Jump to content
DMZ

Заслужава ли си това ЦР-В?

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

след бивш Сивик и настоящ Акорд реших, че е време да покарам SUV. Тъй като съм предоволен от марката реших това да е ЦР–В 2. Истината е, че нямам никакво доверие на БГ обявите, а в mobile.de читавите такива Хонди започват от 6 000 евро. Та въпроса ми е, как ви се струва тази обява http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21414653830694373&slink=7yiaxk. Собственика пише, че е за смяна на съединител, иначе останалото е както се вижда на снимките. Заслужава ли си парите и колко струва смяната на съединител? Мислите ли, че километрите са реални? Колата ми се струва доста захабена за тези километри дето е посочил, незнам може и аз да греша. Иначе ако е така както го е написал, обявата ме грабна с това, че колата не е напудрена, след което да и се искат много пари, дори не е и измита :) Ще съм много благодарен ако помогнете. Ако има и колеги от Кюстендил които  имат информация за колата или искат да я погледнат би било хубаво, тъй като на мен ми е далечко.

 

 

Благодаря ви предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега по снимките се вижда че таа кола е карана от мърльо-ето аз какво виждам от снимките...Тавана е ударан от градушка,предния капак е или боядисван или сменен с нов...Счупения стоп от зад...за 2006 ЦР-В е доста скъп.От самите снимки вижда се че вътрешноста е много исхабена което показва че няма как да е на тези км...Моторът е доста мръсен което също показва за километрите,а цената е доста висока за това състояние.(лично мнение)Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми тя на нищо не прилича, даже и тея пари са и много. При тая цена, за да заприлича на кола сложи още 2-3 хиляди отгоре минимум, при тоя мотор смяна на съединител означава и маховик.

Редактирано от Wyvern
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... вътрешноста е много исхабена ...Моторът е доста мръсен ...

Такава вътрешност може да се получи и за много по-малко километри, ако колата е карана със чести слизания и качвания, от мърляч, или от човек работещ мръсна работа (виждал съм много такива в Англия).

Моторът също - зависи от средата, запрашеност, влага (крайбрежието на Италия). А и този е оливан с масло. Аз лично предпочитам моторът да е в този вид, когато купувам кола, а не перфектно измит и намазан с нещо-си, за да лъщи.

 

И да - съединител + демпферен маховик.

 

Тази кола, така по картинки аз не бих я купил. При оглед на място - може би, но по-скоро не.

 

п.п. Само за протокола - в момента активно разглеждам обяви (в Англия) за CR-V 2-ра ген. Тези от 2006-та (говоря за дизел) са на около 90-130 К МИЛИ, и на цена 4-5 К паунда.

'04-'05-а отиваш на 150-180 К МИЛИ и цена 3000-4000 паунда. Значи цена, 6000 евро, за такава кола в Европа е нормална, към леко завишена (предвид голямото търсене от страни, като България). 

Километрите за мен са реални, към лееееко орязани.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така изглеждат всички коли "нов внос", преди да ги напудрят.Нали не очаквате, италианеца да я изчисти,стегне,смени счупените и развалени части и чак тогава да се отърве от нея.Вътре е доста мръсна, но може да се оправи и изпере. Двигателя е мръсен и омаслен, защото според мен, се е пукал маркуча на хидравликата, който е сменен с нов - само той е чист и е като чисто нов. Проблемите са: предна броня, липсващи пръскалки за фаровете, лайсна и щипки на предна врата, счупен стоп и пукната задна броня, за боя доста елементи, комплект съединител + маховик. Това на първо четене за да я постегнеш,за около 4-5 х.лв.Плюс, първоначалното обслужване, регистрация, а ако излезнат още скрити дефекти - абе НЕ СТАВА!

Редактирано от Еmicha1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако 2500 е съединителя+маховик, за 1500 боя+стопове и 1000 за обслужване...

ако я даде на 7500 си струва - ако всичко е както е описано. 2006та дизел в перфектно състояние ще му искат над 13К... и пак не знаеш какво ще изкочи

 

за илюстрация - допреди 2 седмици търсех ЦР-В и бях готов да дам до 10К за запазено бензиново 2004та-2005та

Един колега (dindin) купи 2003та на 105К км

Аз намерих изгодно 2006та на 120К км за 10К - обслужване + малко боя + 2-3 счупени детайла (пръскачка, отражател) - 1000, газова... и дефакто ми излиза 12500 преди каското...

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано, при изправен мотор и сделка на 7500лв. колата си струва. Най-голямото перо е съединителя с демпфера, но после знаеш че си сложил ново, а не някоя която да я чакаш всеки момент да изкиха. Боята аз бих оправил само вратата и предна броня, тавана не личи толкова, задната броня и тя може на по късен етап. Стопа е не повече от  80 долара в и-бей. Това всичко ще е не повече от 500 кинта. Тапицерията се изпира, тавана е ок а други фрапиращи забележки по интериора не виждам.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги, може да му звънна и да го питам дали е съгласен на бартер за моя акорд (2002г) с доплащане от моя страна, и ако не е, на колко пари ще свали. Лошото е, че нищо не разбирам от тези неща и няма да мога да открия останалите дефекти ако има такива, а сервиза на Хонда е далеч и едва ли, ще се навие да се кара до там за преглед...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек, закарай я на майстор, кой знае още какво ще изскочи за правене. Колегите дадоха някви предположения само по снимки и сигурно са прави, а знаеш ли кво те дебне на живо? :)

Само за пример - първата, която закарах при майстора ми след оглед има няма 2 минути ми беше казано кратко и ясно "Връщай я". Колата беше претърпяла челен удар, въртяна, удар отзад, усукана, тропаше при завиване и прочее и прочее. Тогава още не ги разбирах много и тея работи се предполагаше, че трябва да ги видя още при първия поглед :)

А на тоя дизел кой знае какво има по двигателя, ходовата част ...  Ти твърдо ли си решил на дизелов двигател да скачаш? Щото е 2006 и е фейслифтова ли? :D Еми аз направих компромис, за сметка на идеално поддържана кола с обслужване масло,филтри и накладки :)

Колегата restless е успял да се оборудва, ама е намерил автоматик. Ако имаш възможност да попаднеш на читава но за повече пари имай предвид колко ше дадеш в допълнение за тая и прави сметката :) Като включим данъци, гражданска, каскота (ако искаш), регистрация...

Огледай всички такива, на които си хвърлил око в твоя регион и ако няма някоя, която да ти намига разшири търсенето :)

Цената просто е нереално ниска, а щом нещо е прекалено хубаво да е истина най-вероятно не е :D

Според мен дай някой лев и я закарай на майстор (кофтито е, че е без номера и не можеш да я закараш на ход).

Успех в търсенето и дано намериш, аз лично съм доволен от всеки похарчен лев за тая страхотна кола!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами първоначално исках Акорд 7 без значение бензин или дизел, но с лека преднина за бензина, тъй като сегашната ми е бензинова с ГИ и няма никакви проблеми. В последствие обаче се спрях на ЦР-Вто поради това, че чакам дете и има повече място за багаж, струва ми се и по - сигурно, недай си Боже при някоя неприятна ситуация, а и много обичам да карам ски, което е още един голям + за ЦР-Вто. Явно ще чакам по - добри оферти :) Все пак сегашната не ми е правила никакви проблеми и не ми се иска да попадна на някоя дето само, ще я ремонтирам :)Благодаря на отзовалите се колеги :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зарежи я тая, вместо да се радваш на детето ти ще висиш с нея по сервизи и ще се чудиш какво ще се "роди" на следващия ден, вместо за дрехи и памперси ще даваш пари за чаркове :) И пак няма да излезе по евтина и по хубава от това да купиш по скъпа но свясна. Имаи предвид че 90% от тези дизели които се продават са със демфери за смяна, Аз до сега не е било да огледам акорд или црв и да не му е тракал демфера. Така че продължаваи с търсенето и не пребързваи, много на пудрени коли и евтини не са на хубаво. Обръщай спецялно внимание на белезите на износване в колата, волан, лост за скорости педали. Много са показателни, лостовете се излъскват до толкова че не са сребристи от горе вече а си са на чиста пласмаса, и дори числата за скоростите не им личат. Друг "нежен" детаил е емблемата на волана, ако и тя е ужулена трябва да ти подскаже че тва не сатава за 130 х .км :) Самия матерял на волана не е особено издържлив и е добър показател, не ги слушаи ако ти разправят че е седяла на слънце и за тва се е изронил :) Същия волан с кожа ако няма поражения по него е много добър признак, бягаи от претапецирани волани, а как да ги познаеш? просто си личат че са чисто нови, а и кожата не е черна като на оригиналните, освен това конците с които са шити са по тънки от оригиналните и си личат че са нови :) Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...