Jump to content
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

Това е много полезен съвет, вероятно работещ и при други наши модели.

На мен не ми се е случвало, но през годините съм срещал из форума теми със същия симптом.

Има ли начин да се изнесе в отделна тема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, Легендарните!

Все се каня да ви питам - ползвате ли си гласовите команди от бутончето на волана?

Струва ми се тая екстра малко безсмислена глезотия, с оглед на това че повечето функции за аудиото и климата са на бързи бутони и няма някак смисъл от правилно произношение и чакане за размисъл и сработване на системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах го това с копчета защото и при мен от ляво духа по слабо топло.Не се получи и съм малко разочарован.

Значи натискам двата бутона ауто и дуал  давам контакт и после връщам ключа и не стана нищо.Може би не го правя както трябва?

S2K_Atom City можеш ли да споделиш линк към форума където си го прочел това,моля.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак, ти нали ми спомена че си решил проблема с промивка на радиаторчето?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С времето пак почва да духа не толкова топло,не е както преди,но и не е топло както отдясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, mittaka7 написа:

Пробвах го това с копчета защото и при мен от ляво духа по слабо топло.Не се получи и съм малко разочарован.

Значи натискам двата бутона ауто и дуал  давам контакт и после връщам ключа и не стана нищо.Може би не го правя както трябва?

S2K_Atom City можеш ли да споделиш линк към форума където си го прочел това,моля.

 

Здравей,ако искаш остави ми тел да ти звънна направо,че не съм постоянно на компа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са заседнали и при теб клапите,трябва да я качиш на диагностика, да видиш дали ще ти даде тези грешки,да се изчистят и тогава да опиташ с ресет-а,а за линк мисля,че ще е трудно малко..това беше преди 3 мес иначе бих помогнал с каквото мога.

Редактирано от S2K_Atom City
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали съм попаднал в правилната тема, с няколко думи. В края на седмицата ми предстои оглед на една Легенда. Бих се радвал да науча някой подробности в цени относно обслужването на колата, най основното като дискове накладки, ангренажен ремък, водна помпа и всички масла. Съответно къде в София бихте ме насочили  за извършване на изредените процедури, в случай на покупка?

 

 

 

 

Редактирано от Bekario

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам назад в тази тема има някакви цени.

Относно сервизи - колата е рядка, така че: Бултрако, ЮбиКо, или Мотобокс. Доколкото знам и 3-те не работят с части на клиента, но оглед няма да ти откажат, стига да си уредиш час. Другото ще поръчат. За дискове и накладки има алтернативи и не са трудни за смяна, както и за маслата имаш избор от къде да намериш оригинални хондови, а ремъци и водна помпа оригинални и ако намериш кой да ги смени (+ реглаж клапани), е обезателно да е правил този модел и преди.

А сакво стана с черната, за която пита вчера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В края на седмицата пътувам към София и ще направим един оглед, разговарях със собственика - от 4ри години е в негово владение. Сподели, че горяла по 1л масло на 15к, което на фона на пробега смятам, че е прилично. А другата, която ще се гледа е тази.

https://mobile.bg/11642206316257763

 

Много интересно, не знаех че Хонда са правили фабрично матова боя. Поне от къщата така твърдят.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заводски не, но може при дилър да е пребоядисвана - друг е въпросът защо? Хромът им е проблемен и за това е фолиран в черно, а с логотата LEGEND и SH-AWD просто не са си играли и липсват. Джантите също не са нейните. Иначе изглежда добре и е уникат с този мат. :)

Гланцовата черна ми е фаворит от 2-те - автентична, с регистрация, обслужена + доп. екстри като втори сет колела и газова уредба, която вероятно е слагана в БГ. Според мен тя е по-добрата сделка, а км да не те плашат - вероятно са реалните. Моята е на 330000 и си е ОК.

Чакаме да се похвалиш, а щом си от Русе, има кой да я огледа и поддържа там - която и да вземеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да добавя за матовата, че е малко странно през 2020 два пъти да е минавала обслужване. Огледай и предишните обслужвания как са вписани и при какъв пробег.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе кой сменя масло на 15к км ? 

Плюс това малко странно, че няма номера тая кола, пък уж е в негово владение от 4 години и седи в автокъща. 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Омешал си обявите. :) Говорил е със собственика на регистрираната, а ще гледа и матовата от авто къщата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9https://www.parts-honda.uk/honda-cars/LEGEND/2007/LEGEND/23418

 

Тук може да се ориентираш кое колко струва ОЕМ части само.

Алтернативни много рядко се приемат от колата.

Аз бих гледал черната първо.Като тя има брутален волан.И аз искам такъв да си взема,руснаците имат за по 300лв без доставката и доста се чудя само дали ще стане на моята,че има разлики в копчетата.Пускам снимка към волана и някой който има информация дали ще стане да сподели.

 

Screenshot_20220125-114441_Facebook.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говориш за липсващото бутонче за дистанция на дистроника (на долната дясна спица), би трябвало да може да се прехвърли твоето. На този волан разликата е само в кръглата част, а конзолата сигурно си е стандартна.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, Bekario написа:

Не знам дали съм попаднал в правилната тема, с няколко думи. В края на седмицата ми предстои оглед на една Легенда. Бих се радвал да науча някой подробности в цени относно обслужването на колата, най основното като дискове накладки, ангренажен ремък, водна помпа и всички масла. Съответно къде в София бихте ме насочили  за извършване на изредените процедури, в случай на покупка?н

 

На мен ми предстои смяна,даже си ги карам в багажника-ангренаж,водна помпа,хидравличен обтегач,обтегач,поръчах си от Бултрако и гарнитурката за Vtec-a,че малко тече от нея и една фтулка,която се сменяла всичко ми изезе 1050лв от Щатите поръчка 20-30 дни.В Бултрако ми искаха 1200лв с поръчка за 10 дни.Само трябва да намеря къде да ги сменя.

Редактирано от S2K_Atom City
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако търсиш в София, Мотобокс работят с твои части, така че ще ти ги сменят, там проблема е със записването на час, та трябва малко предварително да ги заявяваш и да си планираш нещата, защото понякога се чака по 2-3-4 седмици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, S2K_Atom City написа:

На мен ми предстои смяна,даже си ги карам в багажника-ангренаж,водна помпа,хидравличен обтегач,обтегач,поръчах си от Бултрако и гарнитурката за Vtec-a,че малко тече от нея и една фтулка,която се сменяла всичко ми изезе 1050лв от Щатите поръчка 20-30 дни.В Бултрако ми искаха 1200лв с поръчка за 10 дни.Само трябва да намеря къде да ги сменя.

В Козлодуй имате човек, дето разбира и е обслужвал Legend KB1. Все пак там отдавна караха и карат този модел.

Питай колегата @Plevelcho за контакт.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха

някой ни чете какво си коментираме тука и черната вече я няма на обява,а пък матовата е 2к лв отгоре на цената..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, нормално.

Това е "много кола за малко пари", а за тях нищо смислено и по-ново от този сорт няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Активна си е обявата, но вярно, че матовата е с 2К нагоре.

@Bekario, така и така ще идваш до София - защо не погледнеш и тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11639939450227838&slink=n3bre4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да продава,оригиналните джанти 18 за модела или да иска да ги смени за 17?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен матовата е бита и то сериозно. Аз не бих обърнал никакво внимание на удряна кола. Това е мое мнение и не ангажирам никого с него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я погледна колега, матовата отпада като вариант -  за мен подобен вид практика е меко казано граничеща с пълна шизофрения.

 

Поздрави!

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, от 1 месец съм собственик на Легенда и е едно уникално преживяване! Доста неща поразучих, сигурно има още хиляди. Но това, което искам да питам тук, е какви амортисьори слагате, откъде ги поръчвате и има ли друг вариант на оригиналните или не е добра идея? Има и едно скърцане отзад, когато загрее и се залюлее, но не знам от какво е. Амортисьорите са заминали, гледах ги(задните) Помагайте!!! Благодаря предварително! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да си сто процента сигурен,че са амортисьори,защото цената е солидна,като афтърмаркет не съм виждал на пазара.Може да погледнеш линка по горе за ориентир на цена.

Закарай я при някой от препоръчаните сервизи да я погледнат да не се окаже нещо друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, относно матовата мога да кажа, че има пукнат преден прозорец горе в дясно над пасажера, вътре е боядисвана - табло, кожи(нормално за авто къща), предната брония е спаднала спрямо фаровете и се вижда как се е напукала боята(лака) от двете страни на бронията, където фаровете завършват с остър ъгъл.

Черната благоевградска има доста документи за обслужвания, но при потегляне волана дърпа на дясно, за мен няма никакъв шанс това да е от ненаправен реглаж. Волана седи идеално изправен и колата се движи напред, но при потегляне сам се навива на дясно. По салона има забележки и претапицирани детайли. Най-големият проблем за мен е, че има теч на масло от двата семеринка на коляновия вал, предполагам маслената помпа и ...

 

Тук е момента да споделя мнението на Слави: "Тези двигатели след 250 000км започват да текат от семеринги колянов вал, маслена помпа(има си уплътнение и отделно се лепи и със силикон), конзолата на масления филтър, която е хваната към блока и има уплътнение с цедка, болтовете които държат петите на нещо в блока(там също има гумени уплътнения) и евентуално картера, който е лепен със силикон".

Пиша всичко това, защото колите вече са стари и е хубаво човек да е наясно какви разходи го чакат освен 1500-1700 за пълно обслужване на двигателя(прави се на 120 000км с оригинални части).  Само не знам как в нито едно мнение не успях да прочета за всички тези течове, който имам и правя и на моя J30A1 мотор... В интернет има страшно много клипчета и информация за J серията мотори на Honda!

 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
12 hours ago, borislavB said:

Здравейте колеги, от 1 месец съм собственик на Легенда и е едно уникално преживяване! Доста неща поразучих, сигурно има още хиляди. Но това, което искам да питам тук, е какви амортисьори слагате, откъде ги поръчвате и има ли друг вариант на оригиналните или не е добра идея? Има и едно скърцане отзад, когато загрее и се залюлее, но не знам от какво е. Амортисьорите са заминали, гледах ги(задните) Помагайте!!! Благодаря предварително! 

 

Скърцането отзад от коя страна е? Ако е ляво имах подобно когато минавам през легнал полицай или неравности и всъщност беше от моторчето, което контролира фаровете поне при мен. Напръскаха го с 1 спрей когато я карах в Мотобокс и изчезна, смяната му е скъпа та дано не се налага ако е от там а минеш само със спрея.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези течове сигурно са поправими, но са си занимавка - време и пари.

Моят J35A8 е сух (което бе изненада за механиците в ЮбиКо), но може и да са отстранявани вече - на 336К е.

Предният ми Акорд 7 вървеше направо, но дърпаше надясно при старт с много газ. Оказаха се разрушени тампони на мотора и повредени на кутията, та съответно се местеха леко в коша и повличаха настрани. След смяната им (скоро след покупката на колата) всичко си "заспа", но При Ледженда с това 4х4 може и да не е тази причината.

@kolegata интересно е какво показва в този момент на дърпане статус екрана на SH-AWD-то? Ако смята че колата е в десен завой е нормално задно ляво да я бута в него, та може да е калпав реглаж на преден мост и после местене на волана по шлиците на вала.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В моя случай явно избора се свежда до една единствена бройка.

 https://mobile.bg/11642409709044873

 

И тъй като няма да мога да се освободя за петък и евентуално ще се наложи събота да пътувам, мога ли да разчитам на професионалното отношение на Бултрако Изток при огледа на колата? 

 

Поздрави!

 

Мартин

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модела им е познат, би трябвало да са коректни, но си уговори час, и дали въобще работят в събота?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали не си мислим тука,че ще купим 15год кола и тя ще е в изрядно състояние,обслужена и т.н! Че няма да има нещо счупено,пребоядисвано или течащо.Гледаме моментното състояние,колко евентуално би ни струвало ремонта,пазарим се и така.Такава на пазара няма и аз като я купих мойта имаше проблемчета разни които с времето ги остраних и после само караш.Това и е хубавото на Легендата,направиш ли си я мераклийски после само газ:)

 

Bekario

Бултрако ще ти кажат ако има проблеми с окачването и течове някакви и евентуално дали км са реални.Кутията и мотора ще трябва ти да ги тестваш дали работят ок.

 

Ceco

Работят и събота..

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В моя коментар, точно това се имаше предвид. Цената трябва да е адекватна спрямо откритите проблеми. И в Бултрако и при Слави ще ти кажат цени. За отстраняването на течовете обаче, цените няма да харесат и на двете страни. Можеш да си караш и да си доливаш, всеки си знае... Няма никакви индикации на таблото за SH-AWD. Няма значение колко газ подваш, волана сам се завърта на дясно. Един реглаж за сметка на куповача е нищо на фона на последващ ремонт. Цената за пълен обстоен преглед на автомобила в Бултрако е 180лв, не можеш да разговаряш с механиците или да влвзеш и да оглеждаш с тях колата. Получаваш документ за всички открити проблеми и си преценяваш.Всичко става със записан час разбира се. Аз лично срещу 17лв, видях с очите си след това автомобила качен на подемник в друг сервиз отдолу.

Редактирано от kolegata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Pandeliev написа:

 

Скърцането отзад от коя страна е? Ако е ляво имах подобно когато минавам през легнал полицай или неравности и всъщност беше от моторчето, което контролира фаровете поне при мен. Напръскаха го с 1 спрей когато я карах в Мотобокс и изчезна, смяната му е скъпа та дано не се налага ако е от там а минеш само със спрея.

Мисля, че е отдясно, но разбира се не съм сигурен. Ще се ходи на сервиз и това е 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, kolegata написа:

В моя коментар, точно това се имаше предвид. Цената трябва да е адекватна спрямо откритите проблеми. И в Бултрако и при Слави ще ти кажат цени. За отстраняването на течовете обаче, цените няма да харесат и на двете страни. Можеш да си караш и да си доливаш, всеки си знае... Няма никакви индикации на таблото за SH-AWD. Няма значение колко газ подваш, волана сам се завърта на дясно. Един реглаж за сметка на куповача е нищо на фона на последващ ремонт. Цената за пълен обстоен преглед на автомобила в Бултрако е 180лв, не можеш да разговаряш с механиците или да влвзеш и да оглеждаш с тях колата. Получаваш документ за всички открити проблеми и си преценяваш.Всичко става със записан час разбира се. Аз лично срещу 17лв, видях с очите си след това автомобила качен на подемник в друг сервиз отдолу.

Нали знаеш, че рано или късно тоя семеринг ще стане на нищо и ще текне като лейка ? И тва, ако се случи в движение ще е чудно :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ее, семеринг не "теква" от раз, а и колата си следи маслото и известява като иде към минимума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.01.2022 г. at 12:18, S2K_Atom City написа:

На мен ми предстои смяна,даже си ги карам в багажника-ангренаж,водна помпа,хидравличен обтегач,обтегач,поръчах си от Бултрако и гарнитурката за Vtec-a,че малко тече от нея и една фтулка,която се сменяла всичко ми изезе 1050лв от Щатите поръчка 20-30 дни.В Бултрако ми искаха 1200лв с поръчка за 10 дни.Само трябва да намеря къде да ги сменя.

аз ги смених при Анатоли.Сервиза му е над болницата

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@pepur Надявам се не е нарушение на правилата, а и имайки предвид реномето ти, вярвам че колата ще е добра +.

Ако се откаже - пусни я първо тук - в "продава Хонда".

3 0т Хондите си съм купувал преди да стигнат до обява в нета и не съм сбъркал.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леджънд на 89к км си е чисто нова кола имайки предвид ресурса и възможностите които този кораб притежава.

 

 

 

 

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...