Митко Йотов 1235 #81 Отговорено 24 Юли, 2018 В случая няма,защото човешкото тяло половин секунда не може да я хване. Ако колегата заради който стана тази дискусия си търси бегачка бих го посъветвал да се обърне към Сивик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #82 Отговорено 24 Юли, 2018 (Редактирано) Не знам дали е писано в други теми, признавам си, понеже гледам да не повтарям неща ,които са предъвквани.Но мисля ,че е редно да се спомене и в тази тема следното много важно нещо: 2.0 ivtec двигателят има променливо газоразпределение само на всмукателните клапани като има само две малки/неагресивни гърбици на всмукателния вал. Този двигател е правен с една единствена мисъл: икономичност.Накратко: До 2200 или 2500 ,не съм сигурен, има по един изцяло затворен всмукателен клапан на всеки цилиндър.Другият работи на малката гърбица.След 2500 и двата минават на другата гърбица, която също е доста малка.Изводи : колата върви приятно и много икономично без да се задавя до 2200 об./мин. ... има и някакъв добър (но не като на дизел) въртящ момент до тия обороти... Но това са ниски скорости на бензин. Това трябва да ви обуславя и маниера на каране - карайте до 2200 оборота на предавка, бързо минавайте на висока предавка( говорим за ръчна) , като стигнете 5 и сте извънградско, може и да не я сваляте. И се радвате на разход подобен на 1.4 двигател .Казвам го щото имам англичанка 96' година 1.4 без втек и има същия разход на бензин и на газ при каране с еднакви скорости по едни и същи маршрути.Маниерът обаче е различен подчертавам и с големия двигател се кара по-бързо по баирите и завоите. За мен е важен разхода, понеже минавам 25000-30000 км годишно. И още нещо - просто колата си обича тънко масло - икономичност и тиха работа - това е.Убеден съм ,че в градски условия ще харчи по малко от 2.4 , той е съвсем друго животно. Ако карате със скорости НАД 120км/ч пак 2.4 е много по-добре.Ако сте рейсъри и т.н. пак 2.4 по-добре.Обаче няма да усетите" vtec kicked in yooo" с нито единия от двата мотора просто всичко при хонда е икономичност и емисии вече... поне от 15 години насам. Пък и има си type r , за който гони някакви неща.... Масло за 2.0 - 0в20 5в20 - разход 7.5 газ извънградско до 115км/ч със споменатия маниер И запушен катализатор, но действащ( ако го махна или сменя ще свали със сигурност ) .Гадско 10, може и по-малко ... зависи от задръстванията в София. Описвам акорд седан. Предполагам има разлики, които може и да не са малки за комби. Редактирано 24 Юли, 2018 от ivailopp 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #83 Отговорено 24 Юли, 2018 Разлики винаги има и то много, и дребни, но ето и тук да напиша 1 извадка. Моето комби, фейс, 2.4 АТ харчи 6.4л ако карам лежерно и няма трафик който да ми нарушава крейцерската скорост от 110км/ч. Ако има трафик ми става интересно и примерно същия маршрут в почивен ден качва разхода на 7.5л/100, Ако бързам и е жега (казвам го заради удушвача климатроник) отива на 8.5л/100. Ползвам го за семейна кола и при тея преходи никога не съм сам и с празен багажник, а той събира доста, особено на връщане от бабите. Маршрутът е Монтана - Русе, през Кнежа (280км) и ми отнема 3.5 часа, което е 80км/ч средна скорост, а това не е малко по федералните шосета из селията. Поразителното е че има 1 толеранс в скоростта между 100 и 130 при който ако карам по хоризонтален път без трафик, колата показва моментен разход колебаещ се между 6 и 7л/100 през целия диапазон от въпросните 30км. Засичането пълно / пълно го потвърждава. В града обаАачеее е минимум двойно. Пусти комфорт и мързел - плаща се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valkov90 18 #84 Отговорено 24 Юли, 2018 (Редактирано) Колега стокова 2.4 си е не повече от 170 кончета и почти всички колеги, които ги караме го знаем. K24A3 носи на доработки. Аз съм без катализатор и въобще не съм кротък шофьор и разход средно 50 % градско 50 % извън повече от 9 нямам. На дълго както колегите са споменали 7, 7.5. При мен на дълго е около 8 защото под 150 почти не падам. Ако можеш да заделиш един скромен бюджет за да е до барнеш малко определено няма смисъл да я сравняваш с 2.0. Относно това което търсиш, без ,да му правя реклама но колегата Младен си продава акорда. Смея да твърдя че такъв акорд на пазара няма и не съм виждал отдавна, толкова поддържан безкомпромисно и само един истински фен може да оцени труда и екземпляра който продава. Имай в предвид че веригата на около 200 000 се ревизира, дясна лагер главина, предно дясно каре и съединител, ако не са сменяни ще ги смениш почти сигурно. Редактирано 24 Юли, 2018 от Valkov90 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #85 Отговорено 24 Юли, 2018 Както и да ги мерите тези разходи, 2.0 е по-икономична от 2.4 във всичко. Разход, данаци и тн.. Моето виждане е противно на някои колеги, че щом ще се кара много трябва да е по-малкия двигател за икономия. Напротив, по-голям трябва да е. Повече сила, по-приятен за шофьора и още доста позитиви от кефско естество. Преди 1 час, Valkov90 написа: Колега стокова 2.4 си е не повече от 170 кончета и почти всички колеги, които ги караме го знаем Дори 170 не стига. В темата за ремапа по спомен най-доброто стоково беше около 162. С налучкване 2.0 ще е под 140кс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatash 17 #86 Отговорено 25 Юли, 2018 Благодаря на всички за отзивите. Както споменах е решено, че колата ще е Акорд МТ седан. Сивици и Тайп Ар-и не гледам. Не мога да се определя на "рейсър" (макар от години да съм по един или друг начин в рали спорта). Все пак не сме на 20 години . Задължително ще пробвам 2.4, преди кардинално решение, макар, че вече май е взето. Просто търся малко повече мощност от това което видях и пак казвам. Колата много ми хареса. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rstefanov 1 #87 Отговорено 30 Юли, 2018 И аз да се включа в темата. Не пропускай да тестваш 2.4. Аз бях изправен пред същият избор. Пробвах 2.0 и 2.4 - София - Своге - София. В крайна сметка се спрях на 2.4 Type S, комби. Причините: Разхода като цяло е същият. И с двете средно го докарах 7-10. Хич не съм от кротките шофьори, в дефилето карам с 60 в завоите и 120 на правите. Но все пак почти не карам градско и може би ако висях в задръстванията щях да потърся повечко икономия... 2.4 осезаемо е по-приятен и с много по-малък риск при изпреварване, защото колата не се мръщи при набиране. В момента, въпреки, че е комби, след като беше обслужена ми дава средно около 7/100 по същият маршрут. На магистралата пада до 5/100, когато пусна cruise control-a и ако жената се вози (тя не дава над 110км/ч :D) Имай предвид, че ако не е сменяна скоро и ако потраква при палене, може да ти се наложи да смениш верига. Провери и рейката. Каквото и да избереш няма да съжаляваш. Двигателите и колите са супер! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dng 15 #88 Отговорено 30 Юли, 2018 Преди 4 часа, rstefanov написа: В момента, въпреки, че е комби, след като беше обслужена ми дава средно около 7/100 по същият маршрут. На магистралата пада до 5/100, когато пусна cruise control-a и ако жената се вози (тя не дава над 110км/ч :D) Колега, това 5/100 при какъв наклон на спускането ти го дава 2.4 наистина е приятен за шофиране, но разход под 7.5 средно аз не съм виждал при моята за 25К км и не вярвам да може да се постигне при какъвто и да е стил на водача. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #89 Отговорено 31 Юли, 2018 Може (6.3/100 среден разход), но е мъка и само с експериментална цел. Пробвал съм, за 50-тина км хоризонтален участък без трафик и не надвишавайки 110км/ч. Иначе при тая скорост и круиз контрол включен при достигането и, наистина борд компа показва 5/100 моментен разход. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #90 Отговорено 31 Юли, 2018 Преди 1 час, ceco_accord написа: Иначе при тая скорост и круиз контрол включен при достигането и, наистина борд компа показва 5/100 моментен разход. И при мен се появяват тези фантастични стойности,при зануляване след зареждане и последвал равен участък с до 90км.ч. за кратко,докъто си преизчисли компа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #91 Отговорено 31 Юли, 2018 Под 7 тази кола реално не гори, аз нямам комп, сметките го показват. В диапазона 90-110км./ч. съм постигал 7. Но нормалното за извънградско си е 7.5, което е повече от добре, при скороти 90-140км./ч. Разликата в разхода между 2.0 и 2.4 е толкова малък, че ще са ти нужни години за да изкараш "фандък" от тая "икономия" - тук говорим за поддържани автомобили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #92 Отговорено 31 Юли, 2018 Такава скука от към поддръжка са тея акорди, че освен да пишем за разход на гориво и масло, няма за какво да се хванем. Е, чат / пат се срещат дреболии, но то иначе съвсем ще спрем да се сещаме че има и нови коли. :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #93 Отговорено 31 Юли, 2018 За разхода справка тук,всичко останало е относително и индивидуално за всеки собственик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #94 Отговорено 31 Юли, 2018 преди 18 минути, JHM написа: За разхода справка тук,всичко останало е относително и индивидуално за всеки собственик. Точно. Под 8 на 100 среден безнзин няма, което си е направо химера. Такъв разход с моето шофиране не мога да постигна никога. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #95 Отговорено 2 Август, 2018 (Редактирано) Моята пък си гори твърдо 12 газ в града и твърдо 12 извън, а ся де ? Веднъж само имах разход от 8/100 газ извънградско(Първомай - Смолян - Първомай) ама от 110 повече не вдигнах.... Редактирано 2 Август, 2018 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #96 Отговорено 5 Август, 2018 На 2.08.2018 г. at 16:32, rollin написа: Моята пък си гори твърдо 12 газ в града и твърдо 12 извън, а ся де ? Закръглил си стойностите,за да ги смяташ по лесно,добра идея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #97 Отговорено 5 Август, 2018 Случайно така стана, ама на 160-170 толкова ми дава магистрално каране, а аз така си карам редовно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове