Jump to content
painer

проблем

Recommended Posts

след смяна на гумичките на главата започна да гори масло

от къде може да идва проблема

цр-в 2001 2.0 148 кс англичанка

Редактирано от painer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От гумичките! Масло за дифа, масло за хидравликата, големи тампони за отзад и  гумички - само оригинални! От Бултрако, от общите поръчки във форума или...

А защо сменяхте гумичките!?

Редактирано от kalintry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доиде време за реглаш на клапаните 

в сервиза ми казаха че 1 та гумичка леко дала фира и така и така са отворили главата  решихме да ги сменим,

за 8000км съм долял към 600 гр. масло Репсол 10w40 

сега пуши и мирише  като запалена печка с масло

досега съм нямал проблеми с този сервиз момчетата са много точни,предишните коли саги правили добре.В Понеделник ще я карам пак да сия оправят колата.май ще сменят отново гумичките,ИМА ЛИ вероятност да са отишли сегментите

Редактирано от painer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво общо има реглажа на клапаните със свалянето на главата?

Гумички могат да се сменят и без да се сваля главата ама е по-трудно.

Сегменти и гумички за вечните заподозрени за загубата/горенето на масло, барабар със семеринги, пръстени и т.н. Ако беше за сегменти и преди ремонта щеше да го усетиш.

 

С какво масло си карал преди това? Тея 8000 км ги мина след ремонта ли?

 

Kalintry, гумички на Elring могат ли да са някакъв заместител на оригиналните?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след интервенцията с гумичките съм минал към 600 км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dindin, да може. Аз съм с такива на Б20З мотор, временно;-) Разхода ми на масло не е като да е от гумички:-(

painer, за 8000 км, 600 гр масло е приемливо. За тия 600 км, след смяната на гимички, колко е разхода и маслото ново ли е?  А иначе нещо са объркали при реглажа, за да прецакат гумичка /даже се чудя как са успели/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става ясно, за тези изминати 600км. колко масло е изгорила, или само усещаш, че пуши повече и мирише?

Ако за 8000км. са 600гр. се ядва.

И така и така си за смяна на маслото -смени го и я засечи колко ще ти гори.

При положение ,че преди това не си имал проблем с разхода на масло, ако са сменявали само гумичките, без да свалят главата, причината е в скапани нови гумички ,или са ги прецакали при монтажа.

Ако са сваляли главата, нова гарнитура слагаха ли ,каква е и минаха ли главата на шлайф- може и от там да е проблема.

Редактирано от Еmicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

самата глава не сая  сваляли,само капака на главата и така са сменили гумичките.Сложиха   нова гарнитура на капака и някакви семеринги.

гумички незнам каква марка.колата е закарана в сервиза с масло на щеката 4 mm под максимома на щеката.Достатъчно масло за изминати 8000 км.След смяната на ГУМИЧКИТЕ изминати 230 км НИВОТО на маслото беше 2mm под минимума МАЛЕ  :punch: мерене сутрин и вечер ефекта е същия.Долято е  масло нивото се качи до максимума.В това състояние и изминати 600км нивото на маслото е 4-5mm под максимума.Това е лапа масло чак кашля.

СКАПАНА РАБОТА  :santa:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намирисва :) на скапани гумички или са оплескали нещо ремонта.

Ако нямаш течове, начи откъм семеринги и гарнитури би трябвало да си ок. Антифризът сигурно си е наред, нали?

Ти си нямал реално някъв проблем с маслото преди интервенцията с гумичките така като гледам :D

Бахти и майсторите честно, нямаш проблем - имаш проблем...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е,слизам да проверя антифриза

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно лие гумичките даса за друг размер клапани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид да не меша антифриз и масло, извинявай ако съм те подвел да проверяваш нивото, въпреки че ако е гарнитура на главата и антифриз ше губиш. Според мене излишни филми,гумичките или ремонта е под съмнение. те ли ти ги избраха?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се,досега не са ме подвели.Но явно винаги има 1 път.В Понеделник ще я карам да си управяд проблема.Дано да не прец. и  др.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знае ли някой колко струват оргинални гумички за клапаните от Бултрако.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тук във форума може да се продават оригинални гумички от общите поръчки.Цената на комплекта тук(във форума) е към 50лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо не се вижда снимките

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва му е подписът, не са снимки на гумички :D Честно не знам що ползват още тоя смотан imageshack.

Иначе пусни тема в раздел "Купува части" или разгледай кой продава части или разгледай в темата за общите поръчки дали не са останали някакви невзети.

 

В краен случай както каза kalintry зимаш Elring, по 4 кинта са мисля... В Бултрако пита ли? Режат ли глави? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е той като отиде до СТ или до Пловдив ще му легне доста...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Elringh гумички казаха че са сложили.Сега незнам какво правят по колата но казаха че работят по нея.Ще пиша какво са направили.в Бултрако оргинални 10лв.маи бройката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след смяна с нови оргинални гумички колата се оправи и вече не дими,не мирише и не пипа  масло.Минал съм към 400-450 км. и вече е супер :punk: .Вече мога да сменя маслото.Бихте ли препоръчали някакво масло.

ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ  :santa: 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално ли е ЦРВ-то да гори около 1 литър масло за 10 000 км? първата генерация е 147 коня?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен не е нормално.за 9-10000км аз доливам около 100-200 гр масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално ли е ЦРВ-то да гори около 1 литър масло за 10 000 км? първата генерация е 147 коня?

Нормално е, зависи колко надясно е била стрелката на оборотомера докато са изминавани тия километри. 

 

За мен не е нормално.за 9-10000км аз доливам около 100-200 гр масло.

И това е нормално, зависи колко наляво е била стрелката на оборотомера докато са изминавани тия километри. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз като Иво, нормално е, и не е, зависи от условията, тея дето си мислят че не им пипа масло просто се лъжат жестоко, няма кола която да не пипа, та тя така е разчетена да гори в норми за да се маже цилиндъра, дори в мануалите си пише колко е разходната норма. Това че нивото на щеката не мърда е причина от много неща, примерно влагата която маслото събира в себе си, не изгорялото гориво минало между сегментите особено при чести стартове на студен двигател, сажди и други примеси от изгарянето, най- често това е следствие каране на къси разстояния градско. Ето защо след като излезеш на магистрала и направиш едни 300-400 км с учудване откриваш че маслото на щеката го няма и си казваш- баси тая ми глътна 500 грама. Ем не е глътнала просто маслото се е "оттървало" от примесите които е натрупало в себе си преди това :) Ако си я караш постоянно извънградско ще видиш че си гори нормално масло като по книга, но вече зависи с кви обороти я караш и от там колко ще е голям разхода му :) А много зависи и от марката и вида масло :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...