Drone 790 #41 Отговорено 28 Септември, 2015 Определено ще сменям марката.За тия пари ще си взема 5 годишен MDX дето ще ме зарови... Викаш, ще сменяш марката, а!? Hr-v с MDX!? Прав си - марката е важна;-) То хубуу, ма много редки Акурите на европейския пазар! А иначе искам и аз 3 и кусур литра мАтор с такъв разход... Нищо не пречи да се внесе от Хамерика Един познат е там и от време на време праща някви challanger-и Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorge 2 #42 Отговорено 28 Септември, 2015 Миналата седмица имах тест драйв на новата хонда хрв, дизел. Колата е чудесна във всяко отношение, но цената и е космическа: £27000 Sent from my SM-G925F using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorge 2 #43 Отговорено 28 Септември, 2015 Колега, не си разбрал! За сега дизела е само с ръчна 6-степенна скоростна кутия, а бензина е с ръчна и 9 степенна автоматична! Тази информация я има и на Honda.bg и на Honda.de! Иначе за предаването си прав, за сега е само с предно, но вероятно ще го пуснат скоро и 4х4. Аз карам ЦР-В само с предно и изобщо не виждам проблем в това. Трябва да има варианти за всеки вкус! Аз карах новата хрв миналата седмица от автосалона. Наистина е само с предно предаване(не се знае кога ще излезне 4х4) и само бензина е с автоматик, а дизела е с 6 скорости. Двигатела е нов: EARTH DREAM. Поведението на колата е супер, пъргава, има бол екстри, но е много скъпа. Един колега си взе чисто нов ssang yong. Уникална количка, 4х4 е, фул екстри, 5г. гаранция без значение пробега, страхотна возия, а цената е с £10 000 по-ниска.... Sent from my SM-G925F using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #44 Отговорено 29 Септември, 2015 Може би има защо да е толкова по-евтина : ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #45 Отговорено 30 Септември, 2015 Значи не всичко е разход и мултимедия.Искам си 4х4-то.Оня ден в големия дъжд карах един стриийм до клиент от Търново.През големите локви с аквапланинг изтръпнах над 10 пъти.С Харвито не съм имал такъв проблем никога.Задното си включва ,точно когато трябва и не ми променя траекторията.Същото е с ЦР-В или Ледженд. Дилъра в Букурещ ми каза на развален английски,че всички клиенти питали за ХРВ-та са искали 4х4.Това трябва доста да говори на вносителя колко бройки ще се продадат с предно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #46 Отговорено 30 Септември, 2015 (Редактирано) Аквапланинг се получава при 80+, при як дъжд с колко си карал, щар по щар ща спаси от аквапланинг ама друг път,логика никаква... Редактирано 30 Септември, 2015 от bongo789 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #47 Отговорено 30 Септември, 2015 Абсолютно си прав! Хондата беше обута с Дънлоп Блуреспонз...може би най-доброто за дъжд,гуми които ползвам вече 2 години и не са ме подвеждали нито от към мокро нито от към спирачен път,затова си позволявам скорсти 80+.За 4х4 не си прав,но надявам се ще имаш щастието да пробваш.Особенно на ЦРВ ефекта е уникален Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1864 #48 Отговорено 1 Октомври, 2015 Аквапланинг се получава при 80+, при як дъжд с колко си карал,... Сигурен ли си за скоростта от 80+,а пък и при силен дъжд? Задържали се големи локви и по-ниска скорост,няма ли да ти свършат работа? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #49 Отговорено 4 Октомври, 2015 ... щар по щар ща спаси от аквапланинг ама друг път,логика никаква... Не съм съгласен! Есента на 2009. Още не бях минал 500 км със Сереве-то и със скорост ок.100 изненадващо се озовах в локва...колата веднага се изплати;-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ValMihov 20 #50 Отговорено 24 Октомври, 2015 Новото HR-V го има на авто изложението в Експо център София! Колата е отключена и може да се влиза и сяда в нея. Ако има мераклий да знаят че изложението се закрива утре! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #51 Отговорено 31 Октомври, 2015 Вчера направих тест драйв на ХРВ-то. 1.5 бензин с CVT кутия. Колата е много стегната, материалите са хубави, няма никакви вибрации от интериора. Возията е много добра за кола с тези размери. Единствено не ми хареса, че двигателя е малко по-шумен /сравнявам със ЦРВ и Акорд/. За да ускорява добре иска повечко обороти и става шумна. Може би дизела ще е по-добре при ниските обороти, но не можах да го тествам, тъй като не беше регистриран още. Багажника е голям. Направили са задните седалки като на Джаза, вдигат се нагоре и може да се качва доста багаж. Таблото е модерно, на конзолата почти няма бутони. От горе е тъч скрийн музика, под нея управлението на климатроника е изцяло сензорно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #52 Отговорено 2 Ноември, 2015 CVT не искам, те така могат да изредят и 18 скорости, като на колело. Искам автомат, но да си е със скорости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #53 Отговорено 2 Ноември, 2015 Хонда са решили ниския клас да е с СВТ - по -евтино е от автомат Sent from my MX_Base using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове