс с-мата и от някоя д14-ка да сложа.

Ами или слагай датчици и виж дали ще се оправят нещата, или разкарвай АБС модула, защото може да има заседнал клапан и за това да не ти дава достатъчно налягане към задното колело .

И като обезвъздушаваш го прави по диагонал, този метод дето си написал в първия пост е за по старите возила, където задните спирачки бяха на един кръг, предните на друг, при съвременните коли на единия кръг са предно ляво и задно дясно колело, на другия кръг са другите 2 колела .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, днес така ще я обезвъздуша. Но ако има заседнал клапан и след като са на 1 кръг, няма ли и предно ляво да прави проблем ? Предно ляво има доста голямо налягне, за разлика от задно дясно.

Редактирано от B.Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени мдула за абсса или го махни. И продухаите системата с въздух.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Но ако има заседнал клапан и след като са на 1 кръг, няма ли и предно ляво да прави проблем ? Предно ляво има доста голямо налягне, за разлика от задно дясно.

Клапаните на модула са 4, за всяко колело отделен, та щом казваш, че отпред има налягане, работата е сигурна, спирачната помпа ти е добре, модула ти е за смяна .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвали да натиснеш педала на спирачката на работещ двигател и тогава да пробваш да въртиш гумата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 2 години ходене по мъките с тези задни спирачки, проблемът е решен.

Почистване на задните гривни и монтиране на задни АБС датчици от VTi. Отначало не проработи с-мата, но след няколко км и резки натискания се оправи. Лампичката вече гасне след палене и колата не се чувства толкова спираща, както преди, когато при натскане на загрети накладки, цялата кола се накланяше напред, но сега определено спира по-добре. Сега само мисля да я обезвъздуша, още 1 път.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, аз мислех, че АБС няма отношение. Нали винаги пише, че ако АБС не ти е в ред. не си губиш спирачките?

Моят АБС не работи от години и съм му махнал бушона, за да не бръмчи при всяко палене. Спирачките ми са ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ABS няма значение, но като е проработила системата, са се разкарали запеклите клапани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де, по принцип е така, но щом е възможно едни запекли клапани, които са вътре в АБС да оказват влияние, значи всъщност АБС има значение. Освен ако не става въпрос за някакви други клапани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...