jijane 442 #41 Отговорено 21 Декември, 2014 Не, че са малко пари за тоя сивик, аз лично също не бих дал толкова пари за 17 годишна кола, но въпроса е друг. Ти лично би ли взел някой от предложените от теб автомобили? Тези милионници според тебе колко са здрави? Тоя TDS дето гори между 12-14/100 градско за какво ти е за градска кола. С това ауди така може да се наиграеш, че точно за един месец може да му оставиш още един път цената в сервиза, за тая цена дето се продава трябва да се радваш ако въобще го изкараш на собствен ход от джамбазбазата. С тия 16-18 годишни дизели дето си ги постнал, трябва да имаш заделени едни 1000-1500 лева е така настрана, че изненадите при тях са цифри. Едно е да си купиш ТИ кола от там, която най-малкото може да пробваш и се е движила до последно. Съвсем друго е да вземеш джамбазка кола, дето е дошла с още 8 гробници на един автовоз и не се знае дали пали въобще. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #42 Отговорено 21 Декември, 2014 За мен 2700 лева за такова нещо е супер висока и нереална цена,не съм толкова богат,че да купувам такива коли на такива цени... Ама иначе си достатъчно богат да цъкнеш някой дърт кенеф висок клас в карс/мобайл и да сортираш по "най-ниска цена"??То и Audi A6 2005-2006 е на една цена със Civic от същата година ама до там. Имаш претенциите, че си карал/купувал-продавал 200 автомобила, а поста ти все едно го е писал някой 14-годишен излязъл от NFS-то. Логиката ти е сбъркана. Въпросния сивик за 3000лв ще има най-много едни 200-300лв обслужване и още толкова за гуми. Мой познат си взе Е300 за 6000-7000лв преди няколко години и мога да ти кажа, че даде още 5 да я стегне тая кола. БМВ-то и Волвото няма да коментирам, ще е късмет ако са на 500 000хил км. Никой не си купува комби да го кара из града...А и не знам що за човек трябва да си, за да си купиш въпросното Волво??? 98г, а дизайна е на катафалка от преди 50 години... Изобщо не доумявам как ти даде сърце да сравняваш Сивика с тия кочини. Последният ми въпрос, защо така смеси класовете на колите? Всеки знае, че по чужбина се ценят малките и икономични коли, които просто ВЪРШАТ РАБОТА, но ние нали сме си българи давай да се мятаме на A8-ци, S-класи и т.н щото видиш ли мога да я взема на цената на Рено клио. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #43 Отговорено 21 Декември, 2014 Голям смях, ... девойката си купила, каквото и е на сърце, а някой изписал една страница да и обяснява - а и на нас, ... колко е сгрешила. А бре мен, нали се сещаш, че парите са си нейни - и колело можеше да си купи за тая сума. Разбрахме какъв търговец си, колко взимаш и как си поддържаш колите, ама стой си в твоите обувки и не влизай в чуждите. Да беше цъкнал сайта на сумата от 2700 и да изброиш всички коли, които излизат... Голям избор, а... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igniter 60 #44 Отговорено 21 Декември, 2014 Благодаря! Някой знае ли от къде в Търново мога да купя въпросните масла? И маслото в скоростната кутия сменя ли се, или просто да долея? За да си сигурна смени цялото, не се знае какво са слагали преди това. Масло за скоростите само MTF на Хонда. При мен като застудя помислих че имам проблем с кутията. Някои предавки включваха трудно и на моменти липсваше синхронизация. Оказа се че маслото е някакво по-гъсто и тъмно. Ако не е участвала в ПТП, няма точица ръжда и не е имала тежки интервенции в нашенски сервизи, според мен цената от 2700 лв е уместна. В крайна сметка цената на втора употреба колите се формира от тяхното състояние, съответната обезценка и търсенето. Както вече сигурно си забелязала колата се кара малко по-особенно, за да получиш мощност трябва да настъпиш за да се изфорсира. Стрелката на оборотомера трябва да е поне над 5000 за да започне да дърпа, 90 коня не са чак толкова малко. Не се притеснявай от рева на мотора и оборотите, Хонда обичат високи обороти. В заключение ще кажа че е доста здрава кола, за близо 4 години не ми се е налагало да сменям почти нищо, с изключение на задните тампони. Ако са износени смени ги с оригинални. Поздравления за удачния избор, винаги съм смятал че жените избират коли например по "изражението на муцунката" или неща от сорта "гледа ме сякаш ще се разплаче всеки момент" Оказва се че имало изключения. Много безаварийни километри! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic Owner 8 #45 Отговорено 21 Декември, 2014 (Редактирано) Нищо не съм смесил никъде,и не съм казал,че е сбъркала с покупката. Автомобилите ги дадох за пример,има и доста бензинови варианти. Друго ме подразни в цялата история,че през един и обяснявате колко е добра цената за такъв автомобил,което съвсем не е така. БМВ 525 ТДС онзи ден взе едно приятелче,99-а година на 1200 лева,кола на която смени 4 подгревни свещи и друго освен стандартното обслужване просто няма какво да се сменя. Кое му се чупи на тдс-а? Едната помпа дето е в резервоара ли? А за бенца не коментирам-там чупене просто няма.Не вярвам който и да е от вас да предпочете сивика пред такава кола. Сивика е НИСЪК клас кола и просто няма как да струва колкото един макар и на същите години луксозен и солиден автомобил и няма как да струва два пъти повече от всички автомобили същия клас на същите години. Осъзнайте се какви ги говорите. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11414927815430700&slink=8ce4um И понеже с предишните дизели ''можеш да се наиграеш'' както споменахте,(макар,че посочените от мен дизели са супер евтини и надеждни),нито бенца беше CDI,нито бмв-то беше комън реил,нито аудито беше помпа-дюза.Наиграването при такъв дизел е 200-300 лева за помпа,турбина или дюза и това е.Което може да стане при всяка кола.Давам друг дизел за пример където не можеш да се ''наиграеш'',понеже просто няма какво да се счупи там,колата е само 4 години по-нова и 1000 лева по-евтина.И по-евтина за поддръжка и по-здрава в абсолютно всяко отношение. Изводите оставям на вас. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11418885812403413&slink=8ce1il Ето ви последен пример и се отказвам да споря с вас.Посочената кола е със същата поддръжка,да не кажа по-евтина. Но реалната цена на купената от жената кола е не повече от 1400 лева максимум. Дразни ме факта,че давате лишени от смисъл съвети,базирани на фанатизъм и замъглено съзнание,2700 лева за сивик на близо 18 години. Любовта към една марка е едно,до една степен,после отива към глупост... Не случайно са искали 3400 после са го дали на 2700,ако е постояла още на пазара щяла е да отиде на реалната си цена от 1400 лева,веднага след като собствениците разберат,че все пак хората не пасат трева.А е и препродадена през автокъща,и за тях са останали пари,ама на 2700 лева как няма да не останат и за автокъщата... Ама българите сме все така,все гледаме да прекараме някой... И последно и аз да се съглася-2700 лева за почти 18 годишна сапунерка със скъпо окачване дрънкана по българските пътища незнайно колко време е супер оферта. За съжаление жената ви послуша ''добрите'' съветите и си я купи на цената на най-малко два такива сивика,ама по-нови и некарани в България. Специално за теб колега Hunter,не изписах това за да покажа колко се е минала жената,защото се е минала и то здраво,но това е друг въпрос. Факта е,че се е минала до голяма степен благодарение на вас. Честно с ръка на сърцето бихте ли го купили този сивик за вас за 2700 лева? Ама честно? Или за същите пари ще вземете по-висок клас автомобил носещ повече удоволствие,по-сигурен и с същата поддръжка? Или за половината пари бихте взели нещо на същите години същия клас,или бихте си купили сивик на РЕАЛНА цена? Редактирано 21 Декември, 2014 от Civic Owner Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 106 #46 Отговорено 21 Декември, 2014 Абе колега не разбра ли, че има хора, които искат МАЛЪК и ИКОНОМИЧЕН автомобил. Въпросното Ауди гори повече от Сивика и върви по-малко.Колежката беше написала, че колата я купува от доверен човек + е ходила с майстор и всичко по автомобила е било супер. Ако не се лъжа и гуми имаше.Въпросното супер Ауди е от автокъща със съмнителна история и състояние. 1900лв + 500 за регистрация + 100 (евентуално разходи ако си от друг град) + 400-500лв обслужване. И до тук станаха 3000лв. Отделно не знам колко си компетентен, но тия мотори чупят скоростна кутия. Няма вариант да не я счупиш има вариант да е правена и пак да се счупи или да я смениш с друга кутия. Отделно окачването на аудито е проблем! Та така вземаш кола за 3000лв и заделяш едни 1000 за кутия и окачване...Гуми най-вериятно трябват поне 2 нови - 200лв. Съжалявам, но ми изглеждаш като перфектната "рибка" показват ти една лъсната кола, слагат ти една ниска цена и ти си готов.В класа/годината на Сивика не мисля, че има друг автомобил на такава цена и с толкова малко проблеми. Да не е нищо кой знае какво като екстри и комфорт, но пак казвам за парите си е идеална и изобщо не са и много парите. Нали все сравняваш с чужбина, виж в Италия и Германия колко струва запазен Сивик. Е ако не ти се търси ще ти кажа 1500-2000 евро! И това не е случайно, както казах там хората не се гъзарят с аудита и бмв-та, а си купуват практична и здрава кола. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic Owner 8 #47 Отговорено 21 Декември, 2014 (Редактирано) Колко съм компетентен,ето това дето го виждаш на аватара ми го има в две бройки в целия свят Penske PC3 се казва,класическа формула едно от 1976-а година и съм го разглобил и сглобил до последното болтче... Ето толкова съм компетентен,цена няма да ти казвам-поинтересувай се... Тези мотори не чупят скоростна кутия,скоростната кутия се чупи поради малкия диаметър на нитовете на диференциала... Ама не се чупи при тая кола а при голф 4,скоростната кутия на аудито е съвсем друга! Внасям автомобили и знам как вървят-недей да ме учиш. Мир да има,сивика е най-хубавата кола и струва милиони. Направо ме уморихте от смях,хора,много сте се зомбирали с тези извънземни сивици бе... Редактирано 21 Декември, 2014 от Civic Owner Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Зион 35 #48 Отговорено 21 Декември, 2014 Колега аз си платих сивика 5000лева а е 1995 год.и знаеш какво?-ама баш хич не съжелявам,работя в автосервиз и знам ги немските каски.Само се чудя как можеш това "изкривено" ауди което се вижда от снимките че е имало и челен и заден удар да го даваш за пример???Ами ако го погледнеш на живо още колко кусури ще има?о 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_wrc 1 #49 Отговорено 21 Декември, 2014 (Редактирано) Много се колебаех каква кола да си купя за 2500 - 3000 лв. Гледах какво ли не. Ама като ми харесват хонди ? Тук не говорим за фанатизъм, а просто за вкусове. Всеки си има неща, които предпочита повече от други. Аз предпочитам хонди ! Гледах един голф 4 , хубав беше, но като седнах вътре ами просто не ми харесва с този дървен порядъчен интериор ! Преди 1 месец си купих същия сивик 1997 г. Д14А4 за 2500 с газ с 4 зимни гуми, италианка. Няма какпа ръжда. За смяна е само предния десен калник. И аз се съмнявах че има уловкаа заради цената но...вече му врътнах 2000 км. и единственото нещо, което ми отказа е подгряването на задното стъкло, който проблем реших срещу 20 ст. за бушон. Много съм доволен от колата, за разлика от предния ми Сивик 5-та д13б2 този вози много по меко, комфортно. Гори и по-малко даже ! Редактирано 21 Декември, 2014 от ivo_wrc 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hndcvc 2 #50 Отговорено 21 Декември, 2014 Разбрахте колегата... Купувайте всичко друго , но не и Хонда , пък камо ли Сивик! Нищо , че пише , че той кара такава... Лично мое мнение е , че целта на този форум или както колегата Civic Owner го изкара "секта" е да си бъдем полезни едни на други и да обменяме опит и знания. Момичето си е купило кола , а той и обяснява как едва ли не трябва да отиде на вторични и да и вземе 400 лв. , защото видиш ли всяка една друга марка е по добра от нейната. И колега "Civic Owner" ако ти си наистина толкова вещ и разбиращ по отношение не само на хонди , но и на всички автомобили , би следвало да даваш съвети и насоки на останалите жалки същества като нас , които нищо не разбират от коли. Критиката си я пази за себе си щото така като гледам никой няма нужда да му се обяснява колко се е прекарал да си купи Хонда. А по темата: според мен цената на автомобила , ако имаш намерение да го търкаляш дълги години не е най-определящият фактор дали си пазарил добра кола. Защото ако имаш късмета да случиш на качествен и добре гледан автомобил е напълно възможно да спестиш от ремонти и висок разход на гориво повече отколкото въпросната разлика в цената на мерцедеси , аудита , голфове и тем подобни други "евтини и качествени" автомобили. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skarlet71 19 #51 Отговорено 22 Декември, 2014 (Редактирано) Здравейте колеги! Доста полемики са възникнали около моят сивик. Влязох, за да си споделя впечатлението до момента. Но първо ще кажа нещо на колегата Civic Owner. Благодаря ти за споделените мнения и линкове към автомобили. Повярвай, не съм се поддала на ничие мнение от тук по повод покупката на колата ми. Мненията само затвърдиха първоначалното ми впечатление. За разлика от теб аз не получавам такива големи суми месечно. Към момента не получавам никакви, т.к. в началото на декември ме съкратиха от работа. Така че повече пари за кола нямах. Няма и да имам. На мен ми трябваше малка кола, добре поддържана, задължително бензинка с газова уредба. Нямам афинитет към огромни и показни автомобили. Колата, която купих, както вече бях казала е изключително поддържана. Карана е в Бг три години. Предишният собственик я е гледал мераклийски и си е поиграл и с интериора, облепил е с черно релефно фолио някои детайли. По колата няма никакви забелжки, няма никакви ръжди, задните тампони са си здрави. Сменен е тампон на предно дясно колело. Прясно сменени са ангренажен и пистов ремък + ролки. Сменено е масло и маслен филтър и водна помпа. Чистачките са нови, тип "банан", както и зимните гуми. Не ми харесва, че е на джанти 13-ки, но не е чак такъв проблем, а и не опирам никъде. Отделно си имам джанти 14-ки с гуми от предишната ми кола, които стават и за хондата. Имам и алуминиеви 14-ки, но не съм проверявала дали ще станат, не ми е спешно. Говориш ми как е можело да взема по-евтина такава хонда. Предлагаха ми, но като видях състоянието.........отказах. Защо да взема "морга" и да я възстановявам после? Като можеше да взема кола, която няма нужда тепърва да оправям, а просто да седна и да я карам. Стара година била. Че и тези, които си предложил са стари! И са от автокъща, без регистрация. Като платя 400 лв., колкото приблизително струва регистрацията, като платя транзитните номера и горивото, за да я докарам, като й сложа и обслужването няма ли да ми стъпят на близо 4000 лв? Твоята истина и моята истина са различни. Няма нужда повече да ми обясняваш какво е можело и какво съм сбъркала. Сега впечатленията ми: Първият път, когато карах колата преди месец скоростите влизаха съвсем леко, сега малко се позапъват. Майстора ми каза, че е защото сега е по-студено. Ако и напролет е така, то тогава ще сменя маслото на скоростната кутия. Прави ми проблем имобилайзера, но вероятно този проблем се дължи на задкормилното устройство. До сега не съм имала кола с имобилайзер и още не мога да му свикна. До задната ми чистачка не достига течност, опитахме да продухаме системата, но лаишки. Вероятно има някакво запушване. Май няма да е много лесно да се провери, че трябва доста нещица да се разглобяват. За сега ще карам така. Ако знаете как да издиря и оправя запушването - приемам съвети. Колицата се държи перфектно на пътя. Ускорението, което ми прави си е точно по вкуса ми. Идеално отговаря на изискването ми за пъргавост в градски условия. Предстои да я пробвам на дълъг път по празниците. За едно единствено нещо е прав колегата, че няма пасивна защита. За съжаление няма еърбег. Това не мога да го променя. Но пък от 10 години карам коли без еърбег, така че се примирих. До момента съм притежавала поло, голф 3 и форд фокус. Карала съм форд сиера, венто, пежо 206, ровър 400, бус и автобус Смело мога да заявя, че съм влюбена в хондата си и за първи път си харесвам колата. По возия само ровъра я задминава, но пък той си е съвсем друг клас автомобил. Все пак хондата е значително по-малка и е спортен автомобил. И още нещо, което беше едно от най-важните ми критерии при покупката на автомобил. В колата си трябваше да се чувствам удобно, да ми пасне. Нали казват, че като видиш твоята си кола си я "познаваш". Точно това ми се случи с хондата. Два месеца търсих кола, доста автокъщи обиколих, в доста коли седнах. Само в един нисан се почувствах по същия начин, но беше дизел и не ми беше по джоба. А като седнах и подкарах "моята ми" кола все едно я бях карала години наред. Почувствах се у дома си в нея. След това гледах другите, техническите неща. Редактирано 22 Декември, 2014 от skarlet71 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #52 Отговорено 22 Декември, 2014 (Редактирано) Честито колежке, със здраве да си я караш, хубаво си се аргументирала пред колегите, а много се окаля темата иначе Дори да е можело да се свали от цената (винаги има някакъв мегдан) - не всички умеят да се пазарят, но и аз се убедих, че е много по-важно в какво състояние взимаш колата в светлината на едни текущи и бъдещи разходи. И аз като бях обявил на приятели, че ще си взимам CR-V на 10 години ме нахулиха защо аджеба не съм си вземел някъв Пасат седан/комби или дрън дрън други "истински" коли за много по-малко пари Всеки ден се убеждавам, че съм избрал правилната кола, както гледам и ти. А немските нафтови печки да си гният по плацовете. Всяко BMW, Audi, Mercedes, което видя в града е управлявано от дебил - факт. Сори, но не можах да се сдържа. off: Интересно на колко ли оценява колегата тези коли: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/honda-civic-ii-garching-hochbr%C3%BCck/190829043.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=3&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1980-01-01&maxFirstRegistrationDate=1985-12-31&negativeFeatures=EXPORT&noec=1 http://suchen.mobile.de/auto-inserat/honda-civic-1-hd-t%C3%BCv-10-15-h-kennzeichen-guter-zustand-alsdorf-bei-aache/185361892.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=3&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1980-01-01&maxFirstRegistrationDate=1985-12-31&negativeFeatures=EXPORT&noec=1 Защото карам такава и знам колко съм вложил в нея и колко още имам за влагане Редактирано 22 Декември, 2014 от dindin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
miromoshev 17 #53 Отговорено 22 Декември, 2014 Ами честито. Няма смисъл да даваш обяснение на никого, как и защо си похарчила собствените си пари. То си е твоя работа, така си решила, така си направила. А дали сделката е била изгодна, ще се разбере след време. Ако решиш все пак да споделиш . Моята е английско комби и е близък родственик с Роувъра. Съпругата ми я кара основно из града. (може и да си я засичала, те не са много разпространени). До такава степен си я харесва, че дума не може да става да я сменяме. Плюс това и изразява някакъв собствен стил, в град, където японското автомобилостроене не е много на почит. Няма да те заливам с повече суперлативи, защото за разлика от средностатистическия фен, гледам по малко по-различен начин на автомобила като цяло. Но твоя в случая нямаше как да не те подкрепя. Много безаварийни километри и от мен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skarlet71 19 #54 Отговорено 22 Декември, 2014 Благодаря! След Коледа ще пиша още, тогава ще знам как се държи и на дълъг път. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igniter 60 #55 Отговорено 22 Декември, 2014 Благодаря! След Коледа ще пиша още, тогава ще знам как се държи и на дълъг път. Бих казал, че с подходящите гуми колата седи като залепена на пътя дори при скорости от порядъка на 160-170 км/ч По никакъв начин колата не ме кара да се чувствам сякаш съм в опасност или нещо от сорта. Не знам до колко това е добре Понякога смъкването на прозореца за малко въздух ме кара инстинктивно да погледна към километража. Странно е като се има в предвид че това все пак си е малка кола. И все пак можеше да сложат малко по-големи спирачни дискчета, спирането от по-високи скорости при наличие на багаж си е интересно преживяване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic Owner 8 #56 Отговорено 22 Декември, 2014 (Редактирано) Първо до колежката. Честита ти колица и все да те радва ! Колата няма как да няма Airbag. На волана ти трябва да пише SRS,също вляво на таблото под оборотомера има червена лампа SRS,тя заедно с тази на ABS светват при подаване на контакт и гаснат след това. При имобилайзера няма нищо което ти трябва да правиш ако е стандартния имобилайзер на колата. Има зелена лампа с ключ като символ,която светва ако има проблем а след гасене на мотора светва няколко пъти да ти напомни да си вземеш ключа като излизаш от колата. Ако волана е различен и няма Airbag,то явно е имала удар и волана е сменен... Ако червената SRS лампа свети-то имаш проблем със системата. Имах предвид пасивна безопасност-че се гъне много при удар,но ейрбег го има стандартно-просто няма как. A старите сивици от обявите са учудващо евтини(тук съвсем не се шегувам).Много добра инвестиция са тези двете коли. Реставрирал съм из основи Хонда N600,ако ви говори нещо и реставрацията струваше около 35 000 паунда,по спомен... Така,че пределно ми е ясно кое колко струва. Колко струва един нов стандартен автомобил,колко един втора употреба такъв,колко един класически запазен автомобил и съсипан такъв. И колко един ретро автомобил,или пък съзтезателен такъв. Много ме нападнахте тука,че не съгласих с цената ама никой нищо не и казва за колата и проблемите дето има. Задължително си провери клапаните-дали са в нормите,най-вероятно ще имат нужда от реглаж.Направи го възможно най-скоро. Принципно се регулират на 40 000км,а на газ дори и по-често,иначе прегарят. Редактирано 22 Декември, 2014 от Civic Owner Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igniter 60 #57 Отговорено 22 Декември, 2014 Да ме поправи някой колега ако греша, но не е задължително всички сивици от 97-ма (преди фейслифта) да имат еърбаг или ABS, като моята и на съседа например. Неговата на всичко отгоре е с ръчни стъклата (такива дето трабва да въртиш с ръка), явно това си е до класа на обурудването. Според мен е възможно имобилайзера наистина да прави проблем. На мен от време на време ми се случва да давам контакт по няколко пъти докато изгасне ключето на таблото. За евентуалното решение на този проблем е писано из форума - "презапояване на централното реле". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skarlet71 19 #58 Отговорено 22 Декември, 2014 (Редактирано) Проблемът ми с имобилайзера не е при палене. Просто на няколко пъти си останах заключена извън колата, а два пъти вътре , докато науча последователността при натискане на бутоните. Относно лампичките, които светват, честно си признавам, не съм поглеждала. Светват общо 4 червени + зеления ключ. Като натисна копчето на имобилайзера угасват две от червените и ключа. Къде по волана би трябвало да го пише това SRS? Има ли някъде в нета изображенията на тези тооолкова много лампички и коя за какво е. Слава Богу никоя не свети, ама като светне да мога да се ориентирам какъв е проблема? Иначе по трудния начин се убедих, че наистина има ABS. Вчера сутринта се подхлъзнах по подледено. По инерция и заради загубен навик през лятото натиснах спирачка Относно скоростта и поглеждането към километража..... Май трябва по-често да го поглеждам, че изобщо не усещам кога ми е натежал крака и съм понатиснала повечко газта. Скоростта не се усеща изобщо и не се знае от кой храст някой път ще изскочи я пешеходец, я катаджия А, да, стъклата и огледалата ми са електрически. Имам и халогени. igniter, on 22 Dec 2014 - 18:26, said: Благодаря! След Коледа ще пиша още, тогава ще знам как се държи и на дълъг път. И все пак можеше да сложат малко по-големи спирачни дискчета, спирането от по-високи скорости при наличие на багаж си е интересно преживяване. Зависи какъв ти е багажа. Приятелка е имала на задната седалка тенджера с леща. Сещайте се какво се е случило с лещата и с колата след рязкото спиране Редактирано 22 Декември, 2014 от skarlet71 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic Owner 8 #59 Отговорено 22 Декември, 2014 (Редактирано) Значи имаш допълнително слагана аларма с имобилайзер,там вече трябва да се научиш сама. http://hondatech.info/downloads/Auto/Manuals/Civic/ Цъкаш тук и си сваляш всичко за колата... Двойния еърбег е абсолютно задължителен за 6-а генерация. Само много редки канадски модификации нямат пасажерски еърбег,но имат такъв за водача. Редактирано 22 Декември, 2014 от Civic Owner Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #60 Отговорено 22 Декември, 2014 А тоя данък над 100к.с. кой го плаща ? А турбото кой ще го прави след тва ? А газта ся като е 1 лв,а дизела 2.30 кое е по-добре ? Ти изкарвай,ако искаш и 10 бона.Колата е купена за тия пари край.А сега само за справка погледни цените на акорд 7 да видиш как за 12 годишни коли искат по 10-12 бона И след тва си задай въпроса що са по толкоз п.п. малко не съм прочел всичките мнения Половината сивици до 97-ма нямат еърбаг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen.Dilkinski 40 #61 Отговорено 22 Декември, 2014 Първо от мен - честито на колежката, четейки темата мисля, че е направила правилен избор. От мен много безаварийни и само приятни мигове с колата =))Относно полемиката, която се води тук и реших да проследя - Когато аз си търсих кола слушах същите мнения като на колегата, който твърди че цената е безумна. Когато купих моя Сивик за 3500 няколко човека ме убеждаваха как са могли да намерят същия Сивик за 2к. и колко са доволни, карайки например пежо 406, което хвърли турбо след 2 месеца в България или бмв 318 '03 което след електроника, стъпков мотор и още редица ''дреболии'' в първите 10к. км. след покупката спрях да следя откъм поддръжка. Гледах и доста коли, които бяха на същата цена и на снимки по обявите бяха перфектни - Ауди, БМВ,Опел и т.н.. много по-лъскави от моята,но при малко по-внимателно оглеждане на техническато състояние на място, просто бях отчаян от почти всички, като гледах в автокъщите в София, Враца и Пловдив .Не исках да се включвам в излишни спорове, но мисля, че човек трябва да прецени реално състоянието и в какви ръце е била колата, поне на първо четене, и после да мисли дали цената е реална или да продължи с търсенето. Това според мен е реализъм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic Owner 8 #62 Отговорено 22 Декември, 2014 Айде да не захващаме пак. Ама една хонда от 2000-а година няма основание да е по-скъпа от един голф или камо ли пък БМВ от същата година. Това съвсем не означава,че не е добра кола. Тук при мен пък(не живея целогодишно в България) Акорд от 2005-а дизелов 2.2CDTI в перфектно състояние е зорлем 2000 лева,повечето са по 1200-1300. Това е РЕАЛНА цена на почти 10 годишен автомобил който до голяма степен си е изживял живота и тепърва има да се лежи под него. Такива са цените по белите държави,явно в бг обаче сме много богати... И съвсем не сравнявам хонда с каквото и да било! Това важи за всички автомобили на тази възраст. Киа рио от немско зимах наскоро пак 2005-а 550 евро-перфектна,доколкото може да е перфектна една кола на такава възраст. Не ме разбирайте погрешно и си плащайте колкото си искате. С това темата за мен приключва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #63 Отговорено 22 Декември, 2014 (Редактирано) Колега, много се радвам, че си в юкей и си доволен. Много извън темата ще стане, но колите, които даваш за пример и от следващите ти линкове са просто едни скучни коли, които разбира се вършат работа на някого, след като се купуват. Това е факт. Може би повече обичаш да се возиш, докато шофираш. А относно търговията с колесни средства - най-добрата кола сред останалите натрупани за продажба е най-скъпата, която се е продала току що, без значение надеждността и във времето или пък обезопасеността и, или колко е обслужена на думи. Скоро пробвах две е-класи много по-мощни, по-нови, по-комфортни от тези, които си дал като пример. Имаш една бавно - засилваща се част от холова гарнитура със поведение на пътя тип собствено мнение, която служи за пренос на покупки, за начесване на его пред покланящите се на такъв тип кола, със скъпа поддръжка и много защити от задволанни гафове на шофиращия. И както казах проектирана, мислена целенасочено да се дават пари по нея редовно. Не всеки има нужда от това - приеми го. Редактирано 22 Декември, 2014 от pamo 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igniter 60 #64 Отговорено 22 Декември, 2014 Двойния еърбег е абсолютно задължителен за 6-а генерация. Само много редки канадски модификации нямат пасажерски еърбег,но имат такъв за водача. Изпаднах в дълбоки размисли относно еърбаг-овете ... Според мен информацията която предоставяш е невярна. На таблото от пасажерската страна няма и следа някога въобще да е имало такъв. Лично съм разглобявал волана за присадка на такъв от S2000, но така и не видях каквито и да е проводници за управление на еърбаг. Имаше само един + за клаксона, който преправих за да продължи да функционира с новия волан. Просто заводски си и липсва. Ето така изглеждаше стария ми волан: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Denz 15 #65 Отговорено 22 Декември, 2014 Значи имаш допълнително слагана аларма с имобилайзер,там вече трябва да се научиш сама. http://hondatech.info/downloads/Auto/Manuals/Civic/ Цъкаш тук и си сваляш всичко за колата... Двойния еърбег е абсолютно задължителен за 6-а генерация. Само много редки канадски модификации нямат пасажерски еърбег,но имат такъв за водача. Потвърждавам горното мнение - моята няма нито шофьорски, нито пасажерски еърбег. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skarlet71 19 #66 Отговорено 22 Декември, 2014 Моят волан и табло изглеждат по абсолютно същият начин като показаните на снимката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic Owner 8 #67 Отговорено 22 Декември, 2014 (Редактирано) Аз съм 100 процент сигурен в това което говоря и няма как да бъде иначе-ако не знам нещо на 100 процента,то просто не го казвам! Ето извадка от сайта на хонда за историята на модела... Along with acquiring a more aerodynamic wedge-shaped body, the Civic was expanded in dimensions and trim levels for 1992. Wheelbases now measured in at 101.3 inches for the two-door hatchback and 103.2 inches for the four-door sedan. The wagon was dropped. Trim levels for the hatchback included the CX, DX, VX and Si. The CX was fitted with a 1.5-liter 70-horsepower engine; the DX with a 1.5-liter 102-horsepower engine; the VX with a 92-horsepower 1.5-liter with variable valve timing tuned for economy (VTEC-E); and the Si with a 125-horsepower VTEC engine. The VX, which also came with lightweight alloy wheels, managed fuel economy figures of 48 in the city and 55 on the highway — nearly the same as the old CRX HF in spite of 30 more horsepower and five-passenger capability. Sedans came in the same trim levels as before: DX, LX and EX (which added a power moonroof to its list of standard luxuries). The DX and LX had the 1.5-liter 102-horsepower engine, and the EX sported the 125-horse 1.6 from the Si. A five-speed manual was standard across the board, and a four-speed automatic was optional on the DX hatchback and all sedan models. The level of safety increased with the new Civic via a standard driver-side airbag for all models and standard antilock (ABS) brakes on the EX. 1994 brought safety advances and an LX version of the Civic sedan. A passenger-side airbag became standard on all Civics, and antilock brakes were now optional on the EX coupe, Si hatchback and LX sedan. The new LX sedan filled the gap between the basic DX sedan and loaded-to-the-gills EX. Power windows, locks and mirrors; cruise control; a tachometer; a stereo with cassette player; and 14-inch (versus the DX's 13-inch) tires were all standard on the LX. Още от пета генерация и 1994-а година е стандартен пасажерския еърбег а шофьорския от 1992-а година... Защо вашите не са така... Ами ще ми скочите пак на бой,но причинaта е проста-удряни са... И не само тук ами и в сервизните документи към които дадох линк го пише черно на бяло. Имам и един куп книжки за модела и там го пише... Така,че 97-а да няма еърбег-може ама някой друг път. Редактирано 22 Декември, 2014 от Civic Owner Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gugoj 76 #68 Отговорено 22 Декември, 2014 Снимки няма ли да има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #69 Отговорено 22 Декември, 2014 Civic owner ако казваш че всички сивици от 97 ма са с еърбеци дрънкаш пълни глупости 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skarlet71 19 #70 Отговорено 22 Декември, 2014 Да, добре, нашите сивици са удряни и сме ги правили в един и същ сервиз, купили сме си таблата и воланите от едно и също място. Затова са еднакви и няма и помен от еърбег нито на пасажерското място, нито във волана. Civic Owner, ти изписваш доста, явно и четеш доста. Но очевидно не си попаднал на точна информация. А и не винаги и на всяка цена писаното в нета отговаря на действителността. Също така установих на какво се дължи разминаването в цените, които упоменаваш ти, и тези които са на нашия пазар към момента. Просто е: ти живееш в UK, купуваш автомобили директно от тамошни собственици или морги. Но изобщо не отчиташ факта, че и автоджамбазите правят същото. Обаче транспортирането на въпросните автомобили до Бг не е без пари. Оскъпяването е с около 700 лв. и то ако ги докарат на платформа. А последващите разходи? Че нали преди да ги пуснат за продажба ги карат на бояджии и тенекеджии да прикрият удари и драскотини, да ги "понапудрят". Това също си го калкулират в цената. Така за крайният потребител в Бг цената на кола нов внос скача минимум двойно, а с надценката понякога и тройно. Видях доста такива перфектно изглеждащи коли дето се чудиш как така са толкова евтини. Професията ми (вече бивша де) позволи да мога да разпознавам удряна кола, нищо че изглежда перфектна. Също така знам къде да гледам за ръжди, какво означава ако разширителният съд за антифриза кафенее (за някои марки и модели автомобили) и някои други тънкости. Знам и по какво вътре в купето мога да разпозная дали колата е с много навъртени километри и вече поизтърбушена от каране, нищо че километража е с малка цифра. На сивика ми е сменяно предно стъкло, но не е от удар. Направено е вероятно в Италия, защото е сменено с оригинално и е направено много кадърно. Единственото по което си личи е различният номер и година на предното стъкло от останалите. Следи от удари няма - нито външно по купето, нито по рамата, която основно огледахме отдолу, докато колата беше вдигната с подемник. Явно просто фабрично няма еърбег. Но каквото........такова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skarlet71 19 #71 Отговорено 22 Декември, 2014 (Редактирано) Ето случайно подбрано от нета: http://www.djoca.com/honda/1997-honda-civic-1-4-fuel-economy/ Трябва да скролнеш малко надолу и ще видиш това: 1997 Honda Civic 1 4 икономия на гориво е друг чудесен пост в Honda класифицира на Honda Автомобили и Мотоциклети Wallpaper. Предлагаме ви да имате 1997 Honda Civic икономика 1 4 на гориво на вашия Honda, а след това може и да го комбинира с шаси на Хонда, система за Honda, както и таблото Honda плюс аудио Honda и технологиите Honda заедно с аксесоари Honda, както и екстериор Honda с предаване Honda заедно с интериора на Honda заедно с тялото на Honda, както и Honda изображения. 1997 Honda Civic 1 4 Fuel Economy ~ 1997 Honda Civic 1 4 на MPG ~ 1997 Honda Civic 1.4i Car Photo И Характеристики Воланът и таблото са едно към едно с тези на моя сивик. Къде тук виждаш еърбег? Редактирано 23 Декември, 2014 от skarlet71 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic Owner 8 #72 Отговорено 23 Декември, 2014 (Редактирано) Няма смисъл да спорим,явно знаете повече и от хората дето са ги правили тези коли. Информацията е абсолютно точна,колежке,свали си сервизната документация към която съм дал линк и прочети какво са писали от хонда и от коя година.Даже погледнах току-що сервизната книга на колата. Книжката е отпечатана 95-а година и черно на бяло си пише,че всички сивици 6-а генерация имат еърбег,смешно е дори да мислите,че може да нямат. Както казах,пасажерски нямат само някой канадски модификации. Който може да чете-да чете... Между другото има в mobile.bg сума ти сивици за по 1300-1400 лева с еърбег,както трябва да е от 95-а година. И много от 99-а без,ама напудрени и пребоядисвани-естествено след удар. Очевидно е,че еърбега е премахнат на това което си снимала,то и волана не е оригиналния... Редактирано 23 Декември, 2014 от Civic Owner Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skarlet71 19 #73 Отговорено 23 Декември, 2014 (Редактирано) Очевидно е,че еърбега е премахнат на това което си снимала,то и волана не е оригиналния... Все още не съм снимала колата. Приложената снимка (издирих по-ясна) и линк са от интернет. Нали си фен на Мобиле, ето първата попаднала ми обява на хонда КАТО моята. Подчертавам, не е моята: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11413145272032628&slink=8cvp1i Погледни волана и таблото. И обърни внимание на цената. Колата не е регистрирана и е без газова уредба. Да смятам си с тях колко ще струва? Мисля, че може и сам да сметнеш. Но ти си велик разбирач, не виждам смисъл от този диалог. Не мисля повече да ти отговарям. Лека нощ от мен. Редактирано 23 Декември, 2014 от skarlet71 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic Owner 8 #74 Отговорено 23 Декември, 2014 (Редактирано) Не ми отговаряй-няма и смисъл. Но колегите дето уж разбират са ми по-забавни... Цъкни в mobile.de и намери ЕДНИЧКА хонда като твоята,макар и от 96-а с твоя волан и без пасажерски еърбег. Една едничка ми намери.... . А колата дето си я дала за примерн... Ами просто смешно,има климатик а е без еърбег... Дори да оставим настрана факта,че за тези години еърбега е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН,как може дори да ти хрумне,че който и да е било производител,ще монтира климатик а ще спести от животоспасяващо устройство? Какво изобщо има да спорим ми е интересно,информацията която ти давам е от хонда... Ама не ти се чете явно. Те сервизните книги не лъжат... Редактирано 23 Декември, 2014 от Civic Owner Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_wrc 1 #75 Отговорено 23 Декември, 2014 А тоя данък над 100к.с. кой го плаща ? А турбото кой ще го прави след тва ? А газта ся като е 1 лв,а дизела 2.30 кое е по-добре ? Ти изкарвай,ако искаш и 10 бона.Колата е купена за тия пари край.А сега само за справка погледни цените на акорд 7 да видиш как за 12 годишни коли искат по 10-12 бона И след тва си задай въпроса що са по толкоз п.п. малко не съм прочел всичките мнения Половината сивици до 97-ма нямат еърбаг. Моята е от тази половина, където няма . И Абс няма. Но пък си го правим сами АБс- а )) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igniter 60 #76 Отговорено 23 Декември, 2014 Няма никой да скача, нали все пак хонда владелците се ползваме с репутацията на по-извисени люде (визирам тази на BMW-ерите и Golf-аджиите) Наср*хме темата на момата и е вероятно да си го получим от модераторите. И все пак ... това което казваш според мен няма как да бъде така. Моята лично е блъскана, и си бях съвсем наясно с този факт като я купувах. Ударът е бил съвсем лекичък колкото да смачка бронята и да счупи поне единия фар. Автоджамбазите бяха свършили доста добра работа закърпвайки добре нещата, почти без шорткъти. Но акъла ми не го побира как така ще тръгнат да сменят цялото табло и волан за да замаскират гръмнали еърбагове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #77 Отговорено 23 Декември, 2014 Сивик притежятеля,да ти дам един номер на шаси за проверка в Хонда.Ако се окаже че колата е без еърбег спираш да пишеш в раздела,ако се окаже че колата е удряна и е имала еърбеци аз спирам.Deal? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skarlet71 19 #78 Отговорено 23 Декември, 2014 .. Цъкни в mobile.de и намери ЕДНИЧКА хонда като твоята,макар и от 96-а с твоя волан и без пасажерски еърбег. Една едничка ми намери.... Колегата нощес е бил толкова усърден в писането си и изискванията си, че не е забелязал как в мнението над неговото съм дала точно този пример, който той иска. Дала съм линк към хонда в Мобиле. Въпросната кола е 1:1 с моята. Единствено цветът е друг. Нека колегата погледне снимките на колата. Едната снимка е перфектна и е обхванала цялото табло. Таблото също е като на моята кола. Хайде сега нашият колега да ми каже къде се намира еърбега на тази кола? Или и тя е катастрофирала и е със сменено табло и волан? Много станахме със менените табла! Civic Owner, от твоите писаници все пак има ефект. Искам да ти благодаря, че ме накара да се ровна из снимки и информация и да се успокоя, че колата ми наистина си е наред и всичко й е фабрично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Turios 7 #79 Отговорено 23 Декември, 2014 (Редактирано) Аз съм 100 процент сигурен в това което говоря и няма как да бъде иначе-ако не знам нещо на 100 процента,то просто не го казвам! Ето извадка от сайта на хонда за историята на модела... Along with acquiring a more aerodynamic wedge-shaped body, the Civic was expanded in dimensions and trim levels for 1992. Wheelbases now measured in at 101.3 inches for the two-door hatchback and 103.2 inches for the four-door sedan. The wagon was dropped. Trim levels for the hatchback included the CX, DX, VX and Si. The CX was fitted with a 1.5-liter 70-horsepower engine; the DX with a 1.5-liter 102-horsepower engine; the VX with a 92-horsepower 1.5-liter with variable valve timing tuned for economy (VTEC-E); and the Si with a 125-horsepower VTEC engine. The VX, which also came with lightweight alloy wheels, managed fuel economy figures of 48 in the city and 55 on the highway — nearly the same as the old CRX HF in spite of 30 more horsepower and five-passenger capability. Sedans came in the same trim levels as before: DX, LX and EX (which added a power moonroof to its list of standard luxuries). The DX and LX had the 1.5-liter 102-horsepower engine, and the EX sported the 125-horse 1.6 from the Si. A five-speed manual was standard across the board, and a four-speed automatic was optional on the DX hatchback and all sedan models. The level of safety increased with the new Civic via a standard driver-side airbag for all models and standard antilock (ABS) brakes on the EX. 1994 brought safety advances and an LX version of the Civic sedan. A passenger-side airbag became standard on all Civics, and antilock brakes were now optional on the EX coupe, Si hatchback and LX sedan. The new LX sedan filled the gap between the basic DX sedan and loaded-to-the-gills EX. Power windows, locks and mirrors; cruise control; a tachometer; a stereo with cassette player; and 14-inch (versus the DX's 13-inch) tires were all standard on the LX. Още от пета генерация и 1994-а година е стандартен пасажерския еърбег а шофьорския от 1992-а година... Защо вашите не са така... Ами ще ми скочите пак на бой,но причинaта е проста-удряни са... И не само тук ами и в сервизните документи към които дадох линк го пише черно на бяло. Имам и един куп книжки за модела и там го пише... Така,че 97-а да няма еърбег-може ама някой друг път. Ей, трол такъв - спри се Правиш ли разлика, че живеем в Европа и караме коли направени ЗА европейски държави, а ти ни даваш какво си копирал я от уикипедия, я от някой друг американски сайт, неща, които се отнасят за коли правени ЗА (и В) Северна Америка, разбирай САЩ и Канада ? Само факта, че това което си дак като инфо и че пише "LX, SI, EX" което са нива на оборудване по АМЕРИКАНСКИ стандарти (а за Европа такива няма, за Европа нива на оборудване са от типа на "I, IS, ISR, ILS, VTI").... трябва да ти стане ясно че нещата които ги четеш се отнасят САМО за американско предлаганите хонди. Европа не е САЩ, както и колите се различават за тези две местности. Така както за САЩ SRS-ите са стандарт още от 90-те (а в европа чак края на 90-те), така системи за асистенция като ESP в европа са стандарт от над десетилетие, а в САЩ са само опция и чак наскоро станаха и там стандартно оборудване. Но нали си разбирач, ти ги знаеш тия неща Като си такъв тарикат и купуваш ЕК4-ки по за 400 евро или колкото там каза - продай ми я за двойно повече, ще ти я купя на мига, ако ще да е най-прогнилата и мърлява кола, няма значение, аз не съм манджия. Ама ще кажеш (сигурен съм), че не ти е за продажба Ай сиктир бе, такова мамата на темата на жената, мнения ли трупаш, хапчетата ли не си си пил, пиян ли си, жега ли ти е.... не мога да те разбера. Просто спри вече да кендзаш в тая тема защото се излагаш като кифладжия Редактирано 23 Декември, 2014 от Turios 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B.Pavlov 188 #80 Отговорено 23 Декември, 2014 Абе колега, моляте спри да дрънкаш глупости. Може и да разбираш от някой неща, но тука определено не си прав. Аз имах еърбег 2 бр. Но 4-лъчевия волан, не ми харесва и си сложих такъв 3 лъчев като от предишните снимки, който е специялно за Civic 6-та. Е те тоя волан, само за ударени ли коли са го правили?? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове