Valkov90 18 #1 Публикувано 26 Септември, 2015 (Редактирано) Здравей те колеги,нов съм във форума и изчетох доста теми,мнения и проблеми относно 7 ма генерация.Карам Хонда от 6 години,като първо карах си вик сега съм с акорд 6 та генерация.Предстои ми закупуване на такъв но съм доста претенциозен и ме притесняват проблемите с маховика и веригата преди фейслифта.Това е модела на който съм се спрял http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11442253080028885&slink=ao9n3f като цената ще е 9500 .Човека пътува в Австрия и колата е поддържана редовно.Понеже съм студент в техническия и работя в немска фирма с добри доходи не искам да скачам на по скъп автомобил,заради по-скъпата поддръжка.Идеята ми е акорд 7-ма генерация или си вик след 2007 8-ма генерация да се спра,защото там този проблем го няма.Бюджета ми е около 12 000.Това което не ми харесва в сивика е возията.Искам да се извиня ако така нахлувам във форума,но го чета от години и просто сега ми потрябва регистрация.Ще съм благодарен на всички,които се отзоват. Редактирано 27 Септември, 2015 от atoma 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #2 Отговорено 26 Септември, 2015 (Редактирано) Дотук добре, но какви са Ви конкретно въпросите? Ако ще е Сивик, защо Ви е да в дизелов? Редактирано 26 Септември, 2015 от angello Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #3 Отговорено 27 Септември, 2015 За около 12 000 лева при малко по-вече късмет може да се намери и добра фейслифтова бройка и въпросите отпадат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valkov90 18 #4 Отговорено 27 Септември, 2015 Идеята ми е да споделят колегите,които са със същите преди фейса сигурно ли ме очаква маховик с верига.Искам дизел защото карам средно 16-18 хиляди на година,а хондите освен с читав инжекцион правят проблеми.Като сложиш филтрите газовите,бензина особенно зимата като е студено и на 50 хиляди ролките ремъците и ти излиза все едно да караш дизел.Само че дизела е доста по-пъргав а и този модел мотор е изключително сполучлив,за това съм се спрял на дизел.pendoc благодаря ти за мнението,имам кола която ми върши работа в момента и може и да почакам с месеци не е проблем това. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #5 Отговорено 27 Септември, 2015 Бензиновите двигатели на 7ма генерация са с верига. Филтъра на газовата е 10-15 лв. Това са не са утежняващи аргументи. Темата бензин vs дизел е стара и все още отворена. Избора си е лично твой. Както казваш, че си прочел темите за 7ма генерация, верига при дизеловите е около 300к, а съединител с маховик около 250к. Така, че според тези симптоми можеш да си направиш и сметка, живот и здраве автомобила който си купил на колко километра реално е. Успех и късмет в търсенето. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #6 Отговорено 27 Септември, 2015 Идеята ми е да споделят колегите,които са със същите преди фейса сигурно ли ме очаква маховик с верига.Искам дизел защото карам средно 16-18 хиляди на година,а хондите освен с читав инжекцион правят проблеми.Като сложиш филтрите газовите,бензина особенно зимата като е студено и на 50 хиляди ролките ремъците и ти излиза все едно да караш дизел.Само че дизела е доста по-пъргав а и този модел мотор е изключително сполучлив,за това съм се спрял на дизел.pendoc благодаря ти за мнението,имам кола която ми върши работа в момента и може и да почакам с месеци не е проблем това. Точно за фейслифтов Акорд дизел говоря, където горепосочените проблеми са решени. След 3 месеца е 2016 г. и цените в Германия се корегират надолу. Разбирам, че покупката не е спешна. За тези пари може да се намери не лоша бройка. В момента в mobile.de има няколко фейслифтови бройки до 6000 евро. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=215646606&scopeId=C&isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&export=NO_EXPORT&sortOption.sortOrder=ASCENDING&minFirstRegistrationDate=2006-01-01&maxPrice=6000&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=2&pageNumber=1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #7 Отговорено 27 Септември, 2015 След 3 месеца е 2016 г. и цените в Германия се корегират надолу. Разбирам, че покупката не е спешна. Това е малко относително. Ако чакаме да поевтинее значи просто е остаряла повече и взимаме по-стар автомобил на естествено по-ниска цена. Няма дата в която да се случва поевтиняване .. Така, че ако излезне "товя" автомобил... действайте. Лично мое мение... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #8 Отговорено 27 Септември, 2015 Според мен, на повечето дизелови Хонди производство 2003-2005, веригата би трябвало вече да е сменена. При маховика зависи дали е сменян навреме съединителя за да се запази маховика. То и турбината се сменя като консуматив във зависимост от експлоатацията. Като добавим и проблеми с колектора и разни други се получава приказката: Който го е страх от мечки да не ходи в гората. При случаен избор рискът си е сериозен. Извода е да се търси автомобил с пробег до 10хил годишно, което е почти невероятно, или такъв, на който споменатите компоненти са сменени скоро. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ayl 3 #9 Отговорено 28 Септември, 2015 Аз карам по 4-5 хиляди на година най-много, т.е.не е толкова невероятно. Лошото е, че ще продавам след 7-8 години Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #10 Отговорено 28 Септември, 2015 Аз карам по 4-5 хиляди на година най-много, т.е.не е толкова невероятно. Лошото е, че ще продавам след 7-8 години Автомобилите на пазарът в България не идват от такива като теб. Затова съм написал, че при случаен избор е почти невероятно, особено когато говорим за модифкация, която е на над 10г. Шансът за читав е най-голям именно от 1-ви собственик, купил нова кола в България за лични нужди но те знаят какво притежават и си го ползват или пласират като "топъл хляб" на познати. Изпадат и служебни карани предимно градско, но те се пускат на вътрешни търгове или преференциално на ползвалия автомобила. Другият шанс, е чрез познат в чужбина, ама да попадне точно на това което търсиш е трудно и бавно.Ето аз от над 6 месеца съм дал заявка на мой приятел, който е управляващ съсобственик и вносител на 2 марки автомобили и за това време не е излезнал от вътрешния пазар нито един автомобил от два харесани от мен модела и модификации, които да са до 5г. и 100 хил. км. А това, което представителствата масово търгуват като "гарантирани" автомобили най-често идва отвън и е доста амортизирано за цената си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 735 #11 Отговорено 28 Септември, 2015 (Редактирано) Щом си изчел темите, не виждам, какво може да се добави повече. Това го дъвчем всеки път. Идеята ми е да споделят колегите,които са със същите преди фейса сигурно ли ме очаква маховик с верига. A те колегите, от къде могат да знаят? Отиди в Юби-ко (например) и попитай, ще е много по-полезно. Според тях, почти няма останал акорд 7, преди фейслифта, на който да не му е сменяна веригата или да не е за смяна вече. Маховика е консуматив. Редактирано 28 Септември, 2015 от Чавдар K Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #12 Отговорено 28 Септември, 2015 След като някой е изчел изчерпателната информация, какво очаква да получи като отговор на вече отговорени и потвърдени въпроси. Ако се търси определен и задоволитен отговор, различен от вече дадените, нека се знае че просто няма такъв, както е казал един актьор - "Birds bird and bees bee!" - т.е. ако се търси отговор, че маховика и веригата се сменят на 500К км или надживяват двигателя, за да получат някакво вътрешно удовлетворение, е няма да го получат. Аз не карам дизел, и не съм и фен на дизел като цяло, но ако реша да търся тук, ще намеря достаъчно информация за + или -, за да взема решение, без да задавам едни и същи въпроси. Що се отнася до читав и не читав автомобил, еми и такова нещо няма, взимаш автомобил, който според теб е най-близо до читав и инвестираш да го направиш такъв какъвто е в твоите представи, или взимаш изстрадал и го съживяваш, в случай едно даваш между 9-12, в другия под 9, но най-вероятно като теглиш чертата след достигането на желания ефект 1 приблизително ще е равно на 2. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #13 Отговорено 28 Септември, 2015 Май почти винаги 2 е по-голямо от 1. :-) Рядко са случаите когато евтините използвани "неща" са по-хубави от скъпите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #14 Отговорено 28 Септември, 2015 Идеята ми е да споделят колегите,които са със същите преди фейса сигурно ли ме очаква маховик с верига. При мене се случиха и двете.. Маховик и съединител смених.. Следва верига (още трака/стърже слабо).. Също така ми се пука и хидравличния маркуч, но той не е болка за умиране.. В общи линии - едни и същи неща.. Но това все пак са си консумативи.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1568 #15 Отговорено 28 Септември, 2015 ... Бих добавил - никой не може да ти каже кога точно ще се наложи да смениш коментираните тук консумативи - съединител и верига. Това по-скоро зависи от късмета ти, т.е. какво ще извадиш от торбата с п*$К#, и още повече зависи от начина на поддръжка, уменията и стила на каране на предишните собственици. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове