painer 0 #1 Публикувано 12 Декември, 2014 (Редактирано) след смяна на гумичките на главата започна да гори масло от къде може да идва проблема цр-в 2001 2.0 148 кс англичанка Редактирано 12 Декември, 2014 от painer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #2 Отговорено 13 Декември, 2014 (Редактирано) От гумичките! Масло за дифа, масло за хидравликата, големи тампони за отзад и гумички - само оригинални! От Бултрако, от общите поръчки във форума или... А защо сменяхте гумичките!? Редактирано 13 Декември, 2014 от kalintry Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
painer 0 #3 Отговорено 13 Декември, 2014 (Редактирано) доиде време за реглаш на клапаните в сервиза ми казаха че 1 та гумичка леко дала фира и така и така са отворили главата решихме да ги сменим, за 8000км съм долял към 600 гр. масло Репсол 10w40 сега пуши и мирише като запалена печка с масло досега съм нямал проблеми с този сервиз момчетата са много точни,предишните коли саги правили добре.В Понеделник ще я карам пак да сия оправят колата.май ще сменят отново гумичките,ИМА ЛИ вероятност да са отишли сегментите Редактирано 13 Декември, 2014 от painer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #4 Отговорено 13 Декември, 2014 Какво общо има реглажа на клапаните със свалянето на главата? Гумички могат да се сменят и без да се сваля главата ама е по-трудно. Сегменти и гумички за вечните заподозрени за загубата/горенето на масло, барабар със семеринги, пръстени и т.н. Ако беше за сегменти и преди ремонта щеше да го усетиш. С какво масло си карал преди това? Тея 8000 км ги мина след ремонта ли? Kalintry, гумички на Elring могат ли да са някакъв заместител на оригиналните? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
painer 0 #5 Отговорено 13 Декември, 2014 след интервенцията с гумичките съм минал към 600 км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #6 Отговорено 14 Декември, 2014 dindin, да може. Аз съм с такива на Б20З мотор, временно;-) Разхода ми на масло не е като да е от гумички:-( painer, за 8000 км, 600 гр масло е приемливо. За тия 600 км, след смяната на гимички, колко е разхода и маслото ново ли е? А иначе нещо са объркали при реглажа, за да прецакат гумичка /даже се чудя как са успели/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #7 Отговорено 14 Декември, 2014 (Редактирано) Не става ясно, за тези изминати 600км. колко масло е изгорила, или само усещаш, че пуши повече и мирише? Ако за 8000км. са 600гр. се ядва. И така и така си за смяна на маслото -смени го и я засечи колко ще ти гори. При положение ,че преди това не си имал проблем с разхода на масло, ако са сменявали само гумичките, без да свалят главата, причината е в скапани нови гумички ,или са ги прецакали при монтажа. Ако са сваляли главата, нова гарнитура слагаха ли ,каква е и минаха ли главата на шлайф- може и от там да е проблема. Редактирано 14 Декември, 2014 от Еmicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
painer 0 #8 Отговорено 14 Декември, 2014 самата глава не сая сваляли,само капака на главата и така са сменили гумичките.Сложиха нова гарнитура на капака и някакви семеринги. гумички незнам каква марка.колата е закарана в сервиза с масло на щеката 4 mm под максимома на щеката.Достатъчно масло за изминати 8000 км.След смяната на ГУМИЧКИТЕ изминати 230 км НИВОТО на маслото беше 2mm под минимума МАЛЕ мерене сутрин и вечер ефекта е същия.Долято е масло нивото се качи до максимума.В това състояние и изминати 600км нивото на маслото е 4-5mm под максимума.Това е лапа масло чак кашля. СКАПАНА РАБОТА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #9 Отговорено 14 Декември, 2014 Намирисва на скапани гумички или са оплескали нещо ремонта. Ако нямаш течове, начи откъм семеринги и гарнитури би трябвало да си ок. Антифризът сигурно си е наред, нали? Ти си нямал реално някъв проблем с маслото преди интервенцията с гумичките така като гледам Бахти и майсторите честно, нямаш проблем - имаш проблем... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
painer 0 #10 Отговорено 14 Декември, 2014 Да така е,слизам да проверя антифриза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
painer 0 #11 Отговорено 14 Декември, 2014 Възможно лие гумичките даса за друг размер клапани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #12 Отговорено 14 Декември, 2014 Имах предвид да не меша антифриз и масло, извинявай ако съм те подвел да проверяваш нивото, въпреки че ако е гарнитура на главата и антифриз ше губиш. Според мене излишни филми,гумичките или ремонта е под съмнение. те ли ти ги избраха? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
painer 0 #13 Отговорено 14 Декември, 2014 Разбира се,досега не са ме подвели.Но явно винаги има 1 път.В Понеделник ще я карам да си управяд проблема.Дано да не прец. и др. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
painer 0 #14 Отговорено 15 Декември, 2014 Знае ли някой колко струват оргинални гумички за клапаните от Бултрако. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #15 Отговорено 15 Декември, 2014 Виж тук във форума може да се продават оригинални гумички от общите поръчки.Цената на комплекта тук(във форума) е към 50лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
painer 0 #16 Отговорено 15 Декември, 2014 нещо не се вижда снимките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #17 Отговорено 15 Декември, 2014 Тва му е подписът, не са снимки на гумички Честно не знам що ползват още тоя смотан imageshack. Иначе пусни тема в раздел "Купува части" или разгледай кой продава части или разгледай в темата за общите поръчки дали не са останали някакви невзети. В краен случай както каза kalintry зимаш Elring, по 4 кинта са мисля... В Бултрако пита ли? Режат ли глави? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #18 Отговорено 16 Декември, 2014 Е той като отиде до СТ или до Пловдив ще му легне доста... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
painer 0 #19 Отговорено 16 Декември, 2014 Elringh гумички казаха че са сложили.Сега незнам какво правят по колата но казаха че работят по нея.Ще пиша какво са направили.в Бултрако оргинални 10лв.маи бройката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
painer 0 #20 Отговорено 18 Декември, 2014 след смяна с нови оргинални гумички колата се оправи и вече не дими,не мирише и не пипа масло.Минал съм към 400-450 км. и вече е супер .Вече мога да сменя маслото.Бихте ли препоръчали някакво масло. ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #21 Отговорено 18 Декември, 2014 Нормално ли е ЦРВ-то да гори около 1 литър масло за 10 000 км? първата генерация е 147 коня? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #22 Отговорено 19 Декември, 2014 За мен не е нормално.за 9-10000км аз доливам около 100-200 гр масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #23 Отговорено 19 Декември, 2014 Нормално ли е ЦРВ-то да гори около 1 литър масло за 10 000 км? първата генерация е 147 коня? Нормално е, зависи колко надясно е била стрелката на оборотомера докато са изминавани тия километри. За мен не е нормално.за 9-10000км аз доливам около 100-200 гр масло. И това е нормално, зависи колко наляво е била стрелката на оборотомера докато са изминавани тия километри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #24 Отговорено 19 Декември, 2014 И аз като Иво, нормално е, и не е, зависи от условията, тея дето си мислят че не им пипа масло просто се лъжат жестоко, няма кола която да не пипа, та тя така е разчетена да гори в норми за да се маже цилиндъра, дори в мануалите си пише колко е разходната норма. Това че нивото на щеката не мърда е причина от много неща, примерно влагата която маслото събира в себе си, не изгорялото гориво минало между сегментите особено при чести стартове на студен двигател, сажди и други примеси от изгарянето, най- често това е следствие каране на къси разстояния градско. Ето защо след като излезеш на магистрала и направиш едни 300-400 км с учудване откриваш че маслото на щеката го няма и си казваш- баси тая ми глътна 500 грама. Ем не е глътнала просто маслото се е "оттървало" от примесите които е натрупало в себе си преди това Ако си я караш постоянно извънградско ще видиш че си гори нормално масло като по книга, но вече зависи с кви обороти я караш и от там колко ще е голям разхода му А много зависи и от марката и вида масло 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове