Jump to content
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

Би трябвало да е "закована", но френд с такава имаше същите симптоми, но не беше сменял антифриза откак я купи преди години. С новия всичко е 6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното да не е прегрята. Ще го сменя при първа възможност. Много криво е навряно разширетелното казанче в тоя голям “кош”.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще диря да го видя има ли нещо вътре, че само в радиатора поглеждам, а ме чака път по морските жеги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стрелката не трябва да се движи..оттам почваш с нивото на антифриза трябва е до горе в радиатора до капачката..тя също има клапан които се прецаква и трябва да се смени..после двете перки трябва да се видят дали работят..радиаторите имат нужда на всеки две години да се чистят..особено този на климатика.

Минах по този път миналата година та съветите са от личен опит.

Тоя мотор иска отлично охлаждане и всичко да работи изрядно иначе почва да прегрява..

 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Срам не срам, дигнаха капака пред хотела, в радиатора и разш. казанче има охладител, перките въртят. Остава профилактика на радиаторите. Дали може да се напръскат с нещо без да се свалят броните (как) и ако да с какво - меглио?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а Помпата кога е сменяна ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата на газ ли се кара,аз имах същият проблем и се оказа проблем с изпаритяля. 
Провери на бензин,ако нямаш проблем значи е газта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водната помпа е на 13к километра.

Колата се кара основно на газ, това с бензина ще го пробвам като минава през някой проход и тн.

За последните две седмици стрелката не е мръднала (дясното ми око само там гледа ;), но пък не съм карал из балканите, странно, ще видем от къде ще изкочи "заека".

 

 

 

Редактирано от tenata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък рядко се сещам за нея, но когато и да я погледна си е "под вълните".

Онзи ден катерих прохода от СъниБийч на север в колона след 1 автобус, и докато го приближа по нея и изпреваря минаха 15-тина мин. на 1-ва и 2-ра. Пак си стоеше на мястото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

 

Нещо ми се разскърца доста от пред от ляво, преди месец бях сменил горния лев носач с нов. Сега ми казаха, че скърцането е от долния носач. Също казаха, че и десния е тръгнал. 

Цената в Бултрако била 950 лева на носач. 

Видях по назад в темата, че някой от вас са рециклирали. Ще ми дадете ли малко повече инфо по темата, примерно къде ги рециклират, колко издържат след това. Ако се поръчат от чужбина, каква би била цената.

Колата е Legend 2010 Facelift 3.7 двигател, но мисля че и на предишния модел окачването е еднакво, поправете ме ако греша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При едно от първите ми обслужвания в Мотобокс при Слави ми бяха предложили да ги занесат за рециклиране. Цената по спомен беше 90лв на носач. Вече къде ги носят и т.н. нямам представа, но винаги можеш да ги преслушаш за информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давай за рециклиране,той носача най вероятно е здрав само гуменото уплътнение заминава с времето.

Аз бих се обърнал към Слави,въпреки че там е чакане един месец или Бултрако.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А всъщност какво скърца и кога?

При велтикален ход на окачването ли е, или при въртене на волана?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото колеги.

 

@ceco_accord При вертикален ход само, когато има примерно спящ полицай и други подобни. При въртене на волана поне на този етап не съм усетил и чул да има каквото и да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При такова скърцане обикновенно не са шарнирите на носачите, а тампоните крепящи ги към купето.

Проверете и тампоните на торсионната щанга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го чекна ако има да се сменя да се сменя всичко и да не се занимавам после.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.08.2021 г. at 21:58, mittaka7 написа:

Стрелката не трябва да се движи..оттам почваш с нивото на антифриза трябва е до горе в радиатора до капачката..тя също има клапан които се прецаква и трябва да се смени..после двете перки трябва да се видят дали работят..радиаторите имат нужда на всеки две години да се чистят..особено този на климатика.

Минах по този път миналата година та съветите са от личен опит.

Тоя мотор иска отлично охлаждане и всичко да работи изрядно иначе почва да прегрява..

 

радиаторите трябва да се чистят редовно от насекоми и пепел,това също е предпоставка за загряване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.08.2021 г. at 2:06, Plevelcho написа:

радиаторите трябва да се чистят редовно от насекоми и пепел,това също е предпоставка за загряване

Това мисля да направя, да се опитам леко с въздух и препарат + вода.

 

Наближава смяна за масло, а искам да сменя и предни дискове с накладки.

Бихте ли ме ориентирали към марка предни дискове + накладки или да се насочвам към ОЕМ неща.

Колега си кара Хондата с ЕБЦ накладки (жълти) и дискове ЕБЦ и супер довелен, а незнам дали има и за Легенда подобни.

С какви размери дискове е тази Легенда

Редактирано от tenata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какви размери дискове е тази Легенда-320 мил

 

Дискове предни и накладки само ОЕМ,другите се кривят и свирят,и няма да ти хареса резултата

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с дискове и накладки на powerstop,и съм много доволен

IMG-cfbc7007832065d783ada6e1cf721eeb-V.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя че съм пробвал колата на Павката.

Тоя сет от висока скорост спира по-добре от ОЕМ-ският, а от ниска "захапва" малко по - некомфортно (което е нормално), но не е драма.

Преди тях беше сложил някакви афтърмаркет, но ги смени за 10-тина хил. км - почнали да "бият".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.08.2021 г. at 2:06, Plevelcho написа:

радиаторите трябва да се чистят редовно от насекоми и пепел,това също е предпоставка за загряване

Потвърждавам теорията за миенето на радиаторите. 100% има ефект. Проверено! Аз свалих водния и го мих с препарат. Иначе при мен грееше по същия начин. При катерене в горещини, на границата в тапата и падаше като изключа климатика. Вече 2г.не съм имал проблем след миенето.

Редактирано от dragomirrr
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това лято  за първи път  се сблъсках с този проблем. Тръгнах за Велинград,5 човека  края на юни 41 градуса.маршрута беше Козлодуй-Враца-Монтана през Петрохан-София- Велинград по магистрала Тракия.Още на прехода след Монтана към качването на Петрохан колата започна да загрява (стрелката  до средата) и определено губеше мощност.Спрях да поистине долях около 700 грама вода,за малко се поуправи,докато не започна пак изкачването.Започна пак да загрява,спирах на няколко пъти до горе.След това на спускане от прохода до София никакви ядове.....до изкачването към Велинград.Реших,че стигнем ли Велинград ще намеря сервиз и ще сменя антифриза.Всичко там мина точно има един хондаджия със сервиз смених антифриза.Всичко беше точно.   Но трябваше да се ходи и на море. Рших да е по подбалканската,всичко точно,но на изкачванияата около Калофер пак започна да се газира температурата на места изключвах климата за да се охлади двигатела.Консултирахме се с Монката от Търново и той ни посъветва първо да проверим нивото на фреон,защото ако не е достатъчно компресора се товари да достигне зададената температура и товари и двигателя.В Ямбол допълних липсваха 70 грама.До тук всичко точно.................и навръщане пак започна да позагрява,е вече в Козлодуй я закарах за проверка на амортесьори и казах на майстора да зачисти радиаторите,думите му буквало бяха-радиаторите бяха много Затлачени- няколко пъти ги е минавал с препарат докато ги изчисти.    Сега са като нови.

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скоро ще посетя сервиз за смяна на масло и ще обсъдя проблема с "майстора". При мен за момента не е мърдала, но ако почнат напъни по балкан и тн. може и да мръдне. Преди седмица бях разглобил маската и с компресор обдухах радиаторите, моето мнение е че са чисти, защото като погледна срещу тях виждам през ламелите светлината зад тях и самите пити са ми "бели". Ако наистина са чисти и според майстора ме невежда мисълта че термостата не ми отваря до крайно положение и при напън, водата не може да циркулира бързо и се получава загряване. Ама да видем.

За мен задръстен радиатор е : 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчай си нова капачка на радиатора,щом са ти чисти ламелите.

Термостат едва ли е..

Редактирано от mittaka7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.09.2021 г. at 9:57, tenata написа:

скоро ще посетя сервиз за смяна на масло и ще обсъдя проблема с "майстора". При мен за момента не е мърдала, но ако почнат напъни по балкан и тн. може и да мръдне. Преди седмица бях разглобил маската и с компресор обдухах радиаторите, моето мнение е че са чисти, защото като погледна срещу тях виждам през ламелите светлината зад тях и самите пити са ми "бели". Ако наистина са чисти и според майстора ме невежда мисълта че термостата не ми отваря до крайно положение и при напън, водата не може да циркулира бързо и се получава загряване. Ама да видем.

За мен задръстен радиатор е : 

 

моите са били така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте "колеги" от вчера! Взех доста евтин legend 2007-ма. Колата беше оставена в Мото Пфое да се продава от някой, който си купил някакво ново возило от тях. Така и не разбрах, как ще отидеш от хонда на нещо, което се продава в Мото Пфое. 🙂 Спазарих колата на 12000, купувана е от Бултрако . Малко орязана откъм екстри, но май е в прилично състояние, поне на първо четене. Не мога да се оправя с нищо по тези менюта, търся  manual, но не успявам да сваля от никой линк посочен тук 😞 Ако може някой да сподели PDF на лични ще съм много благодарен!  Въпроси вероятно ще имам много и бих се радвал, ако някой ми отдели 15-тина минути на живо или поне по телефона. Налага се да сложа и газ, че не ми харесват показанията на дисплея и движението на стрелката гравитационно:-). Звънях по всички сервизи, предлагат варианти от 1600 до 2200лв. Последната е Landi Renzo с всички екстри. Какво ще ме посъветвате и къде са грамотни и с опит на този модел коли? Говорим за София! Този оригиналния bluetooth работи ли изобщо и как? Търсих много по темата, два дни изчетох какво ли не тук, но не стана много ясно, поне за мен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честита!

Дай да я видим?

Мото Пфое продават и други марки - дал им е Ледженда като първа вноска за нещо британско и пак луксозно, каквото ат Бултрако не могат да му предложат.

Със сигурност ще имаш питанки - с каквото можем ще помагаме, но аз блутута и навигацията и не ползвам. :)

Намери си читав газаджея (дано да е столичанин) - по-важен е от уредбата и дано е газифицирал такава успешно.

Виж дали това  https://www.maximum-honda.ru/docs/legend/6.pdf  ще ти е полезно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.10.2021 г. at 22:43, Анжело написа:

Този оригиналния bluetooth работи ли изобщо и как? Търсих много по темата, два дни изчетох какво ли не тук, но не стана много ясно, поне за мен. 

Работи си без проблеми, поне с два поредни айфона при мен. Тънкостта е, че pair-ването се извършва единствено и само през гласовото меню, т.е. трябва да си говориш с колата. В това видео е обяснено много подробно:

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес ми се появи един проблем, та да ви питам дали сте имали подобен или да дадете мнение къде да я водят да я видят.

На дясната греда на вратата е мокро след дъжда тея дни и дори имаше няколко капки по седалката. Та въпроса ми е дали е възможно от шибидаха да са запушени улеите и да е стигнало до там или от някъде другаде идва проблема. Преди няколко месеца смених предното стъкло и се чудя да не е пък от там ама от тогава доста дъжд изваля и нямаше проблем.

 

20211010_193841.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При братушките съм чел че някои купета текът между заварките на покрива - под декоративните лайсни  между гредите и тавана гние и мокри тапицерията над вратата, или тази м/у нея и предното стъкло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не звучи добре това, чудя се дали в Бултрако ще могат да кажат от какво е проблема или трябва на друго място да я водя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ти трябва тенекеджия - ако има идея как да го оправи? Или ти сам - с подръчни средства - чистене и мазане с нещо?

В това видео е показано - от 1:35 до 2:20.

Колата в клипа е в ужасно състояние - не е за фенове със слаби нерви! Но е полезно, ако някой тепърва ще си купува такава.

 

Във второто видео е ремонтът с "напрашаване на цинк" и последващо боядисване.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за бързата реакция и отговора.

Закарах я в Кобра понеже там сменях стъклото погледнаха я момчетата доста бързо оказа се май, че точно от там е проблема, реално не изглежда изгнила, но или има лека пукнатина или измежду заварката капе леко. Казаха ми, че са го запълнили със силикон и с нещо са го намазали и не би трябвало вече да тече ако е от там проблема, пари също не ми взеха предполагам заради гаранцията при поставянето на стъклото въпреки, че това не е по тяхна вина. Големи пичове са там обясни момчето всичко даже и снимки ми беше направил.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано е ОК. Изсуши с сешоар тапичерията на гредата и го следи.

И мен ме учуди това инфо (когато го срещнах преди време), а и добре че открих клипчетата. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го дебна тези дни да, иначе е сухо те на печката при тях явно го бяха сложили.

Надявам се да няма проблеми повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.12.2020 г. at 17:47, mittaka7 написа:

Нямам парно на шофьорското място и на задния ред ,духа си студено и тва е! На пасажера всичко е ок.

Карах я в Бултарако,гледаха я два часа и казаха,че моторчето отговарящо за тази зона работи.Предложиха ми да я оставя за ден,два да я разглобяват за да се разбере защо не духа топло.

Отидох при Слави в Овча купел и те я гледаха,провериха всички моторчета които са 6 на брой всичките работят.И оттам ми предложиха единственият вариант за пълно разглобяване на таблото за неработеща или забила  клапа някъде отдолу..

Обаче хубаво ще разглобим всичко и като разберем какво е ако трябва да се поръчва ново и да се чака да пристигне нещата се усложняват много.Трябва да се разглобява сглобява два пъти което засега се очертава като вариант в които не искам да влизам.

Пускам снимки на въпросните моторчета и схема къде са разпределени.Номер 23 е този които управлява шофьорската зона и беше заподозрян номер 1,но пък се оказа,че работи.

Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем да пише или някаква идея нещо да предложи:)

 

 

 

IMG-e164f24fe0af21668a11ab8a3b4379ce-V.jpg

20201018_162326 (1).jpg

IMG-f926d431befe7f4f8589ba65ff26ca03-V.jpg

Да дам ъпдейт за парното,проблема се реши за два часа със една промивка на парното и радиаторчето,и сега духа на 92 градуса.

Сервиза който откри веднага проблема се намира на 7-ми километър и разбират явно от Легенди,също така и от климатици.Така че ако някой има нужда може да ходи там.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подозирах още лани че не е повреда и се радвам че си го оправил с "малка кръв".

Колата има велико парно - с тоя неефективен и свръх топлоотдаващ мотор. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mittaka7 кой тоз сервиз, щото аз на 7-и км. знам само майстор Цецко ? :)
Пък за него говорихме да ходиш още лани пролетта когато се засякохме с теб и бат Цецо в Юби-Ко....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно за Цецо с климатиците става въпрос. Аз само при него ходя. Реши един проблем на CR-Vто за половин ден и 400лв с пълненето :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...