psydev 0 #1 Публикувано 7 Юни, 2015 Здравейте, Предстои ми покупка на автомобил. Бях се насочил към мазда 6, но след доста ровене и четене се убедих че акорда е по-добрият избор. Насочил съм се към honda accord 2.2 CTDi, но се колебая коя година 2005 или 2006. Бюджета ми е около 9 000 лв. Ако има по-добър вариант, моля споделете опита си. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2 Отговорено 7 Юни, 2015 за 2006г ще ти трябват поне 12-13к, за 9 търси преди фейса 2003-2005 и то читави седани нз дали има за тея пари. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
psydev 0 #3 Отговорено 7 Юни, 2015 @ rollin, тогава да разбирам че обяви от типа - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11429905855786373&slink=9sxr7t , http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11422870319030117&slink=9sxr7t със сигурност вещаят сериозен проблем, щом са около 2к надолу от това коеото казваш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #4 Отговорено 7 Юни, 2015 Само забележи втората колко нескопосано е наредена предницата, как са я замазали с бялата боя а е била сива.... Отделно брат ми я огледа и на живо и колата е пълен дроб..... Не се лъжи по цената, отделно попрочети темите за дизеловите Акорди и ще разбереш какво ти казва rollin. LINK Поздрави. И за да е по лесно по скоро пусни няколко линка за коли между които се колебаеш за да ги коментираме, може пък някой да я е гледал както тази бялата по горе, а не ние да ти избираме кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #5 Отговорено 8 Юни, 2015 Към автора на темата -послушай колегите от горните постове. Аз мога да кажа следното ако държиш на дизел то освен 12-13-14к лв който трябва да имаш за запазен екземпляр след 2006г то после ти трябват и още няколко хиляди за обслужване. Моя личен съвет е за бензинова версия (знам че искаш дизел) Просто си позволявам да давам съвет от позиция на човек карал доста акорди 7 генерация .Поздрави , УСПЕХ и КЪСМЕТ 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka_t 83 #6 Отговорено 8 Юни, 2015 Ако говорим за годината на производство (а не на 1-вата регистрация), то разликата м/у Accord 2005-та и 2006-та е голяма. Особено при дизелите. И двете са 7-ма генерация, но от 2006-та започва фейслифта. Виж тази тема за основните разликите и допълнителна информация: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93137 Лично мнение, за бюджета който си посочил - ориентирай се към бензин. Въпреки, че се съмнявам да намериш читав, особено с по-високо ниво оборудване от 2005-та или по-нов. Ако все пак си твърдо за дизела: 1. Факт - обслужването е доста по-скъпо, отколкото при бензиновия мотор. 2. Прочети много внимателно темата, която посочих и много внимавай, ако се спреш на модел преди фейслифта. За мен, в този случай обстойният преглед в читав сервиз е задължителен. Колкото и да струва. За да ти е мирна главата и за да не ти се наложи впоследствие наистина да дадеш няколко хиляди за обслужване. 3. Ако колегата kembo, е имал предвид, че няколко хиляди са необходими за първоначално обслужване на запазен флейслифтов екземпляр след 2006-та - не мога да се съглася напълно с него. Да - ако ще трябва да смениш съединител + маховик, но дали това ще се наложи - би могъл да го разбереш и след предварителен преглед в читав сервиз. За всичкото останало обслужване: масло + всички филтри + чистене на EGR и всмукателни колектори, на мен ми излезе ~600 лв. в Юби-Ко (като само въздушния филтър е алтернативен, всички останали части - оригиналани). Прибави и макс още около 300 лв, ако са за смяна ролка на алтернатора + пистов ремък, пак оригинални (но това също би могло да се провери предварително). Ако има и още нещо като турбо, дюзи... , което би довело до сериозни разходи - не мисля, че вече определението "запазен екземпляр" е в сила(освен ако не става въпрос само за външен вид). Но, ако имаш намерение да я караш дълги години и много километри, то най-вероятно в даден момент наистина да опреш до такава 4-цифрена сума за обслужване (ако не за друго, то имайки педвид само цената на комплект съединител + маховик). Нещо, което при бензина, най вероятно няма да се наложи. Преди известно време, когато и аз реших да сменям старата, след дълго проучване реших, че ако ще е дизел - по-добре да дам повече пари, но задължително фейслифтов. Бензинов - може и преди фейслифта. В крайна сметка, така се получи, че открих мн.добър дизелов екземпляр, фейслифтов и се метнах на него. Да - платих повече отколкото ми се искаше, но прецених, че по-добре така, за да ми е мирна главата и да не се налага да вися по сервизи впоследствие. За момента - колата си оправдава всяка една стотинка. Преди време бях казал, че дизел (освен ако не е чисто нов) - никога няма да взема, но... взех . За момента не съжалявам ни най-малко, но само времето ще покаже дали инвестицията е била наистина добра. Успех, в намирането на твоята Хонда! 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #7 Отговорено 11 Юни, 2015 @ rollin, тогава да разбирам че обяви от типа - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11429905855786373&slink=9sxr7t , http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11422870319030117&slink=9sxr7t със сигурност вещаят сериозен проблем, щом са около 2к надолу от това коеото казваш? Колега, тези и двете са преди фейслифта, т.е., 2004 или 2005 г. Нормална практика на автокъщите е да "подмладяват" колите с година-две в обявите. Гледай външния вид на колата, по това си личи дали е преди или след фейса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #8 Отговорено 11 Юни, 2015 (Редактирано) Tokio, намери в нета брошури за акорд 2003-2005 и 2006-2008, прочети ги, отбележи си разликите, не само фейслифтовите, а и интериорните. Мн важно е да знаеш, ако навито ти е критерий, че преди 2006 моделите не поддържат карта за България, т.е. ако е 2003-2005, не се лъжи, а му сваляй от цената. Задължително провери, ако е комби и вратата се отваря и затваря от копче от ключа, дали работи, моторчетата издъхват още в ранни км. Редактирано 11 Юни, 2015 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #9 Отговорено 11 Юни, 2015 @ rollin, тогава да разбирам че обяви от типа - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11429905855786373&slink=9sxr7t , http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11422870319030117&slink=9sxr7t със сигурност вещаят сериозен проблем, щом са около 2к надолу от това коеото казваш? Втората явно е блъскана, защото цялата е пребоядисана (както горе са писали) и то нескопосано - при отворени врати се виждат недобоядисаните елементи. Освен това не е фейслифт, макар че предницата е от фейслифтов акорд. Отделно, че изглежда като ромска перла и отвътре. Първата има шанс да е читава, но НЕ е 2006+, отново е старата версия, която няма борд компютър. Та точно както ти казаха, поне 9 хиляди за читав акорд преди фейслифта (но аз никога не бих взел преди фейслифтов дизел), и поне 14 хиляди за след фейслифтов дизел, читав. Ако искаш дизел, вземи го от частно лице и гледай да е по-нова - никой няма да даде читава кола евтино. Ако взимаш от автокъща, вземи бензин. В единия случай, с частното лице ще дадеш 15 бона за читава кола (след фейслифт). В другия случай с автокъщата ще дадеш 10-12 бона за външна тоалетна с 4 колела и ще набиеш още 3-4 да я върнеш към живота, като до тогава от обикаляне на сервизи ще ти е минал мерака. Не че са лоши коли - това са едни от най-добрите, качествени седани с най-добрите и здрави дизели в класа си. Но автокъщите вкарват наистина брутално износени коли, които излъскват и продават на балъци. Прочети ми темата за въпросната кола, която е направена ВАЖНА в раздела: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93137 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #10 Отговорено 11 Юни, 2015 Колкото е трудно да намериш, някой да си продаде личният и обслужван автомобил, толкова е и трудно да намериш читав такъв от автокъща. Аз не съм съгласен с Веселия, че всички търговци са некоректни, има и такива които са. Иска се много обикаляне, а пък може и още в началото на търсенето да намериш нещо, което те задоволява и обиколката да приключи по-рано. Според мен вече имаш достатъчно много информация от този форум за да намериш твоят автомобил. Ако търсиш нещо по-добро от тукашното мнение, не мисля че ще намериш. Просто като, или ако решиш да обикаляш, задаваш всеки въпрос който те вълнува без да ти пука, дали е неудобен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #11 Отговорено 12 Юни, 2015 (Редактирано) Аз не съм съгласен с Веселия, че всички търговци са некоректни, има и такива които са... Коректните няма как да оцелеят. Пазара в България иска 10-12 годишни коли на реални 120 000 км, на цена доста под пазарната за Западна Европа. И все пак, дори и за нашия пазар има хора които са готови да платят малко повече от средно за БГ, около средното за Европа - тях ги поемат най-наглите от автотърговците - тези които внасят същите бараки, но и ги продават скъпо, като ги позамажат малко по-добре. Не знам дали някой друг като мен следи обявите за акордите, въпреки че си има такъв ... та ако сте ги гледали, щяхте да видите един Русенски 2,4 екзекютив, който беше на 8900лв обявен, продаде се и излезе на 12 500 в София около седмица след това Редактирано 12 Юни, 2015 от Чавдар K 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #12 Отговорено 12 Юни, 2015 Аз ги следя, не знам нормално ли е, май не много , но това е положението. Наистина има много смешни обяви, особено откъм синтаксис и правопис, за граматика да не говорим , а и като почнат с едни главни букви да изписват цели думи и изречения с по няколко удивителни, създават впечталение на отчаяност. Какво имаж предвид под читави - след кратко или дърлго търсене, разговарайки с човека (търговеца) преценяваш читав ли е или не. Както казах вече, важно е да се задават всякакви въпроси, понякога е добре да се правиш на малоумен, който си няма хал-хабер от коли. Веднъж попаднал на такъв човек просто си поддържаш контакт с него. Естествено че като искаш запазен автомобил и редовно обслужван, няма как да го намериш за "без пари". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове