frizzante 184 #1 Публикувано 18 Септември, 2015 Здравейте на всички. От съвсем скоро съм собственик на въпросният автомобил и имам няколко питанки към вас тъй като не се познаваме с него все още много добре. Надявам се да сме си добри другари за дълго. 1. Понякога, рядко при смяна на предавките или към свободна се случва оборотите да паднат повече от нормалното, примерно около 500/600 и се усещат неприятни вибрации. Това трае за част от секундата и веднага се нормализират. Примерно от 20 пъти веднъж се случва. Насоки? Свещи? Не знам кога са сменяни. Какви да са - NGK може би? Нямам GPL. 2. Едното задно стъкло не работи. Нито от копчето отпред, нито от самата врата. От къде да почна? 3. Подсветката на дисплея на радиото и климатика понякога частично се губи. При леко чукване се оправя. Слаб контакт или? Крушка? Как се разглобява? 4. При смяна на масло и тн. има ли нещо за нулиране? Брояч, сървис интервал или нещо от сорта? Нов съм и вероятно задавам банални въпроси, но колицата много ми допада а и съм човек който обича всичко по колата да му е наред, та бих искал да отстраня тези проблемчета. Който може да помогне със съвет му благодаря предварително! Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #2 Отговорено 21 Септември, 2015 При мен се случва от време на време оборотите да пропаднат и колата го компенсира, като ги вдига до 1000. След това си заспиват в нормалния диапазон. Аз мисля, че е нормално. Празния ход реагира малко мудно. Отначало като взех колата се случваше доста често, защото не била карана доста време, но с течение на време започна да се случва рядко. Иначе при мен екранчето на климатроника и радиото изгасва, когато мина през голяма дупка с дясната гума. Оправя се при следващо палене и си мисля, че е слаба връзка. При теб може да е същото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #3 Отговорено 21 Септември, 2015 За оборотите можеш да си изчистиш стъпковия мотор и дросела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #4 Отговорено 21 Септември, 2015 Благодаря на отзовалите се с мнения. Ще ги имам предвид. Ще пиша тук за развитие: 1. Започвам от свещите - поръчах NGK IZFR6K-11S. След като ги сменя ще имам мнение. 2. Няма развитие. 3. Търся начин на разглобяване за да разгледам от какво може да е. 4. Поръчах масло Bardahl XTC C60 5W40. Някой знае ли дали трябва да се отрази някак смяната в компютъра на колата? Нулиране? Sent from the chereshata 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #5 Отговорено 4 Октомври, 2015 Здравейте отново. За да бъде полезна темата на някой занапред а и да не остава незавършена: 1. Проблема е решен след смяна на свещи (горе съм написал какви) и почистване на дросел. Сега мотора работи гладко и оборотите са стабилни. 2. Проблема е решен. Бутона на задната врата по някъкъв начин даваше на късо и гореше бушона веднага. Друг бутон от морга за 30 лв и сега всичко е ОК. Прозореца работи. 3. Проблема е решен. Сваляне на дисплея и презапояване на всички крачета. Около 40 са. Много пипкава работа. Също много внимавайте с разглобяването. Трудно излиза. Ако някой има нужда от съвет - насреща съм. 4. Смених маслото с горе написаното, въздушен филтър, маслен филтър, филтър купе. Не намерих нищо за нулиране и за това си нулирах брояч "В" със смяната. 5. Нов въпрос. На 99% съм сигурен, че скоростомера не показва правилната скорост а завишена такава. Със увеличаване на скоростта се увеличава и разминаването. Примерно с 15/20 км/ч отгоре. Гуми 225/45/17. Джанти оригинал. Идеи? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #6 Отговорено 4 Октомври, 2015 Разминаване 15-20 Км/ч ми се вижда много. Не съм засичал, какво е разминаването в километража на 9-ката на съпругата ми, и нямам представа, дали при този тип километражи има разминаване. Иначе, при километражите със стрелка е нормално да има разминаване в показанията. Например моето CR-V, при 120 км/ч по километраж скоростта по GPS е около 115 км/ч. Казваш, че джантите са оригинални, а гумите и те ли са "оригинални"?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #7 Отговорено 4 Октомври, 2015 Да. Много е. За това и питам къде да търся проблема. Под "оригинални" имам предвид колега, че са заводските Хонда с които е излязла от завода. Не е афтърмаркет "нещо си". Гумите са по размер който дава произвидителя а именно 225/45. Зимни гуми на 2 години. Проблем с размери е изключен според мен. Днес ще засека по GPS и ще пиша. През това време ако някой нещо се сети... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #8 Отговорено 4 Октомври, 2015 Ами оказа се, че всичко е наред. Грешна преценка от моя страна. Изобщо не се усеща скорост в тази кола наистина...60 км/ч по километраж - 56 км/ч по GPS. 140 км/ч по километраж - 135 км/ч по GPS...а бях убеден, че лъже скоростомера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #9 Отговорено 14 Октомври, 2015 Здравейте отново! Някой да предложи конкретно решение за скърцащ педал на съединителя при отпускане? Пръсках, смазвах...1-2 дни и пак. Гледам не съм първия. Някаква по удачно мазило или къде точно да смеже? Дразнещо е доста... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #10 Отговорено 14 Октомври, 2015 На предходен автомобил ми скърцаше педала, понеже се опираше в декоративната кора над педалите. Малко отнех от материала и всичко си беше ок. Какъв е случая тук, опира някъде или скърца по връзките? Sent from my LG-H815 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #11 Отговорено 14 Октомври, 2015 100% не опира в нищо. По връзките е нещо. Скърца само при отпускане на около половината от хода когато отпускаш бавно или държиш на полусъединител. Опитвах със силиконов спрей, със ВД40...без успех. Не смятах, че ще се окаже толкова упорито това скърцане но е факт. Не мога да установя точно от къде скърца и пръскам по всички на вид триещи места...да ама не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #12 Отговорено 14 Октомври, 2015 Дано има отговор ; питам доста години в този раздел ; питах и в Акордовия, но не мога да намеря линка. Още се питам за точното място и елемент за смазване. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44665&p=1051108521 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=47246&p=415071 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djovani_ 1 #13 Отговорено 14 Октомври, 2015 Дам същия проблем имам и аз направо ми къса нервите. Аз точно мислех събота или неделя да се опитам да го смажа ама явно няма да стане толкова лесно колкото очаквах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 352 #14 Отговорено 15 Октомври, 2015 (Редактирано) Пробвайте с медна грес. На Сивик 6 ползвах спринцовка с удължение маркуч и игла накрая, а за ориентация къде да смазвам - 7мм мини камера. Рязкото скърцане в средата на хода при отпускане изчезна, остана само едно леко в началото на хода при натискане, но то може би е от някоя помпа. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=98258&page=2&do=findComment&comment=1057439877 Къде точно да мажете, погледнете си сервизните ръководства, там е указано.. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=98258&page=2&do=findComment&comment=1057436260 Тук съм посочил местата за 6-та ген. При 8 предполагам са същите. Редактирано 15 Октомври, 2015 от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #15 Отговорено 16 Октомври, 2015 Така, днес залягах, правих снимки с телефона за да разгледам подробно детайлите къде какво що. С медна грес мазах навсякъде където има някаква форма на триене и резултата е - нулев. Давайте някакви снимки или насоки кое точно да се смазва, че полудявам. Да свалям целия педал ми се вижда доста играчка. Майстора ми каза, че и на доста други било така и си ги карали...е аз не мога. Не съм и предполагал, че това ще се окаже такова препятствие спрямо другите неща които остраних лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #16 Отговорено 24 Октомври, 2015 Преди няколко дни си взех литиева грес на спрей. Пръсках обилно, защото не знам къде точно и от тогава не скърца. Ще видим докога. Другото което свърших - Не ми се сгъваше/прибираше лявото огледало. Из нета видях, че 99% е от един малък жълт "елемент" простете не знам как се казва. В ибей е "shut off device" за 3.50£ с доставката. За 3 дни дойде. За 30 минути го смених сам и сега вече имам работещо огледало. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #17 Отговорено 10 Ноември, 2015 В допълнение да кажа, че вече 20 дни няма скърцане след литиевата грес. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djovani_ 1 #18 Отговорено 16 Ноември, 2015 Относно завишеният километраж, на колите без навигация може да се види реалната скорост като задържите 1 и 6 от бутоните на радиото. Това май се явява някакво сервизно меню. След като влезете в него с бутоните 1,2,3,4 се смянат различните показания, но не помня кое какво беше. 1 е за да се провери дали всичко по дисплея работи, а мисля че на 3 показва реалната скорост, която се разминава с тази от километража с около 7% Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MFG 10 #19 Отговорено 17 Ноември, 2015 (Редактирано) Ето ти официалната бюлетина за този проблем (скърцащ педал). Link: http://www.civinfo.com/forum/bugs-faults-irritations/106240-hondas-official-clutch-squeak-bullitin-admission.html Редактирано 17 Ноември, 2015 от MFG 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #20 Отговорено 17 Ноември, 2015 Благодаря ти! Ще е полезно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #21 Отговорено 27 Януари, 2016 Ъпдейт по въпроса със скърцащия педал - след пръскането Октомври месец с литиева грес до момента скърцане няма. (3 месеца) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #22 Отговорено 18 Февруари, 2016 Разбрах, че маслото на скоростите е Honda MTF. С ръчна кутия съм. По каталог събира 1.4 лт при смяна. Има ли нещо по особено при смяната? Смятам да взема 2 лт тези дни и да сменям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #23 Отговорено 5 Април, 2016 Маслото го смених с Хонда МТФ каквото е дал производителя. 120 000 км интервал. Точно 1.4 лт е. Благодарности към колегата Орлин и Тино. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tcani 0 #24 Отговорено 2 Юли, 2018 Здравейте, Предстои ми покупка на автомобил и съм се спрял на Honda Civic 8ма ген. 1.8 бензин, прочетох доста мнения из форума, но искам пак да попитам няколко въпроса: 1. Бензиновия мотор надежден ли е при положение, че идват на над 200к. - 300к. километра в България. 2. Мотора с верига ли е ? 3. Съединителя обикновен ли е или е с маховник ? 4. По какво мога да позная различните изпълнения, sport, excutive, т.н ? 5. Къде да гледам за евентуални проблеми ? Знам, че има доста теми но моля за кратък отговор. Какво мислите и за този вариант - https://www.cars.bg/offer/c2638375 Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #25 Отговорено 2 Юли, 2018 (Редактирано) Здравей, Карам същата кола и ще отговоря колкото мога: 1. Мотора е много надежден, ако е подържан правилно. Мисля, че всеки читав сервиз може да го констатира това. 2. Мотора е с верига. Повечето хора казват, че издържа 200 хиляди километра преди да се наложи смяна. 3. На бензина е обикновен съединител. Мисля, че смяната с трудът е около 600лв в редови сервиз. На дизела е доста по-скъп. 4. Не мога да ти дам упътване, но гледай екстрите. 5. Всеки сервиз знае какво да гледа. Във форума може да прочетеш, че хоратя говорят за рейката (при мен си тропа откакто взе колата). При мен лично автомобилът не беше подържан перфектно (грешки в системата, запушен ЕГР и пукнати пластмаси на места в интериора). Отпред стъклената решетка и фаровете са изключително крехки и подпрях леко един джип, като се наложи смяна на маска и фарове. Автомобилът от офертата изглежда доста запазен. Километрите не са малко, но ако е подържан - няма значение. Редактирано 2 Юли, 2018 от revenue Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tranko 2 #26 Отговорено 3 Юли, 2018 На 7/2/2018 at 13:05, tcani написа: ...Какво мислите и за този вариант - https://www.cars.bg/offer/c2638375 Благодаря предварително! Тази кола е продадена... може би преди 3 седмици звъмях за нея и още тогава ми казаха че е продадена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #27 Отговорено 14 Юли, 2018 Някой може ли да ме насочи към упътване, за функциите по таблото, дисплея на радиото, климатика и прочие? Че от 20 дни се дзверя, и дали съм разгадал и половината... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koszabg 20 #28 Отговорено 14 Юли, 2018 Civic 8 manuals & service repair Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #29 Отговорено 25 Август, 2018 Да питам и по друг въпрос, за сивик 8? Искам да сменя фабричното радио, но като гледам, то далеч не е само радио? Освен това, панелът е голям и доста извит, дали изобщо може да стане тая манипулация? Някой правил ли го е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #30 Отговорено 25 Август, 2018 Да, купува се панел за голям дисплей.Трябват и кабеляци за да ти работят командите от волана.Става добре когато го направиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #31 Отговорено 26 Август, 2018 Трябва ти такъв кит, но за кола с ляв волан: https://www.ebay.co.uk/itm/250939231668 По този начин се сваля радиото - Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове