Daniel™ 13 #1 Публикувано 8 Юни, 2015 Колеги, здравейте. Трябва ми насока от вас накъде да се насоча по посоченият проблем. А именно- от няколко дни като че от веднъж започна да пуши черно колата и да от днес сякаш и синичко. Като свалих свещите и какво да видя те черни. Колата има и газ и бензин. Газта е газов инжекцион. И на двете горива работи безупречно нито прекъсва нито нищо има си мощност и т.н но пуши черно и свещите са катран. Моля ви дайте ми насоки че съм вдигнал ръце вече ужасно е. Мотора е 105 коня 1.6 2000 година Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #2 Отговорено 8 Юни, 2015 Сегменти,маслообирачи като начало,катализатора сигурно е целия в масло...също трябва да се промие.За разход на масло нищо не споменаваш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #3 Отговорено 9 Юни, 2015 Масло май яде беше почти на мах ии след около 600 км е на мин. Но дори да яде масло това не обяснява черните свещи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #4 Отговорено 9 Юни, 2015 Няма да спорим Дани.Ако разход на масло 2л/1000км не обеснява черните свещи,не се сещам кое може да го обясни... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #5 Отговорено 9 Юни, 2015 Да аз се надявам само маслото да е проблема, а не и нещо друго. Ще пробвам някои неща все пак. Ако отида за една диагностика при омбре сервиза дали ще ми каже 100% причината? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #6 Отговорено 9 Юни, 2015 Да ще ти я кажат причината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #7 Отговорено 10 Юни, 2015 Не стигнах до тях. Проблема с черните свещи се реши като сложих свещи с топлинно число 5 вместо 6. Вече са добре. Маслото ще покарам да засека разхода и ще мисля след това. Поздрави и благодаря за мненията ви. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mutafoff 8 #8 Отговорено 18 Юни, 2015 Колеги! Имам нужда от малко помощ. От скоро се сдобих с невероятна "JOY MACHINE" (HR-V) 2000, 4x4, 105 к.с. Останах изумен и изключително доволен. Това е първата ми Хонда, но вече съм влюбен Та на въпросът: От няколко дни на свободен ход ми държи супер ниски обороти, но не тресе. Гасне понякога ,но много рядко. Четох някъде да почистя.... хмммммм, как беше (IAC) мисля въздушен контролер за празния ход,но съм малко бос в тези неща. Ще съм благодарен за някой съвет,че като проверих колко струва и настръхнах Предварително ви благодаря. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #9 Отговорено 7 Юли, 2015 По моя въпрос, смених сегментите и всичко се успа.А по твоя въпрос ако си решил да чистиш стъпковото моторче. Намира се на средата на колектора отвътре тоест труднодостъпен е на харвито. Ако някой колега качи схема ще бэде полезно за незапознатите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #10 Отговорено 7 Юли, 2015 Стъпковото моторче е на Дросела,който пък се намира отзад зад двигателя.И моето трябва да го чистя,но все не ми остава време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #11 Отговорено 7 Юли, 2015 Daniel,редактирай си поста със свещите,че някой ще сложи 7 да пуши розово отзад. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #12 Отговорено 7 Юли, 2015 (Редактирано) Така де на дросела е. Колега маркони историята със свещите е малко по различна. Имах проблем със студения старт. Пали гасне и после пали и няма проблем. Имах свещи от сивик с число 6 и ги сложих да пробвам. Не се оправи и си остана с тях. Едва при проблема с маслото се сетих да върна старите с топлинно число 5. И бъди сигурен че с по високо от предвиденото топлинно число всеки мотор ще ги зацапва. С оригиналните не се цапаха НО колата продължи да си пуши. Поздрави. Редактирано 7 Юли, 2015 от Daniel™ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #13 Отговорено 7 Юли, 2015 Топлинното число не влияе на цапането ,а на изгарянето ,което почиства оцапаното...да го обесня по детски,макар че се смея в момента с глас,темата за свещите ми е любима... За съжаление първоначалните симптоми ,които описа нямат нищо общо с тях. Извинявам се за хумора,но във 2-3 раздела се стремя да няма спам и глупости/неверни твърдения,защото всеки четящ колега ги приема за чиста монета,нищо че са пълен абсурд. Сега наливай читаво масълце през 7-8к километра и ще се радваш на вярната дружка дълги години. За мойта кукла все няма време....,вече съм на ниво да доливам отработено масло... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #14 Отговорено 7 Юли, 2015 По детски си го казал но си е точно така обяснено на прост език. Просто колегите да си слагат на Харви 1.6 105 коня свещи с число 5 и всичко ще е точно ( по отношение на цапането), по отношние маслото ясна е работата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #15 Отговорено 8 Юли, 2015 Да разбира се,стандартните свещи са НЖК 5-чки,но като минеш на 16-ки или 20ки дензо,забравяш за свещи,аз не помня честно,но преди 5-6 години ги сложих и още са там,километрите отдавна минаха 100к и маслото върви на поразия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #16 Отговорено 9 Юли, 2015 Аз си поръчах от общите поръчки НЖК Като ги сменя по-нататък ще пиша има ли разлика,но ме съмнява много.Е тогава ще отида при газаджията и ще му кажа да ми настрои колата като хората,а не на автоматична настройка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #17 Отговорено 9 Юли, 2015 Между другото сегментите не бяха износени просто бяха спечени. Жалко че италианците карат без да сменят масла (колата я взех от Италия) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #18 Отговорено 13 Юли, 2015 Сегментите се опичат,визирам маслените.След като се почистят ги сравни с цилиндъра.Виж колко натяг имат,а ключа им е в допуските.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #19 Отговорено 13 Ноември, 2015 няма оправия с тоя смотан двигател. Надува ли надува и пак си надува. правих глава от до и нищо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #20 Отговорено 14 Ноември, 2015 Съжалявам.Хондата е с лесен ремонт.Иска се голяма хигиена и шлайфане на главата и блока.Даже болтове не се сменят....Металната гарнитура е бетон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #21 Отговорено 14 Ноември, 2015 Смени радиатора, въпреки че не разбрах какво надува. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #22 Отговорено 14 Ноември, 2015 стария радиатор се пукна смених го с нов, имах голяма хигиена на главата и блока, но не съм шлайфал блок. Надува лекичко като се кара над 3000 оборота иначе под 3000 няма проблем. Принудих се да променя системата като на голфовете и опелите със обезвъздушителна линия и отдолу на разширителя се връща водата в системата. Сега с тази система се кара вече добре колата без да и треперя. Мисля че има пукнато някъде. Проблема не прогресира винаги е едно и също. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #23 Отговорено 14 Ноември, 2015 Капачка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #24 Отговорено 14 Ноември, 2015 (Редактирано) и с капачка опитвах не стана точно с новата капачка спуках радиатора защото явно старата е била охлабила вече и отваряше на по ниско налягане. http://porschefen.snimka.bg/automobiles/honda.782605.36283097 ето малко свободни съчинения но стана точно както го искам. Да изпуска налягането без да ми изхвърля водата и да не ми спука нещо друго. Редактирано 14 Ноември, 2015 от Daniel™ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lyubo 0 #25 Отговорено 17 Ноември, 2015 (Редактирано) Каза че колата има газ, не знам какъв тип ти е изпарителя ама има модели които като се прецакат могат да вкарват газ в антифриза и тогава се почват едни мъки с надуване , изхвърляне на антифриз, загряване при определени условия и т.н. Това е трудно за диагностициране, мен така преди 6-7 години искаха да ми правят двигател (бил сдухан) , гарнитури и ... добре че не им дадох, трудно го открих сам (няколко сервиза не можаха) , оправих изпарителя и оттогава колата още си върви без да е пипан двигателя . Редактирано 17 Ноември, 2015 от Lyubo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #26 Отговорено 17 Ноември, 2015 Да попитам ориентировъчно колко струва смяна на сегменти с части и труд? Искам да взимам едно четириврато харви, че щерката окупира моето, но собственика чистосърдечно ме предупреди, че харчи масло. Последно са му сложили някаква добавка и харченето е намаляло, но колко не знам. Колата е 2001 обръщана от десен волан, ви-тек с обикновенна газова. Цената е 4500 като ми дава и части от другата кола по списъка от файла...без цените разбира се. Външно колата изглежда добре. И още един въпрос...ако не взема тази има една която е пак 4 врати , само предно , но има автопилот....странно, но факт. Някой чувал ли е за автопилот на харви? Колата се намира във Велинград...ако има колега, който може да я погледне да не се разкарвам ще съм много признателен. Ето линк към обявата: http://www.cars.bg/c1409341 parts_honda.pdf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
haunted 13 #27 Отговорено 17 Ноември, 2015 Не знам ама за толкова кусури където изброй на първата за 4500лв ми се виждат бая. И аз не бях чувал за автопилот. Знам, че може да си сложиш след това, но за заводски не съм чувал. Даже и в оригинална част я няма тази ръчка http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=20983,20984,20985,20986,20987,20988,20989,20990,20991,20992,20993,20994,20995,20996,20997,20998,20999,21000,21001&nplgrp=3&cmodnamepc=HR-V&xcardr=5&dmodyr=2000&carea=KG&nplblk=B__1100 . Иначе втората изглежда добре на пръв поглед. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #28 Отговорено 17 Ноември, 2015 Добавен е допълнително. Ами бях питал Фена на лично горе-долу колко излиза ремонти и ми беше казал към 1000лв. Аз се чудя,ако ще я карам още 4-5 години дали има смисъл да я оправям моята. Гори към 3-5 литра на 10к Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #29 Отговорено 18 Ноември, 2015 (Редактирано) Lyubo, и изпарителя сменях ефекта си е все един и същ След ремонта на сегментите при мен намаля драстично харча но все пак остана малко, сега може би е около литър на 10 000 не мога да го засека още преди доливах на 1000 км литър. Редактирано 18 Ноември, 2015 от Daniel™ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lyubo 0 #30 Отговорено 18 Ноември, 2015 Литър на 10 000 км. си е доста нормално, дано така остане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
firefighter 10 #31 Отговорено 18 Ноември, 2015 Колеги,искам да попитам,знае ли някой какво количество масло е между min и max на щеката на HRV 105 к.с. 1999,4х4? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #32 Отговорено 18 Ноември, 2015 Мисля,че е 1литър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Di6o 1 #33 Отговорено 19 Ноември, 2015 Здравейте,колеги! Преди имах проблем с разхода на масло-1,2л/1000км.След разговори с познати,монтьри и т.н тук прочетох всички коментари по този въпрос и направих следното;промивка на дв-ля с Xenum Flush,покарах я малко в червеното на оборотомера по инструкции от пичовете в Субаруленд и сложих масло Motul 5w40 8100 X clean,Резултатът-днес след 3300км от смяната долях последното масло от 5л. туба и сега е на макс. на щеката.Приблизително по мои сметки за 10 000 км ще долея 3.5-4 л масло,което една трета от предишния разход и мисля че това е добър резултат.Яд ме е само че не успях да я покарам в червеното повече време-валеше мн.силен дъжд.Това е всичко,дано да съм бил полезен на някой.А що се отнася до количеството масло м-у мин. и макс. на щеката,на моята 2002г -1л е от долния край на щеката до макс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frankifiiks 0 #34 Отговорено 26 Ноември, 2015 колеги а как сте с разхода на гориво ?то стана ясно че всички хонди горят масло , моята ХРВ - гори около 12/100 2000г.е 124 коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ValMihov 20 #35 Отговорено 26 Ноември, 2015 колеги а как сте с разхода на гориво ?то стана ясно че всички хонди горят масло , моята ХРВ - гори около 12/100 2000г.е 124 коняКолега темата която търсиш се казва:Любопитно ми е колко гори вашето Харви? Съдържа две страници изчерпателна информация от колеги! Ползвай търсачката, че по някаква причина не успявам да ти кача директно линка! Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #36 Отговорено 26 Ноември, 2015 (Редактирано) Дани ,от личен опит един скрит дефект при шлайфане на глава-изтърван инструмент върху масата на фрезата.Стоманената гарнитура не може да коригира по-големи неравности от 5 стотни по цялата дължина.Отделно открих микро дупчица на десния маркуч на парното,посока катализатора-направо неоткриваема.Само под налягане пръска и се изпарява веднага.Седях 15 мин под работещ двигател,докато видях струйката.Ако може да ти помогне тая информация.. За разхода на масло открих нещо интересно.Долния отдушник на картера влиза в утаител канистър или кондензатор на маслени пари.Представлява една черна консерва набита отзад на блока.Вътре има малък лабиринт.От нея излиза еднопътен клапан и с маркуч влиза в пълнителния колектор.Идеята е маслените пари да се охладят в него и да се върнат в картера,а не кондензиралите пари и топъл въздух да се изгори от мотора.Декомпресията да се изравни от горния отдушник вързан към кутията на въздушния филтър.Хубаво ама това работи само при двигатели с ниско картерно налягане-перфектни сегменти и бутала.При нас какво става.Парите имат по-голяма скорост и направо кондензират в пълнителния колектор.Там въздуха увлича капки или струйки масълце и ги вкарва в двигателя,като маслото изгаря без пушене.Говоря за 600-800 мл. за 10к километра.Маслото се увлича при големи обороти-над 3500 или при рязко ускоряване.В останалите режими се събира в колектора,а той събира около литър .Решението е монтаж на допълнителен кондензационен съд с автоматично или ръчно изпразване.Това са открити и доказани неща по мойто HRV и не обвързвам нокого с това си откритие! Редактирано 26 Ноември, 2015 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #37 Отговорено 26 Ноември, 2015 Тя информацията че помогна помогна но не мисля да разглобявам отново тази глава... по скоро бих се навил да я сваля ако намеря клингеритова гарнитура която обира повече от 0.05 стотни... Знам че кара по малко но в крайна сметка предпочитам да ми изкара едни 60 70 000 и да нямам главоболия вместо постоянно да се чудя откъде ми надува... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #38 Отговорено 27 Ноември, 2015 Или Дебни,ако изпадне читава глава за къси пари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове