Emicha 1846 #41 Отговорено 25 Април, 2016 Маркони , това сигурно е на Харвито, а човека е с ЦРВ-3 ген. - или измери на токова? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #42 Отговорено 25 Април, 2016 CR-V 3 2009 бензин 2.0 ръчка,газ.теглич...103000км 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bbozhanov 74 #43 Отговорено 28 Април, 2016 (Редактирано) Намерих си кой да ми направи 4 подложки по 10мм (по 2 за всяка страна). 30 лева обща цена. Купих си и 4 болта, които са по-дълги от сегашните за около 10 лева. Също така ще възнамерявам да направя регулируеми щангите, както и да сменя ударния тампон на амортисьора (Febest HD-RER). След тази интервенция ще видя как се държи и ще пиша. Ще се опитам и снимки да направя, ако не съм прекалено нетърпелив. Ако пак не съм доволен, имам 2 варианта: колегата mar_tod ми предлага пружини Lesjöfors за 140 лева комплекта. Така и не каза парт номера, като отхвърли да е 4235758. Руснаците не потвърдиха тези пружини. Вместо това те препоръчват на 100% усилените genuine пружини 52441-SWR-305, на които цената в Бултрако е около 380 лева за комплект и доставката е около 30 дни. Послепис: мерси на Емича за обяснението. Имам и транспортна лента за всеки случай. Сега пътувах още 250км на дълго със сменените тампони. Променям мнението си от 20-30% на 30-40% подобрение. Редактирано 28 Април, 2016 от bbozhanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #44 Отговорено 29 Април, 2016 Това е добра цена,а можеше да си ги сменят и на акция... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #45 Отговорено 30 Април, 2016 ....... Променям мнението си от 20-30% на 30-40% подобрение. Ами, пак разсъждавам по вашия проблем и си мисля следното: Ти си сменил тампоните не на трите точки от окачването , а само на две: едната точка са трите тампона на самия шенкел и втората точка е тампона на щангата към купето - и колкото и здрави да са били тези тампони вече усещаш разлика до 40%. Реално, двата тампона на третата точка , /която затваря мисления триъгълник от окачването/, са тампоните в двата края на самия носач/тръба, /единия големия пред гумата към купето и другия към гредата под дифа./ Та реално там ти остава проблематичната точка - естествено ако въпросните тампони са заминали. Пружините са ясни - ако са омекнали, задницата се усеща по-нестабилна и клекнала и ако не ги смениш, с подложките ще компенсираш до някъде това омекване и ще се повдигне приблизително до нормалните стойности. И последно: Относно регулиращата щанга - внимавай кой ти я прави, от какъв материал ще я изработи, как ще я заварите и така нататък, /общо как ще я изработите като цяло/, защото могат да се получат много нежелани последствия , ако случайно нещо се случи с нея /особено при по-висока скорост/. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #46 Отговорено 30 Април, 2016 И една малка подробност.Всички болтове по окачването се стягат ,когато колата си е стъпила на гумите,а не на повдигача! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bbozhanov 74 #47 Отговорено 5 Май, 2016 (Редактирано) 2см подложки = 10см повдигане. Регулируемите щанги са голяма работа, тампоните имат значение, но истината е в тези щанги. Имам снимков материал и ще направя обяснения как и какво съм правил, само дето скъсах 2 шпилки на главините и сега колата е още в бокса, докато не си ги сменя Редактирано 5 Май, 2016 от bbozhanov 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #48 Отговорено 5 Май, 2016 Браво, дано сте направили добре щангите и всичко да се е оправило. Задължително мини на реглаж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #49 Отговорено 8 Май, 2016 Попрочетох руската тема.Това което забелязвам е ,че номерата на усилините пружини OBK C4H91042H и NHK HD HC 265R,са за ЦРВ ген,2. Значи ли ,че задните пружини са еднакви или просто стават? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #50 Отговорено 8 Май, 2016 Бранко,като гледам размерите на подложките, които е дал bbozhanov, не би трябвало да стават и да са еднакви. Естествено може да бъркам - но просто разсъждавам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #51 Отговорено 9 Май, 2016 Попрочетох руската тема.Това което забелязвам е ,че номерата на усилините пружини OBK C4H91042H и NHK HD HC 265R,са за ЦРВ ген,2. Значи ли ,че задните пружини са еднакви или просто стават? Не са еднакви, а просто стават . Пружините за 2-ра генерация са с от 4-до 8 мм. по дълги и с 0.5 мм. по дебели навивки, и за това се явяват един вид усилени пружини за 3-та генерация . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #52 Отговорено 9 Май, 2016 (Редактирано) Щото оригинални пружини за ген.2 ще се намерят лесно.Включително от шведските,които са много читави.Планките са за подложката към купето,там би трябвало да няма драми.Само ме е страх като отворя корите да не видя тия пукнатини в заварките,които дават руснаците.Макар ,че нямам характерно щракане на скъсана ламарина.80 лв немската пружина,100 лв шведската в наличност... Редактирано 9 Май, 2016 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
POPAI 8 #53 Отговорено 12 Май, 2016 Най-накрая и аз да напиша за решаването на моя проблем.Взех от bbozhanov (благодарности)подложки 2 см и смених тампон HAB-095 и вчера минах на реглаж и всичко светна в зелено.Колата се вдигна и стъпва стабилно и аз съм доволен.Следващата стъпка ми е намиране на раздвижна щанга внос от Русия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #54 Отговорено 12 Май, 2016 (Редактирано) POPAI , значи щом при теб всичко се е оправило, със смяна на тампона на щангата и едни подложки , проблема е бил малък. След като си вкарал всичко в зеленото / докарал си фабричните стойности/, не мисли за раздвижни щанги, а си карай колата и си свиркай. Редактирано 12 Май, 2016 от Emicha Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #55 Отговорено 12 Май, 2016 Пишете ме и мен за щангите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #56 Отговорено 7 Октомври, 2016 http://www.ebay.co.uk/itm/Eibach-Pro-Lift-Kit-lift-springs-for-HONDA-CR-V-III-RE-CR-V-IV-RE-HOE3040012-/391425289305?hash=item5b22c3ec59:g:3e4AAOSw6wRXAm-3 Ей тия мисля да заприходя за коледа,но не намирам нито размери нито отзиви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bbozhanov 74 #57 Отговорено 8 Ноември, 2016 (Редактирано) Брани, сега с тази цена на паунда започвам да се замислям и аз дали да не си взема едни такива. Но пък при мен няма проблем откак сложих подложки и направих регулируемите щанги. Купих си нови гуми и след цяло лято шофиране, колата е хем стабилна, хем няма износване на гумите. Понеже съм с голям back-log от всякакви теми, така и не се стигна да ти пратя частите да си направиш сам регулируеми щанги. Всъщност имах два елемента, които липсваха и трябваше да ми ги изработят. Ама ги направиха преди 2-3 седмици. И докато да ги направят, един мой приятел със същата кола изрева, че ги иска. А той в момента ми прави мега огромна услуга, така че ще трябва да му върна частично услугата. Мисля този уикенд да му направя на неговата кола схемата с подложките и щангите. Без подмяна на тампони. И ще видим какво ще се получи. Но пък междувременно НАР може да са внесли. Обади се и търсиш ей това: Муфта рулевой тяги ВАЗ 2108-09 (Номер: 2108-3414054-00) — 1шт. Муфта рулевой тяги ВАЗ 2110 (Номер: 21100-3414054-00) — 2шт. Гайка М18х1.5х10 тяги рулевой правая ВАЗ-2108 (Номер: 2108-3414112) — 1шт. Гайка М18х1.5х10 тяги рулевой левая ВАЗ-2108 (Номер: 2108-3414110) — 1шт. В http://www.bhv-bg.com/ можеш също да звъннеш. Със здраве! Редактирано 8 Ноември, 2016 от bbozhanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #58 Отговорено 8 Ноември, 2016 Благодаря приятелю,първо трябва да вдигна задницата и тогава да оправям сходимост.Страх ме е ,че като завали снега ,булката ще остави гърнето в някоя пряспа... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bbozhanov 74 #59 Отговорено 13 Ноември, 2016 Благодаря приятелю,първо трябва да вдигна задницата и тогава да оправям сходимост.Страх ме е ,че като завали снега ,булката ще остави гърнето в някоя пряспа... Сложих 15мм подложки. Дори не се наложи подмяна на болтовете. Ако решиш да тръгнеш по този път се обади. Намерил съм хем хубаво, хем евтино място за рязането с лазер на такива подложки. Колата стана много добре! Утре или вдруги ден отива на реглаж и вече няма да има такъв проблем. Иначе нови летни гуми бяха тръгнали. Без подмяна на тампони. Сега е с нови зимни гуми и се надяваме всичко да е наред. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #60 Отговорено 15 Ноември, 2016 При мен колата е клекнала отзад,явно защото е с теглич и предишния собственик в Италия е теглил нещо.Правих стенд при приятел и всички стойности светнаха в зелено,което е добре.Сега обаче искам да я повдигна и идеята на майстора е с подложки да стане работата.Дали ще трябва да сменям тампони и аз,защото не усещам колата е да е нестабилна отзад или пък да чука,за да ги сменям.Какви подложки и колко дебели трябва да се сложат при положение,че отпред(от земята до калника) е 78см.,а отзад е 76см.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Skijor 0 #61 Отговорено 7 Декември, 2016 Здравейте, аз също имам 3та генерация и имам същият проблем със задните колела, купих тампони за шенкела и щангата по препоръки на Слави от бултрако и той смени само тези дето са на шенкела в новия му сервиз в Овча купел, даже успя да обърка тези на щангата вътрешен с външен и двата вътрешни на щангата не ги смени. Резултата е нулев даже отрицателен, проверено през стенд от ляво си остана наклон 2' както преди а отдясно с объркания тампон стана по зле 2'40, Поръчал съм от Русия раздвижни щанги и ще ги сменям да не изхвърля и зимните гуми. Имам газова бутилка понеже с това се занимавам и искам съвет нови пружини или подложки. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #62 Отговорено 17 Декември, 2016 Как поръча от Русия? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Skijor 0 #63 Отговорено 17 Декември, 2016 През приятел който работи там, а като дойдат ще пиша дали са точните и от кой сайт ги е поръчал. Какво мислите подложки или пружини от 2 генерация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bbozhanov 74 #64 Отговорено 24 Декември, 2016 Пичове, няколко пъти казах: или пружини, или подложки. Най-добре е усилени пружини. Ако някой има мегдан да поръча пружини от Русия, аз имам интерес да си закупя. С тях не съм пробвал, но подложките лекуват проблема. Регулируемите щанги са за доизкусуряване в случай, че не се оправи с едното от двете. Не съм пробвал с пружините от второ поколение, но ако Skijor пробва, нека пише резултат. @Deodriver: 15мм се слагат за в началото, ако нямаш сериозен разкрач. В този случай не се налага подмяна на болтовете, които се захващат към купето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #65 Отговорено 25 Декември, 2016 Да е разкрачена не виждам,просто е клекнала,заради италианеца,който е теглил нещо с нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #66 Отговорено 25 Декември, 2016 Не е заради него. Аз ЦРВ с изправена задница я съм видял 1-2,досега я не. Гони си ги някаква болест. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Skijor 0 #67 Отговорено 25 Януари, 2017 Раздвижните щанги не дойдоха и взех, та сложих усилени пружини на Eibach, само отзад. Сега колата изглежда супер и наистина се чуства като джип. Със старите беше 76 см от земята до калника, сега е 81. Размер на гумите 225 65 17. Много съм доволен, задните гуми изглеждат по-добре, но ще пиша, като отида на стенд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Skijor 0 #68 Отговорено 27 Януари, 2017 Днес покарах колата малко повече извънградско и мога да споделя, че с усилените пружини изгубих доста от комфортното возене, което имах преди. Моля колегите, които са слагали подложки да споделят, дали е така при тях. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #69 Отговорено 27 Януари, 2017 Вчера си мислех да го отправя като въпрос, но си казах, то ако има не гатово (?) момчето, ще напише. И ето те днес, с комфорта. При подложките не би следвало да има особена разлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #70 Отговорено 28 Януари, 2017 Откъде и за колко си взел усилените пружини? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Skijor 0 #71 Отговорено 1 Февруари, 2017 От аутодок, германия - 240/250 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #72 Отговорено 15 Февруари, 2017 Би ли дал линк? Колко е доставката до Бг? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mimors 10 #73 Отговорено 15 Февруари, 2017 Това, с усилените пружини, никак не е оферта. Става голяма каруца. Започва да вози по-зле и от BMW X3-ка . Аз бих заложил на подложки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Skijor 0 #74 Отговорено 15 Февруари, 2017 (Редактирано) Не е чак толко зле на фона на ефекта, който се получава на финала. След време, ако не клекне малко отзад, ще си монтирам и предни. Колата е устойчива при голяма скорост на магистрала. www.autodoc.bg Редактирано 17 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gele_SF 0 #75 Отговорено 13 Март, 2017 Здравейте, аз го имам същият проблем.Имам Хонда ЦРВ 2,2 дизел 2008 г. - отзад е клекнала и леко "разкрачена". Търся съвет откъде да си закупя въпросните подложки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #76 Отговорено 14 Март, 2017 Не е чак толко зле на фона на ефекта, който се получава на финала. След време, ако не клекне малко отзад, ще си монтирам и предни. Колата е устойчива при голяма скорост на магистрала. www.autodoc.bg Щях да ти опонирам още в началото за каруцата ,но изчаках да ти "омекнат "пружините. Особено за газ в багажника ......+50-60 кг винаги ,подложките ще станат малки след 10-20к км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #77 Отговорено 14 Март, 2017 Моята в момента е 76см с над 50л. бензин и поне 35л. газ + тежеста на бутилката + 2 детски столчета по 8-9кг всяко, което си е грубо 100-тина килца над нормалното за ненатоварен автомобил. По този повод съм се спрял на подложки 15мм, като на bbozhanov и ревизия на всички тампони, като за начало. След това ще направя един тест на амортисьорите, да видя как се държат на по-големия клиренс и ако има греда.... сменям. НО първо трябва да ми остане време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #78 Отговорено 5 Април, 2017 Някой да препоръча "усилени пружини" за втора генерация? На Аутодок не намирам такива - Айбах имат само спортни за 2ра ген. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #79 Отговорено 25 Април, 2017 Това е резултата след монтирани 15мм подложки. Повдигането е с 2,5см и в момента височината е 78,5см отново с пълен резервроар и бутилка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #80 Отговорено 25 Април, 2017 Някой да препоръча "усилени пружини" за втора генерация? На Аутодок не намирам такива - Айбах имат само спортни за 2ра ген. На Доцев му пристигнаха пружините вчера. Предполагам ,че ще се похвали скоро. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове