Jump to content
Слави CR-V

Скосяване на накладки?

Recommended Posts

Колеги за какво е скосяването на феродото на накладките. Доиде време да купувам, влизам в саита на ТРВ намирам моите накладки и излизат два вида абсолютно единтични като размери и форма с тая разлика че едните са скосени а другите не? Предполагам има някъква закономерност кога се купуват скосени и кога не. Но нека видим какво мислите вие, по скоро искам сигурни отговори, предположения и аз си правя но не съм сигурен :)http://prntscr.com/95b5bm  и това http://prntscr.com/95b6f6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко има смисъл ,братчед,стига да помислиш.Скосени накладки за стари дискове-по малка площ и по-бързо напасване към кривината на диска.Съответно правите са за нови дискове.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така си го изтълкувах в офроуд форума, ама там никои не потвърди, и викам чаи да питам да се не изложим хахаха :) Ок значи скосени ще си взема че няма сменям дискове :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, според мен това скосяване, освен за по-бързото напасване може да има и друго значение.

Мисля, че тези скосени накладки е препоръчително да се използват, при тези надупчените или нарязаните дискове.

Ти си умно момче и ще се сетиш защо.

 

П.п.Ако се затрудниш, питай във "БГ МАМА".:-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахах, Емич има логика но едва ли това им е целта, щото масово са скосени, а коли с надупчени дискове са тук там :) А и нали се сещаш че като се износи скосеното накладката става нормална тогава какво ще и пречи да не се начупи от дупките на диска :) Та логиката на Маркони ми се чини най вярна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То като се износи скосеното и накладката станала за изхвърляне, т.е. не- нормална . :tooth:

На мен ми се види най правилна логиката на производителите, по малка площ- по бързо износване- по често купуване на следващия комплект накладки . :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее то скосеното е малко бре :) поне на тоиотата като купувах от цялата дебелина на накладката да кажем по спомен маи беш 10мм дебело феродо скосеното беше около 3-4мм и оставаха 6-7мм цяла площ :) Но пък търсеики отговор на въпроса за скосени накладки попаднах в голф форума дето един ги беше снимал и бяха скосени чак до долу до желязната плоча хаха, е там съм съгласен че ще се износят бързо :) На мен реално ми е по важно да почнат да спират добре по бързо щото аз спирачки много много не ползвам, тея които са сега са още от как съм купил колата 2009 година тогава имаха към 5-6мм феродо, оня ден като свалях апаратите гледам че едната е на косъм да опре акустичния датчик демек около 3мм поне, та  напраи сметка с едни нови накладки колко ще изкарам :) Ама сега и друга логика ме чопли, ако вземеш не скосени те ще паснат за по дълго време но пък ще имат по голяма контактна площ през цялото време, пфф знам ли вече хаха вземам квито има , мисля да заложа на ТРВ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вземеш не скосени накладки и ги сложиш на стар диск, там където се е образвувал ръб ще деформира накладката и ще стърже доста, докато не се изшлайфа отгоре-отгоре диска..Образува ли се ръб няма какво да го изчисти. Не знам каква е логиката да има скосени накладки до няколко мм, а не цели.Може би производителите си мислят, че така ще изчистват ръба, който се образува на диска, но поне аз до сега не съм виждал нещо такова, а обратното :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахах, Емич има логика но едва ли това им е целта, щото масово са скосени, а коли с надупчени дискове са тук там :) А и нали се сещаш че като се износи скосеното накладката става нормална тогава какво ще и пречи да не се начупи от дупките на диска :) Та логиката на Маркони ми се чини най вярна :)

Слави, нали знаеш че феродото за накладките, се прави от много видове смески. Едните смески са по-меки, други по-твърди, едни са  по-еластични, други по-чупливи и ронещи се. Следвайки това, а като добавим и другите фактори, неравномерното натискане на апарата от двете страни на диска, неравности по самия диск, тези дупки и нарязвания по самия диск, това скосяване предотвратява точно откъртване на парчета от ръба на самото феродо.

Аз винаги когато слагам нови накладки и те не са скосени, им запилвам леко с пила всички страни, а даже ако нямат канал по средата, им правя такъв с ножовка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз заръчах скосени така или иначе в сряда ще ги сложа :) инак тва с запилването и аз го правя ако има ръб диска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много в час с проблема, но по спомен това скосяване го има в Акебоно накладките.

Не знам дали не е затова, че е съвместим с техните спирачни апарати.

Може би не се изразявам правилно, извинете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, в саита на ТРВ си пише акебоно, аз ся друго да питам :) за кво е тенекиената капачка от зад на накладките, по цялата площ има тенекика дето е щракната към основата на накладката ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да цитирам техника, който ми смени предни трв преди седмици.

Говорим за кръглите метални пластини, нали?

Аз попитах , защото при предната смяна в комплекта нямаше такива.

Той ми отговори, че това пази от прах и боклуци спирачните цилиндри гумички и им помага, нещо като пружина.

Това са мои думи, може да бъркам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,може би е добре преди да сложиш накладките да видиш дисковете как са ,и ако има криво да пристържеш при стругар ,според мен така ще си подсигуриш по-дълъг живот на накладките и по-добро спиране,а един диск стане ли за хвърляне и със стъргане и без все е за боклука,така че нищо не губиш,аз на пролет ще е правя тази схема,поздрави ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веси ,слави не говори за кръглите пластини на буталата на апаратите ,ами тези дето са от външната цяла повърхност на накладките.Слави ,не знам за какво са ,но мисля че и без тях може ,моите ЕВС накладки от общите бяха без тия ламаринки ,оригиналните бяха с тях ама ги хвърлих ,мисля че по-важното е да намажеш където трябва с медната грес която идва с накладките .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия тенекиики си мисля,че са за топлообмен. Имат някакво специално покритие. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...