moondevil 4 #1 Публикувано 20 Октомври, 2014 (Редактирано) Здравейте колеги решил съм да сменям сивика с акорд 7, че яко ми отесня. Бихте ли ме посъветвали. По принцип съм решил 190 коня мотора бензин.Какво трябва да внимавам когато избирам, ръчка или автоматик. Редактирано 20 Октомври, 2014 от moondevil Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilevUK 2 #2 Отговорено 20 Октомври, 2014 (Редактирано) Не съм голям разбирач, но мисля че си се насочил към правилния двигател. Не съжалявам, че си взех 2.4. Плюс това е 6 скорости ръчна кутия и е сглобяван в япония. 2ките бензин мисля, че са някъде в европа сглобявани и не са за предпочитане. Без навигация. Такива работи не ти трябват. Изглежда по добре, но някой беше писал че има проблеми с двдто и други разни. Има достатъчно съвременни телефони с навигации които имат карти за цяла европа. Ако искаш по спортен вид моята е Type S. Има разни раздувки по броните и изглежда по добре от стандартната версия. Други разлики не мога да ти кажа защото нямам база за сравнение. А иначе за какво по специфично да гледаш по двигател, ходова част и електроники колегите ще те посъветват все нещо. Аз знам само това - масла, филтри и газ... Редактирано 20 Октомври, 2014 от MilevUK 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #3 Отговорено 20 Октомври, 2014 2ките бензин мисля, че са някъде в европа сглобявани и не са за предпочитане. Nope, японки са. Не знам от къде си останал с такова впечатление И най-вече кое не е за предпочитане на 2.0 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moondevil 4 #4 Отговорено 20 Октомври, 2014 ще ми се повече power да има затова съм се хвърлил на 2.4, type s е задължителен. За автоматика какво бихте ми казали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #5 Отговорено 20 Октомври, 2014 Type S освен външния вид (спортен пакет пластмаси) и някои по-различни цветове, друго не мисля че дава. Даже 2.4 Executive обикновено е с повече екстри (понеже при Type S те са опция). В автоматика на Хонда няма нищо притеснително (от към чупливост/проблемност), така че направи избора си на база какво ти е по-приятно и в какви условия караш. Естествено винаги автоматика ще гори идея повече и при евентуален ремонт може да излезе по-скъпо, но то това може да се каже и за Accord 7 спрямо Civic 6 - макар кефа "да няма цена", всъщност има. Все още няма не-чупеща се, тъпкана с екстри кола за без пари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moondevil 4 #6 Отговорено 20 Октомври, 2014 http://www.cars.bg/c884695какво мислите за тази. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilevUK 2 #7 Отговорено 20 Октомври, 2014 2ките бензин мисля, че са някъде в европа сглобявани и не са за предпочитане. Nope, японки са. Не знам от къде си останал с такова впечатление И най-вече кое не е за предпочитане на 2.0 ? Прав си вече не ги сглобяват в Swindon слава богу всичко е японско. Само да не се излъжат да отворят завод в турция, че ще изгубят много клиентела. Особено расисти като мене. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #8 Отговорено 21 Октомври, 2014 Завод в Турция отдавна има... Acura май ще си местят производството в Китай - накъде отива тоя свят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moondevil 4 #9 Отговорено 21 Октомври, 2014 както и тазиhttp://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11413564796583770&slink=7tt7ia Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moondevil 4 #10 Отговорено 21 Октомври, 2014 колеги моля ви за мнения за първата 2.0 i. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #11 Отговорено 21 Октомври, 2014 На мен ми е любопитно, как всичките публикувани 5-6 Акорда в последните дни за мнение около 10г. екземпляри, са все на по 130-140 хил. км? Явно, това е новия любим пробег за нагласяване от автоджамбазите. Също и митовете с оригиналната боя. Много са далечни и нефокусирани снимките на салона и ламарините за да се прецени каквото и да е. Още по-важно е състоянието на двигател, скоростни кутии, вериги, ремъци, ходова част. Това в сервиз трябва да се види или на първо четене, да се отиде с доста вещ точно по тези генерации Хонди човек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_U_D_E 28 #12 Отговорено 21 Октомври, 2014 Type S е и с по-къси пружини (снижен с 3-4мм) спрямо Excutive. Модификация която влияела доста на поведението на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #13 Отговорено 21 Октомври, 2014 както и тазиhttp://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11413564796583770&slink=7tt7ia Колега, надявам се разходът в града на тази да не те притеснява? Иначе е безспорно страхотен автомобил, но аз лично ако бих бил склонен да плащам толкова за гориво, за още 3-4 хил. отгоре бих си потърсил Ледженд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #14 Отговорено 21 Октомври, 2014 MilevUK, ще е най-добре за всички останали, ако се въздържаш да даваш мнение за неща, с които не си наясно (да, има и такива). Засега в 2/2 мнения от тази тема си писал неверни работи.Иначе, на тайп-С може да е различно окачването и да има престилки, но откъм оборудване изостава значително от Екзекютив. А тази втората, където е показана http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11413564796583770&slink=7tt7ia е с най-доброто, което може да се иска от модела след фейслифт. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #15 Отговорено 21 Октомври, 2014 (Редактирано) колеги моля ви за мнения за първата 2.0 i. Редактирано 21 Октомври, 2014 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #16 Отговорено 21 Октомври, 2014 (Редактирано) И двете коли са на един продавач и дано не бъркам, но май е колегата Tokio, чиито коли за продаване и друг път са обсъждани и досега няма лоши отзиви на купувачи. Колите са в Ямбол откъдето е и човека пуснал темата, тъй че по-скоро да се съберат местни колеги и да ги огледат заедно, а след това да споделят в полза роду. Редактирано 21 Октомври, 2014 от HondaExplorer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #17 Отговорено 21 Октомври, 2014 (Редактирано) колеги моля ви за мнения за първата 2.0 i. За първата мога да ти кажа че е на колега от форума момчето бачка в Испания и често си идва , обикновено докато е там подбира коя кола да купи и докара на сам Екземплярите му са хубави и често са с история от предния собственик. та може да му звъннеш да го разпиташ. п.п. Бъркам това не са коли на нашия човек, не видях че са Ямболски, нашия е от Пазарджик , така че горенаписаното не важи НАШИЯ? Може и да е твой, но със сигурност не е мой, за това трудно ще е наш. Както споменаха по-горе, колегата Tokio ги продава, който според мен е но по-малко "чужд" от "Нашия" MilevUK, ще е най-добре за всички останали, ако се въздържаш да даваш мнение за неща, с които не си наясно (да, има и такива). Засега в 2/2 мнения от тази тема си писал неверни работи. ...взе ми думите от устата. Редактирано 21 Октомври, 2014 от chavdu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #18 Отговорено 21 Октомври, 2014 (Редактирано) То бива да няма кво да кажеш ама чак па толкова..... ако кавички на "нашия" ще те успокоят да се върна да си редактирам поста. Готово... Редактирано 21 Октомври, 2014 от Слави CR-V 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #19 Отговорено 21 Октомври, 2014 Споко бре, момци... Слави под " нашия " е искал да каже, че е човек от форума. Стига с тия нерви... Явно са двама от Испания, к'во толкова. Първо стреляме, после мислим - живота е кратък, щадете се... А, ... наздраве! 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #20 Отговорено 21 Октомври, 2014 То вече тряя обяснявам и кво искам да кажа е бати..... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #21 Отговорено 3 Ноември, 2014 Пийс ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #22 Отговорено 3 Ноември, 2014 Здравейте, понеже от скоро започнах да се оглеждам за акорд 7-ца, ще споделя впечатления от един доста апетите автомобил а именно http://www.mobile.bg/11414776951074131 . Ходих да гледам колата в събота, като цяло ми хареса. Интериора бе чудесен, кожата даже не бе намачкана на местата на които най- често се случва. Забележка имаше само топката на скоростния лост(аз до сега не съм виждал без забележка по нея) За ръжди не може да става и дума Забележките които на мен ми направиха впечатление, може би не на всеки, щяха да направят (приятелчето коите беше с мен се влюби в колата, макар да кара немски кошник и да им е фен.) Колата бе боядисвана, боята бе с еднакви цветове, но на предния капак например имаше леко улят лак, десния фар е спукан, държача отпред дясно на бронята изпуска бронята и леко отваря, калника(преден десен) също бе боядисан, Вероятно е била натисната в дясно. Дясното огледало доста е обелено от долната страна. Гумите са летни- не стават, джантите в много добро състояние. Задната броня също е боядисвана, това което ми направи впечатление е, че около някой детайли които може да се демонтират преди да се боядиса има ръбчета, вероятно са били облепени. Фугата на задния капак нещо стърчеше в единия край. Продавача твърдеше, че километрите са реални, не съм спорил, опита се да ми покаже документите, но мисля че не успа да ги намери,(не че разбирам испански и щях да вдяна нещо) като цяло до 2010 в книжката бе написано 65000км. Може и да са може и да не са реални, факт че мотора не се чуваше да работи. Като цяло човека бе коректен, остави ме да огледам колата и не обърна внимание на това че си мърморя под носа. Не се стигна до каране, понеже цената на която поисках като крайна не ме устройваше. Според мен цената на този автомобил би била максимум 9000, ако разбира се всичко по ходавата част е ок, забравих да кажа че дисковете и накалдките бяха в идеално състояние. Дано съм полезен на някой. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове