Jump to content
galinn

Хонда Стрийм в mobile.bg i cars.bg.

Recommended Posts

В mobile.bg i cars.bg има една вишнава хонда 2001г 143х.к. 8100лв в София.Някой от форума ако е ходил да я гледа да си каже мнението?Как ви се струва цената не е ли малко висока? Извинете но не мога да кача снимка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic: Принципът е прост- човека си има кола, доволен си  от нея, но ако се намери някой, който да му даде съответната сума- на драго сърце ще се раздели с нея. На тази цена можеш  да си купиш Акорд 2004 г., но няма да е с газ и да е регистриран- съответно ще се оскъпи с около 1000 лв) . Съжалявам за оф топика!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой да е виждал на живо този Стрийм и ако да, то би ли споделил впечатления? http://www.cars.bg/c982760 Благодаря!  :)

Редактирано от Svetoслав

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е стара, но Стрийм няма ESP и тракшън.Прави си сметка за обявата.

Бордовия комп показва трип А и Б, километрите и температура.

За цената не знам!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм три стрийма този е двулитров и някой му е спестил лятите джанти за сметка на цената.С тенекиени джанти излиза по слабия с 1.7 мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мултифункционален волан също няма, а и това бялото ще ходиш всеки ден на автомивка....за първи път виждам бяла  :punch:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То като гледам Стиймът няма почти никакви екстри, но пък за сметка на това предполагам, че е здрав и надежден автомобил. Непрекъснато следя обявите и днес попаднах на тази: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11424109876342536&slink=8w9hv7, някой да я е гледал? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да коригирам горният си пост, та за това ще пиша нов. На снимките автомобила изглежда много добре и за това днес отидох да го погледна на живо. Впечатленията са ми следните: двигателя работи добре и не забелязах ръжда по ламарините, но всичко останало не ми хареса-предната лява гума беше спаднала и стоеше на джантата, задната и тя беше почти на джанта, таблото имаше някакви луфтове, като сивата пластмаса около копчетата на климатика беше извадена от едната страна и мърдаше, салона също не ми хареса и изобщо ми се стори доста захабен интериора. Жалко, бях се засилил да я взимам, но явно това не е моята кола.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХЕ ХЕ ти за толкова пари няма как да намериш Сивик ,а за миниван съвсем ....за тез пари ще откриеш читаво рено ...

Че този двигател като е здрав мога да ти кажа ще надбяга доста коли, но не и за сметка на разхода - 7 литра на магистрала  :plane:  :yes:

Инъче правилно си се насочил към 2.0 см - 156 к.с.  :yes:

ЦРВ -2 е по добре, пак си на високо но пък цената им за читави екземпляри е над 6000 евро но пък динамиката и разхода му куца много и няма толкова голям багажник като на Стрийма.

Стрийма даже е японска сглобка !

Читава кола трудно се намира не бързай и задължително един преглед В Юби Ко или Омбре сервиз ако ще е Хонда !!!

Редактирано от iso_eu
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен започва да ме гложди друг въпрос. Тъй като за момента не намирам 2.0 5АТ в БГ, започвам да заглеждам ръчките, но не знам дали си струва компромиса. Тази кутия май ще дойде доста късичка - 31кмч при 1000об. на 5-та? Бучи ли много при скорост 120-140 и как е разхода, сравнен с 5АТ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондите верно, че са здрави и предимно се карат, ама все пак влизайте от време на време в тоя форум.  :thumbs1:

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=210125632&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&sb=p&scopeId=C&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=20&pageNumber=2

 

Тая хубавица ми хвана окото. Някой случайно да познава надежден човек, който може да ми вкара кола от mobile.de?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши на колегата pepur , той ни вкара CR-Vто преди 1.5год.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз карам Stream 5AT в Германия.

Ако те интересува нещо питай.

Гледам 2 бройки, към които имам интерес:

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=210125632&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&sb=p&scopeId=C&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=20&pageNumber=2

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=210805101&scopeId=C&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=20&pageNumber=2

 

Първата ми я дава на 2500, а по втората още не знам нищо. Немския ми е голяма спирачка, комуникацията с продавачите ми куца. За първата обява изнамерих един познат, обади се няколко пъти, но в момента е зает и не може да се занимава, а тия пичове немците мейли, смс-и или пък английски изобщо не ебават. Първата е в Хале, близо до Лайпциг, а втората е в Мюнхен. Ти случайно да се намираш в близост до някоя от двете? Транспорт може да се каже, че съм намерил, само трябва да се разбера някак с тия немци.  

 

На снимки и описание и двете коли са супер. Не знам обаче как са с ръждата и автоматиците. Трябва си на място да се погледне.  

 

Ако някой може да съдейства ще е супер.  :thumbs1:

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще ти кажа нещо като на сънародник и като на приятел!

В Германия НЯМА автокъща собственост на германци!!!Всички са собственост на люде от близкия и далечния изток,северна африка и на каквито се сетиш още марсианци!!!Всички те са прекупвачи на силно амортизирани автомобили,тъй като германеца никога няма да си продаде колата на такива като тях,а тук вносители на автомобили от други държави няма-всичко е от вътрешния пазар.

Първата е само за експорт и TÜV и свършва скоро,което значи,че не може да вземе такъв поради някаква сериозна причина,това би трябвало силно да и свали цената и да седиш колкото е възможно по далече от нея!Още на снимката се вижда,че тапицерията на тавана откъм багажника е съдрана,а това би трябвало да те наведе на мисълта,най малко,че колата често е товарена с нещо високо!

Не е ясно колата с колко степенен автоматик е,защото съм сигурен,че и самия съдържател на автокъщата няма как да знае с колко е.

Ако му се обадя и го попитам с колко е той със сигурност ще отговори,че е с пет,но ако го попитам как е стигнал до това заключение надали ще ми даде смислен отговор.

С две думи не купувай кола по снимки и не си мисли,че тук автотърговците са почтени и коректни,а напротив.Нашите автотърговци са в пълния смисъл на думата коректни в сравнение с тези тук!


Mehr Information per Telefon. Keine E-mails bzw. SMS!

Редактирано от Васил Димитров
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Извини ме на втората тапицерията на тавана е съдрана по ръба не на първата,а и за двете мога да заложа каквото поиска някой,че километрите им са доста манипулирани!Ако са на тези километри и състоянието им отговаря на тях щяха да струват доста повече.

Редактирано от Васил Димитров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Поправете ме ако греша, но доколкото знам 4-степенен автомат се слага само на Stream 4x4 (4WD) от първата генерация? За справка:

http://www.automobile-catalog.com/model/honda/stream_1gen.html

 

За първата обява съм склонен да се съглася, че може да има нещо гнило я по механика, я по корозия отдолу. Продавача не е частно лице ами търговец. Продава още 5-6 неща - някакви камиони и бусове за скрап. Пише, че има сервизна книжка. Тази книжка не е ли някакъв вид гаранция за пробега? Нямам сведения дали се манипулира. Както и да е, никога не съм съдил за състоянието на автомобила по километража. По телефона търгаша е казал, че колата няма никакви ядове, единствено леки драскотини по боята (следи от употреба). Казал е, че няма и ръжда (може би на видните места). Не може да се отрече обаче, че тази кола на снимки вади доста приличен вид. Няма никакви следи от сериозна амортизация. Не виждам скъсано, надрано, счупено, замърсено, следи от удари (различаващи се луфтове между ламарини/врати), захабена/деформирана от седене тапицерия, протрит волан. Напротив, колата е супер свежа. Остава да е прецакана механиката - да е карана без масло и прочие или пък да е изядена от корозия отдолу (което може би щеше да личи и по външните ламарини). Казвам го на база на обявите, които виждам в България. Тук тези коли вървят между 5 и 7к и са пълни кочини дори на снимки. От 7-8к нагоре започва втора генерация. Представям си за колко и в какво състояние ги взимат джамбазите, за да докарат тази цена. 

 

Втората обява е от частно лице (уж). Ауспуха все още е хромиран и лъщи, а по вътрешната му част не се наблюдава нагар/кир или корозия. На снимката с двигателния отсек - скобите на маркучите, крепителните планки, както и гайките на макферсона (на десния "ботуш") не са корозирали, което също донякъде е показателно. Отзад тапицерията на 5-тата врата наистина леко се е разрошила, но кой взима голям автомобил/ван ако няма да го товари? Може би визираш евентуални проблеми с окачването отзад - омекнали пружини, изпуснали амортисьори, тампони? Нали все пак автомобила е минал TUV есента, който важи до октомври 2016. Това да не е някоя италианска бургия под шапката на Fiat, че да се счупи толкова бързо. :)

 

Васил Димитров, не оспорвам думите ти. Не съм бил в Германия и не знам какво е положението с джамбазите и продавачите на автомобили там. Може и да си прав. Ти, ако не е тайна, колко преброи за твоя Stream и в какво състояние го намери (техническо, козметично...всякакво)? Колко Стрийм-а прегледа, докато се спреш на него?

 

Ако имам късмет, утре мой познат, който живее в Германия, има път към Мюнхен и може да погледне черната.  

Редактирано от boiskii
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 2500 колега ако си купиш кола японска на 300 000 км ще те почерпя.....

Няма евтино и качествено...търси с чисто нов тюф 2015 и от оторизиран представилетел !!! 

Имам позната, която е женена са автозжамбазин в Германия и е с африкански произход  :yes: ситуацията е на 100 процента както Васил Димитров казва.

Не можеш си купи по евтина кола от Германия сравнено с БГ ! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Всъщност колко да са евтини? Най-скъпата в момента в БГ от първа генерация и то единствен автомат с газова, регистрация и всичко е 7.5к първоначална цена (без пазарлък). Ако взема някоя от тези двете какво се получава - 6к е в БГ без нищо, 7к е в движение с регистрация и обслужване/някоя друга гума, и 8К е с газова? За автомобил 2001г...колко да е бутикова тая Хонда баси. 

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
 
За 2500 колега ако си купиш кола японска на 300 000 км ще те почерпя.....
 
Ето ти отговор на много от въпросите,пък оттук нататък само ти остава да гадаеш за състоянието на колата!
Разбирам ентусиазма ти по покупката на автомобил и изобщо не искам да влизам в спорове,само се опитвам да ти обясня каква е ситуацията с автомобилите тук.
Редактирано от Васил Димитров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

То според мен пазара в мобиле ...de...bg и т.н. не е показателен.

Купи си кола от оторзиран представител - с пълна сервизна история - фактури за обслужване и касови бележки !

 

Един приятел взе 2013г. Хонда Сивик на истински 79 0000 км -2003г. Автоматик с чисто нов Тюф за скромните около 4900 евра и то беше чист късмет тази цена ...човека искаше да я продава щото не я кара ..., без докарване и т.н. регистрации от Германия......прави си сам сметка под какво ти се лежи после да ремонтираш. Хондичката си я карат и още нищо не са сменяли по нея :)

Е не може една читава Хонда да е по евтина от Едно рено същия клас примерно ....

 

 

Тръгнал си да търсиш голяма и хубава кола и то с автоматична кутия и японска - според мен качествена в перфектно състояние и малко километри кола ще е минимум 8000 - 9000 лв. Кой ще си продаде хубавата кола за без-пари ? Те в Германия не са много слабоумни.

 

 А дали е 2001 или 2003 все е едно и също - важно е дали е карана и поддържана като хората.

Внимавай че преди време имаше една с ГАЗ и Климатик в багажника - и ГИ ....сив метали пълна скръб ....все я продава който я вземе  :yes:

 

ПП Успех с търсенето

но внимавай къде търсиш.....

Редактирано от iso_eu
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Разбирам ентусиазма ти по покупката на автомобил и изобщо не искам да влизам в спорове,само се опитвам да ти обясня каква е ситуацията с автомобилите тук.

А ти всъщност за колко я взе? Питам само и единствено с цел статистика - за колко може да се намери читава такава там в Германия според твоя личен опит от огледи и т.н. и какви са най-често срещаните проблеми при този Стрийм 2.0 5АТ конкретно, които си забелязал пак при огледи?

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При теб и при мен ситуацията е доста различна!

Аз съм тук и като излезе нова обява ходя да я гледам.При теб е необходими да харесаш кола по снимка и да тръгнеш на 2000 км.да я купуваш и като отидеш там и не ти хареса какво правиш?

Не говорим за бутиков автомобил както го нарече ти,а за запазен и гледан автомобил и за не такъв.

Сега ще се опитам и да се аргументитам.

Колите,които си намерил за около 2500 евро ще са от автокъща т.е. прекупвач.Теза автомобила са изкупени от мюсюлмански събратя живеещи тук!Ползвани са от многолюдна фамилия с N на брой челяд,а за главата на семейството т.е.собственика думи като периодично сервизно обслужване,смяна на консумативи и инспекция са чужди и непознати!Тези хора нямат задръжки например да се хранят в автомобила,а през времето,в което той е бил тяхна собственост със сигурност не е виждал автомивка. Оттам насетне какви джамбазки трикове е направил търговеца за да я продаде един господ знае.

Съвсем различна е ситуацията,когато отидеш да купуваш автомобил от собственик още повече германец.

Там отиваш и виждаш дома на собственика,гаража,в който е седяла колата,на рафтовете в гаража виждаш препаратите за джанти,гуми,шампоаните,с които е мита колата,препаратите за табла и вътрешно почистване и т.н и т.н.обноските,битовизма на продавача и пак т.н..Тук можеш да си почти сигурен,че този автомобил всяка събота без изключение е бил на автомивката и собственика едва ли не е почиствал с памуче дребните детайли по колата,редовно е била сервизирана и най вероятно с оригинални консумативи и части.

Да,има такива коли,но те не пристигат в България най малко,защото цената им ще бъде доста над другите и купувачите само ще се изсмеят като видят обявата.

Ако под втория посочен от мен пример разбираш бутиков автомобил ок съгласен съм.

Ти сам се решаваш кое е правилното решение за теб и кой е рентабилния автомобил.

   Успех!

Редактирано от Васил Димитров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мдаа - точно така, да хванеш от собственик да купиш е най-добрия вариант. Но Джамбазите там ходят да вземат интересните обяви преди да се появят във вестника и ако успеят да склонят, купуват. По лесния вариант е да търсиш по -скъпа кола като цена и ако е от собственик ! Във никакъв случай няма да си на загуба и от по високата цена, защото няма да се налага да и правиш непредвидени ремонти и колата ще бъде в състояние,в което ще я караш минимум 2-3 годин без да пипаш нищо като консумативи даже. Също от моя личен опит мога да кажа че кола се купува преди нова година или по коледа от чужбина за да е на сметка. Или търси и се озъртай от БГ но от собственик, който я е притежавал дълго време - излизат и такива коли но трябва търсене и чакане.

 

В швейцария и италия ако намериш читав екземпляр цената ще е по ниска от Германия, цените в Германия не са ниски сравнено с останалите две.

 

Ако се кара с кофти масло К - серията двигатели 2000 см3. на тази марка имат тесни маслени канали и се скапват гарнитурите на главата или се скапват разпределителните валове. Хондата иска качествено и тънко масълце....има много теми ...за масло, но минимум 5w30  като вискозитет и качествена марка също !

1.7 двигателя е куца работа даже и на Сивик не върви достатъчно добре - лично мое мнение !

Редактирано от iso_eu
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Недей да отчайваш човека,че едва ли не трябва да чака с години за да си купи хубава кола.

Все пак той ще купува кола,няма булка да избира та да чака толкова много.

Има и хубави екземпляри,но ако иска такъв просто трябва да приготви повече парички.Или казано по друг начин,не гледай първите страници с обяви на даден модел автомобил,а последните.Там са добрите,но и цената разбита се в последните страници на обявите е най висока.

Редактирано от Васил Димитров
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не се сърдите, че се меся с Акорда си, но всеки иска да купи читава кола евтино, и не само...манталитет му викам аз. Но ако този "всеки" иска да си продаде добре гледаната стока, кола в случая, ще я даде ли на тези пари, на които е искал да си я купи....Има много скъпи екземпляри на доста остаряли като години автомобили, но са гледани с изклиючително внимание, и да може и да се бутикови и за 15 години собственост да му е направил 50К км., защото е така наречния "Съндей Драйвър". Ако наистина си се спрял на Хонда, ще трябва за хубава такава, да отделиш пари, съответстващи на състоянието й, в което изискваш да бъде.

 

И в България има читави единици, така че успех и от мен.

Ако реши модератора да премахмне мнението ми.

Благодаря!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От немските се отказах за момента. Не успях да намеря връзка там кой да ми гледа колите. Почнах и Акорд 6 да заглеждам.

 

Днес мисля да тествам една ръчка как е:

 

http://www.mobile.bg/11431418582944823

 

Ако някой вече я е гледал, да даде повече инфо.

 

От Италия е. Ръжда нямала. Продавача казва, че е международен шофьор и я е вкарал лично, обаче си взел някаква друга кола уж и т.н.. Забележки нямала, само десния декоративен праг нещо имал нужда от сръчни ръчички и отново е в играта. Има климатроник и на задните седалки, музика Pioneer с USB, газов инжекцион с бутилка на мястото на резервната гума (което планирах и аз да направя). Твърди, че я кара с 5W30. Довечера ще я видя как е.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Видях я. Не е мойта. Карана е яко и безкомпромисно.. Нормално за ван, при това спортна версия. Набил джанти 16-ки и подкалниците отпред се рендосали, станали дупки в пластмасата. Външно не е зле, боята е хубава, има дребни забележки по нея, но вътре си личи амортизацията. Нещо по окачването тропа, сигурно биалетки. Копчето за преден десен джам от шоф. врата не бачка. Хидравликата вие в завой, някой ремък поскърцва. Като цяло не ми хареса, не е пазена кола. Иначе върви кочината. Понеже за пръв път карам ван (ако това може да се нарече ван), при скорост над 100 задницата я усещам по-нестабилна, сякаш се мандахерца и повлича цялата кола. Сигурно е нормално.

 

Мисля и тая да я погледна ако не е продадена:

 

http://www.carmarket.bg/honda-stream-2.0-shvejcariia-1204379?rn=6&brand_id=39&model_id=538&sort=1

 

EDIT: Уви, продадена е отдавна.

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е тоя климатроник и на задните седалки,къде се намира това чудо и какво представлява?

Може ли да обясни някой и ако има снимки да постне?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Доколкото знам се води нещо като двузонов климатик. За целта трябва да имаш копче REAR отпред на климатроника. Води се екстра. Погледни линка от предния ми пост, продадения стрийм за 5555лв., разгледай снимките и ще видиш копчето REAR. Лично аз тая екстра я знам от сервизното ръководство, там е описано подробно. Прегледай го. Ако не се лъжа втората зона и въздуховодите й са изведени отзад на третия ред седалки. Отзад имаш монтиран автономен панел за управление на втората зона, а с копчето REAR само я активираш/деактивираш.. 

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На задните седалки не ами си е баш в багажника или на третия ред...можеш само да усилваш и намаляш от копчетата в багажнила, инъче се пуска както колегата е казьл от Риар бутона.

 

Абе бива...ама не е чак като Мицубиши Грандис или Шаран с климатроници на втори ред седалки.

За вървенето вървят яко тези двигатели :) доста е динамичен спрямо останалите ванове а и компактен, но за сметка на това много удобен и широк....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да,тази също така има и още един лост пред лоста за мигачите,може би е темпомат или не знам.....

Изглежда доста добре поне на снимките и цената според мен е много добра ако е в състоянието,в което изглежда.Жалко,че не е стигнала до теб.

Някой и е спестил оригиналните стелки,което за мен е важно и три букви от логото на багажната врата,но да е честита на новия собственик.

Редактирано от Васил Димитров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако продължаваш да търсиш такава с АТ,трябва да ти кажа,че двигателя работи уникално добре с тази АТ,респективно и АТ с този двигател.Напаснати са и синхронизирани до съвършенство.Превключването е изключително меко и почти не се усеща.Ат изобщо не губи време в мислене,както при други модели.Карал съм няколко SUBARU с АТ,които се славят със системата AWD в комбинация с АТ,но трябва да ти кажа,че нещата далеч не са така съвършени като при Honda.При 100 км/ч. двигателя работи на 2100-2150 оборота в мин.Сега като се прибирам в България ще навъртя към 5000 км.и ще имам впечатления,които мога да споделя.На дълъг път мисля,че ще падне на около 7-7,5 литра.

Когато аз търсех да купувам такава кола предпочитах да е с МТ,но излезе тази с АТ и я купих,защото състоянието,в което е ме удовлетвори без да го категоризирам.Сега никак не съжалявам,че е с АТ!

Редактирано от Васил Димитров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Явно са малцина късметлиите докопали се до Стрийм 2.0 5АТ. В момента дори симпатичен МТ не виждам. 

 

Този не изглежда зле, може и да мина да го погледна ако още стои:

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11395753190619363&slink=9yfop8

 

Автокъща е обаче и не е регистриран. Не обичам автокъщите. Докато го вкарам в пътя (регистрации, обслужване, гуми, газова) и ще ми излезне цифра пара.

 

В момента активно правя огледи и на Акорд 6, който изненадващо за мен също е малко или много неоткриваем. Говорим за читава бройка 2.0 147к.с. 4АТ или 5МТ. Търся му и някои елементарни екстри като круиз контрол, фабрично озвучение Bose и климатроник. Обаче за момента и това няма. Някой карал ли е такъв Акорд 4АТ и може ли да направи съпоставка с 5АТ на Стрийм по отношение точно на синхрона на превключване, за който спомена Васил Димитров? Двете кутии май са сходни като функции? И двете са адаптивни и със стептроник.

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа....автоматика с този двигател е отлична ....стрела , както казва колегата. Лосчето е темпомат, но не е с електронна газ а със една машинка която опъва жилото. Икономични са ако е на малко км. И здрава по магистрала до 120 км/,h харчи 7-7.5 щото е с 5 скорости автоматик. Около 2100-2300 об. Е на 110-120. А с ръчните скорости е ви аги около 3000 об . На субару автомата е мнооого муден и ако си с 2000 см3 двигател че и 2500 са мноо бавни и са с 4 степени. При Хонда автомата е мноо читав и самообучаващ се - за Стрийма говоря с 5 скорости и ръчен режим ,който е.

 

Както писах по горе единствен съперник е Мицубиши Грандис.

Одисея вече е американски ван...с 6 цилиндъра.....

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз бих сменил Stream единствено за тази след фейслифт и ще търся такава като се прибера!

Ако те интересува може като се прибера в България да се видим да покараш моята и да сравниш състоянието с тези,които си гледал до този момент.Ще ти обърна внимание и на неща,които са показателни за пробега при този модел.

Редактирано от Васил Димитров
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само колега гледай с фейслифт да не докопаш някоя с прецакани валове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малка поправка колеги , автоматът при 120км.ч е на 2600 оборота както е и при Акорд 7 автомат.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малка поправка колеги , автоматът при 120км.ч е на 2600 оборота както е и при Акорд 7 автомат.

 

 

 

Transmission type:

automatic

 

 

 

 

Number of gears:

5

Gear ratios (overall):

 

I

2.684 (12.24)

II

1.5 (6.84)

III

1.03 (4.7)

IV

0.772 (3.52)

V

0.571 (2.6)

VI

()

VII

()

VIII

()

R

2

Speed range

 

(max speed on gears,

 

top gear value theor.):

(km/h/mph)

I:

67 / 42

II:

121 / 75

III:

176 / 109

IV:

234 / 145

V:

317 / 197

VI:

/

VII:

/

VIII:

/

1000rpm speed:

(km/h/mph)

I:

9.8 / 6.1

II:

17.5 / 10.9

III:

25.5 / 15.8

IV:

34 / 21.1

V:

45.9 / 28.5

VI:

/

VII:

/

VIII:

/

Torque converter factor:

 

Final drive ratio std:

4.562

optional:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Front brakes:

 

 

 

Rear brakes:

 

 

 

 

 

Standard tires:

195/65 R 15 V

 

Спрямо тези данни, при 120км/ч е на 2614об., така че да, кутията явно е идентична с тази на Акорд 7.

 

Кежете нещо повече за автомата на Акорд 6. Разбрахме, че на Стрийм е супер сполучлива комбинация. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе не е точно така при 110 - 120 км/h някъде си на 2100 -2300 при 2600 си на доста повече ...по спомени, че отдавна я няма тази кола.

Тази кола автоматика и е с 5 скорости и е с доста по ниски обороти отколкото с ръчна и 5 или 6 скорости на Акорда...и по икономична...

 

ПП

Темата е за Стрийм, не е за Акорд 6. :yes:

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...