Jump to content
slavias

Вече и аз съм в клуба

Recommended Posts

Здравейте,от днес съм горд собственик на HONDA CR-V 2 2003г. бензин

Пуснах я  по тестовия булевард в Сф :tooth:  цар Борис 3

Представи се отлично,предстои газифициране.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Това булевард с павета ли е?! Дето могат да ти изпадат и пломбите?! :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш същия булевард си е. Т'ва най ми харесва в цр-в то, супер возия, на тия павета вози все едно на асфалт. Честито на колегата и много безаварийни!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И първо питане,регулира ли се отнякъде светлината на таблото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моста не се регулира.

 

Честито, и много безаварийни!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се регулира като въртиш копчето, с което превключваш и нулираш дневния километраж.

П.С. Честито и от мен, много безаварийни километри.

Редактирано от cucy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
cucy,

при нас се регулира от там, но те са бенДзин-газ :) и  до колкото знам, нямат такава опция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има бре, от кранчетата на бутилката, таблото на газ-бензиновите хонди е с газови лампи и се регулира потока на газта към тях :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа. Май верно беше така, преди фейслифта нямаше за регулиране....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много безаварийни. И какво казваш - вози по паважа,  като по асфалт........те всички в началото така возят, после почваш да правиш разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега единствения проблем е щракащ ,но неработещ магнит за заключване на багажника.

Свалих го и ще търся,ако някой има идея от къде да взема :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и как се настройва часовника на CD -то :punch:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

натискаш и задържаш бутона за часовника.. и същевременно натискаш бутоните 1- за промяна на часовете или 2- за промяна на минутите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най накрая се отвори време за реглаж на клапани.Да се похвала че изпускателните бяха съвсем леко натегнати,направих ги на 0,32 хубавото е че има доста място за реглаж,явно е поддържана колицата,всукателните си бяха на 0,25.

На гърба на задните седалки има 2 коланчета излизат изпод тапицерията,някой знае ли за какво служат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На гърба на задните седалки има 2 коланчета излизат изпод тапицерията,някой знае ли за какво служат.

post-20738-0-82228400-1425326358_thumb.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най накрая се отвори време за реглаж на клапани.Да се похвала че изпускателните бяха съвсем леко натегнати,направих ги на 0,32 хубавото е че има доста място за реглаж,явно е поддържана колицата,всукателните си бяха на 0,25.

На гърба на задните седалки има 2 коланчета излизат изпод тапицерията,някой знае ли за какво служат.

Честито колега, с какъв пробег е колата? Ако е карана на бензин, предполагам че няма да е натегнала много дори и да не са регулирани изобщо откак е излязла от завода. Надявам се да споделиш оттук нататък след газифицирането с какви стойности натяга. На моята CR_V I вчера направих 6-ти реглаж за 60000 изминати на газ( правя го през 10000км) и установих че за около 25000км последно беше смъкнала не повече от 0,05мм от хлабините. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 210 000 км.Карана е само на бензин,купена е директно от италианеца,без досег с джамбазин много запазена.Леко свирука само на студено от към пистовия ремък.ГИ е AEB последно ми даде 10.8 разход ,кротко каране 50х50 каране от ПК до Враждебна през цяля Сф всеки ден

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам пак се споменава това натягане на клапаните! Незнам истина ли е или мит, но при мен направих реглаж след навъртяни 23000км. на газ и майстора ме пита как съм карал с толкова хлабави клапани... А кога и дали са регулирани някога преди това, само италианеца знае...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споменава се колега щото не е мит. При HR-V може и да го нямаш ако е с Д серия, но при доста други серии го има. А мен ми е интересно с каква степен натяга газта при К сериите спрямо B сериите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е D16W5. Явно при не всички серии натягат, но е факт че при мен не бяха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Днес беше ден за тестване на CR-V то.Представи се мн добре из Пернишките преспи :punk:

Направи ми впечатление ,че в снега предните колела въртяха и двете ,а отзад едно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системата е такава, примерно: предно ляво и задно дясно, предно дясно и задно ляво, но поради факта, че няма блокаж отзад няма как да ти завъртят и двете задни ...все пак не е истинско 4х4 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително да буксуват на кръст. Буксуват колелата с най-малко, или никакво сцепление. Може да са и двете леви, или както е в случая двете предни и едно задно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...