Jump to content
nicki

Мнение за обява :)

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте драги колеги, сънародници и побратими.

Аз съм настоящ собственик на Акорд 2.2 i-CTDI от 2005-та, но смятам да го продам( в най-скоро ще цъфне в раздела "продавам"). 

Насочил съм се към 2.4 бензинка ( до колкото виждам само тайпС разполагат с тази кубатура) фейслифтова и да е след 2005-та година.

Изчетох до колкото можах темите и проблемите, които засягат тези модели във форума и с главните неща съм наясно - дори съм потърпевш от тях с моята Хондичка. Но тук - не съм експерт в оценяването на коли 2-ра ръка(за това и се допитвам до Вас)

 

1 допълнителен въпрос = за мен важен ground clearance-а, но някак си не мога никъде да го намеря за тайпС какъв е, някой да има идея?

 

Искам да Ви попитам като по-разбиращи от мен за мнения относно тези две обяви, за какво трябва да внимавам, виждате ли нещо нередно на пръв поглед и дали Ви се струва, че някой някъде нещо прикрива.

 

Много Ви благодаря драги другари , разчитам на Вас ! :)

 

обява 1) - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11436538583967249&slink=a7bnrk

 

обява 2) - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11430562809411211&slink=a7bgxa (с уважение към Кембо!)

 

 

П.С: Ако съм допуснал някаква грешка спрямо формулировката на темата, моля да ме извинете - ще поправя нещата при първа възможност !

 

Поздрави

Редактирано от nicki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обява 1 изглежда много добре, имаше същия Акорд във Враца само че цената беше 11к и си мисля дали не е същия просто да е прекупен и сега да се продава на по-висока цена. Но не мога и няма как да съм сигурен за това. Ако има как да разбереш дали това е колата за която говоря, мои приятели я гледаха и беше в страхотно състояние. Разликата във височината (при 2 Туръра) е около 3-4см като единия е 2.2 дизел другия 2.4 Тайп С. За другите ти питания нека колегите помогнат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор колега. :)
Очаквам и мненията на другите побратими.

Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте драги колеги, сънародници и побратими.

Аз съм настоящ собственик на Акорд 2.2 i-CTDI от 2005-та, но смятам да го продам( в най-скоро ще цъфне в раздела "продавам").

Насочил съм се към 2.4 бензинка ( до колкото виждам само тайпС разполагат с тази кубатура) фейслифтова и да е след 2005-та година.

Изчетох до колкото можах темите и проблемите, които засягат тези модели във форума и с главните неща съм наясно - дори съм потърпевш от тях с моята Хондичка. Но тук - не съм експерт в оценяването на коли 2-ра ръка(за това и се допитвам до Вас)

 

1 допълнителен въпрос = за мен важен ground clearance-а, но някак си не мога никъде да го намеря за тайпС какъв е, някой да има идея?

 

Искам да Ви попитам като по-разбиращи от мен за мнения относно тези две обяви, за какво трябва да внимавам, виждате ли нещо нередно на пръв поглед и дали Ви се струва, че някой някъде нещо прикрива.

 

Много Ви благодаря драги другари , разчитам на Вас ! :)

 

обява 1) - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11436538583967249&slink=a7bnrk

 

обява 2) - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11430562809411211&slink=a7bgxa (с уважение към Кембо!)

 

 

П.С: Ако съм допуснал някаква грешка спрямо формулировката на темата, моля да ме извинете - ще поправя нещата при първа възможност !

 

Поздрави

здравей колега,ако аз търсех кола бих погледнал на колегата Кембо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам до колко си струва да сменяш 2.2 дизел, с на практика същата кола - но бензин. Ще загубиш много пари, а разликата няма да е значителна. Колите изглеждат добре, но за малко повече можеш да видиш Accord 8 / Legend. При тях поне разликата ще е голяма спрямо това, което караш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е, а каското, гражданска и данък? На 190 коня е 324лв, на 10К каското ти е към 700лв, гражданска към 220лв. На автомобил около 18-20К лв. ще е почти двойно каско, данъка със сигурност ще е над 400лв., гражданската не съм сигурен. Отиваш на не под 2К лв. годишно само откъм редовни задължения, освен ако не спестиш каското, което си е самоубийство за автомобила...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обява 1 изглежда много добре, имаше същия Акорд във Враца само че цената беше 11к и си мисля дали не е същия просто да е прекупен и сега да се продава на по-висока цена. Но не мога и няма как да съм сигурен за това. Ако има как да разбереш дали това е колата за която говоря, мои приятели я гледаха и беше в страхотно състояние. Разликата във височината (при 2 Туръра) е около 3-4см като единия е 2.2 дизел другия 2.4 Тайп С. За другите ти питания нека колегите помогнат :)

обява 1 не онзи хубавия швеицарски акорд ;) Него го купиха някакви хора от пловдив. Регистрираха го и го пуснаха на 14к и нещо маи и газ му бяха сложили, но и нея обява я няма 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря Ви много колеги, накарахте ме сериозно да се замисля, въпреки че 2.4 бензин направо ми  е тръпнала душата да го карам, защото не сам настъпвал VTEC от много години насам. Страстта ми ме води, но като че ли от рационална/финансова гледна точка - не е много хитра идеята ми. Благодаря !

Редактирано от nicki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обява 1 не онзи хубавия швеицарски акорд ;) Него го купиха някакви хора от пловдив. Регистрираха го и го пуснаха на 14к и нещо маи и газ му бяха сложили, но и нея обява я няма 

 

 

Жалко, беше много хубав автомобил.

 

На 2.4 данъка във ВР е 250лв а гражданската е 205лв само за инфо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе то хубаво данък, гражданска - за мен това са дребни разходи. Въпроса е, че ако продадеш своя 2.2 дизел за 8000лв (да сме реалисти), ще трябва да вкараш още 12 000лв общо с разходите след продажбата, за да караш същия модел кола с двигател, който гори повече.

 

Много по-смислено ми се струва да си ремапнеш дизела, да оправиш всички неща по него, които те дразнят и да му направиш шумоизолация. Ще изглежда не по-зле от някоя от тези горе, ще върви близко до нея, ще гори по-малко, ще е по-тиха и с по-добра музика и ще си изгубил само 3-4 хиляди лева от цялото упражнение.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...интересно, защо на колегата Кембо Акорда е Type S ... а предната маска е обикновената. 

Колата не е и екзекютив за да е с тази маска ... чудно ми е, каква ли й е историята за да изглежда по този начин.

Редактирано от Чавдар K
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязал съм, че някой от колите - Швейцария и Холандия са доста " направени "

 

Достатъчно е човек да се разходи по сайтовете им.

 

Сивия Акорд изглежда много добре така и не е нужно да има история.

 

Това говори за стандарт и мерак - може да е и друго, но не е задължително.

 

Хората разполагат с пари и достъп до всякакви тунинг глезотии - що да не си я направи...

 

За тях са жълти стотинки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абсолютно е така, особено за Холандия, където е супер лесно да се поръча и достави от САЩ, а и бързо. Скъпо е, но не и за тях. Колко човека тук биха могли да отделят пари за, примерно, изпускателна система на Тода или Апекси в месеца, другия за нещо пак толкова скъпо....да не говорим че там може да се тества и ако не стане го връщаш, а тук поръчваш, не става и се чудиш как да го продадеш, 'щото да го връщаш....пари...пари...

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

До колкото съм запознат, всичко по външния вид на сивия акорд Type S  е заводско оборудване - най-вероятно така е поръчан от дилъра... но, да - много е красив :)

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сивия само му липсват лайсните по вратите и броните като на моя и мисля че с лайсните е доста по добре.
post-9862-0-48221700-1438267920_thumb.jpg

post-9862-0-14657700-1438267942_thumb.jpg

 

Също така решетката тип 'пчелна пита" по ми харесва.
post-9862-0-74980700-1438268063_thumb.jpg

Редактирано от rollin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

2005 накрая, два комплекта лети джанти с перфектни гуми летни и зимни на 3000 км.., чисто нови иридиеви свещи, чисто ново масълце,.Газов инжекцион Романо за 1400 лева, рефлашнат при Боби-700 кинта, перфектен отвън и отвътре тайп с.Внесен от Швейцария с история, която мога да докажа...187 хил...Не е пускан никъде ,просто видях темата и ми щукна, ако някой даде 14 хил. го отнася, платени граждански и данъци...Колата е с джанти KOSEI и понижена със пружини APEX най-лекия вариант, идеален компромис между комфорт и поведение на пътя...държи се като картинг в завоите...

2rm85yc.jpg

Колата е уникална, пълна с багаж и деца на клима дава 10 газ, красива и динамична е но ми се кара нещо 200+ на задно ...щот ще има въпроси що я продаваш..Платил съм я 12 200 преди 6 месеца...дотук ми е към 15 800...

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=95678&page=3

Редактирано от bongo789
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е с чисто нови накладки TEXTAR/ATE  в следващите 20 хил. не виждам нужда от вадене на пари...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги. За да не отварям нова тема със същото заглавие направо ще питам тук за мнения за конкретна обява http://www.cars.bg/c1047487 незнам дали цената не е подозрително ниска в сравнение с другите регистрирани хонди. Дайте съвет. В понеделник ще ходя към София но ако някой по вещ го е гледал да сподели мнение

Редактирано от Invisibl3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е заложен автомобила...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Също така решетката тип 'пчелна пита" по ми харесва.

attachicon.gif10436201_776350219092182_7054848745521594771_n.jpg

На мен по-скоро "обикновената" фейслитова решетка с трите дебели хромирани части ми е много грозна, и така съм забелязал, че Type S-a идва с тази много по-стилната решетка долу, която много прилича на "пчелната пита" от преди фейс-а.

 

DSC01999.jpg

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за всеотдайността момчета, наздраве ! :)

 

П.С: само да вметна -  моят 2.2 е мапнат с 172 коня , 424 нютона, махнат катализатор, щях да му изключвам и ЕГР-а тия дни ама като ще го продавам не ми се занимава... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колата която продавам  ,може да ми позвъните по всяко време .Няма да спестя нищо и ще получите всякаква информация от която се нуждаете.  0882000520   Асен Костадинов (КЕМБО)  . Закупена е от "ЛЕ МАНС КАРС" Мадрид  и има всичк документи за реалните и километри  включително записани и в талона. Поздрави на всички.

Редактирано от kembo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти Кембо ! В интерес на истината обаче се отказах да закупувам кола. Продавам моят автомобил и парите за жалост няма да отидат за автомобил, а за други належащи неща. Поздрави и Успех с продажбата :)

Темата е за триене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивия само му липсват лайсните по вратите и броните като на моя и мисля че с лайсните е доста по добре.

11141172_897876790272857_3750840482464806530_n.jpg

 

Здравейте!

Само да попитам понеже си купих Акорд 2.2i-CTDi Executive, защо само някои Акорди са с тези лайсни на предна, задна броня и вратите?

Моята ги има, а аз даже в първия момент си помислих че са допълнително слагани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото най-вероятно са екстра, и се поръчва допълнително като такава. Може да е хубаво и полезно, но ако ти се счупи някоя лайсна, става грозно да ти липсва парче, или цяла лайсна, и трябва да си поръчаш, а знаем че всяка екстра е скъпа. Понеже много малко автомобили са поръчани така, е трудно и от морга да си намериш. Това се отнася за всяка подобна или друга екстра.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, за Акорд 8ма поне ги има като допълнителни аксесоари, едва ли не да ти предпазват вратите от нещастници, които решават да си отворят вратата с всичката сила и да я забият в твоята...

Протектори, врати (боядисани в цвета на купето
каталожен номер: 08P05-TL0-6XX

цена: 908,30 лв*

 

При тая цена, аз бих избягвал да ги имам, че замине ли една.... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...