Jump to content
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

Здравейте, ако някой е имал подобен проблем, моля да подскаже!

Тази сутрин след като Легендата прехвърли на газ, усетих претрисане на двигателя, както обикновенно..., но светна check engine, а след като потеглих и SH-AWD. Автомобила се движеше нормално, но...лампите си светеха...След 60 км изгасих и престоя 9 часа. Когато запалих отново, чековете светнха в същия ред. Закарах я при Венко в Ст. Загора и се установи: misfire на 1, 2, 3, 4...6 цилиндри...На газ много повече в сравнение с на бензин. Извади свещ...беше бяла...Бобината беше добре...След изчистване на грешките на тихи обороти на газ колата леко притриса, все едно не работи на всички цилиндри. При нормално шофиране няма проблем. Реших преди да се прибера да прехвърля на бензин...5 км...и когато спрях си работеше чудесно на място...Какво ще да е това???: лоша газ, свещи, реглаж (предстои другата седмица) или друго???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест, на бензин си е ОК?

На него угаснаха ли лампите?

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, ceco_accord написа:

Тоест, на бензин си е ОК?

На него угаснаха ли лампите?

Докато бяха светнали, при прехвърляне газ / бензин не изгаснаха. Изгаснаха след изтриване на грешките...

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо с газовите инжектори ще да е. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, бих искал да споделя накратко какво установих след неколкодневно проучване на въпроса с маслото за задния диф...трябва да се слага или хондовското ATF-Z1 или DPSF-II за Acura. DPS-F     НЕ Е    маслото за задния диф на Легендата

  • Благодаря 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И понеже е старо и го няма, значи ATF DW-1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, ceco_accord написа:

И понеже е старо и го няма, значи ATF DW-1.

Ясно е, че DW-1 не става, но има Z1...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, dinkoneychev написа:

 маслото за задния диф...трябва да се слага или хондовското ATF-Z1 или DPSF-II за Acura. DPS-F     НЕ Е    маслото за задния диф на Легендата

А би ли споделил (по спомен и в кратце) с нас заключението си защо ATF-DW-1 / DPS-F не стават?

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за ATF-DW1 вече казах по-горе, по-ново масло, по-тънко...което го прави подходящо за скоростна кутия, но не и за диф. Препоръчва се замяната на Z1 в кутията с него, могат да се смесват при ъпдейт, но обратното не е препоръчително...т.е ако в кутията има DW-1 да се слага Z1.

Относно DPS-F и аз мислех, че е аналог на DPSF, но на няколко места срещнах, че са различни...в няколко големи сайта за масла не го дават подходящо за Легенд и след като прочетох в линка по-горе (дето казвам, че ме е съсипало...) от официалното представителство на хонда в Ирландия, вече изтрих DPS-F като масло за заден диф на Легенд... 

В заключение остават: DPSF-II (което съм слагал 3-4 пъти), но в момента го няма в АТО24 и ATF-Z1...

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.08.2022 г. at 11:13, JoroHondata написа:

Здравейте

Другари, днес сутринта ми се оправи часовника в Legend-a, като вече позволява и да се сверява времето (по твоя преценка). 

Поздрави и безаварийни километри !

Странна работа е това.

Моят беше с час разлика и още пролетеска се напаснаха (като преместихме часовника) и си беше верен.

От известно време го гледам - нищо общо, но в колата го зяпат само закъсняващите, та днес им го сверих. :)

IMG_20220826_074012.jpg

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключи ли автоматичното сверяване и преминаването към лятно часово време?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема вече е оправен, пробвай да го свериш ръчно и би трябвало да стане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше си верен, но се размести. Сверил съм го.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.08.2022 г. at 9:44, Drone написа:

Нещо с газовите инжектори ще да е. 

Позна...умрял газов инжектор на 3 цилиндър...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го смених (месец след като я взех), но не съм имал светещи ламби, или нещо осезаемо нередно.

Просто газаджията го заподозря понеже имаше богата смес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно си го сменил навреме, преди да почне да ти свети чек...в тази кола трудно се усеща, че някой цилиндър не работи както трябва...много цилиндри, много коне...Но сега усещам разлика във "вървенето" стана, както си беше, когато я взех...

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е семейната Хонда в която на мотора не му дреме колко души са в нея и дали климатика е включен.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11660126593165058&slink=pfma79

Интересни цени и интересни части, присъстващи в последната фактура, а е само на 200к.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хванал е някаква примоция 20%. Не е зле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зле си е по всеки един параграф, за близо 14г. кола и всички части са по поръчка, което е жалко и отблъсква доста хора. 

Странното са носачите. Принципно повечето Хонди влизат на около 200к., а смяна на насочи на Легенд на тези километри ми е доста съмнително.

Ти май беше на 300+. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

342,5К, но моите са реални, а може и холандеца да е сменял носачите.

Трябва да тегля чертата какво и за колко съм правил през 2-те години откак я имам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Този комплект дали ще е качествен?  Благодаря предварително!

https://www.ebay.com/itm/323627849466 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо ако някой има нужда от покупки в Бултрако, може да се комбинираме и възползваме от 20%отстъпка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо би си поръчал нещо от американския ебей, което да чакаш 1 месец и да платиш мито ? Има достатъчно магазини от които можеш да купиш части. Даже в Пловдив има хубав магазин за части на Бул. Свобода;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Drone написа:

Защо би си поръчал нещо от американския ебей, което да чакаш 1 месец и да платиш мито ? Има достатъчно магазини от които можеш да купиш части. Даже в Пловдив има хубав магазин за части на Бул. Свобода;) 

Благодаря за съвета. Имаш ли кординати на магазина в Пловдив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пазарувайте си от rockauto и не се занимавайте с глупости... с транспорта и митото е наполовина от цената тук...Доставката е в рамките на седмица...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, dinkoneychev написа:

Пазарувайте си от rockauto и не се занимавайте с глупости... с транспорта и митото е наполовина от цената тук...Доставката е в рамките на седмица...

Във този сайт са алтернативни части . Онзи ден взехме алтернатива на обтегач пистов ремък и се счупи при монтажа. В сайта има същия обтегач Gates

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този сайт всички части са разделени на: евтини, горе-долу и по-добри от оригинала...така че...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета. В крайна сметка поръчах оригинален.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм поръчвал няколко пъти. Винаги съм избирал DHL точно заради възможността да се платят митническите такси.

Веднъж избрах FeDex за доставчик и се оказа, че тук работят с TNT което вече е собственост на FeDex. От TNT ми се обадиха и след това всичко по мейл. Накрая платих митото по тяхна сметка, а те освободиха стоката.

ЕОРИ номер трябва за по-скъпи стоки. Ако не се лъжа за над 300 долара.

По т. 3 не го знаех. Чудех се защо веднъж струва едни пари, друг път повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Голяма борба с навигацията на Акурата. Всички ми казват, че е невъзможно да тръгне със карти на Европа. Ако се смени GPS модула в багажника със такъв от legend дали ще станат нещата или трябва да се смени и централната конзола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо искаш да имаш навигация ? Супер морално остаряла е. Тъпото е, че за тия коли няма нормални решения за retrofit..

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че оттам идва проблема и със настройката на часовника. На другите се е оправил,моя не.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Часовника считано от 18 август може да си го свериш вече ти, съответно и да изключиш автоматичното лятно часово време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте след инцидент се налага да бракувам Acura RL 2006 250000 км приблизително. Преди мен един собственик който я вкарва в БГ през 2007. Колата може да се продаде цяла или на части ако имате нужда от нещо.

Преди около 20-30 хил км са сменени от предишенсобственик:

                Два предни носача и каквото е имало проблеми по окачването. До преди удара аз не съм имал проблем с окачване

                Дискове предни и задни с оригинални. Към момента изглеждат като нови без какъвто и да е било ръб

                Във времето е сменял и Neutral position switch на автомата, но не знам кога

 

Аз я карам от 22000хил км

                Нов радиатор на около 5000 км. Стария започна да изпуска на една снадка. Около 350лв мисля. Използва се оригинална синя течност на Хонда.

                Нови преден и десен тампон на двигателя. Имаше на пазара aftermarket и използвах тези работят си добре. Около 400лв мисля бяха. 10тина хил км

                Нов оригинален тампон на автомата 600 лв 5000 км

                Нов мотор на перката на климатика aftermarket 200лв

                Нов AFS сензор aftermarket  мисля около 100 лв

                TPMS сензори aftermarket около 150 лв

 

               

                Автомата е минал 3х3 пълнене и източване преди 20000км. С автомата няма никакви проблеми. Проверявал съм соленоидите и са напълно чисти. Сменя както си трябва

                Двигателя е напълно изряден. Няма никакъв харч на масло или в рамките на 100 мл на смяна. Последно източих 3.1 литра без да смятам филтъра. Каран е с 0/30 Amsoil. В момента е обслужен 500 км преди удара.

                Сменени 6 бр иридиеви свещи. На старите им няма нищо също са налични. Смених си ги за сигурност. 150 лв

                Преди 20000 км сменен

Пистов на Gates

                                Ангренаж на Хонда с поръчка

                                Обтегач на ангренажа

                                Мисля една от ролките а може би и ролката на обтегача но не помня вече

                                Водна помпа с поръчка на Aisin

                Пазя и всички стари оригинални части от смените. Повечето са си напълно ОК. Например водната помпа ме е яд че я смених но имах вече доставена.

                Нов маркуч за входящ въздух към дросела.

                Диференциала и хипоида са обслужени преди 20 хил км

               

 

Салона е бежов. Цвят тъмно сив на автомобила. Има добавени DVD екрани на задните седалки и към преден екран с IR слушалки. Добавена BG навигация.

                Кожата на предни подлакътници и централен е за смяна. Имам кожите но остана време.

 

По спомен е това. Възможно е да се сетя за още неща. Удара е предна дясна част и задна врата. Всички посечени смени и ремонти са направени лично от мен така че ако мога да помогна на някой с опит или части сте добре дошли. За цени кой колкото му се отдели от сърце не мисля да съм кожодер като по моргите 😊

 

Ивайло Кирчев Варна 0883327177

 

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да дигнем темата :)

И при мен светна чека и след това лампата за "SH_AWD".

Последва четене и  излезна ламбда сонда на 1-ви ред цилиндри (1,2,3 или както я пишат B1S1, малко кофти за бъркане ама не е голям проблем)

Ясно е ще сменям, но интересното е, че на сондата е не работи подгрева, но си отчита правилно :).

 

OEM-ска е на цена 630+ лв.

Оставям парт - номера ако на някой му потрябва 36531-RCA-A02.

 

Каква афтер маркет сонда да търся, ориентирал съм се към DENSO?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...