Jump to content
BLShark

Относно покупка на 7ма генерация 2.0 срещу 2.4

Recommended Posts

В случая няма,защото човешкото тяло половин секунда не може да я хване.

Ако колегата заради който стана тази дискусия си търси бегачка бих го посъветвал да се обърне към Сивик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не знам дали е писано в други теми, признавам си, понеже гледам да не повтарям неща ,които са предъвквани.Но мисля ,че е редно да се спомене и в тази тема следното много важно нещо: 2.0 ivtec двигателят има променливо газоразпределение само на всмукателните клапани като има само две малки/неагресивни гърбици на всмукателния вал. Този двигател е правен с една единствена мисъл: икономичност.Накратко: До 2200 или 2500 ,не съм сигурен,  има по един изцяло затворен всмукателен клапан на всеки цилиндър.Другият работи на малката гърбица.След 2500 и двата минават на другата гърбица, която също е доста малка.Изводи : колата върви приятно и много икономично без да се задавя до 2200 об./мин. ... има и някакъв добър (но не като на дизел) въртящ момент до тия обороти... Но това са ниски скорости на бензин. Това трябва да ви обуславя и маниера на каране - карайте до 2200 оборота на предавка, бързо минавайте на висока предавка( говорим за ръчна) , като стигнете 5 и сте извънградско, може и да не я сваляте. И се радвате на разход подобен на 1.4 двигател .Казвам го щото имам англичанка 96' година 1.4 без втек и има същия разход на бензин и на газ при каране с еднакви скорости по едни и същи маршрути.Маниерът обаче е различен подчертавам и с големия двигател се кара по-бързо по баирите и завоите. За мен е важен разхода, понеже минавам 25000-30000 км годишно. И още нещо -  просто колата си обича тънко масло - икономичност и тиха работа - това е.Убеден съм ,че в градски условия ще харчи по малко от 2.4 , той е съвсем друго животно. Ако карате със скорости НАД 120км/ч пак 2.4 е много по-добре.Ако сте рейсъри и т.н. пак 2.4 по-добре.Обаче няма да усетите" vtec kicked in yooo"  с нито единия от двата мотора :D просто всичко при хонда е икономичност и емисии вече... поне от 15 години насам. Пък и има си type r , за който гони някакви неща.... Масло за 2.0 - 0в20 5в20 - разход 7.5 газ извънградско до 115км/ч  със споменатия маниер И запушен катализатор, но действащ( ако го махна или сменя ще свали със сигурност ) .Гадско 10, може и по-малко ... зависи от задръстванията в София. Описвам акорд седан. Предполагам има разлики, които може и  да не са малки за комби.

Редактирано от ivailopp
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлики винаги има и то много, и дребни, но ето и тук да напиша 1 извадка. Моето комби, фейс, 2.4 АТ харчи 6.4л ако карам лежерно и няма трафик който да ми нарушава крейцерската скорост от 110км/ч. Ако има трафик ми става интересно и примерно същия маршрут в почивен ден качва разхода на 7.5л/100, Ако бързам и е жега (казвам го заради удушвача климатроник) отива на 8.5л/100. Ползвам го за семейна кола и при тея преходи никога не съм сам и с празен багажник, а той събира доста, особено на връщане от бабите. :) Маршрутът е Монтана - Русе, през Кнежа (280км) и ми отнема 3.5 часа, което е 80км/ч средна скорост, а това не е малко по федералните шосета из селията.

Поразителното е че има 1 толеранс в скоростта между 100 и 130 при който ако карам по хоризонтален път без трафик, колата показва моментен разход колебаещ се между 6 и 7л/100 през целия диапазон от въпросните 30км. Засичането пълно / пълно го потвърждава. В града обаАачеее е минимум двойно. Пусти комфорт и мързел - плаща се. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега стокова 2.4 си е не повече от 170 кончета и почти всички колеги, които ги караме го знаем. K24A3 носи на доработки.

Аз съм без катализатор и въобще не съм кротък шофьор и разход средно 50 % градско 50 % извън повече от 9 нямам. На дълго както колегите са споменали 7, 7.5. При мен на дълго е около 8 защото под 150 почти не падам. Ако можеш да заделиш един скромен бюджет за да е до барнеш малко определено няма смисъл да я сравняваш с 2.0. Относно това което  търсиш, без ,да му правя реклама но колегата Младен си продава акорда. Смея да твърдя че такъв акорд на пазара няма и не съм виждал отдавна, толкова поддържан безкомпромисно и само един истински фен може да оцени труда и екземпляра който продава. Имай в предвид че веригата на около 200 000 се ревизира, дясна лагер главина, предно дясно каре и съединител, ако не са сменяни ще ги смениш почти сигурно.

Редактирано от Valkov90

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и да ги мерите тези разходи, 2.0 е по-икономична от 2.4 във всичко. Разход, данаци и тн..

Моето виждане е противно на някои колеги, че щом ще се кара много трябва да е по-малкия двигател за икономия. Напротив, по-голям трябва да е. Повече сила, по-приятен за шофьора и още доста позитиви от кефско естество.

Преди 1 час, Valkov90 написа:

Колега стокова 2.4 си е не повече от 170 кончета и почти всички колеги, които ги караме го знаем

Дори 170 не стига. В темата за ремапа по спомен най-доброто стоково беше около 162.

С налучкване 2.0 ще е под 140кс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отзивите. Както споменах е решено, че колата ще е Акорд МТ седан. Сивици и Тайп Ар-и не гледам. Не мога да се определя на "рейсър" (макар от години да съм по един или друг начин в рали спорта). Все пак не сме на 20 години :) . Задължително ще пробвам 2.4, преди кардинално решение, макар, че вече май е взето. Просто търся малко повече мощност от това което видях и пак казвам. Колата много ми хареса. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа в темата.

Не пропускай да тестваш 2.4. Аз бях изправен пред същият избор. Пробвах 2.0 и 2.4 - София - Своге - София. В крайна сметка се спрях на 2.4 Type S, комби. Причините:

 

Разхода като цяло е същият. И с двете средно го докарах 7-10. Хич не съм от кротките шофьори, в дефилето карам с 60 в завоите и 120 на правите. Но все пак почти не карам градско и може би ако висях в задръстванията щях да потърся повечко икономия...

 

2.4 осезаемо е по-приятен и с много по-малък риск при изпреварване, защото колата не се мръщи при набиране.

 

В момента, въпреки, че е комби, след като беше обслужена ми дава средно около 7/100 по същият маршрут. На магистралата пада до 5/100, когато пусна cruise control-a и ако жената се вози (тя не дава над 110км/ч :D)

Имай предвид, че ако не е сменяна скоро и ако потраква при палене, може да ти се наложи да смениш верига. Провери и рейката.

Каквото и да избереш няма да съжаляваш. Двигателите и колите са супер!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, rstefanov написа:

В момента, въпреки, че е комби, след като беше обслужена ми дава средно около 7/100 по същият маршрут. На магистралата пада до 5/100, когато пусна cruise control-a и ако жената се вози (тя не дава над 110км/ч :D)

Колега, това 5/100 при какъв наклон на спускането ти го дава :)

2.4 наистина е приятен за шофиране, но разход под 7.5 средно аз не съм виждал при моята за 25К км и не вярвам да може да се постигне при какъвто и да е стил на водача.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може (6.3/100 среден разход), но е мъка и само с експериментална цел. Пробвал съм, за 50-тина км хоризонтален участък без трафик и не надвишавайки 110км/ч. Иначе при тая скорост и круиз контрол включен при достигането и, наистина борд компа показва 5/100 моментен разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ceco_accord написа:

Иначе при тая скорост и круиз контрол включен при достигането и, наистина борд компа показва 5/100 моментен разход.

И при мен се появяват тези фантастични стойности,при зануляване след зареждане и последвал равен участък с до 90км.ч. за кратко,докъто си преизчисли компа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под 7 тази кола реално не гори, аз нямам комп, сметките го показват. В диапазона 90-110км./ч. съм постигал 7. Но нормалното за извънградско си е 7.5, което е повече от добре, при скороти 90-140км./ч.

 

Разликата в разхода между 2.0 и 2.4 е толкова малък, че ще са ти нужни години за да изкараш "фандък" от тая "икономия" - тук говорим за поддържани автомобили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такава скука от към поддръжка са тея акорди, че освен да пишем за разход на гориво и масло, няма за какво да се хванем. Е, чат / пат се срещат дреболии, но то иначе съвсем ще спрем да се сещаме че има и нови коли. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разхода справка тук,всичко останало е относително и индивидуално за всеки собственик.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, JHM написа:

За разхода справка тук,всичко останало е относително и индивидуално за всеки собственик.

 

Точно. Под 8 на 100 среден безнзин няма, което си е направо химера. Такъв разход с моето шофиране не мога да постигна никога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята пък си гори твърдо 12 газ в града и твърдо 12 извън, а ся де ? :D

Веднъж само имах разход от 8/100 газ извънградско(Първомай - Смолян - Първомай) ама от 110 повече не вдигнах....

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.08.2018 г. at 16:32, rollin написа:

Моята пък си гори твърдо 12 газ в града и твърдо 12 извън, а ся де ? :D

Закръглил си стойностите,за да ги смяташ по лесно,добра идея.:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно така стана, ама на 160-170 толкова ми дава магистрално каране, а аз така си карам редовно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...