slavias 3 #1 Публикувано 26 Януари, 2015 Здравейте,от днес съм горд собственик на HONDA CR-V 2 2003г. бензин Пуснах я по тестовия булевард в Сф цар Борис 3 Представи се отлично,предстои газифициране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #2 Отговорено 26 Януари, 2015 Честито! Това булевард с павета ли е?! Дето могат да ти изпадат и пломбите?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richard 41 #3 Отговорено 26 Януари, 2015 Баш същия булевард си е. Т'ва най ми харесва в цр-в то, супер возия, на тия павета вози все едно на асфалт. Честито на колегата и много безаварийни! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavias 3 #4 Отговорено 26 Януари, 2015 И първо питане,регулира ли се отнякъде светлината на таблото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #5 Отговорено 26 Януари, 2015 На моста не се регулира. Честито, и много безаварийни! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #6 Отговорено 27 Януари, 2015 (Редактирано) При мен се регулира като въртиш копчето, с което превключваш и нулираш дневния километраж. П.С. Честито и от мен, много безаварийни километри. Редактирано 27 Януари, 2015 от cucy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #7 Отговорено 27 Януари, 2015 cucy,при нас се регулира от там, но те са бенДзин-газ и до колкото знам, нямат такава опция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #8 Отговорено 27 Януари, 2015 Има бре, от кранчетата на бутилката, таблото на газ-бензиновите хонди е с газови лампи и се регулира потока на газта към тях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #9 Отговорено 28 Януари, 2015 Мдааа. Май верно беше така, преди фейслифта нямаше за регулиране.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #10 Отговорено 29 Януари, 2015 Честито и много безаварийни. И какво казваш - вози по паважа, като по асфалт........те всички в началото така возят, после почваш да правиш разлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavias 3 #11 Отговорено 31 Януари, 2015 За сега единствения проблем е щракащ ,но неработещ магнит за заключване на багажника. Свалих го и ще търся,ако някой има идея от къде да взема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavias 3 #12 Отговорено 31 Януари, 2015 и как се настройва часовника на CD -то Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hukumo 39 #13 Отговорено 3 Февруари, 2015 натискаш и задържаш бутона за часовника.. и същевременно натискаш бутоните 1- за промяна на часовете или 2- за промяна на минутите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavias 3 #14 Отговорено 4 Февруари, 2015 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavias 3 #15 Отговорено 2 Март, 2015 Най накрая се отвори време за реглаж на клапани.Да се похвала че изпускателните бяха съвсем леко натегнати,направих ги на 0,32 хубавото е че има доста място за реглаж,явно е поддържана колицата,всукателните си бяха на 0,25. На гърба на задните седалки има 2 коланчета излизат изпод тапицерията,някой знае ли за какво служат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #16 Отговорено 2 Март, 2015 На гърба на задните седалки има 2 коланчета излизат изпод тапицерията,някой знае ли за какво служат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #17 Отговорено 3 Март, 2015 Най накрая се отвори време за реглаж на клапани.Да се похвала че изпускателните бяха съвсем леко натегнати,направих ги на 0,32 хубавото е че има доста място за реглаж,явно е поддържана колицата,всукателните си бяха на 0,25. На гърба на задните седалки има 2 коланчета излизат изпод тапицерията,някой знае ли за какво служат. Честито колега, с какъв пробег е колата? Ако е карана на бензин, предполагам че няма да е натегнала много дори и да не са регулирани изобщо откак е излязла от завода. Надявам се да споделиш оттук нататък след газифицирането с какви стойности натяга. На моята CR_V I вчера направих 6-ти реглаж за 60000 изминати на газ( правя го през 10000км) и установих че за около 25000км последно беше смъкнала не повече от 0,05мм от хлабините. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavias 3 #18 Отговорено 3 Март, 2015 На 210 000 км.Карана е само на бензин,купена е директно от италианеца,без досег с джамбазин много запазена.Леко свирука само на студено от към пистовия ремък.ГИ е AEB последно ми даде 10.8 разход ,кротко каране 50х50 каране от ПК до Враждебна през цяля Сф всеки ден Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #19 Отговорено 3 Март, 2015 Гледам пак се споменава това натягане на клапаните! Незнам истина ли е или мит, но при мен направих реглаж след навъртяни 23000км. на газ и майстора ме пита как съм карал с толкова хлабави клапани... А кога и дали са регулирани някога преди това, само италианеца знае... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #20 Отговорено 4 Март, 2015 Споменава се колега щото не е мит. При HR-V може и да го нямаш ако е с Д серия, но при доста други серии го има. А мен ми е интересно с каква степен натяга газта при К сериите спрямо B сериите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #21 Отговорено 4 Март, 2015 Двигателя е D16W5. Явно при не всички серии натягат, но е факт че при мен не бяха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavias 3 #22 Отговорено 7 Март, 2015 Здравейте.Днес беше ден за тестване на CR-V то.Представи се мн добре из Пернишките преспи Направи ми впечатление ,че в снега предните колела въртяха и двете ,а отзад едно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #23 Отговорено 8 Март, 2015 Системата е такава, примерно: предно ляво и задно дясно, предно дясно и задно ляво, но поради факта, че няма блокаж отзад няма как да ти завъртят и двете задни ...все пак не е истинско 4х4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #24 Отговорено 8 Март, 2015 Не е задължително да буксуват на кръст. Буксуват колелата с най-малко, или никакво сцепление. Може да са и двете леви, или както е в случая двете предни и едно задно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове