Jump to content
B.Pavlov

Кой с колко октана гориво кара.

Recommended Posts

Колеги с колко октаново гориво е по -добре да си карам колата.

D16Y8 125 коня  9.5 степен на сгъстяване.

Като тунинг има само свещи Brisk Racing 7-мици.

Доста хора са ми казали, че зареди степента на сгъстяване с 95 вървяла по - добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В дългосрочен план може би ще видиш някакво подобрение в разхода на гориво при по-високо октаново число.Подобрение във въртящия момент е възможно. Аз лично мисля, че тези двигатели не се нуждаят от високо октаново гориво. Нито запалването, нито компресионното число го изискват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз говоря, не за ежедневно каране, а за даване на газ драг-тайм атак кое гориво ползвате.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...какво значение има дали на драг-тайм или караш спокойно на пътя.Колата е една и съща с едно и също сгъстяване :)

Редактирано от Еди Ведър
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвай сам ... ама на празен резервоар не да имаш 10л. 95 и да слагаш високооктанов ефект минимален... аз разлика усещам с 100 октана от еко 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, определено има разлика с 100-те октана и да горивната система трябва да е предимно с 100 октана изпълнена.

100 октановото гориво може да даде бонуси ако имаш увеличение в компресионото число, предварението и евентуално при малко по-бедни смеси. Без никакви модификации няма значение дали ще се ползва 95 или 100 октана.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам почти година само със 100 октана от OMV. Няма нищо общо със 95 октановият, където колата се чувстваше като спъната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам си с 95 на ОМВ. Като налея по-скъп бензин колата е малко по-динамична, но разхода е същия в общи линии. Ползата от по-скъпия бензин не смятам, че се оправдава с тази разлика в цената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз говоря, не за ежедневно каране, а за даване на газ драг-тайм атак кое гориво ползвате.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да споделя мнение, колата ми е 1.3 с два карба + стандартните подобрения, има само един вал в мотора. Бях ходил да карам на една писта на Драг, чел съм, че колата ми сток върви с 92 октана. За стартовете, бях приготвил 100 октана Шел + добавка която уж вдигала 4 октана, (което ако е вярно става доста октана за моя мотор) налях около 15 литра (на празен резервоар), за мое съжаление неусетих почти нищо, тя и колата си е в малкия клас, но все пак нищо неразбраах от цялата история. И както някой каза по-горе, ако колата не е чипната/настроена за по-силно гориво, резултата може да е минимален. Това е мое лично мнение.

Сега от проби на няколко места, усетих най-добър бензин 95 на Петрол, явно за моя сетъп това е горивото.Колега, според мен започвай да експериментираш и вярвам, че сам ще намериш отговор :)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи от това какво прави ЕКУ-то. По-старите хонди (предимно преди 99-00), нямат детонационен датчик. Съответно от там няма как компютъра да знае има ли детонации или не. Другото, което си мисля, но незнам до колко е вярно, не ми се вярва производителите да са вложили в един бензинов компютър да бута запалването, докато не почне да детонира...От опита ми със субару, при ресет на еку-то се започва от скопен вариант на запалване и еку-то леко си бута напред запалването към сток-овото положение. Не случайно хората са измислили една системка, която се казваше по спомен FlexFuel. Идеята е, че имаш датчик(ци) за измерване на качеството на горивото, което постъпва към мотора, съответно мап-а на еку-то се променя в съответствие с качествата на горивото.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д14А4 има ли детонационен датчик?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко е старо мението на колегата 626, но съм чел, че добавките за повишаване на октаново число се слагат на нискооктанов бензин, а не на 98+.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д14А4 има ли детонационен датчик?

 Не

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...