Jump to content
scyberboy

Леджънд 4-ген - говорилня за собственици и не само :)

Recommended Posts

Тези са за КВ1

https://www.ebcbrakeshop.co.uk/ebc-yellowstuff-brake-pads-dp41736r_p31338363.htm

https://www.ebcbrakeshop.co.uk/ebc-greenstuff-brake-pads-dp21736_p22565929.htm

А иначе Delphi са нормални накладки. Спират добре, ама цапат много джантите. Ванката (fenabg) кара с Delphi бегачката на състезанията. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.08.2020 г. at 13:23, madzhara написа:

Здравейте колеги,

 

включвам се с кофти пост, но пък това е положението и трябва да карам напред.

Преди няколко месеца катастрофирах и легендата стана на фуния. Тъй като както знаете части няма, ремонтът беше оценен на над 22000 лв. А 70-те процента от каското не достигат до тази сума.

 

Принципно съм супер доволен от колата - в сервиз за друго освен обслужване не съм ходил. Така или иначе за 22к човек може да вземе нещо доста по-ново, така че тепърва ще му мисля. 

 

Между другото и аз писах на руснаците, но доколкото разбрах частите са им JDM, т.е. фаровете не стават. 

 

Руснаците имат всичко и да японски са от десни волани. Проблема е че няма транспорт. После тук ще има мито, ДДС, такси... Обявиха ми 500$ за транспорт на компресор кл-к от Русия. Купих компресор от САЩ Rockauto. От цена в сайта 323$ при мен дойде на близо 1000лв. Фар купувах преди няколко месеца. Единствено в Алегро-Полша - пак 1000лв 2-ра уп-ба!

  • Нагоре 2
  • Объркан 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци, в тая дългогодишна тема ту има прилив, ту отлив на съфорумци. Колцина сме в момента Легендарните?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от скоро и аз съм собственик на този прекрасен модел, дори я придобих от един от колегите от форума.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита да ти е и части да не търсиш, а често да и се радваш!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, аз да попитам тъй като видях по-назад в темата, че сте някои от вас са слагали: https://bgcaraudio.com/prodykti_usb-interfeisi_prodykt-1107.html

Та интересува ме дали още това е най-актуалното устройство, понеже искам и аз музика от телефона да пускам, днешно време няма кой да записва дискове.

И ако да, лесно ли се поставя или трябва да намеря човек който да го инсталира.

 

За предната ми кола използвах трансмитър, но тук е грехота да не мога да използвам всичките контролери от волана и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с трансмитер които ми е в подлакътника и работи добре от телефона и от волана,даже мога и през часовника да си  сменявам песните примерно от спотифай,не става за разговори.Гледам не е съвестимо с Легендата това което си копирал.Преди време бях търсил при https://aval-bg.com/1-car-audio/114-interfeysi/132-usb-interfeysi при тези беше съвестимо обаче трябваше допълнителен блутут(нямаше значение че имаме фабричен) +устройството(около 300лв) и монтажа цената отиде на 500 лв и се отказах.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с какъв трансмитер си ти, че с този който имам не мога да сменям песните от волана, трябва през телефона директно и със Спотифай и със Ютюб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе и аз не мога😀само увеличаване и намаляване е всъщност от волана.

С магнитна стойка съм и слагам телефона на левия въздуховод и ми мн удобно за разговори,навигация и т.н.

Все пак това е най-приемливия вариант за малко пари.Тук в Бг малко са глезотиите за този модел,затова пробвай при руснаците от parts oem ru. имат от пиле мляко за нашите кораби😀

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой да знае има ли тоя Ледженд (КВ1 2007-ма) оригинална DRL функция на фаровете?

В мануала пише че за някои пазари си е стандарт.

"Дневно външно осветление (за някои версии кола). Когато светлините са изключени от превключвателя на светлините, дългите светлини автоматично се включват с намалено яркост едновременно със стартирането на мотора и изключване на паркинг спирачката. Фаровете остават включени дори с натисната ръчна спирачка, докато водачът не изключи запалването. Фаровете се връщат в нормален режим на работа, след като водачът ги включи от превключвателя на светлините."

Из нета четох че има вероятност екстрата да си е вградена и само да трябва да се добави 10 амперов бушон в някое гнездо, но не съм ровил по кутиите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Греда.

Намерих в мануала опис на бушоните. В кутията до педалите, гнездо номер 3 беше празно. В описа то отговаря за  DRL функцията на фаровете. Намерих бушон, сложих го, но "не ме огря". Явно липсва още нещо, понеже е правена за Европа - 2007-ма, а тогава дневните не са били задължителни. :(

Ако някой нещо научи - да каже, че не ми се харчи от ксенона. :) Вие на какви светлини си карате колите денем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм от най-пестеливите и харча ксенона постоянно,гледам колеги карат на халогени.

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не "изскочи заека" от нейде, ще сложа модул на дългите. Така карах предните 2 Акорда и всичко бе "ток". Просто си мислех че някой е по-напред с материала на Легендата и е намерил как да се активира нейния DRL, или какво да се добави за да го има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както си и мислех - оказа се че за някои пазари колата си има специално реле.  Кодът му е 38260-SJA-A011 / made in japan / OMRON

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.10.2020 г. at 15:15, Pandeliev написа:

Колеги, аз да попитам тъй като видях по-назад в темата, че сте някои от вас са слагали: https://bgcaraudio.com/prodykti_usb-interfeisi_prodykt-1107.html

Та интересува ме дали още това е най-актуалното устройство, понеже искам и аз музика от телефона да пускам, днешно време няма кой да записва дискове.

И ако да, лесно ли се поставя или трябва да намеря човек който да го инсталира.

 

За предната ми кола използвах трансмитър, но тук е грехота да не мога да използвам всичките контролери от волана и т.н.

На моята има инсталирано ето такова:
https://www.dension.com/automotive/products/car-multimedia-solutions/gateway-lite

Не съм го слагал аз, дойде си с колата.

Не мога да кажа, че съм безкрайно доволен от него, но си работи - при вкарана в него флашка, колата го разпознава като cd - extension и мога да сменям от волана песните напред назад, но не мога да ходя по директориите (както примерно можеше с Grom на старата ми кола).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кратко описание (50 стр.) за Acura RL, но Honda Legend е същата кола. :)

https://hondanews.ca/Content/hondanews.ca/da139d06-7b57-4bad-98d5-2776da1b8534/Brochure/2005RLeng.pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 10/19/2020 at 7:54 PM, Victor said:

На моята има инсталирано ето такова:
https://www.dension.com/automotive/products/car-multimedia-solutions/gateway-lite

Не съм го слагал аз, дойде си с колата.

Не мога да кажа, че съм безкрайно доволен от него, но си работи - при вкарана в него флашка, колата го разпознава като cd - extension и мога да сменям от волана песните напред назад, но не мога да ходя по директориите (както примерно можеше с Grom на старата ми кола).

 

Да разбирам че Grom е най-доброто което може да се сложи тогава? Има ли вграден bluetooth или е допълнителен той?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се поправя, dension-ът може да сменя директории, ако са 6 и един вид емулират дискове от cd changer, с други думи работи си съвсем коректно с аудиото на легена.

 

Иначе според мен Grom е по-добро откъм качество на изработка (истинска метална кутия) и native поддръжка на ipod/iphone музикалната библиотека (включваш телефона директно с usb кабел и можеш да слушаш всичко от него).

 

При Grom всичките аксесоари (bluetooth, DAB radio и т.н.) са като допълнително модули, които се купуват и закачат отделно, самият Grom има два входа за аксесоари.

 

В заключение искам Да кажа само и две думи по адрес на т.нар. "официален вносител" на Grom,  а именно http://gromaudio-bg.com - уникален измекяр и мърляч, който за по-евтино си прави сам кабелите за връзка на устройството с различните видове коли, вместо да използва оригиналните такива и освен че ги прави с най-некачествените китайски жакове и всякакви грозни разцветки жици, специално на моя кабел за акорда беше запоил два пина грешно и се дефазираше само левия канал (в буксата на грома ляво и дясно имат отделни плюсове, а минусът им е един общ), та се наложи хем да плащам пълна цена за устройството, хем да бърникам след него да поправям.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото, аз предпочитам да си вържа телефона дали с кабел или с Bluetooth няма значение, но с флашки не ми се занимава.

 

Въпроса е че Айфон не използвам не мисля и някога да си взема, само на Андроид съм има ли проблем с операционните системи? 

 

Не съм попадал на сайта който си дал, но видях, че тук https://bgcaraudio.com/prodykti_usb-interfeisi_prodykt-832.html го има също и предлагат и инсталиране, някой използвал ли им е услугите имате ли впечатление как са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същият глупак е, на Черни връх.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 10/16/2020 at 2:53 PM, ceco_accord said:

Греда.

Намерих в мануала опис на бушоните. В кутията до педалите, гнездо номер 3 беше празно. В описа то отговаря за  DRL функцията на фаровете. Намерих бушон, сложих го, но "не ме огря". Явно липсва още нещо, понеже е правена за Европа - 2007-ма, а тогава дневните не са били задължителни. :(

Ако някой нещо научи - да каже, че не ми се харчи от ксенона. :) Вие на какви светлини си карате колите денем?

Както говорихме с колегата Цецо, пускам и пост за тези, които се интересуват от DRL модула. Реално такъв за европейски коли няма. AUTO режима работи или на всички светлини включени или на всички изключени. Бях посъветван и от момчетата в Бултрако да поставя модула в Avitel в София. Модула и инсталирането са около 100 лв (ако не се лъжа мисля, че беше 80 лв) и се връзва към дългите, които светят на 30% в светлата част на деня (задни габарити не светят). Дават и гаранция, така че ги препоръчвам. Не съм имал никакви проблеми с тях. Записвате час и за около час-два сте готови. Реално Авител се занимават и с озвучение и всякакви други аксесоари и електроника, така че във връзка на по-горните постове, мисля че също биха ви били полезни. Един съвет от мен - не човъркайте много сами по инсталацията на колата, защото са доста капризни и най-малките грешки могат да ви вкарат в сериозни приключения. А повярвайте ми - не искате да имате проблем с инсталацията! :) говоря от първо лице.

Редактирано от Pen4ooo
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 8/25/2020 at 7:05 PM, ceco_accord said:

А знаеш ли каква е спирачната система?

Колата според ВИН-а е произвеждана с 2 вида - AKEBONO или TRW и накладките са с различна форма. Ушите за лягане в супорта са или във външния край (близо до периферията на диска), или централно. Естествено по моята не видях надписи, но според формата на накладките супортите определено са TRW. За тях ми предлагат само 2 марки накладки - TRW  и DELPHI, като вторите са 2 пъти по-евтини, но няма да рискувам.

Ако бяха AKEBONO има по-голям избор и опции за TRW / ATE / TEXTAR / BREMBO / FERODO.

Сменял ли си накладки? Аз бях сложил последно TRW (мисля бяха около 200-300 лв по спомен, може и да бъркам) и колата свиреше като товарен влак. Буквално ги изхвърлих на втората седмица... Сега с риска да ме нахраните - последно сложиш евтини ABE - не стават за по-агресивно каране, защото са изключително меки и загряват бързо, но ако не си състезател, са удачни защото не захабяват дисковете. Комплекта предни е около 40 лв. Но ако обичате скорости, далеч над ограниченията по нашите магистрали, не ви съветвам да използвате тези.

Редактирано от Pen4ooo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отзад пилнахме дисковете - колкото да махнем ръждивата неработила периферия и сложихме нови DELPHI накладки. Напаснаха се, но са меки и цапат джантите, но по-добре така, отколкото нещо твърдо и свирещо. Смених и сп. течност. Вече задните дискове са огледални и колата спира доста по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледа преди сезона показа че имам утечка 0.23А на бушон 15 (40А) в кутията до мотора. Без него е 0.01А.

Чета да видя какво е вързано за него и да не би да е блутут модула, който бе дал фира на Акорда ми и имаше същата утечка.

П.П.

Видях че в тая кутия има още един 40А бушон (в гнездо 20), за който пише че не се ползва. Може да ги разменя, колкото да пробвам бушон 15, но доколкото знам едва ли е дал фира - щеше да светне нещо.

Видях че на 15 според мануала са вързани светлините за заден ход и активния круиз контрол (АСС), но тези неща си работят безукорно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утечката на блутут модула при мен беше от 0,35 А и така държеше и след минута скачаше до 0,73А за 2 секунди и пак 0,35. Общо взето за 4 дена няма акумулатор. Буксата за блутут модула е зад жабката,но се стига малко тегаво.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Да ви питам сменях акумулатора и сега радиото ми иска код. Нямам сервизна книжка и нее залепено в жабката, като на повечето. П. С. Колата е Legend kb1

S/N:U4000 L2125

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
10 hours ago, jackass91 said:

Здравейте колеги!

Да ви питам сменях акумулатора и сега радиото ми иска код. Нямам сервизна книжка и нее залепено в жабката, като на повечето. П. С. Колата е Legend kb1

S/N:U4000 L2125

Здравей , мисля че само в Хонда за около 50лева може да ти дадат кода.

Виж под пепелника и на други такива места за лепенка.

Наслука

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@jackass91 снимай си талона, прати го на Бултрако по мейл и ги помоли за код ;)
Би трябвало да го дадат, безплатно...

Правили сме го с колега за Джаза му ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен са ми го давали безплатно,пробвано

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 дена не съм я вадил от подземния гараж в който температурата не пада под 7 градуса и нямаше грам ток,дори не можах да я отключа  с ключа!!!

Акумулатора е на 1г и 6м още в гаранция гигават  68ah.Сега ще я карам да го премерят да видим,но съм 

почти съм сигурен,че не е утечка,а калпав акумулатор!

Най вероятно ще искам да го сменят с друг нов.Някой знае ли как точно се случват нещата с гаранцията?Ще признаят ли че акумулатора е кофти или ще се мъчат да ме оставят с този?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти. А като го слагаха, мериха ли го и как зарежда алтернатора, и дали има утечки? Ако тогава всичко това е било ОК, значи си имаш валидна гаранция, не че в последствие не може нещо да се бъгне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да няма отечка от блутут модула ? Май е същия като на акорд.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа от блутута се оказа загубата на целия ток.Откачихме го и всичко заспа на мултицета.Сега изниква въпроса какво да го правя тоя блутут..ремонтира ли се или си да карам и да не занимавам с глупости,и без това не го ползвам😀

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека си почива, щом не ти е дерт - прослужил си е годинките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз да попитам, тъй като ми е изгоряла крушката на късите, на предния десен фар.
Мога ли сам да я сменя или си трябва сервиз за тая работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш - сменяй. Махаш пластмасата на десния калник и тръбата за казанчето на чистачките. Обикновено това е достатъчно, а ако още нещо ти пречи - търсиш решение на място. Някои свалят подкалника, други бронята.

Виж как е в описанието: https://zinref.ru/avtomobili/Honda/009_00_00_Honda_Legend_manual/118.htm

Или потърси клипчета в нета.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря, ще пробвам пък ако не стане, ще се търси сервиз явно :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам парно на шофьорското място и на задния ред ,духа си студено и тва е! На пасажера всичко е ок.

Карах я в Бултарако,гледаха я два часа и казаха,че моторчето отговарящо за тази зона работи.Предложиха ми да я оставя за ден,два да я разглобяват за да се разбере защо не духа топло.

Отидох при Слави в Овча купел и те я гледаха,провериха всички моторчета които са 6 на брой всичките работят.И оттам ми предложиха единственият вариант за пълно разглобяване на таблото за неработеща или забила  клапа някъде отдолу..

Обаче хубаво ще разглобим всичко и като разберем какво е ако трябва да се поръчва ново и да се чака да пристигне нещата се усложняват много.Трябва да се разглобява сглобява два пъти което засега се очертава като вариант в които не искам да влизам.

Пускам снимки на въпросните моторчета и схема къде са разпределени.Номер 23 е този които управлява шофьорската зона и беше заподозрян номер 1,но пък се оказа,че работи.

Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем да пише или някаква идея нещо да предложи:)

 

 

 

IMG-e164f24fe0af21668a11ab8a3b4379ce-V.jpg

20201018_162326 (1).jpg

IMG-f926d431befe7f4f8589ba65ff26ca03-V.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,да са ти слагали газова наскоро?

 

 

Редактирано от amyra

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...