Jump to content
skarlet71

Предстояща покупка на Сивик 1997 година

Recommended Posts

Егати споровете :D

Жената си е купила градска кола да и вози задника,да гори малко и да има поносима поддръжка.

Ае пич как ще сравняваш малък сивик с комби катафалкааааа -стига бе ,ако това е разбиране на коли не знам направо.Да бе си говорим за БМВ 2.5 мотор с мотор на сивик 1.4 - пълни глупости.

Човек като си избира кола казва - искам да е червена,да е с малък мотор и малко шаси,да е евтина,да гори малко(сравнени с други ) и така стига до избори си.Всяка марка предлага модели в различните класове,но е смешно да сравняваш катафалка със сивика,не заради дизайна ,а заради мястото ,което заема.Ела ми паркирай на центъра във Варна с това комби и ще те поздравя .

 

Мога да сравня полото ,което карам с тоя сивик защото са в един клас,според мен сивика е много поо-добър.Само ме е яд ,че като го купувах нямаше здрави сивици ,а на мен ми трябваше кола

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колежке, снимки :)

Иначе в спора се раждала истината :D Хубаво е да можеш да затвърдиш мнение - в края на краищата или си се прецакал с покупка или обратното.

Имала си критерии - покрила си ги, можеш да си доволна.

 

И аз искам някой да ми докара за Коледа за 400 евро кола на крака :) Пък после ако искам ше си я сложа на двора и няма да я карам.

Поздрави и весели празници на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за VTi за 400eu.

 

Колежке честито за придобивката, чакаме снимките ви :P Мнения колкото искаш ще чуеш, всеки си има мнение, важното е ти да си доволна.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за ЕК със К20 суап :)

... ако може и тя за 400

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам снимки, но имам и проблем с техниката. В момента се мъча да ги отворя от апарата на таблета, та от там да ги прехвърля в РС-то.

 

Как да кача снимки от таблета тук?

Редактирано от skarlet71

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето обещаните снимки. Не е най-измитата кола на света, но толкова можах с кофа и гъба.

 

Публикувано изображение

 

 

 

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

 

Ето и таблото ми:

 

Публикувано изображение

 

 

И една снимка, направена специално заради вас. Нъцките......, ама само толкова може:

Публикувано изображение

 

 

 

Нещото, което мисля да направя за колата си е да се погрижа за джантите. Но няма да е сега. Не виждам смисъл през зимата да слагам алуминиеви джанти или тасове. Снеговете и кишата предстоят. А и тъкмо си е обута със зимни гуми, защо да ги махам заради единия келешлък?

Напролет ако моите алуминиеви джанти стават ще ги сложа или ще си купя нови. Това е, което за момента я загрозява.

Редактирано от skarlet71
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е супер! Идеята за джантите също е добра.

 

П.С. Гледам правите списък за VTi-ки по 400 euro .... +1 и за мен :honda:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D  Колегата ще избяга и от форума и от хонда с толкова поръчки за втиаз искам само мотора вти civic owner давам 300евро :lol: обаче да знаеш нещо...когато си купувахме коли в 94-99 имахме избор-дали да има допълнителни екстри(абс,еърбег,климатик)тие екстри не бяха нормално нещо в колите тогава ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм скромен, искам онзи Акорд 7 дизел за 500 паунда!Ако ще и в Инвернес да е, отивам и го зимам.Скарлет, честито за количката, и много безаварийни!И ... един гоооолям плюс за идеята с нъцки снимката :cool:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно ЕК-то за 400 евра... аз ще ти дам дори 500 :)

 

Черната вдовица... определено трябва да се пипнат джантите и ще стане страхотна. Само на мен ли ми се струва или има оригинални ветробрани? Иначе изглежда доста добре. Дай снимчици и на интериора :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита Коледа на всички!

Току що се завърнах от път и докладвам.

 

Колицата се държи перфектно! Много съм доволна. Върви супер, никакви проблеми при изпреварване, Наистина е "осичка". Усещането е все едно колата е "залепена" за пътя, има невероятно сцепление, не мръдва на завой. Усещам се добре в нея.

 

Засякох разхода. В градски условия ми гори 10 л./100 км. На дълго: 7.5 л./100 км. при средна скорост около 100 км/ч., като минавах и през населени места, не съм карала само по главен път. 

 

Забележки:

- При скорост над 120 км/ч в купето става доста шумно. На места виновна е настилката, но все пак си е шумно.

- Фаровете са ми слаби. Дори и с пуснати халогени насрещно движещите се МПС леко ме заслепяват и не ми осветява достатъчно добре. Малко са пожълтели, ще отида да ги изшкурят и ще светнат. Но има ли и още някакъв начин да ги направя по-силни?

- Има ли начин да си повдигна малко седалката? Не видях от къде би могло да стане. 

 

Това с "черната вдовица" ме усмихна  :lol:

Редактирано от skarlet71

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми отговаряй-няма и смисъл. Но колегите дето уж разбират са ми по-забавни... Цъкни в mobile.de и намери ЕДНИЧКА хонда като твоята,макар и от 96-а с твоя волан и без пасажерски еърбег. Една едничка ми намери.... . А колата дето си я дала за примерн... Ами просто смешно,има климатик а е без еърбег... Дори да оставим настрана факта,че за тези години еърбега е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН,как може дори да ти хрумне,че който и да е било производител,ще монтира климатик а ще спести от животоспасяващо устройство? Какво изобщо има да спорим ми е интересно,информацията която ти давам е от хонда... Ама не ти се чете явно. Те сервизните книги не лъжат...

Моята ИМА климатик и НЯМА еърбег. И не е блъскана, не е слаган допълнително и климатика. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В градски условия ми гори 10 л./100 км. На дълго: 7.5 л./100 км. при средна скорост около 100 км/ч.

Струва ми се леко завишен разход като сравнявам с моята, ако свещите са стари може да пробваш да ги смениш.

Ако ги смениш с иридиеви (NGK например) динамиката става по-осезаема. В БГ иридиевите свещи са маса пари но в >eBay< са по-евтини.

 

При скорост над 120 км/ч в купето става доста шумно

За съжаление това е един от недостатъците на сивика и до колкото знам повечето евтини модели хонди си го имат.

Но пък има решение, в сервизи които се монтира аудиотехника може да се постави шумоизолация.

Колеги споделят че има коренна разлика, смятам на пролет и аз да пробвам да обезшумя и ще споделя.

 

Има ли начин да си повдигна малко седалката?

Моята не може да се повдига. Виждал съм по-различни седлаки на същото купе с повече "врътки" предполагам и за височината.

Забелязал съм че дунапрена на седалките с годините се мачка и потъват, ако предишния собственик е бил голям българин е възможно да е набил шофьорската седалка :)

Все пак може да смъкнеш волана по-надолу ако пречи.

Редактирано от igniter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смъкнах волана още при първото сядане и шофирането ми е удобно, но на два-три пъти се "улових" как се поповдигам в някои участъци с повечко дупки, за да видя по-добре от къде да мина. Не съм много висока, 163 см, та сигурно затова се получава така. 

 

Твоят разход какъв е? Би ли написал, за да сравня? Става дума за разход на газ, не на бензин.

Редактирано от skarlet71

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газ ... това променя нещата, значи разходът е почти същия, само дето на мен крака ми по тежък :)

>Тук< съм писал в подробности кое колко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаровете са си слаба страна на 6-та генерация Сивик,било то преди или след фейс-лифта.Аз лично си сложих ксенон и при наведени надолу фарове,пак виждам пет пъти по-добре отколкото с оригиналните крушки.100 лева и трета година светлината ми не се е променила.

Моята седалка се регулира нагоре и надолу посредством две колелета от ляво на самото седло.Не съм сигурен,дали преди фейса тази опция е налична.

Шумът си е факт.особено при нашите настилки.Карал съм и в Европа и положението е малко по- добре :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам такива колела отстрани. Само ..... как да я нарека.......ръчка, за дръпване на седалката напред и за регулиране на облегалката.

За да сложа ксенон самите фарове ли трябва да сменя или само крушките? Не ми се смейте, не съм запозната  :shy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то от ксенона може и да стане много по-зле положението :)

Най-добре се насочи към новите мощни крушки на Филипс или Осрам. Аз ползвам 2рите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тези крушки колега? Би ли дал линк към модела?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих посочил като недостатъци, поне за моята кола следното. Теч в багажника от уплътненията на стоповете. Омекнали пружини на предпазните колани. Проблем с механизма или машинката( не се знае още) на централното заключване. Жапката няма осветление, но аз си монтирах жигулско и се получи чудесно! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз реших как ще се справя със слабите фарове.

Първо ще отида да изшкурят самите фарове, че пластмасата им е пожълтяла. След това ще сложа крушките, към които колегата е дал линк.

Всичко това обаче ще се случва след празниците.

Знае ли някой къде в Търново има стенд за регулиране на фарове?

 

Да допълня. Въпреки, че колата изглежда малка - тя събира учудващо голямо количество багаж. Вярно, само с двама човека, т.е. имаше багаж и на задната седалка. Но то и без това по принцип само аз ще се возя в нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амии първо виж дали след като ти ги полират положението ще е по-добре.Чак тогава,ако не е достатъчно си вземи night breaker.

 

http://www.avitel-bg.com/osram-h1-night-breaker ето ги предишния модел не unlimited. 14 кинта бройката. Аз си мислех да си взимам такива,но не видях смисъл :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз трябва да купя крушки Н4, каквото и да означава това. Вероятно е размер. Електричарят, който се занимава с колите ми гледа фаровете на хондата и той каза така.

 

И вярно, че се наричаше полиране. Не се сетих за термина  :shy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Черната вдовица" премина в ръцете на едно девойче. Мъчно ми беше, но се наложи да се разделя с нея. Момичето много й се радваше при покупката. Дано й се радва и занапред.

 

Аз пак съм със сивик, но вече 7-ма генерация.

 

Това, че седалката ми беше ниско долу се оказа много голяма пречка. Достатъчна, за да продам колата. Сегашната може да се регулира на височина. Първият път в нея се почувствах все едно карам автобус - гледах на пътя от високо. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...