Jump to content
Tino

Хонда Джазз - проблем с радиото

Recommended Posts

Здравейте, на Джаззката възникна много странен проблем, който не знам как може да се обясни. Радиото изведнъж спря да работи или се включва от време на време при различни обстоятелства. Освен това от време на време успявам да търся канали ръчно или автоматично, да превключвам от FM честотите, да сменям канали или да работят някои от копчетата - RDS, TA и т.н.

CDто работи, сменя си песните и т.н.

Разглобих всичко, видимо няма нищо изгоряло или и аз не знам какво. Напръсках обилно с WD40 платката, която отговаря за копчетата на таблото и никакъв резултат. 

Важна информация е че има инсталирана система хендс фри и са запоявани кабели в задната букса, но при разглобено радио и огъване или притискане на кабелите не се променя работата на радиото и нищо. Изключих също така самото устройство и пак нищо. 

Влезнах в някакво меню на радиото при задържане на бутон 3, на който има едно R, и бутона за изключване на радиото. Там има едно AF, на 1ва позиция, което не мога да го сменя като другите 3 позиции - на 2 има нещо REG, на 3 забравих и на 4 е дали часовника ти да е 24ч. или 12ч.

Не от бушоните, освен ако няма някъде другаде освен при бушоните под волана. 

Та, така - пак да кажа - прекъсването е все едно не може да хване радио сигнал и е от време на време, понякога в движение се случва. Разбира се ми хрумна да е прекъсната антената някъде, но не мога да си обясня защо тогава не иска да работят копчетата при режим радио, а при режим CD си работят....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет Тино, погледни тази тема дали няма да ти е от полза и да си решиш по аналогичен начин проблема.

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=94027

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами дано да се оправи с това, не бях попаал на темата защото гледам заглавието, а то е за проблем със CDто, но в спама се е намерил проблема ;)

В чужди форуми прихванах инфо, че проблема идвал от бутона за климатика, който е вързан на едно със захранването на радиото или нещо такова. И при вързване на допълнително захранване се оправял проблема - май. Ще пробвам този вариант с презапояването, почти бях сигурен че е някакъв такъв проблема, но като не знам кое се презапоява

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, ще ти кажа къде е проблема, бях писал и в предната тема, но в последствие проблема ми се появи отново и тогава реших да действам радикално. Реших да почистя леко пистите около проблемния елемент и докъдето мога да ги покрия с припой. Започнах да ги почиствам леко от лаковото поритие, но в последствие разбрах, че крака на елемента, който съм очертал не отива там където предполагах, а и дебелината на пистата беше като косъм. В последствие разбрах, че съм я прекъснал и радиото беше застинало. Запоих едно кабелче и започнах да го запоявам на места на които предполагах, че е била връзката и след няколко опита го нацелих. За съжаление от напрежение дали тотално съм изгубил радиото или не, не направих снимка. Ще покажа по снимките на колегата и се надявам да те насоча. Пожелавам ти успех!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се единствено дали радиото би сработило само с тази платка вързано с цел да се провери или ще трябва да се сглоби всичко наново

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Тино, на мен ми се случи подобно нещо,отказаха ми бутоните на сидито и на търсене на станции по радиото, след пълно разглабяне се установи , че трябва да сменя всички  бутони върху платката с нови, просто майстора каза , че от влагата са се скапали и не правят контакт, не става с пръскане защото след дни пак същото ,от както са сменени няма проблеми, работи всичко нормално, бутоните са SМD- монтаж ще рече че се лепят върху платката , не намерих такива взех други но им отрязаха крачетата за да станат.Някъде около 14 бутона бяха всичките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами съмнявам се да е от бутоните при мен, защото като работи на CD бутоните за следваща песен си работят, а при режим радио не. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема при мен вече е отстранен по схемата, която посочиха колегите :) Много благодаря за помоща, в интерес на истината се разрових из чуждите сайтове и не намерих решение на проблема. За разлика от колегата горе изобщо не съм добавял допълнително тинол, а просто задържах поялника върху краищата. Не знам дали се е отразило също, но поради недоглеждане презапоих, но от долната страна и едни други работи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега абсолютно същият проблем го имам вече близо година и да знаеш , че с времето се влошава, поне при мен стана така. В  момента радиото ми е забило нито можеш да търсиш станции нито да сменяш ам/фм абсолютно нищо. В началото намираше от време на време станции и се включваше от само себе си  и бутоните проработваха за кратко , но в момента е забило тотално. В същото време диска си работи,  бутони всичко. Нищо конкретно за този проблем не намерих по чуждите форуми , което ме навежда на мисълта , че проблема може да е локален и да се дължи на нашите прекрасни пътища , нещо от дупките да се е прецакало по платките. Може и бушон да е не знам , признавам , че нямам познания в тази област. Ще следя темата с интерес, в момента записвам и слушам само дискове поради липсата на адекватно решение на проблема от моя страна. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, едно мнение преди твоето писах, че проблема си го отстраних като презапоих това, което писаха по-горе колегите ;) 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тино абсолютно същият проблем имам и аз на джазката до колкото видях,се оказа,че е дефект при тези коли.. въпросът ми е така като не сам много на ти с електротехниката как да разбера точно къде да презапоявам (къде всъщност е проблема) или директно да действам там където показа колегата на снимката ... преди да направя така,че да спре и сд то да работи  :) и за да остане само по платка така всичко се разглобява до основи или как ? все още не съм се престрашил да пробвам именно поради тази пречина да не разваля и това което ми е останало работещо (сд-то)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз минах по тоя път. Тотално забило радио. Цял месец слушах стари касети  (моето е с касетофон). Оправиха го в сервиз в Асеновград. 40 кинта, със сваляне и качване на аудиото.  Трети месец вече, никакви ядове. За всички като мен, които не са на "ти" с поялника, телефона на сервиза е 0887719196.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ай стига, ве ! ;)  Тия джазки да не са се наговорили нещо ? Днес и моята се опита да ми прави номера. Същите симптоми. После се оправи от само себе си. Сега работи радиото, вкл. микроSD USB плеърче. Ще видя утре и нататък. При мен е възможно и от влажния въздух в Бургас. Знам ли ?!?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега горе колегите са показали много ясно какво да се презапои. Ако не си работил с поялник, не се хващай изобщо. Разглобява се почти всичко и се разпоява маса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също този проблемен елемент който колегата по горе е показал на снимка 1ми го замениха с по мощен за 30лева във Варна

 

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Нов съм във форума. Наскоро си закупих Хонда Джаз. Страхотна количка. Почти без забележки я взех, с фабричното CD/radio си е. Дискове чете без проблем и музиката от колоните е със страхотно качество. Въпросът е, че като натисна FM/AM си е зациклило откакто съм я купил на някаква станция 87.50. Не може да бъде сменяна, не дава никакъв звук от нея. Пробвах от книжката различни комбинации, но нищо. Някакви идеи? Някой със сходен проблем? Благодаря! :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, колеги! 

Прочетох обстойно темите, с приятели, които разбират презапоихме каквото можахме, но за съжаление радиото работи сутрин, когато колата не е загряла за 10-15 минути и след това забива отново. 

Аз честно казано предпочитам да си пускам моя музика, имате ли идея за сервиз в София, където да могат да ми свържат aux кабел? Знам, че има букса на самото радио отзад и е възможно, но бих пробвал сам в краен вариант. Така че ако знаете за сервиз, ще се се радвам да споделите. Благодаря :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лек ъпдейт, след последното оправяне радиото пак спря. Е днеска намерих време и пак презапоих и пак проработи, но се чудя в спойките ли е само проблема? Вярно, че не просто нагрявам и разтапям запойкиата и оставям така, нямам инструментите да направя изцяло нова. Но се чудя дали с изцяло нова би се оправило за по-дълго време ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мене се получи същия проблем с радиото,прочетох няколко пъти темите по този повод и днес се захванах.В клипа който гледах не беше показано точно как се свалят двата болта които държат целия панел,но като залегнах от долу ги видях.Добре е да се ползва намагнетизирана отвертка защото има голяма вероятност да изпуснете болчето.След това дърпайте смело и лека полека излиза,спокойно може да не се откачат жилата има достатъчно място.След това трябва да се свали самото радио 7бр винтчета като едното е от долу по средата,изважда се радиото и вече може да се занесе на по удобно място.Продължаваме с разглобяването,сваляме горния капак,после цидито 4 винтчета и вече имаме достъп до платката, сваляме я и нея като трябва да се разпои и връзката на корпуса с предполагам тунера.След това се извършват действията описани от колегите по нагоре в темата.При мен се получи и за сега работи.Прилагам и снимки за да се добие представа от разглобяването.

post-25622-0-95271300-1474828727_thumb.jpg

post-25622-0-64922300-1474829794_thumb.jpg

post-25622-0-24112100-1474829802_thumb.jpg

post-25622-0-94074800-1474829811_thumb.jpg

post-25622-0-40499800-1474829822_thumb.jpg

post-25622-0-81934900-1474829832_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На следното видео се вижда много добре как става самото разглобяване: https://www.youtube.com/watch?v=7KufxnBufDY. Някой има ли представа лампичките на подсветката от къде могат да се купят и какъв тип се водят?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонта не издържа дълго,работи известно време и спира,поне при рестарт на радиото тръгва от ново.Ще го свалям пак,някой може ли да ме насочи къде да пипна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

И аз имам същият проблем. Дори смених въпросният проблемен елемент, но не се оправи. При мен ситуацията е следната - когато колата е студена радиото работи, когато загрее - забива. Причината за това може да са кондензатори за смяна. Както знаете с времето те губят работоспособността си. За съжаление аз смених 2, в които се съмнявах, но нещата не се оправиха :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,
 

купих си втора ръка  Хонда Джаз 1.4, 2004.

Имам проблеми с радиото. Видях , че мога да го заменя с ново, но не знам къде в София, може да ми бъде сменено.
Ще се радвам да ми помогнете с намиране на майстор.

Благодаря Ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен радиото спря преди 10-тина дена. Понеже знам, че е пипкава работа, а аз не съм в първа младост, направо отидох в сервиза на ул. "Видин" в Русе, от там ме пратиха на старото Разградско шосе, като се изкачиш горе, на равното. Сервиза се занимава с електрониката на колите и за половин ден го оправиха, като ми смениха и лампите на врътките на парното, които светеха от дъжд на вятър. Всичко - 64 лв. и дават три месеца гаранция. Не казват какво са сменили. Много вероятно е да са кондензатори, а може и друго. При мен станциите се избираха, но звука изчезваше. Така че аз съм доволен, врътките светят идеално и радиото свири.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си реших проблема, като го оставих в сервиз Омбре, те си имат човек, който е ремонтирал доста радиа на Джаззове. Сега всичко си бачка ;).

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

колко струваше ремонта в сервиз Омбре и за какво време?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ba00as ic502 Стабелизатор .Там е проблема сменяш я с нова и преключва проблема. Цената е 1,70 лв. в Aliexpres

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...