nicki 12 #1 Публикувано 29 Юли, 2015 (Редактирано) Здравейте драги колеги, сънародници и побратими. Аз съм настоящ собственик на Акорд 2.2 i-CTDI от 2005-та, но смятам да го продам( в най-скоро ще цъфне в раздела "продавам"). Насочил съм се към 2.4 бензинка ( до колкото виждам само тайпС разполагат с тази кубатура) фейслифтова и да е след 2005-та година. Изчетох до колкото можах темите и проблемите, които засягат тези модели във форума и с главните неща съм наясно - дори съм потърпевш от тях с моята Хондичка. Но тук - не съм експерт в оценяването на коли 2-ра ръка(за това и се допитвам до Вас) 1 допълнителен въпрос = за мен важен ground clearance-а, но някак си не мога никъде да го намеря за тайпС какъв е, някой да има идея? Искам да Ви попитам като по-разбиращи от мен за мнения относно тези две обяви, за какво трябва да внимавам, виждате ли нещо нередно на пръв поглед и дали Ви се струва, че някой някъде нещо прикрива. Много Ви благодаря драги другари , разчитам на Вас ! обява 1) - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11436538583967249&slink=a7bnrk обява 2) - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11430562809411211&slink=a7bgxa (с уважение към Кембо!) П.С: Ако съм допуснал някаква грешка спрямо формулировката на темата, моля да ме извинете - ще поправя нещата при първа възможност ! Поздрави Редактирано 29 Юли, 2015 от nicki Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #2 Отговорено 30 Юли, 2015 Обява 1 изглежда много добре, имаше същия Акорд във Враца само че цената беше 11к и си мисля дали не е същия просто да е прекупен и сега да се продава на по-висока цена. Но не мога и няма как да съм сигурен за това. Ако има как да разбереш дали това е колата за която говоря, мои приятели я гледаха и беше в страхотно състояние. Разликата във височината (при 2 Туръра) е около 3-4см като единия е 2.2 дизел другия 2.4 Тайп С. За другите ти питания нека колегите помогнат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #3 Отговорено 30 Юли, 2015 Благодаря за бързия отговор колега. Очаквам и мненията на другите побратими. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 158 #4 Отговорено 30 Юли, 2015 Здравейте драги колеги, сънародници и побратими. Аз съм настоящ собственик на Акорд 2.2 i-CTDI от 2005-та, но смятам да го продам( в най-скоро ще цъфне в раздела "продавам"). Насочил съм се към 2.4 бензинка ( до колкото виждам само тайпС разполагат с тази кубатура) фейслифтова и да е след 2005-та година. Изчетох до колкото можах темите и проблемите, които засягат тези модели във форума и с главните неща съм наясно - дори съм потърпевш от тях с моята Хондичка. Но тук - не съм експерт в оценяването на коли 2-ра ръка(за това и се допитвам до Вас) 1 допълнителен въпрос = за мен важен ground clearance-а, но някак си не мога никъде да го намеря за тайпС какъв е, някой да има идея? Искам да Ви попитам като по-разбиращи от мен за мнения относно тези две обяви, за какво трябва да внимавам, виждате ли нещо нередно на пръв поглед и дали Ви се струва, че някой някъде нещо прикрива. Много Ви благодаря драги другари , разчитам на Вас ! обява 1) - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11436538583967249&slink=a7bnrk обява 2) - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11430562809411211&slink=a7bgxa (с уважение към Кембо!) П.С: Ако съм допуснал някаква грешка спрямо формулировката на темата, моля да ме извинете - ще поправя нещата при първа възможност ! Поздрави здравей колега,ако аз търсех кола бих погледнал на колегата Кембо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #5 Отговорено 30 Юли, 2015 Не знам до колко си струва да сменяш 2.2 дизел, с на практика същата кола - но бензин. Ще загубиш много пари, а разликата няма да е значителна. Колите изглеждат добре, но за малко повече можеш да видиш Accord 8 / Legend. При тях поне разликата ще е голяма спрямо това, което караш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #6 Отговорено 30 Юли, 2015 Да така е, а каското, гражданска и данък? На 190 коня е 324лв, на 10К каското ти е към 700лв, гражданска към 220лв. На автомобил около 18-20К лв. ще е почти двойно каско, данъка със сигурност ще е над 400лв., гражданската не съм сигурен. Отиваш на не под 2К лв. годишно само откъм редовни задължения, освен ако не спестиш каското, което си е самоубийство за автомобила... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #7 Отговорено 30 Юли, 2015 Обява 1 изглежда много добре, имаше същия Акорд във Враца само че цената беше 11к и си мисля дали не е същия просто да е прекупен и сега да се продава на по-висока цена. Но не мога и няма как да съм сигурен за това. Ако има как да разбереш дали това е колата за която говоря, мои приятели я гледаха и беше в страхотно състояние. Разликата във височината (при 2 Туръра) е около 3-4см като единия е 2.2 дизел другия 2.4 Тайп С. За другите ти питания нека колегите помогнат обява 1 не онзи хубавия швеицарски акорд Него го купиха някакви хора от пловдив. Регистрираха го и го пуснаха на 14к и нещо маи и газ му бяха сложили, но и нея обява я няма 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #8 Отговорено 30 Юли, 2015 (Редактирано) Благодаря Ви много колеги, накарахте ме сериозно да се замисля, въпреки че 2.4 бензин направо ми е тръпнала душата да го карам, защото не сам настъпвал VTEC от много години насам. Страстта ми ме води, но като че ли от рационална/финансова гледна точка - не е много хитра идеята ми. Благодаря ! Редактирано 30 Юли, 2015 от nicki Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #9 Отговорено 30 Юли, 2015 обява 1 не онзи хубавия швеицарски акорд Него го купиха някакви хора от пловдив. Регистрираха го и го пуснаха на 14к и нещо маи и газ му бяха сложили, но и нея обява я няма Жалко, беше много хубав автомобил. На 2.4 данъка във ВР е 250лв а гражданската е 205лв само за инфо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #10 Отговорено 30 Юли, 2015 Бе то хубаво данък, гражданска - за мен това са дребни разходи. Въпроса е, че ако продадеш своя 2.2 дизел за 8000лв (да сме реалисти), ще трябва да вкараш още 12 000лв общо с разходите след продажбата, за да караш същия модел кола с двигател, който гори повече. Много по-смислено ми се струва да си ремапнеш дизела, да оправиш всички неща по него, които те дразнят и да му направиш шумоизолация. Ще изглежда не по-зле от някоя от тези горе, ще върви близко до нея, ще гори по-малко, ще е по-тиха и с по-добра музика и ще си изгубил само 3-4 хиляди лева от цялото упражнение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 738 #11 Отговорено 30 Юли, 2015 (Редактирано) ...интересно, защо на колегата Кембо Акорда е Type S ... а предната маска е обикновената. Колата не е и екзекютив за да е с тази маска ... чудно ми е, каква ли й е историята за да изглежда по този начин. Редактирано 30 Юли, 2015 от Чавдар K 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #12 Отговорено 30 Юли, 2015 Забелязал съм, че някой от колите - Швейцария и Холандия са доста " направени " Достатъчно е човек да се разходи по сайтовете им. Сивия Акорд изглежда много добре така и не е нужно да има история. Това говори за стандарт и мерак - може да е и друго, но не е задължително. Хората разполагат с пари и достъп до всякакви тунинг глезотии - що да не си я направи... За тях са жълти стотинки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #13 Отговорено 30 Юли, 2015 (Редактирано) Абсолютно е така, особено за Холандия, където е супер лесно да се поръча и достави от САЩ, а и бързо. Скъпо е, но не и за тях. Колко човека тук биха могли да отделят пари за, примерно, изпускателна система на Тода или Апекси в месеца, другия за нещо пак толкова скъпо....да не говорим че там може да се тества и ако не стане го връщаш, а тук поръчваш, не става и се чудиш как да го продадеш, 'щото да го връщаш....пари...пари... Редактирано 30 Юли, 2015 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 738 #14 Отговорено 30 Юли, 2015 (Редактирано) До колкото съм запознат, всичко по външния вид на сивия акорд Type S е заводско оборудване - най-вероятно така е поръчан от дилъра... но, да - много е красив Редактирано 30 Юли, 2015 от Чавдар K Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #15 Отговорено 30 Юли, 2015 (Редактирано) Сивия само му липсват лайсните по вратите и броните като на моя и мисля че с лайсните е доста по добре. Също така решетката тип 'пчелна пита" по ми харесва. Редактирано 30 Юли, 2015 от rollin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #16 Отговорено 30 Юли, 2015 (Редактирано) 2005 накрая, два комплекта лети джанти с перфектни гуми летни и зимни на 3000 км.., чисто нови иридиеви свещи, чисто ново масълце,.Газов инжекцион Романо за 1400 лева, рефлашнат при Боби-700 кинта, перфектен отвън и отвътре тайп с.Внесен от Швейцария с история, която мога да докажа...187 хил...Не е пускан никъде ,просто видях темата и ми щукна, ако някой даде 14 хил. го отнася, платени граждански и данъци...Колата е с джанти KOSEI и понижена със пружини APEX най-лекия вариант, идеален компромис между комфорт и поведение на пътя...държи се като картинг в завоите... Колата е уникална, пълна с багаж и деца на клима дава 10 газ, красива и динамична е но ми се кара нещо 200+ на задно ...щот ще има въпроси що я продаваш..Платил съм я 12 200 преди 6 месеца...дотук ми е към 15 800... http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=95678&page=3 Редактирано 30 Юли, 2015 от bongo789 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #17 Отговорено 30 Юли, 2015 Колата е с чисто нови накладки TEXTAR/ATE в следващите 20 хил. не виждам нужда от вадене на пари... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Invisibl3 0 #18 Отговорено 31 Юли, 2015 (Редактирано) Здравейте колеги. За да не отварям нова тема със същото заглавие направо ще питам тук за мнения за конкретна обява http://www.cars.bg/c1047487 незнам дали цената не е подозрително ниска в сравнение с другите регистрирани хонди. Дайте съвет. В понеделник ще ходя към София но ако някой по вещ го е гледал да сподели мнение Редактирано 31 Юли, 2015 от Invisibl3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #19 Отговорено 31 Юли, 2015 Може да е заложен автомобила... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 738 #20 Отговорено 31 Юли, 2015 (Редактирано) Също така решетката тип 'пчелна пита" по ми харесва. 10436201_776350219092182_7054848745521594771_n.jpg На мен по-скоро "обикновената" фейслитова решетка с трите дебели хромирани части ми е много грозна, и така съм забелязал, че Type S-a идва с тази много по-стилната решетка долу, която много прилича на "пчелната пита" от преди фейс-а. Редактирано 31 Юли, 2015 от Чавдар K Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #21 Отговорено 31 Юли, 2015 Благодаря за всеотдайността момчета, наздраве ! П.С: само да вметна - моят 2.2 е мапнат с 172 коня , 424 нютона, махнат катализатор, щях да му изключвам и ЕГР-а тия дни ама като ще го продавам не ми се занимава... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #22 Отговорено 1 Август, 2015 (Редактирано) За колата която продавам ,може да ми позвъните по всяко време .Няма да спестя нищо и ще получите всякаква информация от която се нуждаете. 0882000520 Асен Костадинов (КЕМБО) . Закупена е от "ЛЕ МАНС КАРС" Мадрид и има всичк документи за реалните и километри включително записани и в талона. Поздрави на всички. Редактирано 1 Август, 2015 от kembo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #23 Отговорено 2 Август, 2015 Благодаря ти Кембо ! В интерес на истината обаче се отказах да закупувам кола. Продавам моят автомобил и парите за жалост няма да отидат за автомобил, а за други належащи неща. Поздрави и Успех с продажбата Темата е за триене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fonzis_ 35 #24 Отговорено 12 Септември, 2015 Сивия само му липсват лайсните по вратите и броните като на моя и мисля че с лайсните е доста по добре. 11141172_897876790272857_3750840482464806530_n.jpg Здравейте!Само да попитам понеже си купих Акорд 2.2i-CTDi Executive, защо само някои Акорди са с тези лайсни на предна, задна броня и вратите? Моята ги има, а аз даже в първия момент си помислих че са допълнително слагани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #25 Отговорено 12 Септември, 2015 (Редактирано) Защото най-вероятно са екстра, и се поръчва допълнително като такава. Може да е хубаво и полезно, но ако ти се счупи някоя лайсна, става грозно да ти липсва парче, или цяла лайсна, и трябва да си поръчаш, а знаем че всяка екстра е скъпа. Понеже много малко автомобили са поръчани така, е трудно и от морга да си намериш. Това се отнася за всяка подобна или друга екстра. Редактирано 12 Септември, 2015 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g0sh 87 #26 Отговорено 13 Септември, 2015 Мда, за Акорд 8ма поне ги има като допълнителни аксесоари, едва ли не да ти предпазват вратите от нещастници, които решават да си отворят вратата с всичката сила и да я забият в твоята... Протектори, врати (боядисани в цвета на купетокаталожен номер: 08P05-TL0-6XX цена: 908,30 лв* При тая цена, аз бих избягвал да ги имам, че замине ли една.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове