Jump to content
Георги Георгиевв

Ще я спъна ли ?

Recommended Posts

Здравейте, имам въпрос относно това дали ще спъна моята хондела 1.4 90hp hatchback ако я обуя в 16" предните 205/40, а отзад 9j 215/40? Харесал съм си джанти Brock B2. Някой ако има познание и опит ще съм му благодарен ако сподели. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези джанти изглеждат доста тежки пък и на 16ки .Според мен доста ще я спънеш.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен, че ще я поспънеш, ако си със сток окачване и ще ти закача!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай джантите щом ти се дават парички, колата ще умалее, но ще е снимаш по 10-пъти на ден, след това ще ти умръзнат и друго ще ти дойде на главата и ще ги продадеш. Аз когато искам нещо въобще не питам, всеки си шета на акъла. Успех :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига дрънка глупости бре!

  • Нагоре 5
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джапансо, имам чуството, че много си настрадал в този живот и избиваш комплекси във форума, като най-големия философ (според теб).

Ясно е, че дразниш всички и вместо колега/хондаджия хората те наричат Пе**л.

Намали интернета и излез навън да те напече слънцето, ходи на плаж, скара, бира каквото ти харесва.

Всички, които познавам и влизат тук те мислят за пълен Идиот, помисли върху държанието си и философските си мнения.

В момента си далеч от запален хондаджия, ако те познавах и бяхме от един квартал никога небих те поздравил, а бих помислил как да ти спукам гумите.
 

Замисли се момче.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям смех...  :tooth:

 

Момци, не знам какви филми гледате, ама това не се трае...

 

Ще я спъна ли, ... да, ... ще я спънеш...

 

Ще тръгне ли повече, ако сложиш лепенки... - не няма да тръгне...

 

Din, двоен троен..., ако искаш вкарай си PC - то вътре... ще си остане Civic...

 

Матов преден капак, ... еми не вдига 10 конЯ - със сигурност...

 

Отвори на задната броня - питай тия, дето са ги направили. 

 

Мое да туриш също кЮнец - изотзадзе..., ... т'Фа закопчалки на предното капак, ...  филтърчета разни ... 

 

Тъмни джамове, ... да не забраим - там имаш 15 - 20 коня...

 

Абе, ... кото туриш, ... сичко е от полза... :punk:  

 

 

п.п. Ех, ... момци, момци...  :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мноо се радвам, че ти е приятно... 

 

Така и така не си ме виждал, ... викам да си остане така, ... ко ши каиш...

 

Постовете ми са там, където аз реша да ги публикувам, ... с твое позволение, ... ко ши каиш... Втори път!

 

п.п. По - голям виц от теб не съм срещал, ... ко ши каиш, ... трети път...

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всичко писано все пак малко полезна информация получих. :) Не съм искал темата " Ще я спъна ли?" да породи всякакви спорове и конфликти, пиша тук, в този форум, защото не веднъж съм намирал информация за нещо което ми трябва. Нямам кой знае какъв опит, уча се карам си мечтания от мен автомобил и когато имам нужда от помощ се обръщам към колеги :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 "Говориш глупости!" - големите капацитети. Този човек, дето е писал преди мен, ако не се лъжа, не кара даже и Сивик.

 

 

Човека, който ти го написа това е имал и карал повече сивици, отколкото ти някога ще видиш. Отделно да кажеш такова нещо за човек, който има зад гърба си поне 2 проекта с 500+ HP е най-малкото необмислено, особено пък след като единия от тях е въпросната 6г сивик. Чакам да видя колко още ще те търпят модераторите на раздела преди да отидеш в Мистър Компетенция. Там можеш да раздаваш съвети на който си искаш и всички ще ти благодарят.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак по темата мога да ти кажа че 195/50-55 15ки 7j е най-добрия вариант(като се има предвид джантата да тежи 6.8 7кг най-много) според мен и според моите наблюдения(качвал съм го моя на 15 и на 16 и се усеща разликата) А и със сток окачване (както е малко вискочка) 16ките ми седят малко като колела от каруца :D :D . Мойте са 195/55/15 ет 38 (възможно най-навън, точно преди да ти запали калниците) и с ниско, но не прекалено ниско окачване и седи страхотно според мен, пък и не се усещат да са по тежки, и е една идея по стабилна заради по широките гуми. Дано да съм ти помогнал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А иначе забравих да кажа, че както отпред, така и отзад 9J джанти няма да влезнат и ще опират - в зависимост от ЕТ-то (офсета) или в носачите или в калника. 

 

Да пишеш глупости, Драго ти го каза и аз ще ти го кажа пак и информацията ти въобще не е от първа ръка. Първа ръка обикновено значи нещо което сам си направил или поне си пробвал, а ти не си. 16х9J с правилното ЕТ няма проблем да се сложат както отпред така и отзад. Ето ти информация за сверка http://www.flushstance.com/tag/ek/. Втория сивик 16х9.5J с гуми 245/35/R16 TOYO само с fender rolling ако въобще знаеш какво е това. 

 

Дали е ок да се кара по нашите пътища с такива гуми и джанти е друг въпрос, но не ми казвай щяло да опира, било невъзможно и най-вече че информацията ти е от първа ръка, защото ако всичката ти е такава би трябвало да пишеш само в темата за вицовете.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Я виж пак, казах втория сивик от линка:

 

CCW Classic Brushed Titanium Centers
Front Wheels: 16×9.5 (1.5″ lip)
Rear Wheels: 16×9.5 (2.5″ lip)
Front Tires: 245/35R16 Toyo T1R
Rear Tires: 245/35R16 Toyo T1R
Front Camber Settings: -4
Rear Camber Settings: -4
Suspension: Tein Flex
Approx Drop: 3″

 

какво каза че не те разбрах, 9J щели да опират някъде ли?

 

представи си при 3 инча надолу не опират, сам си направи сметката дали при сток окачване ще има проблем

Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tein Flex ще имаш много здраве да е много твърдо, сивика отзад шарнири няма, докарва се със горни регулиращи щанги. Не ми носи от 9 кладенеца вода. Той колегата може да има и 3 бутилки метан в багажника нали? Може и по 5 човека да вози?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А,тази тема тръгва обещаващо ,отивам да правя салатата-Japanese спиш,давай по смело,дай да видим сега до кат се истуди пещерската ша са спъне или няма са спъне.

  • Нагоре 2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Learn some english ......pal :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето бе ,ще стане весело и тука :tooth:

Редактирано от borko 30
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Агента - Джапнаасааа ми написъл на лично да събера пари и да си купя истиснка хонда с пълен инжекцион. Моята явно била - НЕ истинска.

Модератският екип няма ли да взема участие, заради този паразит, целия форум се напълни със спам, няма една свястна тема от новите този навсякаде внася смут и кавги у хората.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е таен агент от FBI и за това да има имунитет тука човека :)Ти пък с таз НЕистинската хонда де си тръгнал :tooth: Ша ме скъсаш от смях :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е щом "поташ" ще ти отговоря...ball joint e шарнир,adjustable ball joint е раздвижен/регулируем.Мини някой път да ги видиш на живо на колата :)от първа ръка!

Сивиците които съм имал съм ги карал предимно на 17", последния беше с 215/40/17 отзад!

Ще изровя снимки на Сивика,ще ти покажа и сегашната ми Хонда на 19". С правилно ЕТ няма грижи.

Пп.Намерих

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

 

received_880590238668024.jpg received_880590568667991.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за Джапанезе, но кавгите не ги създава той, а вие. Има не един цивилизован начин, да изразиш мнението си, когато не си съгласен с опонента, а използването на обидни епитети не е от тях. Когато не си съгласен със техническата част, ако искаш да си полезен, оспорваш със факти и примери, а не заплашваш със пукане на гуми и се стремиш да запазиш добрият тон. Колеги замислете се, вие реално търсите интригата за едното сеирджийство. Това е драмата в цялата работа, а не това, дали някой е прав в преценките си или не.....

  • Нагоре 3
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ти само числа ли виждаш.....?

Написал съм ти ,че с правилно ЕТ няма проблеми!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А lower and upper control arms на български какво е, ако не e шарнир? Защото всичките тези Сивици, дето ми показваш са със афтър маркет lower control arm, заради голямото сваляне.

Да кажем, че Tein Flex не са толкова твърди (ще проверя по-късно), но фали не са по-къси от оригиналните, както прижините, така и амортисьора и същоя ход ли има амортисьора? Викаш аз паса трева и нося вода от 9 кладенеца, но не ми отговори за камбъра?!?

 

Да дам моите 5 стинки към спама - мисля, че е "носач" :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
image.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре благодаря на колегите, които ми дадоха конкретен отговор :) Но моля ви спрете споровете, ако някой като мен търси отговор на зададения от мен въпрос и погледне тази тема ще се ошашави. Нека има колегиалност да си помагаме не да се дракаме :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А lower and upper control arms на български какво е, ако не e шарнир? Защото всичките тези Сивици, дето ми показваш са със афтър маркет lower control arm, заради голямото сваляне.

Да кажем, че Tein Flex не са толкова твърди (ще проверя по-късно), но фали не са по-къси от оригиналните, както прижините, така и амортисьора и същоя ход ли има амортисьора? Викаш аз паса трева и нося вода от 9 кладенеца, но не ми отговори за камбъра?!?

 

За UCA и LCA вече ти отговориха, че няма нищо общо с шарнири :) TEIN FLEX e регулируемо окачване което може да се настройва и на височина и на твърдост, ако правилно помня степените на регулиране са 16 + опция за електронно регулиране от купето но модула се купува отделно. По някаква случайност съм монтирал такива в Англия и знам за какво става въпрос. За тия неща където си писал че ще провериш мога само успех да ти пожелая. Както писах окачването е регулируемо и тия неща се определят от настройките. Камбър на посочените от мен коли никога не съм твърдял че няма. Ти твърдеше че 9J джанти не могат да се сложат защото ще опират някъде. Аз ти казах че може и без да опират. 

 

Поредната тема, която стана за боклука. Колегата пуснал темата, пита едно единствено нещо  - Ще умре ли колата с посочените джанти и гуми? Отговора е - Да ще умре.

 

Ти реши да даваш акъл какво и как е най-добре за тази кола. И това синьото на едната от снимките дето си коментирал - обясни моля те за нас простосмъртните защо афтърмаркет са по-къси от оригиналните? Предполагам за да излезе горната част на гумата навън и да опира в калника или ?

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма да умре ще почине.

Едно келеме тук му го обясних че няма сми оня бодна 17ки на 1.4 75магарета.

Ми като потегляше колата душеше асвалта си избере място да умре.

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...