Jump to content
5 GTT

HR-V 2015

Recommended Posts

 

Определено ще сменям марката.За тия пари ще си взема 5 годишен MDX дето ще ме зарови...

Викаш, ще сменяш марката, а!? Hr-v с MDX!?  Прав си - марката е важна;-)

То хубуу, ма много редки Акурите на европейския пазар! А иначе искам и аз 3 и кусур литра мАтор с такъв разход...

 

Нищо не пречи да се внесе от Хамерика ;) Един познат е там и от време на време праща някви challanger-и :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица имах тест драйв на новата хонда хрв, дизел. Колата е чудесна във всяко отношение, но цената и е космическа: £27000 !!!

 

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега, не си разбрал!

За сега дизела е само с ръчна 6-степенна скоростна кутия, а бензина е с ръчна и 9 степенна автоматична!

Тази информация я има и на  Honda.bg и на Honda.de!

Иначе за предаването си прав, за сега е само с предно, но вероятно ще го пуснат скоро и 4х4.

Аз карам ЦР-В само с предно и изобщо не виждам проблем в това. Трябва да има варианти за всеки вкус!

Аз карах новата хрв миналата седмица от автосалона. Наистина е само с предно предаване(не се знае кога ще излезне 4х4) и само бензина е с автоматик, а дизела е с 6 скорости. Двигатела е нов: EARTH DREAM. Поведението на колата е супер, пъргава, има бол екстри, но е много скъпа. Един колега си взе чисто нов ssang yong. Уникална количка, 4х4 е, фул екстри, 5г. гаранция без значение пробега, страхотна возия, а цената е с £10 000 по-ниска....

 

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи не всичко е разход и мултимедия.Искам си 4х4-то.Оня ден в големия дъжд карах един стриийм до клиент от Търново.През големите локви с аквапланинг изтръпнах над 10 пъти.С Харвито не съм имал такъв проблем никога.Задното си включва ,точно когато трябва и не ми променя траекторията.Същото е с ЦР-В или Ледженд.

Дилъра в Букурещ ми каза на развален английски,че всички клиенти питали за ХРВ-та са искали 4х4.Това трябва доста да говори на вносителя колко бройки ще се продадат с предно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аквапланинг се получава при 80+, при як дъжд с колко си карал, щар по щар ща спаси от аквапланинг ама друг път,логика никаква...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно си прав! Хондата беше обута с Дънлоп Блуреспонз...може би най-доброто за дъжд,гуми които ползвам вече 2 години и не са ме подвеждали нито от към мокро нито от към спирачен път,затова си позволявам скорсти 80+.За 4х4 не си прав,но надявам се ще имаш щастието да пробваш.Особенно на ЦРВ ефекта е уникален :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аквапланинг се получава при 80+, при як дъжд с колко си карал,...

Сигурен ли си за скоростта от 80+,а пък и при силен дъжд? Задържали се големи локви и по-ниска скорост,няма ли да ти свършат работа?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... щар по щар ща спаси от аквапланинг ама друг път,логика никаква...

Не съм съгласен! Есента на 2009. Още не бях минал 500 км със Сереве-то и със скорост ок.100 изненадващо се озовах в локва...колата веднага се изплати;-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новото HR-V го има на авто изложението в Експо център София!

Колата е отключена и може да се влиза и сяда в нея.

Ако има мераклий да знаят че изложението се закрива утре!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера направих тест драйв на ХРВ-то. 1.5 бензин с CVT кутия.

Колата е много стегната, материалите са хубави, няма никакви вибрации от интериора. Возията е много добра за кола с тези размери.

Единствено не ми хареса, че двигателя е малко по-шумен /сравнявам със ЦРВ и Акорд/. За да ускорява добре иска повечко обороти и става шумна. Може би дизела ще е по-добре при ниските обороти, но не можах да го тествам, тъй като не беше регистриран още.

Багажника е голям. Направили са задните седалки като на Джаза, вдигат се нагоре и може да се качва доста багаж.

Таблото е модерно, на конзолата почти няма бутони. От горе е тъч скрийн музика, под нея управлението на климатроника е изцяло сензорно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CVT не искам, те така могат да изредят и 18 скорости, като на колело. Искам автомат, но да си е със скорости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда са решили ниския клас да е с СВТ - по -евтино е от автомат

 

Sent from my MX_Base using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...