Jump to content
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

хаха и на мен ми се случи днес..интересен казус,аз го видях малко преди да се прибера и не съм го човъркал,но утре ще го ръчкам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно проблема с часовника на навигациите.

Проблема засяга софтуера за цял свят, не само за европа.

Хонда знаят за проблема и работят по него.

Проблема е софтуерен и трябва да се пусне ъпдейт, но казват и че проблема е от януари до август месец 2022г., така че може и да не пуснат ъпдейт. Просто ще изчакаме да дойде август месец и ще се оправи само.

Ето и отговора на хонда:

Yes, we are so sorry for the issue you are experiencing with your vehicle. We have escalated the NAVI Clock Issue to our Engineering Team and they have informed us that you will experience issue from Jan 2022 thru August 2022 and then it will auto-correct. Please be assured that we will continue to monitor this and will advise you if a fix is available before that time. Thank you for being a loyal Honda customer.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Значи чакаме ъпдейт на софтуера за навигацията, за да интерпретира правилно датата.

Ако някой намери някакъв лек, споделете моля. Не че нещо, ама дразни ме :) Не може на тая кола всичко да й е перфектно, пък часовника да не е верен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изгубих си и аз 30 мин. да човъркам и ровя в книжката за пустата сверка ама нищо неуспях да променя.

М/у другото ровейки в 'тефтера' намерих всички интервали за смяна на консумативите.

По повод проверката на маслото на скоростна кутия пише, че се прави на нормална работна температура, но и това ще снимам.

За много години, колеги! Живи и здрави бъдете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го видях, ама не ми е дерт. Часовник на ръката и в телефона ми стигат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги и за много години! И при мен се получи същото с часовника но му смених часа ръчно през менюто на навито и повече не се е променял.И при вас ще стане.Успех

Редактирано от amyra

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали утре пак ще е верен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, при мен не ми позволява да сменя стойностите на дата и час. На каквото и да ги сменя, просто не ги възприема и това е. Нито през сервизното меню, нито през потребителското на навигацията. Колега amyra, може ли инфо как успя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко OFF-topic ;),

 

1. График за обслужване:

IMG_2542_1089x816.thumb.jpg.c01b90c0deb9c1a73749e52f9cdc8222.jpgIMG_2543_1089x816.thumb.jpg.a60927cab3c65ba31ce9906d28f807fd.jpg

 

 

2. Моторно масло визкозитет

IMG_2544_1089x816.thumb.jpg.36fda1c352defbb99b22a42d785846cf.jpg

 

3. Проверка на маслоти в АК

IMG_2546_1089x816.thumb.jpg.bef9db1a6fb93814489668659d3913f5.jpgIMG_2547_1089x816.thumb.jpg.c355bbb1fd03de1e4c5cbac39fb1208d.jpg

 

4. Спирачна течност

IMG_2548_1089x816.thumb.jpg.0489a268981ca594039c612fed91aa31.jpg

 

5. Течност на сервото

IMG_2549_1089x816.thumb.jpeg.0197c2c16c7eb7724448341eefc8a74c.jpeg

 

6. Къде се слагат веригите ;)

IMG_2550_816x1089.thumb.jpeg.ef3cf5786f84be5d6554c2ba62ab8c02.jpeg

 

7. Инфо за мотора и количества на течностите ;)

IMG_2552_1089x816.thumb.jpeg.5447a0788d09d604e8944c1bb502e86e.jpegIMG_2553_1089x816.thumb.jpeg.359e81bedd7830d2458ef17f31092fea.jpeg

 

8. Ниво на моторно масло - ако се появи този символ какво се прави.

IMG_2551_1089x816.thumb.jpeg.9461c957b9a33cc3e3ebe014c7253138.jpeg

 

 

Редактирано от tenata
  • Нагоре 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Двойно заключване - изпрабвано от дистанционното работи ;) 

superlock.thumb.jpg.f677a1872af6911b032b7d0eb197ac62.jpg

 

2. Регулиране яркоста на камерата  за заден ход - това него знаех :)

brightness_camera.thumb.jpg.2e4f1c628a57880111cd23f5b3461e3f.jpg

 

3. Ръчно отваряне на капачката за резрвоара - и това незнаех ;)

petrol-unlock.thumb.jpg.b1e8fffd3b10ef7254f6edac77cda875.jpg

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно часовника, за разлика от други Хонди на които при всяко палене се ресетва на 3:00 или 11:30 при мен / нас е просто 1 час напред.

Първата снимка е на контакт, а втората след палене. Ръчният ми явно е минутка назад, но го сверих. :)

Не съм ръчкал нищо.

IMG_20220105_124521.jpg

IMG_20220105_124542.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това за камерата е мн яко пробвах го и си работи,ама часовника не ще да се свери.Пробвах и през скритото меню,има GPS setup оттам го сверявям,потвърждавам и пак същото.Колегато по горе който го е направил ако може да опише стъпките ще е супер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я карам всеки ден.Часа не се е променял.От менюто на навигацията зададох новият час.Нищо друго не съм правил.Нямам идея защо при вас не става като колите са еднакви отвсякъде.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато зареди навито натискате MENU.След това джойстика се бута два пъти надясно.Излиза меню от което се избира CLOCK ADJUSTMENT.Влиза в друго меню от което избирате TIME ADJUSTMENT .И тука вече се настройва новия час.Дано съм бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз така правих няколко пъти и не стана.Някой друг ако може да опита и да каже дали става..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали това има значение но тази настройка я правих в движение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен, в гаража не стана сега и бе само на контакт.

Хронология на снимките:

Преди сверяване / след сверяване / след подтвърждаване.

Тоест, нищо не се промени

IMG_20220105_175418.jpg

IMG_20220105_175459.jpg

IMG_20220105_175520.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това беше първото, което пробвах. Но при мен не става, не приема промени (също както mittaka7). Пробвах и през сервизния режим на навигацията - също без резултат. @amyra каква е версията на софтуера на навигацията при теб?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Software Version 2.71.00    

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, при мен е 2.93.00. Може би по-ранните версии да позволяват корекции?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

И при мен не мога да коригирам часа- с един час напред съм, така сме остаряли всички с един час...

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се, че стрелката на температурате е плаваща :)!!!!

temp_arrow.thumb.jpg.1c6de5b64c56010c0319fad1764e8fcc.jpg

Както при мен се беше появило при пътуване към Девин в много топъл ден.

 

2. Паркиране на автомобила и ръчната спирачка, оказва се, че предписват да се натиска ръчната спирачка преди да сложиш на "P".

parking_brake.thumb.jpg.2c744c075a4920b28381ff8c0bbc296e.jpg

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ръчната не е задължително, но ако колата остава под наклон е добре тя да се натиска ПРЕДИ да се отпусне крачната.

Малко странен е превода, а идеята е задните колела да държат колата, а не чопа в трансмисията на "Р" и съответно тампоните на кутията и мотора да са под напрежение.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя навик като паркирам някъде без значение дали има наклон,вкл N натискам ръчната и после P.

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, за много години, живи и здрави.

Имам едно питане относно клапаните.

Каква трябва да е хлабината на изпускателните клапани и каква на всмукателните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всмукателни:
0.20-0.24 mm (0.008-0.009 in.)

изпускателни:
0.28-0.32 mm (0.011-0.013 in.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.12.2021 г. at 10:09, ceco_accord написа:

... по тъмно влетях в една намираща се до банкета на насрещната лента дупка, изпреварвайки ТИР. Той с около 60 - аз с около 30 км/ч повече.

Не я видях и влязох и излязох с газ - чу се трясък "на метал" отпред вляво и спящите чак се стреснаха, но в купето не се усети някакво голямо сътресение, по-скоро звукът от удара бе страшен. Колата не загуби управляемост, а на първото възможно място спрях за оглед. Джантата и гумата бяха здрави - няма башик и не губи налягане. До вкъщи (около 50 км) нямаше последствия и тресене на висока скорост. На усет при управление всичко си е нормално. Колата бе пълна на макс с хора и багаж.

Да добавя само:

След оглед в сервиз, не бе открито нищо нередно, а поведението на колата си е ОК - "полет нормален".

Единственото което видях е черен отпечатък (около 5-6 см.) от подсиления борд на гумата върху ръба на джантата, който се изтри лесно.

Гумата няма демидж и боята на джантата си е добре - извадил съм късмет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Чета от няколко книжки: при мен книжката е на Немски (за Швейцария), чета и от Руското ръководство- интервалите на смяна на маслата са различни за всеки регион. По- горе май имаше снимки от Българското ръководство.

Сигурно при обслужването трябва да се сменят всички масла, и да се тръгне от тук нататък. 

А сега имам въпрос: някой ползвал ли е най- новата версия на навигацията ? При мен е от 2016 година. 

Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.01.2022 г. at 8:29, ceco_accord написа:

всмукателни:
0.20-0.24 mm (0.008-0.009 in.)

изпускателни:
0.28-0.32 mm (0.011-0.013 in.)

Благодаря колега

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
9 hours ago, JoroHondata said:

Сигурно при обслужването трябва да се сменят всички масла, и да се тръгне от тук нататък. 

А сега имам въпрос: някой ползвал ли е най- новата версия на навигацията ? При мен е от 2016 година. 

Относно обслужването на мен ми е известно това - 

Смяна на ангренажен ремък + всички прилежащи части – през 120 000 км/ 8 години.

 

Смяна на запалителни свещи – през 120 000 км/8 години

 

Смяна на горивен филтър (в резервоара) – през 120 000км/8 години

 

Охладителна течност – първа смяна 200 000 км/ 10 години, като всяка следваща през 100 000км/ 5 години

 

Спирачна течност – през 3 години

 

Масло заден диференциал – 45 000км/ 3 години

 

Предния мисля беше на 65 000км.

 

Аз понеже не бях сигурен кой какво е сменял в моята (ако и да е от братска швейцария и уж редовно обслужвана) - де що има течност и филтър бидоха сменени, ангренажен ремък с обтегачите му, ролка, водна помпа, свещи, реглаж на клапани. Както се казва - да започнем на чисто :)

И да се изфукам - смених крушките на късите и прогледнах :)

За навигацията и аз се интересувам от последна версия, ако някой има инфо ще съм благодарен.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За навигацията потърси в олх има дискове с карти 2019 за 20-30 лв 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен  датата изчезна, а часа е 17  часа и 5 минути назад!  Не става да се промени като при колегите! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще свирят като бързият влак тия спирачки

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.01.2022 г. at 18:24, tenata написа:

За на пролет ;)!

PowerStop + carbon fiber ceramic

B6B7BE3D-4913-4123-87E5-8CB696ECC9B8.thumb.jpeg.7ba9c37f465d82f40413bdfb566c22de.jpeg

Честито! Спирачките са много добри,вече доста време им се радвам.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен 🙂Вече 6 мес съм собственик на Легенд KB1 2007г.Прочетох,за проблем с парното и бързам да споделя,аз как оправих моя проблем след като беше паднал акумулатора..Казаха ми,че съм за ново радиторче и т.н..глупости!В Английския форум на мерих как🙂Понеже,като беше паднал е изгубил сякъш памет и се прави-ресет или калибровка на системата!Задържаш бутона auto&dual едновременно,дава се на контакт след което връщаш контакта.Стартираш и парното идва само,само чуваш клапите как се разместват и парното идва за секунди😀успех на всички!

Редактирано от S2K_Atom City
  • Харесвам 2
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какъв точно ти е бил проблема с парното? Опиши моля те по подробно какво е било при теб,какво не е работело и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета!

Дойде време за юпгрейд в автопарка и съм се спрял на кораба майка - Legend. Какво ще кажете, за този екземпляр? Къде бихте препоръчали  да се извърши първоначален обстоен преглед?

 Слави, Юбико?

 

https://mobile.bg/11642409709044873

 

Поздрави!

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи кой от двата сервиза ще ти отдели време и какво искаш да се прегледа.

Според стил на повествованието си личи че обявата е от собственика и, а може и съфорумец да е.

Ако има документи за извършените смени, значи колата си е добре и само проверка луфтове по окачване е достатъчна, и разбира се тестдрайв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, mittaka7 написа:

А какъв точно ти е бил проблема с парното? Опиши моля те по подробно какво е било при теб,какво не е работело и т.н.

Не бях палил колата 3,4 дни,а акумулатора си беше за смяна..Трябваше да пътувам и,като тръгнах  забелязах,че от лявата страна-шофьорската парното от двете духалки е хладко,а от дясно топлоСлед като се прибрах се разрових в Английските сайтова и прочетох,за какво става дума и намерих,тази комбинация как да се калибрира цялата система.Уговорих се с мой познат,който има диагностика и като я закачихме показа 5 грешки,а именно ел.клапи от лявата страна.Направих го точно както е описано и всичко стана,за секунди!Сякъш си рестартираш телефона🙂

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...