AMD 347 #1 Публикувано 14 Януари, 2015 (Редактирано) 1. Дата: около 8.01.2015г2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: наливен МТФ3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: Не съм доволен > тубата беше от МТФ(20л)понеже нямаше в какво да се прелее ,но вътре нямаше нищо общо с маслото за кутията .Отделно беше по малко от 2.5 л.(толкова беше уговорката)4. Оценка за нашето отношение към Вас: Не съм доволен5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: подмяна нямаше,понеже не е МТФ,а някакво друго...>6. Препоръки към нас, ако има такива:- При нужда... - отново бих се обърнал към "Потребителя/търговеца Х" и бих използвал отново техните услуги и авточасти: Не Редактирано 14 Януари, 2015 от AMD 3 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #2 Отговорено 26 Януари, 2015 (Редактирано) Днес направих последен опит да му върна "МТФ"а .Отказано ми беше понеже не било в туба.... Отделно маслото от стоене взе да побелява.....Ще кача снимка на така наречения МТФ. Аз лично повече не мисля да разговарям с този индивид.Да си продава буклуците... П.П:МТФ-а беше на 22лв литъра ,за тези които им е интересно . Редактирано 26 Януари, 2015 от AMD 3 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #3 Отговорено 30 Януари, 2015 29лв си е цената за 1литър в 1литрова туба, Има и разфасовки по 20литра и се получава по-ниска цена. Но каквото и да си говорим щом си търговец се предполага, че трябва да предложиш завършен продукт...или поне аз така ги разбирам нещата. 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eDaniel 38 #4 Отговорено 6 Февруари, 2015 1. Дата: не мога да си спомня от колко години (последно миналата седмица)2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: ремъци, ролки, семеринги, сегменти, амортисьори, бутала, биели, гарнитури, горивна помпа, широколентова сонда, инжектори, лайстни, датчици, тампони за двигател, масло, тампони за амортисьори, уейстгейт, шпилки, клапани, щипки за стъкла, прагове и т.н. и още много други, за които не мога да се сетя в момента3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: Винаги съм бил много доволен от Монката и никога не съм бил имал какъвто и да било повод за оплакване. Колкото пъти съм му се обадил винаги е помагал с информация, части, препоръки за майстори извън София и т.н. Много пъти съм давал неговият телефон на мои приятели и колеги - без значение дали защото на някой му трябват части или защото е закъсал на пътя някъде. 4. Оценка за нашето отношение към Вас: Както винаги, без забележка5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: без забележка6. Препоръки към нас, ако има такива: Продължавай в същия дух. - При нужда... - отново бих се обърнал към "Потребителя/търговеца Х" и бих използвал отново техните услуги и авточасти: Да Поздрави 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #5 Отговорено 6 Февруари, 2015 1. Дата: за периода от 2009г до днес2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: през годините съм пазарувал различни части необходими за подръжката на колите ми; ролки, ремъци, гарнитури, лагери, воден радиатор,дискове, накладки и др.3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги:Доволен съм от Мони. Предлага различни като марка и качество части, съответно предупреждава "това е компромис" или "това е най-доброто" всеки сам си решава според портфейла. Най-яркият ми сигнал за мен самият, че Мони е коректен е следния случай; Купих си от него воден радиатор, който поради фабричен дефект протече след една седмица. Радиаторът ми беше сменен още на следващия ден без каквото и да било разправии. Вече четвърта година радиатора е на колата без никакви проблеми.4. Оценка за нашето отношение към Вас: Доволен5. Информация за сервиза (механика) Някои от частите съм монтирал сам, другите в различни сервизи.6. Препоръки към нас, ако има такива:- При нужда... - отново бих се обърнал към "Потребителя/търговеца Х" и бих използвал отново техните услуги и авточасти: ДА 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #6 Отговорено 7 Февруари, 2015 Моля да се спазва формуляра ! 1 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #7 Отговорено 7 Февруари, 2015 1. Дата: От 2010 до ден днешен. 2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: Покупка на ремьци,ролки,сегменти ,лагери,помпи,гарнитури,семеринги ,радиатор ,болтове,шарнири и много други. 3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: Супер коректен , отзивчив,честен и винаги си гарантира за качеството на частите с готовност винаги да ги смени ако по една или друга причина покажат дефект. И в работно и в извьн работно време винаги помага с каквото може и не е отказал никога помоща си. 4. Оценка за нашето отношение към Вас: По добро не може и да бьде. От клиент станахме и приятели! 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: никога не е имало проблем с качеството на частите. 6. Препоръки към нас, ако има такива: Бьди винаги такьв пич както до сега! - При нужда... - отново бих се обърнал към "Потребителя/търговеца Х" и бих използвал отново техните услуги и авточасти: Да 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TG fan 121 #8 Отговорено 9 Февруари, 2015 1. Дата: От 2012 до ден днешен. 2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката:ремонтни комплекти за глава, воден радиатор, акумулатор, гарнитури за изп. колектор. 3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: БОЛЕН на тема Хонда човек!Приема лично проблема и случая ти и ти предлага най-доброто решение за теб, като винаги си казва и личното мнение, ако искаш най-евтиното /скъупо - доколко е смислено. Истински професионалист. 4. Оценка за нашето отношение към Вас: По добро не може и да бьде. От клиент станахме и приятели! 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: никога не е имало проблем с качеството на частите. 6. Препоръки към нас, ако има такива: Много точен , пич! - При нужда... - отново бих се обърнал към "Потребителя/търговеца Х" и бих използвал отново техните услуги и авточасти: Да 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #9 Отговорено 18 Февруари, 2015 1. Дата: Декември 20132. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: части за ремонт на H23 двигател - сегменти, лагери, ремъци и т.н.3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: Всичко беше уговорено по телефона - марки, цени, доставка и т.н. и всичко беше точно така както сме го говорили. Имаше разминаване с един ремък, който се оказа къс, но търговецът го подмени без проблеми.4. Оценка за нашето отношение към Вас: Доволен съм. Мони е известен с това, че винаги е готов да даде съвет, без да има меркантилен елемент в това. Винаги поема гаранция за частите, които продава.5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: Авточастите бяха монтирани от приятел6. Препоръки към нас, ако има такива: -- При нужда... - отново бих се обърнал към "Потребителя/търговеца Х" и бих използвал отново техните услуги и авточасти: Да. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #10 Отговорено 18 Февруари, 2015 Що не пише никой ,дето скоро е ползвал услугите му! 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #11 Отговорено 19 Февруари, 2015 Погледни първия пост в тази тема - той е съвсем скорошен. Да продаваш евтина минералка/м10д (с очевидно зеленеещ цвят) за хонда мтф(който е тъмен, като старо моторно масло, дори нов, от оригинална запечатана бутилка) - безценно.Това е като да идеш в банката, там да ти дадат фалшива валута и после всички да ти обясняват, как не са имали проблеми с въпросната банка.Докато съществуват такива търговци, който за да спечелят 40-тина лв са готови да ти пробутат гомно, за кутия на цена почти 2к, България ще си остане на това дередже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #12 Отговорено 22 Февруари, 2015 Аз лично използвам услугите на Мони от доста време и не съм имал проблеми. Маслата за скоростите си ги взимам от представителството, че ми е близо това в София, но дори и тогава той се обади и минах там с неговата отстъпка. До момента каквото ми е изпратил за колата още е здраво и винаги уцелва от разтояние, не е като в кварталния магазин да се чудят из между 3 модела предни накладки, примерно. Аз ще продължа да си пазарувам от него, когато ми се налага. Още повече човека си има база данни и не се налага да му казвам винове и т.н., а само за коя от всичките на мое име записани при него коли се обаждам / 2 мой и на 3ма приятели по една/. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #13 Отговорено 8 Март, 2015 От тук насетне, всяко мнение което не е по шаблон, носи на автора му почивка от 1 седмица, всяко второ такова мнение носи забрана за писане 1 месец и т.н. Успокойте се малко Темата е за рейтинг на търговците а не защита на рейтинга на търговците. bmw killer ето ги и админите. 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
canko79 5 #14 Отговорено 13 Август, 2016 1. Дата: 08.08.2016г. 2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката:покупка на съединител комплект и семеринги. 3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги:Предлага няколко решения.Най доброто съотношение цена-качество.Ако искаш и най скъпото и доколко си заслужава.Обяснява всичко в детайли и с най малките подробности.Истински професионалист. 4. Оценка за нашето отношение към Вас: По добро не може и да бъде. 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите:Частите бяха монтирани от мен с помощта на приятел,всичко пасна идеално. 6. Препоръки към нас, ако има такива: Много точен и коректен! - При нужда... - отново бих се обърнал към "Потребителя/търговеца Х" и бих използвал отново техните услуги и авточасти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #15 Отговорено 9 Март, 2017 (Редактирано) 1. Дата: 09.03.2017г. 2. Повод за контакта Ви с нас / Предмет на сделката: покупка на лагери, ремъци, вкл. ангренажен, кормилни щанги, амортисьори, семеринги, съединител, гарнитури, гумички за клапани и мн. други части от 2008 година до днес. 3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти/хонда/услуги: Винаги предлага няколко решения според цената, като винаги казва кое е най-доброто, както и кое е по-бюджетно, но би вършило добра работа, както и това, което той не би сложил на неговата кола. Обяснява всичко в детайли и с най малките подробности. Помага с обяснения и идеи, изпраща схеми и части от документация за да се изясни всичко. Истински професионалист. Запознахме се и лично при мои посещения във Велико Търново. Винаги изпраща частите много бързо. В 18 вечерта да му се обадя, на другия ден в 9 сутринта са в Еконта. 4. Оценка за нашето отношение към Вас: По добро не може и да бъде. 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите: Частите бяха монтирани в повечето случаи от сервиз, но някои и лично от мен. Винаги е успявал да уцели точните части от първи път. Никога не ми се е случвало нещо да не пасне и да се налага смяна. 6. Препоръки към нас, ако има такива: Цените му са високи, но пък с частите никога няма проблем. Не вярвам да е изпратил на някого нискокачествено масло или менте такова, тъй като го познавам отдавна и той многократно се е доказал. Едва ли ще си рискува добрата репутация толкова глупаво. - При нужда... - отново бих се обърнал към Мони и бих използвал отново неговите услуги и авточасти. Редактирано 9 Март, 2017 от movx2000 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eldesa 6 #16 Отговорено 14 Септември, 2018 (Редактирано) На 8.03.2015 г. at 14:20, atoma написа: Темата е за рейтинг на търговците а не защита на рейтинга на търговците. Всяко изказване носи позитиви или негативи на търговеца СЕГА ПО ТЕМАТА за търговеца "Х" както го наричате. 1.Дати не мога да цитирам но от 2011 пазарувам по телефона онлайн от него 2. Повод за контакта: Закупувана на на маншони за рейка ,капачка за радиатор , ралични гарнитурки ,всичко необходимо за смяна на ангренажен ремък включително и водна помпа , задни биалетки и други неща да не ги изброявам,тази година радиатор , капачка и късия маркуч към него. 3. Оценка за качеството на закупените от нас авточасти-Всичко е било точно и безпроблемно. 4. Оценка за отношение към Вас от търговеца: Винаги внимателен ,проверява от талона по VIN частите , ако няма в момента почва да търси и като намери до час ти се обажда и ти дава резултат от търсенето и на каква цена е. 5. Информация за сервиза (механика) извършил монтажа на авточастите:Някои от нещата бяха монтирани от мен други в сервизи,всичко бе безпроблемно и идеално. 6. Препоръки към нас.Пазарувайте части смело от Мс ауто, Мони и не се притеснявайте Редактирано 14 Септември, 2018 от eldesa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове