Jump to content
dvd77

Почистване на джанти с пясъкоструйка и боядисване

Recommended Posts

Някой сблъсквал ли се е с това нещо, а именно почистване на джантите с фин пясъкоструй. Може ли само челото на джантата да се почисти и после да се боядисат. С какво да се боядисат? Проблемно ли е праховото боядисване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен за тази операция с пясъка и праховото ми обявиха цена от 50лв. на джанта и ми се изпариха мераците. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стават идеално проблема е избора на цвят по РАЛ са цветовете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От няколко дни не ми дава да копирам линкове и да ги пействам, за което обръщам внимание на модераторите.

 

За това напиши в Google "Хонда форум българия освежаване на ожулени и олющени джанти" и ще ти излезе моя стара тема от технически въпроси, в която има не малко информация по въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази процедура излиза п**** и парцал. Както е казал колегата 200лв. за 4 джанти може да не те оправят. Преди време имах възможност безплатно едни ламаринени джанти да ги мина на пясакостуйка. Станах буквално нови. След това бояджията ми взе 120лв за боядисването. Резултата беще strahoten, но за ламаринени джанти не си заслужава. Или трябва да си намериш по-евтин начин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, правил съм такава процедура в София + прахово боядисване пролетта на 2013г.. Джантите стават като нови и до момента са прави като струна. 35 лв за джанта 16' цола беше цената с цвят по избор от каталог. Бях пуснал снимки преди и след, но не мога да намеря темата. За мен си заслужава.

Поздрави и успех!

 

 

Admin edit: ето го мнението:

 

Здравейте колеги,

Aз съм си давал джантите на прахово боядисване.

Това е състоянието преди:

qou14z.jpg311qkwn.jpg

 

Това е след 3 работни дни - песъкоструене с фин пясък, боя-силвър металик и лакиране.

358zyn6.jpg29maxyb.jpg

 

Цена 140 лв за 4 джанти 16'.

На живо изглеждат още по-добре, направо са нови. Доволен съм много от резултата. Казаха ми че "печат боята" около 12-15 мин на 175 градуса.

Не знам как се отразява нагряването на алуминиевите джанти до 170-180 гр., но едва ли ще омекнат чак толкова че да се спукат в някоя дупка.

Интересно ми е как си боядисват джантите самите производители?

 

Поздрави и Весело изкарване на лятото.

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също си ги направих на мястото, за което и Niki G споменава. Бяха в ужасно състояние. Станаха като нови. За 2г. не са мръднали. Ако опасенията са за температурата при праховото боядисване, то там хората са супер професионалисти и знаят как и докъде може да се нагряват алуминиеви джанти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз, бившите стокови, ги минах на същото, само че миналата година и станаха наистина като нови, но цената беше 280лв., цвета беше черен мат. До момента на продажбата им това лято, не бяха мръднали. Това е евтин начин да си съживиш джантите, евтин защото втора ръка трудно се намират идеални дванти, а й те няма да струват под 400лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Правил съм въпросната процедура 2 пъти. Веднъж с афтърмаркет джанти (Alessio), които търкалях на една Вектра и веднъж на стокови джанти от Акорд 6-та ген. Джантите на вектрата нямаха надрано, беше им се олюпила много стабилно боята. Хондовските бяха яко, ама много яко надрани, на места с доволно дълбоки драскотини. И двата пъти резултата беше феноменален. Станаха като нови. След това: 

 - Вектрата я карахме още 8 год., без никакви проблеми, нямаха изкривявания. Така си я и продадох.

 - Хондата все още се кара в семейството, минаха 5-6 години от боядисването. Веднъж изкривих предна дясна джанта, след попадане в "зверска" дупка. Нямаше спукване на джантата, но кривината беше много стабилна и то на външния ръб. Според гумаджията, причината да се изкриви така е праховото боядисване и по точно печенето на джантата (омеквали). Дали е така - не знам. Аз лично, като си спомня какъв трясък усетих в тази дупка, радвам че се разминах само с това. И досега се чудя, как не се "скърши" окачването и как гумата оцеля. 

 

Като имам предвид постигнатия ефект след боядисването, съм супер доволен и ако ми се наложи отново бих прибягнал до такава услуга (ако разбира се цената не е колкото за едни нови джанти :D ). Въпреки случая с изкривената джанта, не мисля че се увреждат кой знае колко и се нарушава структурата им, не смятам че в моя случай джантата би останала без последствия дори и да не беше прахово боядисвана (и все пак да подчертая, че по принцип съм ги пазел доста, внимавал съм да не закачам бордюри при паркиране и т.н., а и 2-та комплекта никога не съм ги карал през зимата). 

 

И двата пъти ползвах услугите на едни и същи момчета. Намират се, или по-точно тогава се намираха на банско шосе (мисля, че точния адрес беше: "Шосе Банкя No:3"). Извършват цялата процедура - песъкострука + прах.боядисване. За избор на цвят ми предложиха набор от шаблони (боядисани метални планки) и аз си избрах. Вариантите не бяха особено разнообразни, но най-масовите цветове, които се срещат по улиците ги имаше. Опциите за боя бяха две - металик или перла. Перлата излизаше по-скъпо. Аз и двата пъти избирах перла, по спомени цената за 4 бр. алуминиеви джанти, 15 цола беше общо около 130-140 лв. За по-евтината боя май беше около 20-30 лв по-малко (не претендирам за точност на цените, доста години минаха от тогава, но по спомени бяха горе-долу в този диапазон). Пазя 2 телефона за връзка: 0887804884, 0886067700. Надявам се да са актуални и момчетата все още да предлагат въпросната услуга. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и крайния резултат - преди/сега...

 

http://forums.hondabg.com/index.php?app=gallery&album=2250

 

Чудя се само тези ли да сложа за летни или с които съм сега - водят се "акцес", и коя джанта да е за зимните гуми!

Редактирано от dvd77

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, която е по-затворена, нея сложи за зимна..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, правил съм такава процедура в София + прахово боядисване пролетта на 2013г.. Джантите стават като нови и до момента са прави като струна. 35 лв за джанта 16' цола беше цената с цвят по избор от каталог. Бях пуснал снимки преди и след, но не мога да намеря темата. За мен си заслужава.

Поздрави и успех!

 

 

Admin edit: ето го мнението:

 

Здравейте колеги,

Aз съм си давал джантите на прахово боядисване.

Това е състоянието преди:

qou14z.jpg311qkwn.jpg

 

Това е след 3 работни дни - песъкоструене с фин пясък, боя-силвър металик и лакиране.

358zyn6.jpg29maxyb.jpg

 

Цена 140 лв за 4 джанти 16'.

На живо изглеждат още по-добре, направо са нови. Доволен съм много от резултата. Казаха ми че "печат боята" около 12-15 мин на 175 градуса.

Не знам как се отразява нагряването на алуминиевите джанти до 170-180 гр., но едва ли ще омекнат чак толкова че да се спукат в някоя дупка.

Интересно ми е как си боядисват джантите самите производители?

 

Поздрави и Весело изкарване на лятото.

 

Би ли споделил къде точно са ти правили джантите? Искам и аз да направя моите и си търся подходящо място.

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм носил няколко комплекта джанти за пясъкоструй и прахово на Торнадо. Доволен съм и цените са им добри. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...