Jump to content
cK1

Акорд 6 на ГАЗ /F20Z5- 147к.с. и F23Z5-154к.с./

Recommended Posts

Здравейте , колеги !Търсих доста в търсачката или с времето съм изпростял и оглупял /което е факт/, или нещо не мога да се оправя с тая търсачка/като мое предварително извинение - трудността идва и от различното изписване на модела акорд , accord, че не приема цифрата след модела, а и от това, че едни пишат АГУ, други газово, трети ГИ и т.н./ Значи - чета нещо че ламда сондата се прецаквала на моделите 2.0, когато се монтира газ. Защо пък само на 2.0 ?Някой с 2.0 може ли да споредли мнение ? А някой с 1.8 ?Съвсем скоро ще сменя CC7 със CG7 и си търся кола , най много се предлагат /в Германия/ 1.8 , след това са 2.3  и чак тогава 2.0 кубиковите - интересното е , че като нови 2.0 кубиковите са стрували повече от тези с 2.3 - защо - нямам обяснение Интересува ме - някой слагал ли е газ на 2.3 - логиката ми е такава или поне се надявам, че би следвало клапаните да са малко по "дебели" и по трудно да "прегарят"  и да се "вкопават" ? Уж по каталог разхода не е чак толкова различен .На ясно съм , че градско би трябвало да има разлика , но ...  Та така - молбата ми е - колегите с акорд 6 на газ да споделят опит, а ако някой има някаква информация за 2.3 мотора нека я споделе  Останете си със здраве и предварително благодаря !* Преди да ме е коригирал някой да се кригирам сам - номера на двигателя на 2.0 куб. е F20B6 - 147 к.с. , 

Редактирано от cK1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм много заинтересован от тази тема,даже мислех да пущам такава.Искам да сложа газ на Accorda със същия двигател (F20B6),

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам F22B5 на Aerodeck - почти същия двигател. 150 коня от 2.2 без V - tec, двойката е 147 с V - tec... С обикновено Lovato съм - никакви ядове. Върви колкото си искаш, не гори чак толкова - градско около 13 ( тръгни, спри ), дълго, ... примерно до морето около 9  - скорости около 130... 

Според мен е безсмислено да се слага ГИ, но всеки си знае...  :punk:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Благодаря ти много за отзивчивостта !Имам Ф20З1 - от 10 години и я карам на газ от 2е. На CG7 няма Аеродек. Извинявай , но двигателите са близки до толкова , че са проивездени от хонда и че са бензинови . Със сигурност има огромно значение да си с ГИ . Радвам се че нямаш проблем - чувствай се голям късметлия обаче .Наслушал съм се на некъдрни монтажи на газ ... светещи лампи и разход 12-13-15 , че и 18 ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да се включа и аз. Акорда ми е с F20B5 мотор, 147 к.с., мисля че е идентичен с F20B6. Когато го купих, беше с АГУ с ламбда контрол, монтирана в Италия. Добре си вървеше да ви кажа, но ме дразнеше един грозен намалител точно на тръбата на входящия въздух преди филтърната кутия. Гореше около 13-14 градско /Пловдив/, нормално каране. И понеже имам приятел газаджия, реших да й бодна един преден кит ГИ - MG Motorgas. Еми хаир от тая работа не видях. Четири пъти настройки в движение, но разхода така и не падна под 14-15 градско, да не говорим лятото каква сватба е когато карам на клима. А и с АГУ беше доста по-пъргава в ниските. Не казвам че не стават тези коли за газ, но наистина си искат човек който действително разбира какво прави.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си прав - колкото едно нещо е по-сложно, толкова е по-трудно за настройка и поддържане. Това исках да кажа на колегата, но всеки си има глава, ... да си преценя, колата е негова.

 

п.п. На мотор, който носи на обикновена уредба - в повечето пъти са тъпите пластмасови колектори проблема, за да не може ... никога няма да сложа газов...  :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Ф20Б6 и от три години (40К км.) съм с ГИ Ланди. Миналата година смених сондата и от тогава вече около 15К км. нямам проблеми с нея.

Разбира се ако ГИ-то не е настроено както трябва със сигурност допринася за по бързото прецакване на сондата,свещите и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газ не съм слагал на моята 2,3, но след 7 години и над 100к километра ще кажа основните минуси, а за плюсовете  няма да ми стигнат символите ;) :

 

Висок градски разход над 15 на 100(извън градски нормално 8-10), мудна е до 4к обороти и съединителя съм го сменял 3 пъти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаех, че разхода ще се различава от каталожния, но не очаквах 15 . Все пак по каталог разликата с Ф20Б6  е само 0,5 л. при гратското , а ф20Б6 прави около 10-11 градско ... Колега Z-Ro, мислиш ли , че е възможно при теб да е по-висок от средния ? примерно ако си автоматик ? Направо ме отказваш от 2.3 , а тъкмо се бях навил :) И без това всички казвате, че 2.3 е по-муден от 2.0 , въпреки , че отново по т. данни - 2.3 е дори с 0,1 с. по-бърз от 2.0 до 100 / но лично аз смятам, че от 100 на горе разликата ще е доста по-голяма заради повечето въртящ момент /

Редактирано от cK1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да е малко по-висок от средния(не е автоматик), защото е с по-големи гуми 17-и и със спортен външен филтър, но така съм я купил и само така съм я замервал. Рекорда ми е 14/100 в града и 7.4/100 извън града. При 2.3 малко й частите са по-криви. Не съм карал 2.0, но ми се струва, че хората имат много големи очаквания от 2.3 и затова им се струва по-мудна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко късно виждам темата за което съжалявам но шанс. Та баща ми имаше 2.0 147 кончета но хечбек и нямаше никакви проблеми на Газ, но да настройката беше беше ад.

 

Сега аз съм с 2.3 седанче и понеже съм карал и двете незнам защо на мен и баща ми тази ни се струва по пъргава от 2.0.

 

Като разходи на 2.3 ангренажа си е 900 лв някъде точно до лев не помня, но съм сменял и съединител Татал към 1400 лв.

 

За разхода на газовата ми дава сега зимата 14/100, като газовата е по ОБД букса. Може и да се влияе защото беше не тежки 17 цолови джанти, но сега ще минавам 18 ОЗ-ки олекотени. Окачването си е здраво и макар че мойта е с спортно окачване и си подрусва, по добрее с оригиналното но така си я взех. 

 

Части има но за 2.3 в по обикновенните магазини примерно тампоните за двигателя ги няма (сменях един и си го купих от ХОНДА и си е скъпичък), макар че всичко правя в Юбико. 

 

Не махнахме 2.0 защото е имала проблеми, а просто взехме ЦР-В II, Хонда си е Хонда четвърта по ред ни е мойта в семейството и няма отказване от марката :)

Редактирано от ventsi91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти Венци91 :) . Тъкмо навреме .. пак съм на същата дилема - бях тръгнал да взимам акорд 7 - отказах, се - реших да си взема 6та и да я покарам малко (пък и да не прескачам моделите )И сега още повече се зачудих 2.0 го вграждат само от 1999 до 2001 2.3 го слагат след 2001г. - което пък върви и с фейслифт на купето И двата мотора са много редки , още повече , че си търся кола от Германия (от частник с тюв), а това там означава по-висока цена, в дъпълнение, че модела по начало  държи висока цена - не са рядкост хубавите екземпляри по 2500 евра (вкл. такива преди фейслифта). Напрво си е безобразие :) ... баси акорд 6 модел от 1999г. държи цена колкото мазда 6 модел 2002 ... и то мазда 6 - екзекютив - кожа , навигация , 2.3 мотор ... за малко да се замисля ... жалко , че така гният.Харесал съм един акорд 2.3 - 2001г. с кожа и автоматичен климатик, фарове за мъгла - седан ... направо едно към броя на звездите да уцелиш такъв :) Ама .. ей на пълнощастие няма -

Редактирано от cK1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаме 4 автомобила ХОНДА съответно с двигатели D15Z3, F20B7,  F20B5, F18A3. И четирите са с ГИ монтиран в БГ, но настройван лично от мен.  С три от колите са изминати по около 100000 км на LPG. Проблеми никакви. Разход в нормата. Специално за моята (F20B7) извънградско при скорост 100-130 км/ч имам среден разход около 8,5 л/100 зимата и около 9 лятото (заради работата на климатика предполагам). Може да е грешка, но до момента клапани не съм регулирал, но за радост нямам никакви проблеми.Колкото до ламбда сензора, доколкото ми е известно при F20B6 е по-специфичен.На D15Z3 сондата е широколентова и още след покупката на колата се наложи да я сменим, поради изчерпване ресурса на оригиналната. Купихме сонда на NTK. Около 100 000 км на LPG - никакви проблеми. Изобщо LPG щади катализатора и ламбда сензора поради значително по-малкото количество замърсители в отработените газове. Аналогичен е случаят с F20B7. Там ламбда сензорите са различни и единият също го сменихме с универсален на NTK.  В момента съм изминал с тая кола около 90 000 км на LPG и нямам проблеми.Това мога да споделя.Весели празници на всички почитатели на ХОНДА!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, от много четене не разбрах неизбежно ли е скапването на сондата на F20B6 след газифициране или един при един газов инжекцион с правилни настройки може изобщо да не се случи? По-богатата или по-бедна смес я прецакват?

Когато се скапе, в авариен режим ли влиза със светване на чек и може ли да се кара с понижен пърформънс до пристигането на новата сонда за която разбрах че трябва да е единствено оригинална или колата тотално забива и не може да се кара?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се интересувам за газифицирането на 6-ца 2.0 147 4АТ. Имам кадърен газаджия, но все пак реших да се допитам и до тези, които вече са навъртели доста км с АГУ на същия мотор. Има ли някакви капризи по отношение на АГУ, като функции, марка и т.н.? Тази ламбда сонда, за която говорите, скъпа ли е и какви са последствията като откаже?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С F20B6 съм, и съм навъртял 100 хил на газ. ГИ Ланди Ренцо. Проблеми нямам. Нищо не ми се е скапало. Колата по километраж е на почти 300хил, а реално предполагам на 400хил. Сменил съм сондата преди около 50хил щото май си беше тръгнала... Макар че си карах с нея, и рядко палеше чека без драми. Разхода градско ми е горе долу приемлив, но извън градско ми се струва малко висок... Но тва са подробности извън темата.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...