Jump to content
ipp007

От вчера с Cr-v

Recommended Posts

Здравейте! Нов съм във форума и от вчера съм собственик на Cr-v, нов внос от Италия. Колата е 2,0, 150 к.с. 2003 год, бензин с газова уредба Ланди ренцо/слагана в Италия 2006год/.

Колата я купих от авто къща без да я проверявам в сервиз /както се купуват краставици от магазина/. Направих едно кръгче и много ми хареса. Единственото, което ми направи впечатление е че свети чека и че има някакъв постоянен шум при каране - като от много шумни гуми/надявам се да е това, защото е с нови зимни гуми/. Тези неща ще ги разнищя и ще ги оправя - вече имам запазен час в сервиза. Незнам какво да правя с навигацията обаче. Има си диск, но дава грешка. По принцип навигация не ми трябва, но ме дразни че стои постоянния надпис за грешка, не ми помни станциите на радиото и най-накрая ще ми счупят стъклото заради нея...

Кжете как да се справя с това чудо? Четох във форума че навигацията няма да трътне с карта за БГ т.е. няма да мога да го ползвам с всичките му екстри. Не е ли по-добре тогава да го сменя?

Някой може ли да ми каже как се сваля и какви проблеми мога да очаквам ако го сменя с нормално радио?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега честито,със здраве да си я караш имного безаварийни км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси! Току що смених гумите с нови летни и за мое щастие шума изчезна :)

 

Много съм щастлив! Весели празници на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да не се намесвам неуместно , но във връзка с навигациите .... Имам 2008 Acura RDX  от САЩ внесена и ми е интересно как да подкарам навигацията с карта за Европа ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До кокото четох из темите тук, имаш някакъв шанс. Провери и в olx. Има дискове за по 20-40 лв. За мен обаче въпроса "да бъде или не..." стои нерешен...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти и честито.

Защо не смениш навигацията с някво готино 1din USB плеърче с адаптер? Аз съм така с един добър Kenwood със махащ се панел.

 

И с такъв адаптер? http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=97154

М/у другото стоковите колони са брутални.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз така си го представям. Тази ниша под плеъра продава ли се отделно? И какво значи брутални- ок или не?Имам и друг въпрос (да не пускам нова тема) - как стои въпроса с това устройство дето е нещо като имобилайзер? Имам две нещица при ключовете и виждам че си имат "гнездо" на таблото от ляво под волана(до настройката на фаровете). Гнездото представлява полукръг с два контакта и един диод. За момента паля без това, но ще е хубяво да знам какво е и дали ми трябва...

Редактирано от ipp007

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаптерът, който представлява гнездото за плеъра + нишата отдолу е едно нещо и си спомних, че видях колега да продава такова, но не знам къде може да се намери за 2-ра генерация, предполагам има стандарни.

 

такива примерно http://www.avitel-bg.com/-cat12

 

На мен CRV-то ми дойде така и затова не съм търсил. А колоните вадят страхотен звук, но им трябва качествен плеър.

За "имобилайзера" не мога да помогна, не се сещам какво имаш предвид :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Тази ниша под плеъра продава ли се отделно? И какво значи брутални- ок или не?...

Вземи си тази ниша ,от някоя морга, има ги.

А за колоните - свирят си добре- нормално ,но не са кой знае какво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

... Имам две нещица при ключовете и виждам че си имат "гнездо" на таблото от ляво под волана(до настройката на фаровете). Гнездото представлява полукръг с два контакта и един диод. За момента паля без това, но ще е хубяво да знам какво е и дали ми трябва...

Tова е допълнително монтиран имобилайзер. Имах такъв на предишното ми CR-V, 1-ва ген., JDM. Tук в Англия са много актуални, монтират ги на JDM-ките, произведени преди 2000-ната г., защото те нямат заводски имобилайзер.

Твоето не работи, щом казваш, че си палиш без него. Ако работеше, за да запалиш, трябва да допреш онова от ключовете, дето прилича на флашка, до буксата на таблото, и чак тогава палиш.

Твоята кола трябва да има заводски монтиран имобилайзер - когато завъртиш контактния ключ, на таблото примигва зелена лампичка със символ ключ.

Ако заводският ти имобилайзер работи, този допълнителния не ти трябва, освен ако не искаш екстра защита. Тогава ще е по-добре да го скриеш някъде, да не е толкова очевадно.

 

Ааа ... Честито, и много безаварийни!

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега!

Вчера тествах алармата и този "имаболайзер". Зключих с дистанционното и изчаках звуковия сигнал. След това отключих с ключа и отворих вратата. Очаквах да се включи някаква сирена, но вместо това започна само някакво слабо писукате от някакъв зумер. Тогава допрях въпросната флашка към гнезтодо и и писукането спря. Колата си запали без проблем. След този опит не съм сигурен че имам и нормална аларма/не че ми е необходима де.../.

Тези дни засякох и разхода на газ - около 18-19 на извънградско без да се юркам - 80-100 км/ч. Искрено се надявам като обслужа колата в петък и следващата седмица - газовата, всичко да се нормализира.....

Ако някой даде напътствие как да сваля навигацията ще съм му благодарен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Направих снимка на "Имобилайзера"

 

Публикувано изображение

 

Ако някой има представа какво е и как действа, и дали въобще е необходимо....

 

Иначе навигацията гледах че май излиза с целия панел /от долу има две винчета/, а не се вади отделно.....

Редактирано от ipp007

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развиваш тези две винтчета и издърпай сребърната рамка със двете решетки за парното. Разкачи бутона на аварийките и вече ще видиш, как е закачена навигацията на конзолата отзад. Развиваш конзолата и демонтираш навигацията. После на  тази конзола ще монтираш друг  CD-плеър и тази ниша за която питаше - нали това искаш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развиваш тези две винтчета и издърпай сребърната рамка със двете решетки за парното. Разкачи бутона на аварийките и вече ще видиш, как е закачена навигацията на конзолата отзад. Развиваш конзолата и демонтираш навигацията. После на  тази конзола ще монтираш друг  CD-плеър и тази ниша за която питаше - нали това искаш?

Благодаря! Свалям я и я пускам в OLX, пък каквото стане.... Ако някой има интерес да звънка 0888676785 - Иван. От София съм!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да се включа и аз... ако има желаещи и моята ще я махам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

        Така както ги раздавате тия навигации, да зема да се оборудвам с една. Ама първо трябва да проуча, дали имам окабеляване за нея, щото съм '03-а, преди фейслифта. Ако някой е запознат, да казва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

        Така както ги раздавате тия навигации, да зема да се оборудвам с една. Ама първо трябва да проуча, дали имам окабеляване за нея, щото съм '03-а, преди фейслифта. Ако някой е запознат, да казва.

Аз съм с такава. Ще кача снимки по-късно. Като не ползвам навигация, за какво ми е този телевизор :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Малко късно, но все пак актуално. Пускам линк на обявата заради снимките, които обещах:
 http://olx.bg/ad/navigatsiya-honda-ID5bLhV.html

 

Използвам момента да помоля за помощ по-знаещите колеги тук. Проблема е високия разход на газ - извънградско по магистрала при 120 км - 15/100 / засекох го и при 100-110 км/ч - резултата бе същия/. Забелязвам че колата е малко тромава и при ниски обороти например при 50 км/ч на 4-та предавка равномерно каране се получава едно прекъсване и придърпване от време на време. Като я взех светеше чека и даваше грешка в кнок сензора. Смених го с надеждата да се оправи, но единственото, което постигнах е загасване на чека. Сменил съм свещите, филтрите, всички масла, филтрите на газовата и е направен реглаж на газовата в оторизиран сервиз. Не съм засичал разход на бензин, но предполагам че проблема е в двигателя /датчици, настройки или недай си боже нещо по-тежко/ а не е в газовата. Дайте някакъв съвет, как да открия проблема. Някаква специална диагностика, настройка, датчици....

Ще съм много благодарен, защото колата ми допада изключително много и само това ми е дерта...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, вероятно проблемът е в настройки на газовата, която е понатрупала годинки, но преди да пристъпиш към нея регулирай клапаните и дано да няма износване на изпускателния вал, че комбинацията между тоя мотор, газ и Италия не е добра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Клапаните ги регулирах веднага като я взех. Настройките на газовата са ок спрямо тези на бензина в момента /поне така ми казаха от газ сервиза/. Може ли повече инфо за това износване - как се проверява? При реглажа на клапаните от сервиза нищо не ми казаха...

 

ПС. Збравих да добавя, че като закачиха компа на газта в сервиза часовете на работа не бяха хич много. Казаха ми че е работила на газ около 20 000 км.

Редактирано от ipp007

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в сервиза е трябвало да ти кажат на къв хал са клапаните, ама явно имат хляб инак щяха да ти кажат че това им е било последното регулиране :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 9 години 20000км на газ, нали не вярваш че е реално, вероятно има опция за ресет или нещо подобно. Работата на газ при този мотор спомага за износване на гърбиците на вала на изпускателните клапани, освен че се износват и техните легла при липса на навременен реглаж. Дано сервиза да е бил компетентен и да е проверил за евентуален проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 9 години 20000км на газ, нали не вярваш че е реално, вероятно има опция за ресет или нещо подобно. Работата на газ при този мотор спомага за износване на гърбиците на вала на изпускателните клапани, освен че се износват и техните легла при липса на навременен реглаж. Дано сервиза да е бил компетентен и да е проверил за евентуален проблем.

Съвсем невярвам. Мой познат я внесе от Италия и се кълне че не е превъртал километража /140000 км/. За съжаление ние сме постоянно лъгани и няма как да хванем вяра на такива приказки.

Колкото до сервиза, ползвах този в Горубляне - мисля че беше Юбико или нещо подобно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсих сервиз Омбре, но го намерих на 3 различни адреса и тел е изключен. Някой да има координати? Мисля да обиколя всички фирмени сервизи за да си кажат мнението. Ако се сещате за друг специалист, моля дайте контакти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! И това го гледах, но обявения телефон е изключен.... Ще се ходи на място :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е изключен.Днес звъняхме и дигнаха,но са затрупани с работа както винаги и отидохме в Юби ко,където е малко по-скъпо но нещата стават по-бързо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега ipp007,

Честито за придобивката , с закъснение :)  Между другото твоята навигация ще идва при мен,както се разбрахме на лични в OLX :) 

Относно въпроса ти за газовата,от написаното от теб разбирам че става въпрос за газов инжекцион,нали така?

Разход около 10-12л газ според мен е нормален,моето ЦРВ харчи горе долу толкова,но 15 както казваш ти ми се виждат повечко.Освен в настройките на газовото,не виждам от какво друго може да бъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да става въпрос за газов инжекцион Ланди Ренцо с 57л бутилка - влизат около 43л.

Ходих при един от сервизите на Хонда тук и нещата май придобиват яснота. Така, сега ще пиша едно по едно за проблемите.

По отношение на вървежа, струвами се спъната, но това май е нормално ако не натискаш много педала :) До момента съм карал фабия с три цилиндров, но и с тази ще свикна. Карах я на бензин известно време и определено е по-добре. По отношение на прекъсването, има го май само на газ и то при ниски обороти 1500-2000 с плавно подаване на газта. До тук проблема се очертава в настройките на газовата. Относно разхода, засичах го на пълен автомобил с много багаж и куфар на напречните греди. По-всяка вероятност ще се окаже че това е нормален разход. Интересно че и при 100 и при 130 все си е тая.... Ще я засека скоро без да е натоварена и без куфара отгоре за да видя дали има разлика. После ще ходя пак при газаджиите за да опитаме да подобрим нещата. Иначе колата е супер.

 

ПС.  nightfighter, пратих ти на вайбър снимка с оригиналната книжка и код, още не съм ти го пратил. Ще ти звънна тия дни да се разберем!

Редактирано от ipp007

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,навигацията е супер!Все още не съм я инсталирал и подкарал понеже ми възникнаха други задачи,не ми остана време, а и отивам на море :)

В една от темите видях че питаш за букса от оригиналната на навигацията към стандартна евро букса, мога да ти кажа че има такава струва около 8лв.Моята я купих от едно магазинче специализирано за автомобилни преходници за касетофони в Пловдив.При мен оригинална букса пасва на навигацията,следователно и преходника ще пасне на твоята букса.Най вероятно при теб ще има още два захранващи кабела на тази букса които при мен ги няма, затова и навигацията не ми се включи,но това ще го гледам друг ден.

Не знам дали в София има такъв магазин, но ако не можеш да намериш мога да ти взема и изпратя по Еконт, само че това мога да го направя след 27.07.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам....тази навигация само навигация ли е или и плеър и ако е плеър , какви формати чете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря,навигацията е супер!Все още не съм я инсталирал и подкарал понеже ми възникнаха други задачи,не ми остана време, а и отивам на море :)

В една от темите видях че питаш за букса от оригиналната на навигацията към стандартна евро букса, мога да ти кажа че има такава струва около 8лв.Моята я купих от едно магазинче специализирано за автомобилни преходници за касетофони в Пловдив.При мен оригинална букса пасва на навигацията,следователно и преходника ще пасне на твоята букса.Най вероятно при теб ще има още два захранващи кабела на тази букса които при мен ги няма, затова и навигацията не ми се включи,но това ще го гледам друг ден.

Не знам дали в София има такъв магазин, но ако не можеш да намериш мога да ти взема и изпратя по Еконт, само че това мога да го направя след 27.07.

Оправих се. Буксата я намерих тук за 5 лв и всичко тръгна. Има едно кабелче, което е в кюпа с кабелите за говорителите - на буксата го няма /и така свири и не съм го гледал за какво е/. В навигацията има още една букса, която сега виси така и нея не я знам.

 

Да се похваля за разхода! Ходих по Родопите, към Ягодино и даде разход около 11 газ. Мисля че е добре и вероятната причина за предишния по-висок разход  е големия товар и куфара отгоре. Като мощност мисля че има какво да се желае като за 150 коня, но може и очакванията да са ми повече. Единствено остава едно гадно придърпване, когато превключвам предавките на по-висока и давам плавно газ/при около 1500 оборота/. На бензин почти не се усеща, но на газ си личи. Това незнам какво да го правя..../сменил съм свещи, филтри, всички масла, детонационен датчик и съм регулирал газова и клапани/. Ще съм благодарен на всякакви предположения! :honda:

 

За форматите не мога да кажа нищо. Дадох на колегата и книжката, ако той се ориентира в нея....

Редактирано от ipp007

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес смених свещите с иридиеви (оригинални NGK IZFR6K-11), регулирах клапани (въпреки, че не съм сигурен че го направих читаво) и на тест драйва изчезна това придърпване - според мен свещите бяха ключът.

Преди това Иво Ленков ми коригира налягането в редуктора на газовата (че бил избягал) и изчезна за известно време, но после пак все да се появява - вече не толкова осезаемо.

При мен това с придърпването ми го правеше под 2000 оборота когато оборотите дойдат една идея по-малко от предавката, на която сменям и настъпя педала на газта.

За мощността съм чувал, че 2,4 литровия двигател важи повече от 2,0 ама такива ги карат в Америка :)

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених свещите с иридиеви (оригинални NGK IZFR6K-11), регулирах клапани (въпреки, че не съм сигурен че го направих читаво) и на тест драйва изчезна това придърпване - според мен свещите бяха ключът.

Преди това Иво Ленков ми коригира налягането в редуктора на газовата (че бил избягал) и изчезна за известно време, но после пак все да се появява - вече не толкова осезаемо.

При мен това с придърпването ми го правеше под 2000 оборота когато оборотите дойдат една идея по-малко от предавката, на която сменям и настъпя педала на газта.

За мощността съм чувал, че 2,4 литровия двигател важи повече от 2,0 ама такива ги карат в Америка :)

Аз ги смених преди месец и не ми се сменят пак. Дано в сервиза да са сложили читави.... Засега карам така и се правя че не го усещам иначе и при мен е под 2000 оборота. Вероятно трябва да я държа над 2000 :plane:  :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...