100ян 0 #1 Публикувано 14 Юни, 2015 Привет на всички. Желая да закупя Honda Civic 6 kombi но изникнаха някой въпроси. Огледах една колаи като модел ми допада много, това ще е следващата ми кола. Разбрах обаче,че за двигател 1.4 има 75 и 90 коня. Аз предпочитам 90. Въпроса ми е как да разбера колко коня е колата. има ли някакво обозначение? (във автосалона ми казаха, че 90 коня е 1,4 is а 75 е без s) И след като влязох във форума видях, че се говори за японки и англичанки Това как се разбира и кое е за предпочитане? Ако не влизам във разрив със правилата във форума ще поставя и двете обяви между които се колебая. http://www.cars.bg/c1014060 тази я видях лично не е лоша но ... http://www.cars.bg/c1214759 тази ми харесва повече (от снимките) но няма въпросното 1.4 is дали е 90 коня или е 75? Ще съм благодарен за всяко мнение или съвет. Благодаря предварително на всички и безпроблемно шофиране . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #2 Отговорено 14 Юни, 2015 (Редактирано) Гледаш кода на двигателя. D14A3 и d14Z1 са 75 коня. D14A4 и D14Z2 са 90 коня. Z-моторите са на фейслифта, т.е след 99 предполагам на тия горе ще са такива.Не трябва да те притеснява, че е 75 коня, защото разликата е в една гарнитура на дросела. При по-малкия двигател е с по-малък отвор, но лесно може да се подмени с такава за 90-коньов мотор. Ето ти четиво по темата стига да разбираш руски: http://www.ej9.ru/art/difference-d14z1-d14a3-d14a4-d14z2/ http://www.ej9.ru/art/d14a3-75-90/Комбитата са само англичанки, водят се Aerodeck. Редактирано 14 Юни, 2015 от PetioHonda 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #3 Отговорено 14 Юни, 2015 Здравей и добре дошъл! Моделът, на който си се спрял се прави само в Англия. Дали е 75 или 90 конски сили, не съм сигурен, че може да се отсъжда по надписа отзад, още повече че винаги може да е сменян. За по-сигурно погледни какъв е двигателя: 75к.с. D14Z3 D14A7 90к.с. D14Z4 D14A8 Повече инфо за D-серията тук. Лично аз ти препоръчвам да разгледаш възможността за закупуване на D15Z8 със 114к.с. Разликата при него е, че данъкът на година ще е със 100-ина лева по-висок, и може би по-висока застраховка ГО, но за сметка на това разходът на гориво е (доказано) по-нисък, както и като цяло колата е доста по-жива. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitkoto_tt 6 #4 Отговорено 14 Юни, 2015 Всички комбита D14 на англичанките са само 90 коня.Колеги Втекова 1,5 не съм виждал на Англичанка ... Има и 1.8 но там 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #5 Отговорено 14 Юни, 2015 Явно написаното от мен е само за японките. Има и някакъв двигател 1.6 115 коня, може да видиш и него http://www.cars.bg/c1052665 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #6 Отговорено 14 Юни, 2015 Всички комбита D14 на англичанките са само 90 коня.Колеги Втекова 1,5 не съм виждал на Англичанка ... Има и 1.8 но там Не е вярно това, има 75 коня комбита. Присъединявам се към мнението на Zlatozator, че D15Z8 е по-добър избор, стига да се намери подходяща обява с този двигател. Ето ви и табличка за по-удобно: 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miromoshev 17 #7 Отговорено 14 Юни, 2015 Бих заложил на първата. Волана е запазен. Скоростния лост не е сменян. Като, че ли и педалите не са чак толкова изтрити.И не на последно място, обявата не представлява литературно произведение с мнооооого ГЛАВНИ БУКВИ в него. И на мойто комби в книжката, се споменава зa D14A7, но аз лично на живо не съм го виждал. Ако намериш нещо запазено с V-TEC отзад, вземай, но са голяма рядкост и на читавите им търсят едни пари! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
radibadboy 6 #8 Отговорено 14 Юни, 2015 И аз съм за v-teca.Ако имаш финанси 115 коня е по-добрия вариант за мен.Иначе който и да вземеш няма да сбъркаш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Instaler 0 #9 Отговорено 14 Юни, 2015 И аз бих ти препоръчал 115 коня Ви-Тека,защото колега колата все пак е комби Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #10 Отговорено 14 Юни, 2015 Не е за подценяване и 1.6 116 к.с. мотора,върви доста доволно още в ниските обороти което е важно за комбито.Карал съм такава и с двата двигателя 1.5 и 1.6.Определено по-големия мотор е плюс за да не се мъчи като пуснеш климатика и си с домочадието на път.Купето е удобно и ако попаднеш на читава кола няма да ти се слиза от нея. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #11 Отговорено 15 Юни, 2015 Всички комбита D14 на англичанките са само 90 коня.Колеги Втекова 1,5 не съм виждал на Англичанка ... Не е баш така. Иначе тогава какво значи това "Civic MB9"? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miromoshev 17 #12 Отговорено 15 Юни, 2015 Абе, то хубаво всички сме за V-teca, ама някой поглеждал ли е, колко такива комбита се продават в момента? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
100ян 0 #13 Отговорено 15 Юни, 2015 Благодаря на всички. Относно това какви двигзатели има този модел съм гледал тук: http://www.auto-data.net/bg/?f=showSubModel&modeli_id=1307#Civic%20Fastback%20VI явно го водя civic 6 wagon (aerodec). В предните постове сте споменали за номер на двигателя по който се разбира какъв точно е той. Къде се намита по-точно по двигателя този номер? Аз лично до сега не съм виждал обява за това комби със V-TEC,поне не и в Бг. , а и определено търся някакъв по-евтин вариант. Представям си цената на втек в Бг. обявата от англия е супер но.... Има ли някой от форума който да е от Враца и ако не му е проблем да погледне въпросната Honda от първият ми пост? И още веднъж благодаря за помоща която ми оказвате. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #14 Отговорено 18 Юни, 2015 В мото-форумите съветват хората да си вземат по-слаб мотор като за начало, тук сме малко наопаки Нейсе, виж на какво попаднах в ОЛХ. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
100ян 0 #15 Отговорено 18 Юни, 2015 Хахахах, твърдо не е за мен тази. Търсенето продължава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
100ян 0 #16 Отговорено 20 Юни, 2015 Привет отново. попаднах на тази обява http://www.cars.bg/c1116225 . Споделето до колко километра издържа двигателя преди да се наложи ремонт? (предполагам зависи от това как е подържана колата ) но понеже виждам обяви на по 230 000 км и си мисля, че явно са издръжливи моторите. Може ли да се разбере дали във маслото има добавки за повишаване на компресията? Дайте мнение за конкретната обява ясно е ,че на място е най добре. Но знам, че има хора които от снимката ще разберат много повече отколкото аз на място при колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 436 #17 Отговорено 22 Юни, 2015 Ако тази е с газов инжекцион поставян в Италия, смятай , че е разпорена от каране. Макар това да не е критерий за общото състояние на колата. Моята е взех на 225 хил. км, в момента е на 340 хил. км и не доливам масло от смяна до смяна. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miromoshev 17 #18 Отговорено 22 Юни, 2015 Това с километрите, го забрави. Въобще не може да бъде критерий. Ако ти е направило впечатление почти всичките коли нов внос са на по 120-130К . Гледай да е в добро състояние и се надявай да имаш късмет. A, какво те разколеба да не вземеш първата? Вярно, че ще излезе малко по-скъпо, след регистрация, обслужване и газова евентуално, но пък ми изглежда читава. Поне на картинка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #19 Отговорено 22 Юни, 2015 Има забележки ама и цената е съобразена.Та ако имаш път можеш да и хвърлиш едно око http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11434958294225564&slink=9x6a80 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tunyo 3 #20 Отговорено 22 Юни, 2015 Привет отново. попаднах на тази обява http://www.cars.bg/c1116225 . Споделето до колко километра издържа двигателя преди да се наложи ремонт? (предполагам зависи от това как е подържана колата ) но понеже виждам обяви на по 230 000 км и си мисля, че явно са издръжливи моторите. Може ли да се разбере дали във маслото има добавки за повишаване на компресията? Дайте мнение за конкретната обява ясно е ,че на място е най добре. Но знам, че има хора които от снимката ще разберат много повече отколкото аз на място при колата. На тази газовата е "Landi" и най вероятно няма да ти хареса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
100ян 0 #21 Отговорено 24 Юни, 2015 Здравейте отново. Миро първата не я взех защото нещо не ме граба от пръв поглед, боята беше някак захабена леко груба, багажника на тавана не бе стабилен имаше някакъв луфт, а и бе първата която погледнах( и ме глождеше таи от Враца). Сега отново съм във Варна(роден съм във Варна но живея в Пловдив) и се каня утре да погледна въпросната кола с газовото, пък да видим дали ще ми допадне. Притеснява ме ,че е нововнос а е регистрирана и с поставено газово. Което ме кара да мисля, че някой я е купил останал е разочарован и я е пуснал за продажба.Продължавам да търся и вярвам, че скоро ще намеря моята HONDA До Civic ZC обявата към днешна дата не е актуална. Явно е продадена. Аз попаднох на това http://www.cars.bg/c1194341 с по-малкото коне е но доколкото разбрах се смеяня само една гарнитура и е готова с 90 коня но не мога да обикалям из цяла България да оглеждам. Накрая затварям очите взимам някоя и както беше писал един съфорумец, няма да съжалявам все пак е HONDA Благодаря и безпроблемно шофиране за всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sfawbg1 0 #22 Отговорено 11 Февруари, 2016 Здравейте, В тази връзка дали някой има опит с D15Z8 дали е възможно да има същите проблеми с маслото като при D14A8 / D14Z4? В момента се загледах в ето тази обява: http://olx.bg/ad/honda-sivik-aerodek-1-5-16kl-114ks-ID5JzUU.html#fe7265c822 Външите забележки не ме притесняват толкова, въпросът е двигателят дали е читав. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen.Dilkinski 40 #23 Отговорено 11 Февруари, 2016 Относно въпроса за проблеми с разход на масло, аз мога да кажа за D15Z8 - ако е читава колата, не мисля че ще имаш разход на масло. На моята, за вече 30хил. км., не наблюдавам завишен разход. При 7-8хил. между смените, не ми се е налагало да доливам повече от 200-300 грама. Успех с търсенето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sfawbg1 0 #24 Отговорено 11 Февруари, 2016 Благодапя за бързия отговор. А симптомите поне същите ли са - при загрял двигател, на 5-6 хиляди оборота почва да пуши синьо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2821 #25 Отговорено 11 Февруари, 2016 Аз съм с D14Z4 (Англичанка - Fastback) и не ми се налага да доливам масло. Ауспухът е чист без чернилка и нагари. Карам само на бензин, а все едно, че карам на водород. От време на време се омаслява между двигателя и скоростната кутия. Казаха ми, че е от семеринга на коляновия вал, но ще го сменя, когато се наложи да сменям и съединител. Разходът ми е 9,3/100 градско в София и между 5,5/100 до 6,5/100 извън града (в зависимост от стила на каране). Свалял съм го и до 4,9/100 извън града с мнооооого галене на педала на газта... Всички тези измервания съм правил от пълен до пълен резервоар на една и съща колонка, на една и съща бензиностанция. До колегата от горния пост - ако почва да пуши синьо, значи си трябва ремонт. Я гумички на клапани,я сегменти... и т.н. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #26 Отговорено 16 Февруари, 2016 (Редактирано) D14A8 от както съм я купил си сменям редовно масълцето, и не го пипа. Няма пушене и тн. Не знам колега какви коли си гледал, ама за мен всичките дето пушат на загрял двигател ги отбягвай!И едно допълнение към горния пост: Ако има чернилка (то си е нормално) виж дали се чисти като си намацаш пръстите или се размазва. Ако се размазва пак бягай далеч Поздрави! Редактирано 16 Февруари, 2016 от bobchoo 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sfawbg1 0 #27 Отговорено 18 Февруари, 2016 всичките дето пушат на загрял двигател ги отбягвай! Не е ли нормално, ако я напънеш на загрял двигател до 5000 оборота все пак да изпуши бяло, ако е ок двигателя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #28 Отговорено 18 Февруари, 2016 Бяло или синьо? Бял пушек ок, може ако го правиш на едно място, в движение не съм забелязвал такова нещо. Виж на дизел съм гледал пушилки и за това и не карам зад немски печки (смърди). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sfawbg1 0 #29 Отговорено 19 Февруари, 2016 всичките дето пушат на загрял двигател ги отбягвай! Не е ли нормално, ако я напънеш на загрял двигател до 5000 оборота все пак да изпуши бяло, ако е ок двигателя? He. С уточнението, че колата стои на едно място? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #30 Отговорено 19 Февруари, 2016 Студено е! Може поради голямата температурна разлика(тук е около 0) при рязко форсиране да виждаш бял пушек (пара). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове