Jump to content

gotman

Фен
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно gotman

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 18.04.1968

Profile Information

  • Кара
    ACCORD COUPE 2.0
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  1. Здрасти!! На това делко няма реглаж на предварението. Строго фиксирано е, а предварението е зададено в ECU-то.
  2. Не знам как е при CRV, но при мен на Акорда стържеше така, когато ми се износиха накладките. Има една ламаринка там, която започва да "обажда".
  3. Дюзи почиствал ли си? А палеца на делкото смени ли и него? Ако имаш газова и се опитваш да палиш директно на газ, пак ще пали трудно.
  4. Да, възможно е да нямаш достатъчно компресия, затова ПЪРВО иди да ти я измерят. Причината може да е както заради износени сегменти, така и заради натегнати клапани, затова не е лошо да ги регулираш /клапаните/ и след това ПАК да си измериш компресията. За съединителя, колегата по-горе ти е обяснил как да го тестваш.
  5. В Пловдив има един пич, който лепи авто стъкла и по някакъв начин успява да запои въпросните букси към нагревателя на стъклото. Мога да му потърся координатите, ако имаш интерес.
  6. Регулират се на колкото пише в мануала, нито повече, нито по-малко. Темпото е без значение, ако си ги ревизираш редовно.
  7. Здрасти! Ами щом светка чека, значи все пак има записана грешка и първото нещо е да си направиш диагностика. Предполагам че разчитането на кода би трябвало да те насочи къде е проблема. Има някаква причина да свети тоя чек.
  8. Поздрави за ентусиазма, колега!! Колкото повече неща се научиш да си правиш сам по колата, толкова по-добре.
  9. Здрасти! При мен, на Акорда този звук се появява когато ми заминат накладките, без значение дали съм натиснал спирачката, или не. Има една пластинка там, коята започва да "обажда". Поздрави!
  10. Здрасти колега! Между "прекъсване" и "заглъхване" има разлика, като първото касае главно проблеми по запалителната система, а второто - по горивната. Ако прекъсва, главните заподозряни са бобина, кабели, свещи, капачка и палец. Според мен е кабел или свещ, но не го разбирай като точна прогноза. Не е лошо и да си ревизираш клапаните, ако скоро не си. Поздрави!
  11. Не знам дали колегата ще ти отговори, но преди всичко си прегледай клапаните и ги регулирай, ако скоро не си. Поздрави!
  12. Ако не ме лъже паметта, вчера Гената Арамейков ти регулира клапаните наново и сигурно след това ти е казал, че специалистите от Бултрако ти бяха оставили хлабини като на камион. Така или иначе, ако засега проблема не ти е отстранен, по-добре да идеш пак при него, защото знае какво прави. Поздрави!
  13. Ако си от Пловдив, мога да те свържа с човек, който има морга за хонди. Пиши ми на лични, ако искаш координати.
  14. Айде да се включа и аз. Акорда ми е с F20B5 мотор, 147 к.с., мисля че е идентичен с F20B6. Когато го купих, беше с АГУ с ламбда контрол, монтирана в Италия. Добре си вървеше да ви кажа, но ме дразнеше един грозен намалител точно на тръбата на входящия въздух преди филтърната кутия. Гореше около 13-14 градско /Пловдив/, нормално каране. И понеже имам приятел газаджия, реших да й бодна един преден кит ГИ - MG Motorgas. Еми хаир от тая работа не видях. Четири пъти настройки в движение, но разхода така и не падна под 14-15 градско, да не говорим лятото каква сватба е когато карам на клима. А и с АГУ беше доста по-пъргава в ниските. Не казвам че не стават тези коли за газ, но наистина си искат човек който действително разбира какво прави.
  15. Привет колега!! Да ти е честита хондичката и много безаварийни километри Освен дросела се чисти и IACV , т.е. клапана за въздух на празен ход. Има много теми за въпросната процедура тук, но щом ще ходиш при Омбре, предполагам че ще обърнат достатъчно внимание на колата. Успех!!
×
×
  • Създай нов...