Jump to content
100ян

Съвет за покупка на CIVIC 6 комби

Recommended Posts

Привет на всички. Желая да закупя Honda Civic 6 kombi но изникнаха някой въпроси.

Огледах една колаи като модел ми допада много, това ще е следващата ми кола. Разбрах обаче,че за двигател 1.4 има 75 и 90 коня. Аз предпочитам 90. Въпроса ми е как да разбера колко коня е колата. има ли някакво обозначение? (във автосалона ми казаха, че 90 коня е 1,4 is а 75 е без s) И след като влязох във форума видях, че се говори за японки и англичанки :)    Това как се разбира и кое е за предпочитане?

Ако не влизам във разрив със правилата във форума ще поставя и двете обяви между които се колебая.

 http://www.cars.bg/c1014060

тази я видях лично не е лоша но ...

http://www.cars.bg/c1214759

тази ми харесва повече (от снимките) но няма въпросното 1.4 is дали е 90 коня или е 75? 

Ще съм благодарен за всяко мнение или съвет.

 Благодаря предварително на всички и безпроблемно шофиране .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Гледаш кода на двигателя. D14A3 и d14Z1 са 75 коня. D14A4 и D14Z2 са 90 коня. Z-моторите са на фейслифта, т.е след 99 предполагам на тия горе ще са такива.
Не трябва да те притеснява, че е 75 коня, защото разликата е в една гарнитура на дросела. При по-малкия двигател е с по-малък отвор, но лесно може да се подмени с такава за 90-коньов мотор. 
Публикувано изображение
Ето ти четиво по темата стига да разбираш руски: http://www.ej9.ru/art/difference-d14z1-d14a3-d14a4-d14z2/   http://www.ej9.ru/art/d14a3-75-90/


Комбитата са само англичанки, водят се Aerodeck.

Редактирано от PetioHonda
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл!

 

Моделът, на който си се спрял се прави само в Англия.

 

Дали е 75 или 90 конски сили, не съм сигурен, че може да се отсъжда по надписа отзад, още повече че винаги може да е сменян. За по-сигурно погледни какъв е двигателя:

 

75к.с.

D14Z3

D14A7

 

90к.с.

D14Z4

D14A8

 

Повече инфо за D-серията тук.

 

Лично аз ти препоръчвам да разгледаш възможността за закупуване на D15Z8 със 114к.с. Разликата при него е, че данъкът на година ще е със 100-ина лева по-висок, и може би по-висока застраховка ГО, но за сметка на това разходът на гориво е (доказано) по-нисък, както и като цяло колата е доста по-жива.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички комбита D14 на англичанките са само 90 коня.Колеги Втекова 1,5 не съм виждал на Англичанка ... Има и 1.8 но там :shock:

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно написаното от мен е само за японките. Има и някакъв двигател 1.6 115 коня, може да видиш и него http://www.cars.bg/c1052665

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички комбита D14 на англичанките са само 90 коня.Колеги Втекова 1,5 не съм виждал на Англичанка ... Има и 1.8 но там :shock:

 

Не е вярно това, има 75 коня комбита. Присъединявам се към мнението на Zlatozator, че D15Z8 е по-добър избор, стига да се намери подходяща обява с този двигател. Ето ви и табличка за по-удобно:

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих заложил на първата. Волана е запазен. Скоростния лост не е сменян. Като, че ли и педалите не са чак толкова изтрити.И не на последно място, обявата не представлява литературно произведение с мнооооого ГЛАВНИ БУКВИ в него. :yes:

И на мойто комби в книжката, се споменава зa D14A7,  но аз лично на живо не съм го виждал. Ако намериш нещо запазено с V-TEC отзад, вземай, но са голяма рядкост и на читавите им търсят едни пари! :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за v-teca.Ако имаш финанси 115 коня е по-добрия вариант за мен.Иначе който и да вземеш няма да сбъркаш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
 

И аз бих ти препоръчал 115 коня Ви-Тека,защото колега колата все пак е комби :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е за подценяване и 1.6 116 к.с. мотора,върви доста доволно още в ниските обороти което е важно за комбито.Карал съм такава и с двата двигателя 1.5 и 1.6.Определено по-големия мотор е плюс за да не се мъчи като пуснеш климатика и си с домочадието на път.Купето е удобно и ако попаднеш на читава кола няма да ти се слиза от нея.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички комбита D14 на англичанките са само 90 коня.Колеги Втекова 1,5 не съм виждал на Англичанка ...

Не е баш така.

 

Иначе тогава какво значи това "Civic MB9"?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, то хубаво всички сме за V-teca, ама някой поглеждал ли е, колко такива комбита се продават в момента? :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички. Относно това какви двигзатели има този модел съм гледал тук: http://www.auto-data.net/bg/?f=showSubModel&modeli_id=1307#Civic%20Fastback%20VI  явно го водя civic 6 wagon (aerodec). В предните постове сте споменали за номер на двигателя по който се разбира какъв  точно е той. Къде се намита по-точно по двигателя този номер?

Аз лично до сега не съм виждал обява за това комби със V-TEC,поне не и в Бг. , а и определено търся някакъв по-евтин вариант. Представям си цената на втек в Бг. обявата от англия е супер но....

Има ли някой от форума който да е от Враца и ако не му е проблем да погледне въпросната Honda от първият ми пост?

И още веднъж благодаря за помоща която ми оказвате.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В мото-форумите съветват хората да си вземат по-слаб мотор като за начало, тук сме малко наопаки :D

 

Нейсе, виж на какво попаднах в ОЛХ.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахах, твърдо не е за мен тази.  Търсенето продължава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново. попаднах на тази обява http://www.cars.bg/c1116225 . Споделето до колко километра издържа двигателя преди да се наложи ремонт? :) (предполагам зависи от това как е подържана колата ) но понеже виждам обяви на по 230 000 км и си мисля, че явно са издръжливи моторите. Може ли да се разбере дали във маслото има добавки за повишаване на компресията? Дайте мнение за конкретната обява ясно е ,че на място е най добре. Но знам, че има хора които от снимката ще разберат много повече отколкото аз на място при колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако тази е с газов инжекцион поставян в Италия, смятай , че е разпорена от каране. Макар това да не е критерий за общото състояние на колата. Моята е взех на 225 хил. км, в момента е на 340 хил. км и не доливам масло от смяна до смяна.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с километрите, го забрави. Въобще не може да бъде критерий. Ако ти е направило впечатление почти всичките коли нов внос са на по 120-130К :yes: . Гледай да е в добро състояние и се надявай да имаш късмет. 

A, какво те разколеба да не вземеш първата? Вярно, че ще излезе малко по-скъпо, след регистрация, обслужване и газова евентуално, но пък ми изглежда читава. Поне на картинка.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има забележки ама и цената е съобразена.Та ако имаш път можеш да и хвърлиш едно око http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11434958294225564&slink=9x6a80

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново. попаднах на тази обява http://www.cars.bg/c1116225 . Споделето до колко километра издържа двигателя преди да се наложи ремонт? :) (предполагам зависи от това как е подържана колата ) но понеже виждам обяви на по 230 000 км и си мисля, че явно са издръжливи моторите. Може ли да се разбере дали във маслото има добавки за повишаване на компресията? Дайте мнение за конкретната обява ясно е ,че на място е най добре. Но знам, че има хора които от снимката ще разберат много повече отколкото аз на място при колата.

На тази газовата е "Landi" и най вероятно няма да ти хареса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново. Миро първата не я взех защото нещо не ме граба от пръв поглед, боята беше някак захабена леко груба, багажника на тавана  не бе стабилен имаше някакъв луфт, а и бе първата която погледнах( и ме глождеше таи от Враца). Сега отново съм във Варна(роден съм във Варна но живея в Пловдив) и се каня утре да погледна въпросната кола с газовото, пък да видим дали ще ми допадне. Притеснява ме ,че е нововнос а е регистрирана и с поставено газово. Което ме кара да мисля, че някой я е купил останал е разочарован и я е пуснал за продажба.Продължавам да търся и вярвам, че скоро ще намеря моята HONDA :)

До Civic ZC  обявата към днешна дата не е актуална. Явно е продадена. Аз попаднох на това http://www.cars.bg/c1194341 с по-малкото коне е но доколкото разбрах се смеяня само една гарнитура и е готова с 90 коня но не мога да обикалям из цяла България да оглеждам. Накрая затварям очите взимам някоя и както беше писал един съфорумец, няма да съжалявам все пак е HONDA :)

Благодаря и безпроблемно шофиране за всички 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

В тази връзка дали някой има опит с D15Z8 дали е възможно да има същите проблеми с маслото като при D14A8 / D14Z4? В момента се загледах в ето тази обява: http://olx.bg/ad/honda-sivik-aerodek-1-5-16kl-114ks-ID5JzUU.html#fe7265c822

 

Външите забележки не ме притесняват толкова, въпросът е двигателят дали е читав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно въпроса за проблеми с разход на масло, аз мога да кажа за D15Z8 - ако е читава колата, не мисля че ще имаш разход на масло. 
На моята, за вече 30хил. км., не наблюдавам завишен разход. При 7-8хил. между смените, не ми се е налагало да доливам повече от 200-300 грама. 
Успех с търсенето. :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодапя за бързия отговор. А симптомите поне същите ли са - при загрял двигател, на 5-6 хиляди оборота почва да пуши синьо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с D14Z4 (Англичанка - Fastback) и не ми се налага да доливам масло.

Ауспухът е чист без чернилка и нагари. Карам само на бензин, а все едно, че карам на водород. :) 

От време на време се омаслява между двигателя и скоростната кутия. Казаха ми, че е от семеринга на коляновия вал, но ще го сменя, когато се наложи да сменям и съединител.

Разходът ми е 9,3/100 градско в София и между 5,5/100 до 6,5/100 извън града (в зависимост от стила на каране).

Свалял съм го и до 4,9/100 извън града с мнооооого галене на педала на газта...

Всички тези измервания съм правил от пълен до пълен резервоар на една и съща колонка, на една и съща бензиностанция.

 

До колегата от горния пост - ако почва да пуши синьо, значи си трябва ремонт. Я гумички на клапани,я сегменти... и т.н.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14A8 от както съм я купил си сменям редовно масълцето, и не го пипа. Няма пушене и тн. Не знам колега какви коли си гледал, ама за мен всичките дето пушат на загрял двигател ги отбягвай!
И едно допълнение към горния пост: Ако има чернилка (то си е нормално) виж дали се чисти като си намацаш пръстите или се размазва. Ако се размазва пак бягай далеч :)
Поздрави!

Редактирано от bobchoo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичките дето пушат на загрял двигател ги отбягвай!

 

Не е ли нормално, ако я напънеш на загрял двигател до 5000 оборота все пак да изпуши бяло, ако е ок двигателя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бяло или синьо? Бял пушек ок, може ако го правиш на едно място, в движение не съм забелязвал такова нещо. Виж на дизел съм гледал пушилки и за това и не карам зад немски печки (смърди).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

всичките дето пушат на загрял двигател ги отбягвай!

 

Не е ли нормално, ако я напънеш на загрял двигател до 5000 оборота все пак да изпуши бяло, ако е ок двигателя?

 

 

He.

 

 

С уточнението, че колата стои на едно място?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Студено е! Може поради голямата температурна разлика(тук е около 0) при рязко форсиране да виждаш бял пушек (пара).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...