preskototo 77 #41 Отговорено 21 Април, 2015 (Редактирано) И аз искам да се възползвам... " Но тогава стават от 90-95 на 125-1390 " Аз карам 150 hp - тъкмо по - лесно ще станат 1390... п.п. Вместо да триете на Иван темата... за изтритите мнения, ... някой да се замисли за глупостите, които се бълват последно време по страниците на тъй наречения форум... беше грешка и вместо delete кликнах 9 бе хора.130. Не е като никой от вас никога да не е правил грешка докато пише нещо във форума. Редактирано 21 Април, 2015 от preskototo 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #42 Отговорено 21 Април, 2015 Я кажи ще правиш ли колата на жената от 90 на 115, и там колко излезе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #43 Отговорено 21 Април, 2015 Eей такива тунери ни трябват, еФтини, не като другите, искат 100лв. на конска сила. Много съм се набутал досега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #44 Отговорено 21 Април, 2015 Ми кат не знаете кого да питате така ще е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #45 Отговорено 21 Април, 2015 Са язе се покоиник 90 кониоФ ли ша иам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #46 Отговорено 23 Април, 2015 Ако толкова ти се иска да увеличиш мощността просто направи engine swap, защото двигателя е малък и колкото и да го тунинговаш няма да стане кой знае колко добра колата. Ако искаш да я направиш 130 би трябвало да платиш към 2 бона с което да подобриш intake system, exhaust system, свещите, инжекторите. Ще има разлика, но няма да е кой днае какво след като има коли с 4R двигатели които без нищо спортно са си толкова че даже и повече. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #47 Отговорено 23 Април, 2015 Пич, ти до преди малко обясняваше как ще я направиш от 90 на 130 твоята и то нискобюджетно , а сега говориш за 2+ хиляди ... Последно каква е целта на темата ? Аз като по-прост ако имам възможност да си оставя колата в ръцете на начинаещ тунер - Fenabg , ще оставя па да става квото ще. Нали трябва да се учат хората. Гледам , че добре ги мисли нещата Fena Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #48 Отговорено 23 Април, 2015 Абе мисли ги, да казва кога и как и да я прави само моторя да не се пипа. Периферно два бона за 40 коня ги давам одма с новите жиглиори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saaron 36 #49 Отговорено 24 Април, 2015 А да попитам, защо никой не изчисти тая тема. Мисля, че е само спам ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #50 Отговорено 24 Април, 2015 А да попитам, защо никой не изчисти тая тема. Мисля, че е само спам !Принципно си прав. Но погледни част от мненията и помисли ако някои ги вземе за чиста монета а именно спама около тях ги опровергава. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saaron 36 #51 Отговорено 24 Април, 2015 Фена, съгласен съм. Но след като тези мнения не са компетентни, защо изобщо трябва да ги има и малкото знаещи хора да ги опровеграват! Така само се разводняват нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #52 Отговорено 24 Април, 2015 Я те тука си в десятката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #53 Отговорено 24 Април, 2015 (Редактирано) Редактирано 24 Април, 2015 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #54 Отговорено 25 Април, 2015 УаУ , то тука по фън от преди бе :punk: 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #55 Отговорено 25 Април, 2015 А да попитам, защо никой не изчисти тая тема. Мисля, че е само спам ! Ето това е основната причина .http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8Q3ywwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DFV8UZon1KAM&ei=XiI7VbWdJsLVauKDgKgC&usg=AFQjCNFD8GC6CRIO87pa7FTBY_UZlRpETQ&bvm=bv.91665533,d.d2s 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #56 Отговорено 25 Април, 2015 Да. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #57 Отговорено 25 Април, 2015 Ламбда сондата няма ли да коригира сместа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #58 Отговорено 26 Април, 2015 Ако е широколентова и имаш на какво да закачиш и да си ги коригираш и ламбда сонда ще свърши работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #59 Отговорено 27 Април, 2015 Нещо по темата... Как вдигнах мощността с около 15 к.с.на икономик 114 коня. сменени части: -всмукателен колектор от д16(оборудван с инжектори 240 кубика)- около 200 лв. -спортен изпускател от Щатите(най-евтино мои излезе от там)- 300 лв; -генерация с външен диаметър 52 мм(оригиналната е 38мм)- цпомощ от приятел -около 100 ле със задното гърне; -глава от D16 vtec(само вал и кобилици никой не продава)- 300 лв. Главата ръчно си я портнах и полирах сам;Работа по монтирането на главата и скоростите-около 300 лв на промоция: -по-къса скоростна кутия-може от D13, D14, D15, D16( не касае мощността, но обикновено е нужно да се вземе)-200 лв -ECU с OBD1 от Civic преди 1996 година(освен ако не е англичанка), което да може да се чипва-150 лв без парите, дадени за промени по ECU-то, за да може да се ползва пълноценно; -преходник OBD2->OBD1 инсталация-не помня за колко пари го взех от Щатите, но със сигърност повече от 50 лв(може да се спести клато се вземе на готово буксата към OBD1 ECU -то и се превърже към оригиналната инсталация на колата; -Раздвижена ролка на разпределителния вал за по-добра настройка на запалването- около 100 лв; -K&N панелен филтър-около 100 лв; -Настройка на дино(в моя случай излезе 100 лв май, но това беше отдавна и вече не помня) -забравих за по-големия дросел-може да се вземе от много Хонди, в моя случай го портнах и полирах, така че да има формата на дюза. -специално инсталацията на D14 би се нуждаела и от добавяне на vtec; Та като тегля чертата накрая диното показа 110 к.с. на колелата, което е почти 130 к. с. на вала. Не ми се смята, но не мисля, че е много евтино да вдигнеш 10-15 коня. Всеки сам да си преценява. Успех на всички и нека запазим добрия тон-не е нужно да се подиграваме, важно е да има ентусиасти. 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #60 Отговорено 27 Април, 2015 (Редактирано) Ами като гледам кви пари си дал за тези неща ... за същите пари ( почти ) съвзем спокойно можеше да се пусне Б серия . Редактирано 27 Април, 2015 от ObiChLiFk0 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #61 Отговорено 27 Април, 2015 Със същата процедура с много по малко щуротии щот си купувате и правите неща ненужни. Извадихме от англичанка д15з8 икономик без отваряне на мотор 143 на вал. Наскоро съживих и един рекс с подобен сетъп с икономик и наказа Радко с неговия. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #62 Отговорено 27 Април, 2015 Нещо по темата... Как вдигнах мощността с около 15 к.с.на икономик 114 коня. сменени части: -всмукателен колектор от д16(оборудван с инжектори 240 кубика)- около 200 лв. -спортен изпускател от Щатите(най-евтино мои излезе от там)- 300 лв; -генерация с външен диаметър 52 мм(оригиналната е 38мм)- цпомощ от приятел -около 100 ле със задното гърне; -глава от D16 vtec(само вал и кобилици никой не продава)- 300 лв. Главата ръчно си я портнах и полирах сам;Работа по монтирането на главата и скоростите-около 300 лв на промоция: -по-къса скоростна кутия-може от D13, D14, D15, D16( не касае мощността, но обикновено е нужно да се вземе)-200 лв -ECU с OBD1 от Civic преди 1996 година(освен ако не е англичанка), което да може да се чипва-150 лв без парите, дадени за промени по ECU-то, за да може да се ползва пълноценно; -преходник OBD2->OBD1 инсталация-не помня за колко пари го взех от Щатите, но със сигърност повече от 50 лв(може да се спести клато се вземе на готово буксата към OBD1 ECU -то и се превърже към оригиналната инсталация на колата; -Раздвижена ролка на разпределителния вал за по-добра настройка на запалването- около 100 лв; -K&N панелен филтър-около 100 лв; -Настройка на дино(в моя случай излезе 100 лв май, но това беше отдавна и вече не помня) -забравих за по-големия дросел-може да се вземе от много Хонди, в моя случай го портнах и полирах, така че да има формата на дюза. -специално инсталацията на D14 би се нуждаела и от добавяне на vtec; Та като тегля чертата накрая диното показа 110 к.с. на колелата, което е почти 130 к. с. на вала. Не ми се смята, но не мисля, че е много евтино да вдигнеш 10-15 коня. Всеки сам да си преценява. Успех на всички и нека запазим добрия тон-не е нужно да се подиграваме, важно е да има ентусиасти. Браво! 15 конски сили могат да се вдигнат евтино в зависимост от двигателя. Тук разбира се има хора които си мислят че от двигател 90k.c. могат да изкарат някакъв звяр за нула време без почти никакви разходи по колата. Например eclipse 1995 си има двулитров двигател 165 коня който без да бъде тунингован е пак на ниво. Има много такива японски коли които не са(и едва ли някога ще бъдат) на първите места но имат огромен потенциал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #63 Отговорено 27 Април, 2015 (Редактирано) Други въпроси?Всеки инжектор ще пуска толкова гориво, колкото ECU-то му каже. С по-високо дебитни инжектори ще ти се обогати гор. смес. Това не води до вдигане на мощността, а до вдигане на разхода и влошаване на мощността. Отделно с оригиналния разп. вал клапаните ще се отварят, както преди - т.е. същото количество гор. смес ще попада в цилиндрите, но тя ще е по-богата. Ако не се препрограмира ЕКУ-то и не се сложи по-агресивен разп. вал - никаква файда няма от инжектори и помпи. Така ли е? Че трябва да се смени разпределителен вал е вярно, но ако човек разбира то става очевидно. Освен това се подобряват всмукателна и изпускателна система за да може да е по-добро съотношението въздух/гориво.Тогава тъй като кислорода е повече ламба сондата(ако е широколентова тоест по прецизно измерваща от стандартната) ще позволява на ecu-то да пропусне оптимално количество и от гориво и от въздух. sl3000 е прав, че трябва да се пази добрия тон защото дори и да знаеш повече от някого това не ти дава правото да се отнасяш така с него. И не говоря така за себе си, а говоря принципно. Хората които ми казват "еми нали каза евтино, че ще е" да си зададат въпроса колко ще е лесно да изкараш 15 коня от двигател с 90 такива. Няма да им излезе по-малко от 1000лв. Редактирано 27 Април, 2015 от preskototo 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #64 Отговорено 27 Април, 2015 Нещо по темата... Как вдигнах мощността с около 15 к.с.на икономик 114 коня. сменени части: -всмукателен колектор от д16(оборудван с инжектори 240 кубика)- около 200 лв. -спортен изпускател от Щатите(най-евтино мои излезе от там)- 300 лв; -генерация с външен диаметър 52 мм(оригиналната е 38мм)- цпомощ от приятел -около 100 ле със задното гърне; -глава от D16 vtec(само вал и кобилици никой не продава)- 300 лв. Главата ръчно си я портнах и полирах сам;Работа по монтирането на главата и скоростите-около 300 лв на промоция: -по-къса скоростна кутия-може от D13, D14, D15, D16( не касае мощността, но обикновено е нужно да се вземе)-200 лв -ECU с OBD1 от Civic преди 1996 година(освен ако не е англичанка), което да може да се чипва-150 лв без парите, дадени за промени по ECU-то, за да може да се ползва пълноценно; -преходник OBD2->OBD1 инсталация-не помня за колко пари го взех от Щатите, но със сигърност повече от 50 лв(може да се спести клато се вземе на готово буксата към OBD1 ECU -то и се превърже към оригиналната инсталация на колата; -Раздвижена ролка на разпределителния вал за по-добра настройка на запалването- около 100 лв; -K&N панелен филтър-около 100 лв; -Настройка на дино(в моя случай излезе 100 лв май, но това беше отдавна и вече не помня) -забравих за по-големия дросел-може да се вземе от много Хонди, в моя случай го портнах и полирах, така че да има формата на дюза. -специално инсталацията на D14 би се нуждаела и от добавяне на vtec; Та като тегля чертата накрая диното показа 110 к.с. на колелата, което е почти 130 к. с. на вала. Не ми се смята, но не мисля, че е много евтино да вдигнеш 10-15 коня. Всеки сам да си преценява. Успех на всички и нека запазим добрия тон-не е нужно да се подиграваме, важно е да има ентусиасти. Според мен лично най добър двигател е D16Z9 кайто си е 130 коня без тунинг 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #65 Отговорено 27 Април, 2015 пак си в грешка, d16z9 e 125 коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #66 Отговорено 27 Април, 2015 пак си в грешка, d16z9 e 125 коня D16Z9VTEC [*] [*]ECU code: P2 [*]Fuel control: OBD-1 MPFI [*]Valvetrain: SOHC VTEC (4 valves per cylinder) [*]Fuel cut: 7,500 rpm [*]Redline: 7,200 rpm [*]VTEC switchover: 4,800 rpm [*]Torque: 106 lbf (144 Nm) at 5,200 rpm [*]Power: 130 hp (95.6 kW, 129,2 PS) at 6,600 rpm [*]Compression: 9.3:1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #67 Отговорено 27 Април, 2015 И каква е разликата с з6 ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #68 Отговорено 27 Април, 2015 И каква е разликата с з6 ? Еми 5 конски сили. Нищо кой знае какво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #69 Отговорено 27 Април, 2015 (Редактирано) Между другото верно Румбата пита не случаино колко години е единия,(няма му мнението) но аз ще питам и двамата те си знаят и кои са. Като е толко убав д15б що го няма или е само за япония смях.Ненадежден и скъп за производство, един от вариантите и не са го вкарали в масово производство. Прескотото мотат се модовете а те мяркам че се опитваш и в Джапана да спамиш а там щи спра тока много бързо. Редактирано 27 Април, 2015 от fenabg 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #70 Отговорено 27 Април, 2015 (Редактирано) По тая логика с катализатора какво прави д16а9 в ровер без катализатор и рекс втора генерация. Колко кубика е разликата от1.5 и 1.6 Редактирано 27 Април, 2015 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #71 Отговорено 27 Април, 2015 Ехееей,вий къде отидохте !Какво стана сега с конете на пусналия колега темата ,ще ги има ли или няма,на моя D16v1 ще има ли коне ако сложа спортен филтър или не си струва инвестицията за резултата ?Пък може и друго да предложите -те темата нали е за 7 генерация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #72 Отговорено 28 Април, 2015 Само да вметна- D15B може да се внесе и от Кипър- там се карат много JDM-ки. Да не говорим, че и при BossHogg преди време имаше един(не 3-stage). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #73 Отговорено 28 Април, 2015 Какво се опитваш да ми кажеш, не разбрах?Ако си мислиш, че D15B VTEC e слаб двигател се разтърси из нета и ще разбереш, че е копие на D16Z6. Отделно, ако е толкова ненадежден не знам защо все още го внасят от Япония в САЩ, при положение, че тук има Z6 и Y8 под път и над път? Не казвам, че са по-лоши само се потам защо го внасят и защо толкова много клипове с него има на youtube? d15b vtec наистина има сходни характеристики с този на d16z6, но макар и с малко d16z6 води. Заради разликата в размера която няма кой знае какъв ефект при stock, но би могла да има наистина осезаем такъв ако се тунинговат и двата и се сравнят. Пък и при нитро системите не случайно се препоръчва двигателя да е от 1.6 нагоре. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #74 Отговорено 28 Април, 2015 Искам да те питам след като даваш толко акъл колко коли си направил и кои ти е наи сполучливия сетъп. 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preskototo 77 #75 Отговорено 28 Април, 2015 Искам да те питам след като даваш толко акъл колко коли си направил и кои ти е наи сполучливия сетъп. Първо на първо не "давам акъл", а предлагам, второ не съм правил setup на кола и даже съм си написал в описанието че нямам кола а изучавам, търся инфо и не съм заинтересован във воденето на спорове с някого по форумите след като човека не му се гледат спорове а отговори. С наученото и натрупаното като знания давам съвети. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #76 Отговорено 28 Април, 2015 (Редактирано) Tогава от къде си сигурен че даваш правилния съвет.Наи малкото по горе ми пишеш глупости за д16/з6 и за д15б които освен че са витек са доста конструктивно различни . Редактирано 28 Април, 2015 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #77 Отговорено 28 Април, 2015 (Редактирано) Ми то и съветите му за всичко което са дадени са глупави. пп.Preskototo или както си се кръстил:Първо почети няколко години усърдно.Направи няколко сетъпа и след това почни да даваш акъл кой какво да прави,понеже всичко за което си отговорил са някакви приказки за вълшебници и принцеси.Ако искаш се обиждай ако искаш го проумей тва което ти пиша,но все още си мисля че си някое хлапе което се е запалило скоро по коли и си няма грам понятие от това което пише. пп2.Сега пак някой мод може да ми изтрие мнението,пък ако много съм сгрешил може и да ме накаже,но точно за такива компетенции като 2-мата герои в тази тема,хората които пишехме и давахме полезни съвети(включвам се и аз който ме познава)намаляхме и само си четем небивалиците които оставяте да се леят тук.Поздрави на всички и без лоши чувства. Редактирано 28 Април, 2015 от doggy 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #78 Отговорено 28 Април, 2015 Охааа,почна веселата чааст!Приготвям ракията и мезето и чакам включвания-ама и темата с маслата да не забравите 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #79 Отговорено 28 Април, 2015 (Редактирано) Какво се опитваш да ми кажеш, не разбрах?Ако си мислиш, че D15B VTEC e слаб двигател се разтърси из нета и ще разбереш, че е копие на D16Z6. Отделно, ако е толкова ненадежден не знам защо все още го внасят от Япония в САЩ, при положение, че тук има Z6 и Y8 под път и над път? Не казвам, че са по-лоши само се потам защо го внасят и защо толкова много клипове с него има на youtube? Даи ми клип на д15б и аз ги търся лесно за сравнение в работилницата И моляте не ми сравняваи у8 с з6 не че и двата са покоиници мъртво родени донори, различни един от друг.Румба нема се ядосваш. Редактирано 28 Април, 2015 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #80 Отговорено 28 Април, 2015 (Редактирано) Ванко аз вече не се ядосвам за такива работи,но ако някой търси помощ и задава въпроси тук,докато си помисля да му пиша,той е получил безброй ненужни и неуместни отговори.Затова съм спрял да пиша,ама като гледам не само аз.Шепа хора гледам продължават да се борят да дадат помощ на нови колеги. Редактирано 28 Април, 2015 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове