Jump to content
Human IN

Течна фаза мнения

Recommended Posts

Имам питане дали има колеги с монтирани  газови уредби с течна фаза и какво ви е мнението за тези уредби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Лично аз не смятам, че двойната цена не си струва, особено ако става дума за стар двигател, който лесно се газифицира със стандартна уредба.

 

Държа форума на Great Wall, които се предлагат с "фабрични" ГИ с течна фаза. Всъщност не са фабрични, а са уж най-добрите холандски Виале, които се слагат в оторизирани сервизи и запазват гаранцията на колата. Проблемът при вече няколко потребители е, че помпата на газта изгаря за 20-50к км. Коментарът на сервизите е, че е заради многото графит в газта у нас. От друга страна ако почетеш и в UK & Италия също има оплаквания от изгарящи помпи. Предимството е, че мощността се запазва напълно (даже според дино тест се качва с 1-2%, с други думи незабележимо). Но за тези газови уредби, трябва да имаш перфектно настроен софтуер. Едва ли има толкова хора с опит с Civic-и като този от снимката ти, колкото има с обикновен ГИ.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак нямали някои колега които да  е монтирал газова уредба  на Виалле или друга фирма....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно има. А ти няма ли да кажеш какво повече те интересува и колко караш на година, че мислиш, че ще ти е изгодно да вземеш газова с цената на колата ти?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто изкам да сабера повече  мнениа ,отзиви за течната фаза. Според мен нема значение колко струва дадената кола а колко се кара,за по малко от 20 000 км се избива течната фаза,разликата с един добар газ.инжекцион  е под 1000 лв. но при течната нема тези дребни проблеми ,няма обслужване,просто карате  :)

Но явно ти си прав няма колеги с такива уредби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес и утре монтираме течна фаза на Акорд К20-мотор.Уредбата е ICOM JTG.A моята Integra Type R също е с течна фаза.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на маистора  :thumbs:  :thumbs:  :thumbs:  :thumbs:

аз на моят  сивик сложих виалле,колата  стана без забележки,мога единствено да кажа на колегите че с течната газ ги няма проблемите  които  непрекаснато ни  поднася обикновенния газов инжекцион,а и не на последно място  с течната газ няма филтри няма обслужване палите и карате.

Евала колега за избора! :thumbs:  :thumbs:  :thumbs:  :thumbs:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си говорим :) Особено с Виале и с наща хубава газ. В случая ICOM JTG е по добрата оферта въпреки че Виале е висок клас, но случили ти се нещо с помпата на виале ще плачеш много, докато помпата при ICOM с малко сръчност я сменяш с обикновена бензинова помпа (реално тя си е такава) и ремонта няма да ти легне повече от 150 лева максимум, цифрата при Виале е подобна но с още една нула от зад :) Караи ся нема се плашиш ще му мислиш ако ти доиде на главата, но да кажеш че течна фаза е по безпроблемна от обикновено ГИ не мога да се съглася, Щото като скъпоструващи компоненти течната фаза е много по скъпа за ремонт, а това дали ще имаш проблеми и при ГИ и при течната си зависи от монтажа и настроиката на газовата, също така и от неината марка, ако се появят ширпотреба течни фази както стана с ГИ то и тогава ще си всеки ден за донастроики и смяна на дюзи мапове и прочие :) Просто висок клас Ги и също така течна фаза не биха имали никакви проблеми при голям пробег от км.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам,че Виале-то,което е сложил колегата не е от скъпата,ами от бюджетната им версия.Тъй че скъпата помпа отпада.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ivo Lenkov,

явно си наясно с нещата което  личи,така е ,тази помпа е макс 450 лв.Гледах в нета много , преди да реша каква уредба да сложа,да ти кажа сложих ВИАЛЕ заради цената,може и да направих грешка,но  гледах по високата цена,не исках евтина уредба,само и единствено за да нямам проблеми,нямам приятели  които да карат с течна фаза и  нямаше от кьде да  зная кое е добро и кое не.

Иком сигурен сьм че е хубава уредба ,мисля че която и да е  марка  течна фаза хората ще останат доволни!

За другите колеги песимисти ....да кажа ... от Европа идват коли с течна фаза на стотици хиляди километри без никои да знае за каквито проблеми с дюзи помпи и тн.

ИВо Ленков благодаря за всичко което сподли с колегите и мисля че темата ще е полезна на доста хора!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не забравяйте,че и монтажа и подбраните части имат значение.Защото така както се монтират  навън уредби,не съм видял в България все още!А за течна фаза още по-малко.Но виждам,че има колеги които се стараят!Браво на Ленков.

Освен това горивата там са им хубави ,а не лайна като нашите.

Редактирано от civic 1.6 aerodeck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За другите колеги песимисти ....да кажа ... от Европа идват коли с течна фаза на стотици хиляди километри без никои да знае за каквито проблеми с дюзи помпи и тн.

:D И аз не съм видял до сега някои от старите собственици да си остави списък с проблемите дето е имал в колата :)

Аз не отричам течната фаза, дори напротив, и ето че съм бил поизостанал но все пак това не ми е приоритет, щом Виале са се вчовечили и са направили нещо по достъпно за пазара като система. Пък и  са нямали избор при създалата им се конкуренция с тоя тип системи. Това е само в полза на потребителя, не знам ква е цената на Виале от тоя тип но ако цените им се заврътят под1800 лева много хора ще предпочетата течната фаза пред обикновен ГИ, аз също.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немога да разбера какьв  ти е проблема,бьди обективен и даи факти, а не само разни слухове за скьпи помпи и бля бля бля....знаеш ли каква е гаранцията в Европа на подобна уредба...е като незнаеш по добре  или не коментираи или помогни с мнение което ще е полезно за колегите,

Разумен човек би могьл да сметне каква е икономията  за 100 000 км  при подобна уредба!без честа смяна на вьздушен филтьр,без смяна на филтрите на газта и тн.тн.тн..... приказката евтиното излиза скьпо мисля е  мн. правилна но  точно за това всеки сам да прецени за себеси... ако има повече колеги да споделят за да сме полезни които с каквото може,а не да злословиме!

Ако трябва  да погледнем  в форума за проблемите на колегите с газови инжекциони.........може да те заболи главата ,всеки е с различен проблем.....

за това говоря при течната фаза тези дразнещи проблеми ги няма,ако сьм обидил някого с нещо се извинявам!

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Human IN  аз ще ти кажа какъв ти е на тебе проблема а именно не четеш какво другите пишат. Прочети внимателно какво е написал колегата и тогава помисли и след това се изливай. Никой не отрича течната фаза на газта и нейното приложение в автомобилите просто е въпрос на икономичнеска изгода и лесното и прилагане в България. Знаем 90%  от "майсторите" на газ как се справят с обикновените, с инжекциона и как ще се справят с уредба която е една шапка пари. Нали не искаш само хвалебствени слова за тази уникална придобивка на човечеството а обективни мнения на хора които са се сблъсквали с тези уредби.

Редактирано от krasimir_01
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Млади момко, явно си толкова млад че не знаеш каква беше помпата на Виале, преди да измислят по опростения вариант като на Иком.

  http://www.youtube.com/watch?v=JyKH-3XYEPU

  Тази от видеото няма нищо общо с твоята щом вече е като на Иком, но последните 2-3 години не съм се интересувал от течна фаза, последно беше когато се наложи да сменя помпата на шурето на колата която беше с уредба Иком и беше изгоряла а по сервизите ни искаха 600 лева и без гаранция колко ще издържи, тогава помпата на Виале струваше 1850лв.

А и точно мен за газови недей да ме осветляваш.

Никъде не съм ти злословил  нещо си се превъзбудил от течната фаза,  не казвам че си се набутал като си купил хубава и скъпа уредба, дори напротив хубаво си направил ако караш много си струва инвестицията независимо на ква кола я монтираш. Аз също бих си купил такава уредба,  оспорвам неща които говориш на изуст и са ти надрънкали в сервиза или пред блока.

  И още нещо в добавка, Ги не изисква по честа смяна на филтри от нормалното, а филтърче за самата Ги струва 5-10-15 лв, не си мисли че твоята уредба няма филтър, въпреки че може би я водят без обслужване, но филтър за газта която влиза при зареждане на бутилката със сигурност има защото се сещаш какво ще стане ако няма филтър и заредиш на някоя хубава газстанция дето компресорите и фърлят повече масло от колкото газ.

Не се чувстваи длъжен да ми отговаряш че да трупаш излишни мнения и без това имаш само 2 на ден, ползваи ги разумно.

п.п. докато съм писал колегата ме е изпреварил та малко се повтаряме.

Редактирано от Слави CR-V
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги  както разбрахте .... не си слагаите течна фаза заради скьпите помпи,заради хилядите проблеми  и заради уникално високата цена....слагаите наи евтината уредба и караите безпроблемно.Проблемите  описани в форума с газовите инжекциони са измислица и мит :punk:  :punk:  :punk: закриваи темата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено  се шегувам за  течната фаза,моят  сивик е 1,4 is   98 година и сьм адски  доволен от течната фаза,уредбата е супер проста  и лесна за монтаж,няма донастроики   и тн. ако някои  има  вьпроси мога да му покажа и да му кажа кьде и как! Да кажа колеги преди да си сложа уредбата звьнях из цяла София да питам за виалле,в саитовете на фирмите които монтират ГАЗ я има като реклама,но истината е .... в София само ТМ аут и в ловеч  слагат тези уредби.Там на лична кола  не монтират,фирмата без да я назовавам която прави монтаж е в Пловдив за което има сертификати и тн,хората са супер точни,само  да кажа за лаиците...90% от клиентите на виалле в пловдив  са от град СОФИЯ направете си извода защо,не на последно  място наи мн. монтажи  се прават на мощни коли,в София като сьм звьнял по фирмите всеки ми казва това са глупости слагаи Г.И. мани тиа глупости,колата ми харчи както на бензин и вьрви уникално. Колата пали на БЕНЗИН  работи около 20 секунди и прехвьрля на газ ,филрти няма ,необслужваема е ,вьздушния филтьр не е необходимо  да се смяня както на другите газови по често,тук всичко е както на бензин,имам приятел с CIVIC 7  пак с виалле мога и него да покажа и да видят хората за какво става на вьпрос.Уредбата се избива много бьрзо ,един пьт от това особенно зимата ... колата не е нужно да загрева  и другото е колата не харчи литьр отгоре както Г.И. на 10 000 км има икономия 100 литра газ,а за безнзина които  се изразходва при палене и докато загрее колата нека всеки сам си направи сметката.При цена на газ 1,16  и бензин 2,60..... дали нее по изгодно прецизна и скьпа уредба или ....Темата с проблемите с Газовите инжекциони е неколко страници всеки сам си преценява...неслучаино е написано ...НАИ СКЬПАТА УРЕДБА В БЬЛГАРИЯ  :punk:  :punk:  :punk:  :punk:  :punk:

и не на последно място евтиното излиза скьпо  :whistle:  :whistle:  :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нетърпение очакваме следващия ти много "интересен" пост по темата, за която дори не бяхме чували :) Ако искаше да кажеш нещо полезно можеше да кажеш каква е цената на уредбата и кои е монтажника в Пловдив, това не е реклама а полезна информация. И много ми е интересно на кои други газови филтъра се сменя по често, дето във всеки пост продължаваш да налагаш.

Маи лошото е че само аз ти се връзвам на акъла да ти пиша и ти давам повод да трупаш безсмислени постове. Нищо ще почерпиш.

Редактирано от Слави CR-V
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Human IN, наистина дай поне модел и цена!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа в дискусията с един лаишки въпрос. Как се отразява течната фаза върху леглата на нашите клапанчета... или разлика никаква с инжекциона. Като се замисля защо да не се стикне един пост от някой колега с течна фаза + - на течната фаза.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата типа системи са добри,аз се занимавам и с двете уредби,но при системите работещи на изпарена газ инвестицията се възвръща по-бързо.А ние за съжаление монтираме АГУ за да се возим по-ефтино,така че от икономическа гледна точка по-ефтината система е и по-изгодна.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави ЦРВ :) ще почерпа няма проблеми това е наи лесното :)

говорех  за вьздушния филтьр на колата.....а след като не ти е интересна темата и те забавлявам с моите простотиии защо я четеш и се ядосваш,явно си напред с нещата разбираш ги ..ами обясни им на  колегите виж колко мн. хора се интересуват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За цената ..ами един  висок клас Г.И. е над 1300 с  или без ОБД .... Виаллето е около 2000 лв.Сервизите  в София за сьщата уредба ми искат с около 1000 отгоре,и запояват да те убеждават как няма смисьл и т.н.а истината е че те  няма от  кьде да вземат уредбата и звьнят в Пловдив и тука товарат хората в цената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Анджък де, за въздушния на колата става дума, и аз за него говоря, не се сменя по често ако си с ГИ , сменя се по често само на обикновена АГУ щото там влияе на сместа, но те там нещата са толкова относителни с настроиките че не е нужно да го сменяш по често ако знаеш кога и с колко да пипнеш малко газта при положение че нещата са се влошили, но както казах сместа там е едно към гьотере.

 

п.п. Искаш да кажеш че в Пловдив има монтаж на Виале за 2000 х.лв? ако е така тва е доста конкурентна цена, и кои е сервиза ще разберем утре щото вече си изразходи двата поста, освен ако не решиш да редактираш последния и да внесеш яснота :)

Редактирано от Слави CR-V
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чичко Google, би подсказал много неща относно къде в Пловдив и други подобни въпроси ..В скоро време се очаква още една стара и слаба Хонда да премине на течен шоколад, та ще видим на къде отиват нещата. Търси се технологичност и ефикасност в системите, за съжаление докато станат по-масови цената им е по-висока, пазарна икономика ..Поздрави на всички разпалени!  :thumbs: 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Vialle системата за 2000 лв дето е, само името и е Vialle. Останалите им модели са с други цени, доста по-високи. Аз друго не мога да разбера, как да сложиш газова уредба за 3000 или повече лева,  на кола за 2000 лева. Айде и евтинджоса на Vialle да сложиш пак е много пари според мене.

 

Нема се плашите, като вземат да слагат още по-китайски помпи и инжектори цените на уредбите ще паднат. Едно време и Ги-тата бяха по една торба пари, а сега има цели китове с бутилки за по 400-500 лева. Отделно пазара в България е толкова мижав, че това допълнително се отразява на цената и не на последно място да не забравим и Българския прекупвач/дистрибутор или там както се нарича.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето Ви още няколко снимки на коли с течна фаза,не са Хонди ,но все пак са с директно впръскване и подкарването им на газ не е никак лесно.

post-10906-0-77982300-1413832359_thumb.jpg

post-10906-0-66450700-1413832380_thumb.jpg

post-10906-0-03314200-1413832426_thumb.jpg

post-10906-0-51792900-1413832475_thumb.jpg

post-10906-0-25778900-1413832508_thumb.jpg

post-10906-0-75323400-1413832566_thumb.jpg

post-10906-0-70911500-1413832616_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По повод на Виале-то, наистина системата е от най-евтиния им вариант,но това не я прави по-лоша от оригинала , пък и газа ,който ползва у нас е един газ-"мани-мани".

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос: От снимките не става много ясно, че не се вижда. Това системата дето е с наистина директно впръскване ,НР май беше, или си е пак в колекторите с известен разход на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем скоро и с подробни отзиви, засега колата лети! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Human IN:... "и другото е колата не харчи литьр отгоре както Г.И."
Kолега,говориш на изуст или си проверявал нещата?
-Коя кола с ГИ гори 1литър повече?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес и утре монтираме течна фаза на Акорд К20-мотор.Уредбата е ICOM JTG.A моята Integra Type R също е с течна фаза.

Иво,СРАМОТА е да се слага газ на такива коли....ако ще да е нано фаза !

  • Нагоре 2
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори!Сега разбрах че това е бизнеса ти,извинявай за обидата!Щом е с рекламна цел.....до някъде не е срамота!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бяха по-евтини NSX-R-итещях да си купя и да си сложам ги и на него,какво му пречи,и кое е срамотата? Обясни че и на мен ми е интересно :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...