B.Pavlov 188 #1 Публикувано 13 Март, 2015 Колеги с колко октаново гориво е по -добре да си карам колата. D16Y8 125 коня 9.5 степен на сгъстяване. Като тунинг има само свещи Brisk Racing 7-мици. Доста хора са ми казали, че зареди степента на сгъстяване с 95 вървяла по - добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #2 Отговорено 13 Март, 2015 В дългосрочен план може би ще видиш някакво подобрение в разхода на гориво при по-високо октаново число.Подобрение във въртящия момент е възможно. Аз лично мисля, че тези двигатели не се нуждаят от високо октаново гориво. Нито запалването, нито компресионното число го изискват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B.Pavlov 188 #3 Отговорено 14 Март, 2015 Аз говоря, не за ежедневно каране, а за даване на газ драг-тайм атак кое гориво ползвате. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #4 Отговорено 14 Март, 2015 (Редактирано) ...какво значение има дали на драг-тайм или караш спокойно на пътя.Колата е една и съща с едно и също сгъстяване Редактирано 14 Март, 2015 от Еди Ведър 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dakella 3 #5 Отговорено 14 Март, 2015 пробвай сам ... ама на празен резервоар не да имаш 10л. 95 и да слагаш високооктанов ефект минимален... аз разлика усещам с 100 октана от еко 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #6 Отговорено 14 Март, 2015 Да, определено има разлика с 100-те октана и да горивната система трябва да е предимно с 100 октана изпълнена. 100 октановото гориво може да даде бонуси ако имаш увеличение в компресионото число, предварението и евентуално при малко по-бедни смеси. Без никакви модификации няма значение дали ще се ползва 95 или 100 октана. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #7 Отговорено 15 Март, 2015 Аз карам почти година само със 100 октана от OMV. Няма нищо общо със 95 октановият, където колата се чувстваше като спъната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #8 Отговорено 16 Март, 2015 Карам си с 95 на ОМВ. Като налея по-скъп бензин колата е малко по-динамична, но разхода е същия в общи линии. Ползата от по-скъпия бензин не смятам, че се оправдава с тази разлика в цената. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 16 Март, 2015 Аз говоря, не за ежедневно каране, а за даване на газ драг-тайм атак кое гориво ползвате. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 410 #10 Отговорено 16 Март, 2015 И аз да споделя мнение, колата ми е 1.3 с два карба + стандартните подобрения, има само един вал в мотора. Бях ходил да карам на една писта на Драг, чел съм, че колата ми сток върви с 92 октана. За стартовете, бях приготвил 100 октана Шел + добавка която уж вдигала 4 октана, (което ако е вярно става доста октана за моя мотор) налях около 15 литра (на празен резервоар), за мое съжаление неусетих почти нищо, тя и колата си е в малкия клас, но все пак нищо неразбраах от цялата история. И както някой каза по-горе, ако колата не е чипната/настроена за по-силно гориво, резултата може да е минимален. Това е мое лично мнение. Сега от проби на няколко места, усетих най-добър бензин 95 на Петрол, явно за моя сетъп това е горивото.Колега, според мен започвай да експериментираш и вярвам, че сам ще намериш отговор 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DragooNArT 12 #11 Отговорено 11 Юли, 2017 Всичко зависи от това какво прави ЕКУ-то. По-старите хонди (предимно преди 99-00), нямат детонационен датчик. Съответно от там няма как компютъра да знае има ли детонации или не. Другото, което си мисля, но незнам до колко е вярно, не ми се вярва производителите да са вложили в един бензинов компютър да бута запалването, докато не почне да детонира...От опита ми със субару, при ресет на еку-то се започва от скопен вариант на запалване и еку-то леко си бута напред запалването към сток-овото положение. Не случайно хората са измислили една системка, която се казваше по спомен FlexFuel. Идеята е, че имаш датчик(ци) за измерване на качеството на горивото, което постъпва към мотора, съответно мап-а на еку-то се променя в съответствие с качествата на горивото. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #12 Отговорено 11 Юли, 2017 Д14А4 има ли детонационен датчик? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Z-Ro 55 #13 Отговорено 11 Юли, 2017 Малко е старо мението на колегата 626, но съм чел, че добавките за повишаване на октаново число се слагат на нискооктанов бензин, а не на 98+. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DragooNArT 12 #14 Отговорено 26 Юли, 2017 Д14А4 има ли детонационен датчик? Не 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове