Jump to content
dvd77

Препоръчайте ГИ за Honda accord 2.0 i-VTEC, 155 к.с., след 2006 г.

Recommended Posts

Препотъчайте ми ГИ за Honda accord 2.0 i-VTEC, 155 к.с., след 2006 г. Като марка на ГИ, с OBD или без, и други съвети относно монтирането на ГИ. Благодаря предварително!!!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Течна фаза I-COM- караш и пееш. Ака караш поне по 20000 км. на год. я избиваш за една год. 3000 лв.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега карам вече 5та кола с газов инжекцион. Моя скромен съвет за този твоя автомобил който мога да ти дам е да монтираш що годе качествена инсталация всичко останало е до настройка от самия инсталатор много малко хора разбират какво правят с автомобилите който са им поверени за газифициране от собствениците. И без обд да сложиш съм убеден че ще върви отлично пак ти казвам монтажа и настройката са важни от кого ще бъде направено   :punch:

 

Успех !!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Съгласен съм с колегата Mitkoto_tt. Най-важен е монтажа и настройката. За моя Accord 5-та ген, като реших че ще слагам ГИ, прецених че трябва да си избера майстора, не толкова марката на системата. Той ми препоръча кажи-речи нищо и никаква сравнително евтина система, сложих я и за ~3 год. никакви ядове. Като изключим смяната на консумативите - само един път ми се налага да ходя за донастройка. Супер доволен. Сега баща ми я търкаля колицата и той не се оплаква. За сравнение, мой приятел сложи ГИ от същия клас - 2 години не можа да я вкара в ред тази кола. Докато не откри най-накрая точния човек да му я насторои. От тогава вече 2 години - кара и пее. 

 

Лично мнение, за по-нисък клас система - намери си читав майстор. И евентуално се приготви за по-честа смяна на елемени, в сравнение със системите от по-висок клас. 

 

За по-висок клас система, надявам се да не се приеме като реклама (ако се счете за такава, моля модераторите да редактират поста или да го изтрият), но мога да препоръчам BRC. По-скъпи са, но си заслужават. Като предимства мога да посоча:

 - изпарителите са доста качествени и издържат много повече от обикновено

 - рейката(дюзите) - доста по-издръжливи и ги дават за доста повече километри от обикновените

 - маркучи - доста по-качествени, нямат нищо общо с масово слаганите, италиански са и няма след 2-3 год. да се налага да ги сменяш, защото са станали на "кокал" и са се нацепили и/или са почнали да изпускат тук-там покрай съединенията

 - системата като цяло е доста стабилна и "лесно се приема" от повечето автомобили, вкл. Хонда 

 - гаранционно може да се обслужва и/или ремонтира на много места в България, не само там където си я сложил 

 

(Подобна информация, съм срещал и за Романо - също система от по-висок клас и съответно с по-висока цена. За нея обаче подробности не мога да дам.)

 

Успех!

Редактирано от mitaka_t

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Romano brc landi renzo все качествени уредби с напълно техни компоненти ....  Ако ти говорят за системата за мазането не им вярвай много  :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както не им вярвай ,че има файда от ОБД-ТО, 200 кинта на вятъра...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Файдата от системата за мазането е доста спорна, наистина. Може би по-скоро е за лично успокоение, така или иначе без реглаж на клапани - няма да се мине. Но, производителите (ако не всички, то поне някои от тях) на качествените уредби с напълно собствени компоненти, да не кажа задължават, но силно препоръчват монтаж на такава система за определен набор от двигатели. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно системите за мазане също и мненията са много спорни. В петък случайно попаднах на майстор на Хонда в Пловдив. Аз нямам такава система за мазане и според него е напълно задължителна. Най-обикновената имала най-голям ефект. Без мазане постепенно горели клапаните и след 3-4 реглажа вече нямало какво да се регулира понеже били вече пропадали и тн.. За хора като мен които не са много на ТИ това си е объркващо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните горят от бедна смес която покачва температурата на горене, това съчетано с по-високиа октан на газта и оборотните ни хондички ....следва нови клапани с легла.

Затова, като слагате газ разхода трябва да е от 15% до 20% по-висок от на бензин.Тогава няма нужда от омаслител / маслото не е ефтино/

За тези % е писано защо е така / отделената енергия е по-малка независимо, че октана е 105/  и въпреки това е два пъти по-ефтино.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е баш така за бедните смеси. Температурата на горене на пропан-бутана е по-ниска от тази на бензина, тия али бали за по-високата температура и че от там горяли клапаните са някакви легенди на кварталните газаджии. Клапаните изгарят от бедна смес щото самата смес гори по-бавно и като се отвори изпускателния клапан все още има горене. Октаните нямат много общо със калоричността на горивата, та пропан-бутана дава по-малко калории за единица обем, за това разхода е по-висок, а не защото трябва да е така.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че "гори по-бавно и като се отвори изпускателния клапан все още има горене" си прав !!

Но температурата, която се отделя при възпламеняването на тазта е по-голяма от на бензина:

Бензин - 43,5 MJ / кг за бензин

 LPG       -  46,1 MJ / кг , и като прибавиш 15-20% .......

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И как реши, че е по-висока? Копнал си нещо от някъде, но не са ти ясни нещата много много. Горивата се продават на литър, а не на килограм. Един килограм пропан-бутан е почти два литра, докато при бензина е 1,4 литра. Ако ги съпоставим литър за литър, както се продават на бензиностанциите, цифрите за енергията са малко по-други 31-32 MJ/l за бензин и 25-26 MJ/l за пропан бутана(е тука са тия прословути 15-20%). Следователно по-твоята логика температурата на горене на пропан-бутан трябва да е по-ниска от тази на бензин. Тя наистина е по-ниска(с около 100 градуса), но пак е около 2000 градуса.

 

Сега по темата, може и без ОБД, стига да се настрои както трябва. Общо взето трябват хубави инжектори,изпарител.Компютрите вече всички са един дол дренки горе долу с почти еднакви функционалности и възможности. Маркучи за вода/газ за предпочитане Паркър, по-скъпи са но има за какво. Смазване не ти трябва, само реглаж на клапаните по предписание.

 

ПП:Ако някой модератор прецени може да изтрие последните 3-4 поста, че са си малко спам.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 http://gazserviz.net/index.php http://gazserviz.net/gallery_list.php?mark=9  Аз от тези пичове съм много доволен:! :Монтираха ми Агис - полски ;и към момента имам малко над 30к на газ. :Освен редовните обслужвания , никакви други ядове. Те ми препоръчаха тази уредба , заради ниската цена и надеждност. ::::Колата я оставих сутринта в 9:3;;0 и следобяд към 14:00 се обадиха че е готова и настроена , монтажа е прикрит и б;ез ;изпъл;нения тип майстор Газко Метанчев .. :Разхо;да ми; е 10-11 на газ и смея да твърдя че трудно; намирам разлика между двете горива , в поведението на колата. 

Редактирано от Благовест Калински

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

jijane, то и данъчните с това се издъниха при Лукоил !!! малееее ква издънка.............

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джиджения и Чочо:И двамата сте прави.Омазнител препоръчвам да се се слага на чисто нов автомобил или след основен ремонт със смяна на гумички.На автомобили със пробег на двигателя 50к и нагоре е безмислено.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аванс - процесор би ли решил проблема с по-бавното горене на газта и от там на клапаните / особено при високи обороти / ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пропана 1-2 градуса е безмислено,за метана е задължително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако тези 2 градуса спасяват клапани сигурно си заслужава. 

Имаш ли идея за аванс процесор Accord k20z2 - 2007г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чочо,с течна фаза клапанита няма как да се вкопаят толкова бързо,така че "СПОКО".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК!

Навъртях 17000 км. и ще мина за смяна на филтър скоро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, монтирах ГО BRC с омасляване на клапаните, но лампата за бензина ми светна, въпреки, че карам на газ. Възможно ли е компютър да смята по изминалите километри и да светва лампата. Като заредя с бензин стрелката се вдига и спира да свети лампата (което е нормално), може ли това да се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така прави компютъра!! 

Сипваш 5л. бензин рестарт на нивомера - но за кратко не си е работа..

Пълниш над половината разервоар - 35 л. Тогова сам се рестартира - но това прави поне 25 кг излишни.

Решението е емулатор за бензиномера - рестартира нивомера при всяко гасене/палене.

Питай си газаджиите. Аз досега 17к карам с над 35л., но ми писна и вчера поръчах на Иво да ми намери емулатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джиджения и Чочо:И двамата сте прави.Омазнител препоръчвам да се се слага на чисто нов автомобил или след основен ремонт със смяна на гумички.На автомобили със пробег на двигателя 50к и нагоре е безмислено.

 

За температурата на горене на газта не съм прав !!!????

 

А за това, че бедната смес прегаря клапанете ли съм прав??????  /нещо в което за сега съв убеден/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По въпроса с емулатора, може да разгледаш ето тази тема

http://forums.hondabg.com/index.php?/topic/97416-Монтиран-ГИ-на-Сивик-8

Редактирано от xaxo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се, че за Акорда не става от Сивика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Оказа се, че за Акорда не става от Сивика

 

 

Не става определено, дори в спецификациите изрично беше написано сивик, че и не кой да е ами точно 1.8.

Няма ли модел подходящ за акорд? Потърси ли? Пиши им на тез от ABE май беше фирмата производител. Поне ги изпитах, че отговарят хората :) Това със стрелката много ме влудяваше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече съм поръчал на Иво, слагал е на Сивици и на куп автомобили.

Ако, той не намери вариант, едва ли аз ще намеря!!!

Като стане .... ще пусна инфо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MARKONY  ++++

 

Голямо БЛАГОДАРЯ за отговора !!!!

 

Може би  :yes: съм 3-ят, който има идея за какво говориш / тримове STFT , LTFT, и AFR, O2S1 / отвреме на време с Torque  ги наблюдавам -

С калибраторите поддържам  LTFT   -15% до -18% градско / ааа... да светне "чек богато/  и -5% до -8% извънградско

Не случайно се спрях на Течна Фаза и съм супер доволен, върви по-добре от на бензин във всички режими.

За харча на масло: при двата Ровъра които съм карал 216 и 620 до 450к -  харчеха по 2л.  за 8к , 

При Акорда от 0 км до 182к  -  едвам падат 3-5 мм. на пръчката ???? ....да се притеснявам ли :yes: - принципно ръчкам 3-5к об/мин. градско, а извънградско 140 - 190 км/ч

 С фразата -  "По дефолт не го правя именно заради клапаните" -май потвърждаваш мойто убеждение - повечко гориво да ни е мирна главата.

 

Както и да е, дано темата е интересна за всички, въпреки, че малко се отклонихме.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само едно пояснение от моя страна,а именно в съседна Румъния има стандарт "Автогаз", нещо което в България все още го няма.Тук се интересуват абсолютно всички газстанции от  литрите продадено гориво, а какво ни сипват в бутилките го знаем всички-Лайна.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам!!!

За 17к два или три пъти съм попадал явно на читава "Автогаз" ..... като ускорявам все едно някой ме "ритва отзад" и въпреки, че натискам повече от кеф, че върви разхода пада!?!?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво е доста по-напред от мен с течната фаза и не искам да давам мнение ,което не е основано на база опит,Относно разхода на масло,,,,ми докарай му го тоя разход....наливай Льоман.Естерното масло е безкомпромисно от към мазане.Ако пак не го гори,се нареждам на опашката да ти купя Акорда :).

 

Относно тримовете.Както казах по-горе всяка кола е уникална+уникален шофьор.

Имаме 2 трима на бензин:ЛФТ градско и ЛФТ извънградско.Проверяват се след ресет на компютъра и се постигат бързо-в рамките на 30-на километра.Те се ползват за база на изграждане на газовата карта ,а не абсолютната нула на адаптация.Това е индекс износване на мотора.Приемаме,че твоя градски ЛФТ е -2% на бензин.

Втора проверка:При колко процента ШФТ ,ЛФТ се сменя с 1%?   Примерно... 10%

Трета проверка:ЗА колко секунди/горивни цикъла ШФТ над 10% обръща ЛФТ с 1%.....примерно 10 секунди.

 

Фактор Шофьор:Тук е по-сложно

1.До коя скорост се кара градско.....4 или се включва и 5 предавка

2.Ползва ли се пълна газ или се ускорява 2/3 от пълната газ.....това в милисекунди бензиново време е характер на шофьора.

3.Поддържане на скорост 50-60 км/ч.тук педала на газта варира 25-35%,но темпаремента на шофьора може да поддържа и тази скорост с 75% подаване на газ и 25% пуснат педал-нулево инжекторно време.Колко е нервен водача в софтуера на Романо се вижда даже на цвят.

4.Сектор с консуматори.Това са 10-на квадратчета в които работи климатика и фаровете.Ако градското е софийско тези квадратчета са голям % от общото градско.Тук има и фактор изгорели газове на предния автомобил,които твоя гълта като въздух.с по-висока температура.

5.Тинейджърски изцепки в червения сектор-има ли?...да/не

6.Спиране:Ползва ли клиента двигателна спирачка или спира на накладки?Това са едни квадратчета в горния край на картата,които са с нулеви времена или с малки милисекунди.Малки малки ...20% градско спираш :)

 

Тези фактори взимам под внимание,за да настроя ГИ според задкормилния герой.Тук се гони компромис между комфорт/разход/ограничение на скорост,респективно обороти и темперамент.

 

Стратегията на повечето производители на ГИ е бедна след автокалибрация:

Резултат:Нестабилен празен ход,Вяла работа с консуматори-налага се бензиновия инжекцион да вкара обороти,за да не угасне двигателя,слабо ускорение,икономична работа при поддържане на 90-100км/ч.

 

Общо впечетление оставащо в клиента:Бе харчи малко,дразни ме ,ама ще си трая,щото плащам малко

 

Правилна настройка на ГАЗ с ОБД=1:1 с бензина с корекция на карта при лоша газ.Тук тримовете влияят директно върху газовата карта.Недостатък,не можеш да смъкнеш разхода под бензиновия,Не можеш да тунинговаш.Не можеш да влияеш на темперамента на водача.

 

Правилна настройка без ОБД:Приличен разход градски цикъл,отчитащ темперамента.По-добро ускорение от бензин-по-комфортно изпреварване на извънградски цикъл.Супер икономия при спокойно каране.Недостатък-няма корекция при лоша газ.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е точно паради тези ФАКТОРИ сложих Течна Фаза - нама 2-ри комп - нама Проблеми и Фактори!!!

Японеца го е Измислил

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чочо, силно ме съмнява Японеца да го е измислил с такива големи отклонения в тримовете. Точно такива големи отклонения обуславят нуждата нещо да коригира, а именно втори комп. Сори, но релейно-контакторното управление си е компромис, малко силиций си е благинка, 21 - ви век сме все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си разбрал !!! 

Отклоненията в тримовете ги предизвиквам  Аз  /за да  :plane: / , а за всички останали Фактори се грижи стоковия комп !!!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилна настройка на ГАЗ с ОБД=1:1 с бензина с корекция на карта при лоша газ.Тук тримовете влияят директно върху газовата карта.Недостатък,не можеш да смъкнеш разхода под бензиновия,Не можеш да тунинговаш.Не можеш да влияеш на темперамента на водача.

 

На мен ми е останало в главата че ГИ с обд връзка=чистене на грешки .... някой колега тук обясняваше че компа на хондата много много не комуникира с газовия по обд и по тази причина тази "екстра" губи смисъл. По реално би било правилна настройка. Ако греша поправи ме .... все още съм в процес на изясняване на подробностите/тънкостите относно този тип гориво.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ако е така  "ГИ с обд връзка=чистене на грешки"

За правилната настройка, кой ще следи във времето ?? / чека не светва/

При перфектна настройка нещо се скапва  /изпарител, инжектори .................../ - чека не светва  ????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Didipov ......Много интересен въпрос.Първо има доста развлачена тема за това какво точно е ОБД и ЕОБД и какво точно представлява той в Хонда.

Та някой болен мозък е решил да уеднаквява нещо протоколите ,като да пазаруваме в евро и колите да са с еднаква диагностика,ама на производителите не им допада това.Всеки производител пуска данни към ЕОБД,които първо не са верни,второ са много точно преценени какво да се вижда и каво не от истинските данни.Насреща този производител получава правото да си продава колата в евросъюза.Контролен орган от всякакъв тип - полиция ,кат,община ,митница,КТП....може да закачи ЕОБД уред към колата ти и компютъра ще му отговори ,че са наред вредните емисии.Това са показанията от известния ELM 327,Който се продава за 20 лв в бакалията и всеки си го държи в жабката.От друга страна оригиналната диагностика бърка на други места и вади други данни от комшютъра за даде точна и вярна информация на дилъра.Тук да не ви занимавам с номера на протоколи,но от един вид има 10 подвида.

ГИ ползва ЕОБД.трябва да прочете Дългия трим и да си промени картата спрямо него.Така паленето на бензин и газ е еднакво,докато нещо не се промени.

Дългия трим по ЕОБД не е същия като оригиналния ..тука ще ме бият,но това си е тяхно решение.Производителите на ГИ знаят това и търсят вратички  да го преодолеят.В общия случай се плаща на бренда или се хаква протокола.Не знам колко струват авторските права ,но са цифра.

 Говорил съм лично с софтуерния инженер на Романо,който е бивш софтуерен инженер на АЕБ и имам представа как се решава този проблем в различните фирми.Както знаете АЕБ е производител на 80% от италианските ГИ,които след това са брандирани..Това са Тартарини,Бигас,Ловато,Ланди,Заволи и още 10-на фирми ,които не сте чували.

 

За да не стане сложно...ГИ с ЕОБД не е панацея ,ами близко до истината ,ма не съвсем.Имах забележки даже към Романо,които впоследствие оправиха с нов фирмуер.

Истината е че,даже ГИ с ОБД,настройчика-инсталатора,трябва да коригира " корекцията", за да смята вярно Газовия комп.

Триенето на грешки е опция за точно този мързелив инсталатор,който не си е направил труда да доизкусури настройката.Просто начуква "изтрий грешки" за бедна или богата смес и си решава проблема с гаранционната подръжка.Разхода е сносен,динамиката е горе-долу добра,чека не свети,щото кучето го пази и всички са доволни.

 

Това естествено е опция и инсталатора решава дали да е включена или не.

Да не звучи като реклама...може да монтирам Романо,но си карам с Тартарини,което преди 5 години беше Best of The Best.Нещата се менят естествено,но Тартаринито си ми служи вярно и не съм барал нищо освен дюзи на 100к км.Преди това карах с БРЦ и го хвърлих много далеч,заради недосмисления софтуер и ограниченията в настройки.Не че многото настройки "Фобос" са за добро без съответния хардуер,но в общия случай е гадно софтуера да ти връзва ръцете.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако  показанията от известния ELM 327,Който се продава за 20 лв в бакалията    са грешни, то им ли някой, който може да хакне комп на хонда след 2006г, да прочете и да коригира " корекцията", за да смята вярно Газовия комп.

Нещо това ми се вижда невъзможно за всички автомобили. 

Това значи, че всички или 99.9% от диагностиките вкл. Бултрако / гледал съм си трмовете там и са като на ELM 327 от жабката ми/

са ..................... незнам !!!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже темата е "Препоръчайте ГИ за Honda Аccord 2.0 i-VTEC, 155 к.с.",  искам да попитам с какво моторно масло  карате въпросната Хонда Акорд след монтиране на ГИ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...